Autor Grafiki: Wierzba#9005
*Poprzednie imiona: Sarenka > Sarnia Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik
- - - -
Właściciel: Postać NPC
Upomnienia: 0/3
APARYCJA
OGÓLNESARNI TUPOT
*Poprzednie imiona: Sarenka > Sarnia Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik
- - - -
Właściciel: Postać NPC
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Opis ogólny - Spory, ciężki kocur o niebieskim futrze na którym malują się ciemniejsze pręgi i gdzieniegdzie biel. Posiada zielone oczy i nieduży, czarny nosek. Wysoki i umięśniony, aczkolwiek jego sylwetka zdaje się szczupła.
Cechy szczególne - Brak
Kolor sierści - niebieski pręgowany klasycznie z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone
CHARAKTER
Sarna to chodzący kleszcz na tyłku. Jak tylko zobaczy, że robisz coś, co mu się nie podoba - przyczepi się i nie odpuści, aż nie dostanie tego czego chce. A żeby się przyczepił nie potrzeba wiele. Sarna to marudny, przemądrzały krytyk, któremu ciężko znaleźć cokolwiek, co by go zadowoliło. A to listek spadł nie tak, a to gałązka krzywo pękła, czy ktoś zasłania mu promienie słoneczne. Wszystko źle! Jest perfekcjonistą z nawykami podchodzącymi pod pedantyzm, więc ciężko sprostać jego wymaganiom. Ponadto stara się sprawiać wrażenie takiego, którego działania są przemyślane. Nie pozwala sobie na błędy, a kiedy już jakiś popełni, złości się nie na siebie, a na cały świat. Zwala wina na każdego, byleby tylko on pozostał niewinny i czysty. Dorastanie nic a nic nie pomogło, potrafi obrazić się z błahego powodu, a potem uparcie będzie zwracał na siebie uwagę, że wciąż ma focha i należy go przeprosić.
MORALNOŚĆ
Dla Sarny życie to ciągłe wybory, gdzie nieraz jedyne opcje to dobro i zło. Gdyby trzeba było, poświęciłby czyjeś życie dla wyższych celów. Swego nigdy. Uważa, że każdy powinien pilnować swojego interesu.
CIEKAWOSTKI
Boi się burz i zawsze stara się być bliżej innych. Ma nadzieję, że piorun ominie go i trafi w tych brudniejszych.
Gdyby tylko mógł, zabrałby się za remont całego obozu i stanął na straży porządku, aby nikt więcej nie syfił na jego warcie.
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Wbrew pozorom nie jest zbyt silny, choć jego masywna postura sugerowałaby co innego. W dodatku nie może się również popisać szybkością i zwinnością.
Mocne strony: Niezwykle spostrzegawczy, szczególnie, gdy trzeba znaleźć brud w legowisku. Do tego pływa nienajgorzej, chociaż nie jest rodzonym Nocniakiem.
RELACJE
RODZINA
Ojciec - Falująca Tafla
Matka - Obłoczna Myśl (*)
Rodzeństwo - Narcyzowy Splot, Czarny Ogień
Partner - brak
INNE
Bliscy - Nikt nie jest mu specjalnie bliski
Wrogowie - Bałaganiarze
SZKOLENIE
Mentor - Malinowy Pląs(*)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Mrówkowy Kopiec
HISTORIA
Urodzony w miocie Falującej Tafli i Obłocznej Myśli jako jedno z dwóch nie-rudych kociąt w miocie. Oprócz jego nie-rudego brata urodziła się jeszcze jedna kotka - całkowicie ruda. Falująca Tafla za namową Rozżarzonego Płomienia miał zabić wszystkie nie-rude kocieta jeśli jakieś by się urodziły, jednak usłyszawszy błagania partnerki poszedł z nią na kompromis, przekazując Żarowi, że zabił nie-rudą dwójkę. Prawda była inna - wyniósł dwójkę kociaków za tereny klanu burzy. Jeden trafił pod granicę z klanem Klifu, drugi pod granicę z Klanem Nocy. Jak można się domyśleć, on skończył wśród rybojadów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz