BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 stycznia 2014

TOJADZI KIEŁ

Autor grafiki: Pianka#3071 (discord)

OGÓLNE
TOJADZI KIEŁ
*Poprzednie imiona: Tojad >Tojadzia Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: 
Przynależność: Klan Nocy>>Klan Burzy>>Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: Pianka
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -   Takie małe, pulchne, rude coś, bo inaczej tego nie opiszesz. W gąszczu półdługiej sierści przyjmuje wszystkie kształty jak ciecz. Miękkie jak bawełna futro przyozdabia zgraja owalnych cętek. Od dołu większość jego ciała jest biała. Na łapach ma jasnoróżowe poduszeczki, ale nosek i wnętrze uszu jest koloru nieco cieplejszego i ciemniejszego. Również brązowe oczy patrzą na świat zza przymrużonych powiek. Są w kolorze gdzieś pomiędzy jasnym brązem matki a płomiennym pomarańczem ojca. Sylwetka mocno przysadzista, masywna, nie wiadomo w sumie po kim. Jest również bardzo niski, zwłaszcza jak na kocura, na co ciągle narzeka.
Cechy szczególne - brak oka
Kolor sierści - ruda pręgowana cętkowanie bicolor
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu -  brązowe

CHARAKTER

Tak jak przewidywała Brokuł, wyszedł z niej mały demon. Nawet nazwany jak pomiot Mrocznej Puszczy, kocur nie ma żadnych ogródek przed byciem po prostu podłym. Masz lekko ubłocone łapy po patrolu? Zacznie się z ciebie śmiać, że śmierdzisz i wyglądasz jak śmietnik. A może dziewczyna z tobą zerwała? On się jej nie dziwi, bo jesteś ohydny jak rybia głowa. Mówi to co myśli, nawet jeśli jest okrutne. Ale cóż, świat jest okrutny. Nikt z nim nie gada, bo wszyscy szybko zrozumieli, że to bez sensu, jeśli mają być obrażani przez taką istotę. Po części taki cichy dzieciak który siedzi w kącie legowiska i szepta pod nosem, że wszystkich pozabija. I tak jest naprawdę, bo nie można zarzucić Tojadkowi, że rzuca słowa na wiatr. Zrobi to, co postanowi zrobić, nie ma odwrotu. Lojalność i odwaga to jego mocne cechy. Tak samo jak wytrwałość w tym co robi.
Dużo również narzeka, zwłaszcza na twoje towarzystwo, bo jesteś irytujący. Tak mówi o niemal każdym rówieśniku, chociaż lubi towarzystwo innych kotów i lgnie do nich. Cicho błaga Klan Gwiazd by zesłał mu kogoś podobnego do niego, z którym będzie mógł gnębić inne dzieciaki. Jedynym kotem, którego zdaje się lubić jest Sumi Plusk. Zgadza się on z czarnym w każdej kwestii i nie przeszkadza mu jego ciągła gadanina o swojej dramatycznej przeszłości. Lubi słuchać jego historii. I historii ogólnie.





MORALNOŚĆ

TEST

CIEKAWOSTKI

TEST

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: --
Poziom wojownika: V
Słabe strony: 
Mocne strony: 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Filar - nie poznał
Matka - Brokułowa Łodyga (*)- wrzeszcząca o byle pierdołę, uważająca kociaki za karę z piekieł kotka. Po wielu próbach znalezienia ciepła zrozumiał, że to się nie stanie i po prostu ignoruje matkę jak tylko może.
Rodzeństwo - Orzechowe Serce, Daliowy Pąk - jakieś tam koty. Ma je gdzieś.
Partner - Ta, partner. Już to widzi... A widzi bardzo wyraźnie i chciałby znaleźć kogoś jak on, chociaż to ukrywa.
Potomstwo - Chciałby kiedyś założyć rodzinę, ale tego nie przyzna

INNE

Bliscy - 
Wrogowie - 
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - //
Uczniowie dawni - //
HISTORIA
Urodzony w Klanie Nocy.  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz