BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 stycznia 2014

ROZŻARZONY PŁOMIEŃ


Autor grafiki: Wierzba#9005 (discord)
OGÓLNE
ROZŻARZONY PŁOMIEŃ
*Poprzednie imiona: Żar>Rozżarzona Łapa > Rozżarzony Płomień>Rozżarzona Łapa>Maleństwo
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksulany
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Starszy

- - - -

Autor: alisnikexd@gmail.com
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest to rudy kocur, o smukłej sylwetce. Na jego sierści wiją się wzory, układające się w klasyczne pręgowanie. Nie ma na swoim ciele ani grama bieli. To prawdziwy rudas. Oczy koloru pomarańczowego to również oznaka jego wyjątkowości. Stawia siebie za wzór prawdziwego rudego kota. Nie ma lewego ucha, bo zostało mu ono odgryzione. Ma bliznę po pazurach na pysku po lewej stronie. 
Cechy szczególne - po lewej stronie pyska ma bliznę po pazurach, którą zdobył podczas walki z Jałowym Pyłem. Brak lewego ucha, które odgryzł mu Rudzikowy Śpiew
Kolor sierści - rudy pręgowany klasycznie
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Rozżarzony Płomień to kot zepsuty do cna. Przez Piaskową Gwiazdę, która tłukła mu do głowy, że rudzi są elitą, bardzo ukształtowała charakter swojego wnuka. Bardzo się wywyższa, zachowując się, jakby zesłał go sam Klan Gwiazdy. Chodzi z dumą, zadzierając nosa, rzucając wywyższające spojrzenia, każdemu. Dlaczego? Ponieważ przez to, że jest czysty, bez grama bieli czy innego odcienia, który nie jest rudym, uważa się za wzór prawdziwej rudości. Nie lubi przebywać w pobliżu "plebsu", jak określa nierude koty. Na jego obecność obok siebie, trzeba zasłużyć. Wierzy, że jest wyjątkowy i niepowtarzalny, przez co jego ego jest olbrzymie. Bawi go cierpienie, a nawet sam jest w stanie kogoś skrzywdzić, gdy najdzie go taka ochota. Bardzo lubi, gdy ktoś go komplementuje. Rządzi się straszliwie, nie znając pojęcia odmowy. Bo gdy mu odmówisz możesz liczyć tylko na kłopoty. Jest bardzo pamiętliwy i wybuchowy. Nie ma nerwów ze stali. Jeżeli coś mu się nie podoba, to po prostu to mówi, mając gdzieś czy słowami skrzywdzi tym drugiego kota. Na dokładkę nie przepada za kotkami. Mama, siostra, ciocie, kuzynki... to za dużo dla niego. Brakuje mu męskiego towarzystwa, przez co czuję niesmak, gdy widzi płeć przeciwną. Krzywi się bardzo na ich widok i zbiera mu się na mdłości.

MORALNOŚĆ

Nienawidzi wszystkich kotów o nierudym futrze, dla niego są sługusami, którzy powinni być na każde jego zawołanie. Zdolny jest do ich zabicia, nawet kociąt, gdy tylko weszłyby mu w drogę. Potrafi skrzywdzić słownie jak i fizycznie. Nie posiada współczucia. Płonie w nim ogień nienawiści, który zdolny by był do spalenia całego świata. 

CIEKAWOSTKI

- kultywuje Piaskową Gwiazdę, jest dla niego najważniejszą istotą we wszechświecie

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: zbyt wielka pewność siebie, podatny na wpływ Piaskowej Gwiazdy, agresywny
Mocne strony: siła, wierność

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Wiewiórczy Pazur (nie ma pojęcia, że wojownik był jego ojcem) 
Matka - Pszczeli Pyłek (kochał ją i nie pogodził się z jej śmiercią, nadal szuka jej mordercy) 
Rodzeństwo - Blady Zmierzch (siostra, której nie cierpi, bo jest zdrajcą ich rodziny)
Partner - brak
Potomstwo - Pożar, Płomień, Wyrwa

INNE

Bliscy -Piaskowa Gwiazda (jego wzór do naśladowania, wierny jej ideologii, próbujący kontynuować jej dzieło), Falująca Tafla (kuzyn, który jedyny z jego rodziny jest ogarnięty i się z nim zgadza), Szczypiorkowa Łodyga (jedna z tych ogarniętych, które toleruje mimo bycia kotką), Tygrysia Smuga (wiele dla niego zrobiła, przez co nie miał oporów, by uratować jej życie. Jego psiapsi)
Wrogowie - Jałowy Pył (głupi nierudy, którego nie cierpi), Kamienna Gwiazda (nienawidzi jej, pragnie jej śmierci, upadku, bólu), Zachodzące Marzenie (zdrajczyni rodziny - kuzynka, która woli przymilać się do nierudych), Marchewkowy Grzbiet (zdrajczyni sierści, która związała się z nierudym i to jeszcze jego wrogiem), każdy nierudy w klanie (bo nie cierpi ich), Rudzikowy Śpiew (mocno go skrzywdził. Nie chcę go widzieć na oczy już nigdy w życiu),

SZKOLENIE

Mentor - Piaskowa Gwiazda, Tygrysia Smuga
Uczniowie obecni - ///
HISTORIA
Urodził się w Klanie Burzy. Jego matka zadecydowała o potomstwie chcąc, aby dzieci były jak najczystsze. Przekonała Piaskową Gwiazdę, że jej syn byłby dobrym materiałem na ojca, bo jest rudy. Ta pogadała z Wiewiórczym Pazurem, a ten nie chcąc zawieść matki, wykonał swoją robotę. Niestety postanowił nie przyznawać się do ojcostwa, dlatego Żar nie ma pojęcia kto jest jego tatą. Wyrósł pod okiem Piaskowej Gwiazdy, która wpoiła mu niechęć do nierudych i poczucie wyższości. Po jej śmierci trudno było mu się odnaleźć w świecie tolerancji. Stworzył sektę czczącą zmarłą zastępczynie, a następnie udało mu się z nią skontaktować. Będąc na jej usługi, spełniał jej polecenia; zepsuł dobre imię Kamiennej Agonii i Zajęczej Gwiazdy. Gdy Piaskowa Gwiazda opętała ciało swojego mordercy, po jakimś czasie wyjawiła wnukowi, że wróciła i że jest jego babcią. To było naprawdę cudowne doświadczenie. Na dodatek, gdy nikt nie patrzył, romansował z rudym nocniakiem na granicy. Jednak ten związek rozpadł się przez Tygrysią Smugę, która na zgromadzeniu nakryła dwa kocury, a Rudzikowy Śpiew uznał ją za jego partnerkę. Przez to zawalił mu się świat. Rudzik jeszcze na granicy wyjawił mu, że sam ma kogoś i go już nie potrzebuję. Dlatego na kolejnym zgromadzeniu, obserwował kochanka, który zadawał się z podejrzanym typem. Udało mu się z nim pogadać, ale nie doszło do poprawy ich relacji. W gniewie, gdy wszyscy byli zajęci samotniczką, która pojawiła się na ich świętym spotkaniu z kociętami, zamordował "partnera" rudzika, tak naprawdę zastępcę Klanu Nocy. Miał nadzieję, że dzięki temu Rudzik do niego wróci. Jednak rozmowa z kocurem go podłamała, co wykorzystała Szczypiorkowa Łodyga, która naćpała go ziołami i wykorzystała do stworzenia sobie kociąt czystej, rudej krwi. Gdy się o tym dowiedział, wściekł się i prawie był zdolny ją zabić. Stwierdził jednak, że to bezsensu, stało się. Wyjawił Piaskowej Gwieździe, że będzie miała prawnuki, a sam pogrążył się w rozpaczy. Po wybuchu wojny z Klanu Nocy, jego kochanek wrócił, ale jako jeniec wojenny. Był z tego powodu bardzo przeszczęśliwy, bo bardzo chciał udowodnić mu, że go z nikim nie zdradzał. Pech chciał, że na zgromadzeniu spotkał jego siostrę, która chciała go zabić. Broniąc się mocno ją okaleczył, a ona pognała do Klanu Burzy do Rudzika i powiedziała, że to on stał za jej stanem. Kocur mocno się na niego zezłościł, odrywając mu ucho. Zrozpaczony rudy kazał swojej babci go wypuścić i wygnać, tak kończąc na zawsze ich miłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz