BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 stycznia 2014

Zajęcza Gwiazda

ZAJĘCZA GWIAZDA
Poprzednie imiona: Zajączek > Zajęcza Łapa > Zajęczy Nos
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Lider
Poziom medyczny: -
Charakter: Wychowywanie się w klanie prowadzonym przez tyrankę odcisnęło na nim piętno. Nauczył się, że nikt nie będzie na ciebie czekał i że jeśli chcesz coś zrobić, musisz to zrobić sam.  Okropnie nadopiekuńczy w stosunku do siostry, oddałby za nią życie. Jeśli postawi sobie cel, będzie do niego dążył nie ważne co stanie mu na drodze. Nie ważne czego będzie musiał się dopuścić, ile zasad złamać - w końcu cel uświęca środki. Prowadzenie rebelii przeciwko liderce nauczyło go cierpliwości i ostrożności. W pochopnych działaniach widzi błędy, jednak wciąż czasem łapie się na krótkich uniesieniach i emocjonowaniu się przy najbliższych bądź gdy jest pewien że jest sam. Tylko wtedy. Przy reszcie przestał okazywać tyle emocji, posługując się teatrem do manipulacji innymi. Wiele energii zapewniło mu wiele planów, którymi zwykle dzieli się jedynie z partnerem. Jest niezwykle nieufny w stosunkach z innymi relacjami. Wszędzie widzi możliwość zdrady i wykorzystania go, pomijając Gliniane Ucho, Wilczą Zamieć i może Kamienną Agonię. Zaczął tak patrzeć na inne relacje przez to, że on sam wszędzie dostrzega możliwość wykorzystania czyjejś słabości, wady. Nie boi się z nich korzystać - słówko tam, propozycja tu. Niektórzy z klanu przestali być dla niego osobami - służą mu za pionki potrzebne w grze w którą akurat gra. A po wszystkim zżerają go żale i wyrzuty sumienia, które wciąż uczy się ignorować. Wciąż nieco przeraża go własna przemiana i boi się, że ostatecznie zatraci się w zimnym planowaniu i wykorzystywaniu innych, przestając dostrzegać granice między świadomym a nieświadomym działaniem.   
Wygląd:
  • Ogólny opis - Normalnej wagi wysoki kocur o długich łapach. Posiada białe futro, przeważnie zimne, zielone oczy, a jego policzek przecina blizna. 
  • Kolor sierści - biała (rudy srebrny pręgowany klasycznie bicolor)
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:
Mentor: Mniszkowy Kwiat
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Dzieciak przyszedł na świat razem z siostrą w siedlisku dwunogów. Matka z ojcem szybko zajęła się pociechami i gdy te otworzyły oczy, Ananasik wziął je pod pachę i chciał podrzucić klanowi, z którego pochodziła jego ukochana, jednak przez nieszczęśliwy wypadek po drodze, maluchy trafiły do Klanu Burzy. Niezwykle przywiązany do siostry, widząc, jak Piaskowa Gwiazda ją traktuje postanowił przeciwstawić się podziałowi w Klanie Burzy. Po drodze udało mu się znaleźć wspierającego partnera i razem mogli działać ku lepszej przyszłości. Zajęczy Nos nie chciał jednak obciążać Glinianego Ucha wyrzutami sumienia, więc wiele robił sam. Ostatecznie udało mu się utworzyć rebelię przeciwko tyrance, posługując siuę paroma szemranymi sposobami. 
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: Wierzba
* * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz