BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

29 maja 2014

Ćma

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
ĆMA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Samotnicy>>Klan Nocy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: shabowi_ (discord)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Długowłosa, liliowa, szylkretowa kotka pręgowana dziko. Na głowie ma układ pręg przypominający oko, takie jak niektóre ćmy mają na skrzydłach i wystające kępki futra przypominające czułki. Ma długi, nieco spłaszczony ogon który zawsze jest trochę rozczochrany. Ma pomarańczowe oczy.
Cechy szczególne - Wspomniany wcześniej ogon oraz kępki futra na głowie
Kolor sierści - Liliowy szylkret pręgowany dziko
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Ćma jest ciekawa świata, lubi gadać z innymi kotami oraz zadawać różne pytania, co przejawia się głównie w jej kocięcym wieku. Lubi analizować różne rośliny i zwierzęta oraz ich zachowania. Łatwo ufa i przebacza innym. Mentalnie jest kociakiem (większość kotów myśli, że jej to przejdzie jak dorośnie, jednak nie przejdzie). Jej "celem" życiowym jest posiąść bardzo wybiórczą wiedzę w losowej dziedzinie typu szyszki, po czym dawać każdemu kogo napotka ciekawostki w tym temacie. Mimo swojej infantylności, potrafi dobrze podejść do tematu. Szanuje tajemnice i wszelakie granice, a jeśli je przekroczy to jest jej wstyd i przez następny księżyc próbuje kogoś przeprosić, np. przynosząc mu różne upominki.

MORALNOŚĆ

Bardzo szanuje tajemnice, granice itp. Nigdy nie zabiłaby innego kota, chyba że zostałaby do tego zmuszona. Nie wierzy w zasadę "cel uświęca środki", dla niej to tylko umywanie łap. Jest empatyczna i stara się dawać szansę każdemu i myśleć, co ta osoba zrobiłaby w takiej i takiej sytuacji. Wierzy, że jakaś siła czuwa nad nią. Gdy dołączyła do Klanu Nocy i usłyszała o Klanie Gwiazdy, stwierdziła, że to po prostu to. Nie do końca rozumie konceptu Mrocznej Puszczy.

CIEKAWOSTKI

- Boi się ciem
- Ma obsesję na punkcie trzmieli
- Lubi zbierać ładne kamyczki, które potem układa
- BARDZO głośno kicha

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Bieganie po piasku, wolne pływanie
Mocne strony: Wspinanie się na drzewach

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Termomix
Matka - Powietrzna Frytkownica, przybrane: Biedronkowe Pole (kocha ją, ale nie rozumie dlaczego jest taka restrykcyjna), Krabowe Paluszki (nie wie nigdy co o niej powiedzieć, jakby, to po prostu jej ukochana matka, co więcej można powiedzieć?)
Rodzeństwo - Krewetka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE



SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako samotniczka. W wieku pół księżyca została podrzucona do Klanu Nocy. Nie pamięta swoich biologicznych rodziców.

Krewetka

Autor grafiki: kruliik.
OGÓLNE
KREWETKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Samotnicy>>Klan Nocy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: daria123091@o2.pl
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kotka jest niska i chuda, ale ma krótkie i masywne łapki. Jej uszka są drobne i okrągłe, a jej nosek niewielki. Posiada duże, skośne oczy w brązowym kolorze. Ma gładkie, rudo-czarne półdługie futro. Często jej grzbiet jest wygięty w łuk, to jej cecha charakterystyczna.
Cechy szczególne - Długie wąsy
Kolor sierści - Czarny srebrny szylkret pręgowany dziko z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Kotka jest naprawdę miła i urocza. Zawsze ma dobre serce i chętnie pomaga innym kotom, nawet gdy sama ma gorszy dzień. Jest bardzo empatyczna, potrafi pocieszyć i rozbawić każdego. Ma świetne poczucie humoru i lubi się śmiać. Niestety, czasem za dużo mówi. Uwielbia plotki i nie zawsze potrafi zachować je w tajemnicy. Bywa, że nie wie, kiedy przestać mówić albo kiedy się zatrzymać. Ma też problem z przyznawaniem się do błędów. Jest trochę uparta, jak coś sobie wymyśli, to ciężko ją przekonać. Mimo tego trudno jej nie lubić, bo jest po prostu wyjątkowa i pełna uroku. Lubi załatwiać sprawy na swoje słodkie oczka i przekonywać innych o swojej racji.

MORALNOŚĆ

Jej moralność jeszcze się kształtuje, ale kotka już wierzy w Klan Gwiazdy. Nie byłaby zdolna do skrzywdzenia innego kota.

CIEKAWOSTKI

- Ma słodki zapach.
- Lubi skrobać pazurem po piachu, czasami nawet proponuje innym, że ich narysuje.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
- Nie potrafi za dobrze walczyć
- Jest nieuważna 
- Ma słabą pamięć, zapomina dużo różnych technik 
Mocne strony: 
- Jest zwinna
- Ma dobry wzrok
- Dobrze jej idzie pływanie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Termomix
Matka - Powietrzna Frytkownica, przybrane: Biedronkowe Pole, Krabowe Paluszki
Rodzeństwo - Ćma
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE



SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Kotka urodziła się jako samotniczka, a potem została zabrana do Klanu Nocy.

28 maja 2014

Kolcolistne Kwiecie

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
KOLCOLISTNE KWIECIE
*Poprzednie imiona: Kolcolistek > Kolcolistna Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualny, biromantyczny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor i opiekun: piankacz
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kocur o przeciętnym wzroście. Ma gęstą, zdrową sierść o szarej barwie i na niej ciemniejsze, fikuśnie zawijane pręgi. Posiada również łapy, brzuch, piers, część pyska i ogona pokryte bielą. Jest zbudowany dość marnie, mimo muskularnego ojca. Należy raczej do szczupłych. Po matce odziedziczył żółte ślepia, lecz w bledszym odcieniu. Jego wnętrza uszu i poduszki łap są różowe, jednak nos ma na sobie ciemno-szare plamy, a jego grzbiet jest wypukły, co miejscami staje się źródłem niemiłych komentarzy. Pod futrem skrywa parę małych, niewidocznych zadrapań, których nawet sam nie zauważa.
Cechy szczególne - garbaty nos
Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie bicolor
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Kolcolist jest bardzo sympatycznym i ekstrawertycznym kotem, który nie przegapi żadnej okazji do zaprzyjaźnienia się z kimś nowym. Często staje w obronie słabszych i, niewiele myśląc, pomaga wszystkim, co robi z niego łatwą osobę do wykorzystania. Główną wadą kocura jest jednak jego niezwykle szybkie wpadanie w gniew. Nie zignoruje żadnego wyzwiska ani zaczepki, porywając się nawet do bijatyki po nazwaniu go mysim móżdżkiem. Po każdym wybuchu jednak niezwykle go żałuje i próbuje wszystkich przeprosić. Prócz tych dwóch cech, które najprościej u niego zauważyć, Kolcolist to też godny zaufania gaduła, który mimo że potrafi paplać kilka godzin bez przerwy, nigdy nie wyda powierzonego mu sekretu. Bardzo mu zależy, by wszyscy go lubili i stara się nie narażać żadnemu kotu w klanie, chyba że jest jakoś bliżej związany z jego matką. Odznacza się pracowitością i uporem – nie należy do kotów, które się szybko poddają. Zdarza mu się mieć momenty lenistwa, kiedy najchętniej leżałby cały dzień do góry brzuchem, lecz nigdy by nie chciał zostać darmozjadem. Cieszy go, że może być przydatnym i docenianym członkiem Klanu Nocy, jednocześnie będąc mu lojalnym pod groźbą własnej śmierci.

MORALNOŚĆ

Stara się postępować uczciwie i zgodnie z kodeksem wojownika. W ataku wściekłości, obronie bliskich czy swojego klanu będzie mógł jednak zrobić wszystko, co tylko w zasięgu jego możliwości. Wierzy w Klan Gwiazdy i to całkiem mocno.
Jego stosunek do czekoladowych kotów jest neutralny. Z jednej strony nie podoba mu się ocenianie drugiej osoby wyłącznie po jej okładce, ale tyle kotów wokół niego w to wierzy, że sam zaczyna czasem wątpić, czy oby nie mają racji.

CIEKAWOSTKI

  • Neguje zupełnie swój pociąg w stronę kocurów, szczególnie po zakochaniu się w Tuptającej Gęsi.
  • Nadal zdarza mu się często zagadywać do innych kotów, nawet jeśli nigdy wcześniej z nimi nie rozmawiał, bez względu na ich wiek czy rangę.
  • Nie jest największym fanem swojego imienia.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [ohydztwo, do medyków chodzi wyłącznie z przymusu, gdy naprawdę źle się czuje. Nienawidzi zapachu i smaku ziół]
Poziom wojownika: III (wcześniej IV)
Słabe strony: niewielka siła, nerwowość, dziecinnie prosty cel do manipulacji
Mocne strony: walka [pomimo słabej tężyzny fizycznej kocur nauczył się technik wykorzystujących bardziej podstęp i gibkość i stał się w tym naprawdę dobry], zwinność, lojalność i bezgraniczne oddanie bliskim
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sarni Tupot [*] - swoją miłość odnalazł w ojcu. Sarna bardzo często otwarcie opowiadał o swojej partnerce jak o kawałku lisiego łajna, co Kolcolist chłonął niczym gąbka. Jego syn robił wszystko, by tylko mu zaimponować, a odejście kocura mocno nim wstrząsnęło. Nie wierzy, że ten mógł być zdrajcą i uważa, że jego śmierć była niesprawiedliwa. Stara się o nim nie myśleć, a każde wspomnienie ojca powoduje u kocura zaszklone oczy.
Matka - Wzburzony Potok [*] - co najwyżej rodzicielka, nie matka. Większość jego wspomnień związanych ze Wzburzonym Potokiem zawiera wrzaski, syki i kłótnie. Nie tęskni za nią zupełnie – zdarza mu się jednak marzyć o lepszej matce i zastanawiać, jak wyglądałoby jego dzieciństwo, gdyby na jej miejscu był ktoś inny. 
Rodzeństwo -  Sumowa Płetwa - ma z nim silną więź i jest w stosunku do swojego brata wyjątkowo opiekuńczy. Choć ich relacja nieco się poluźniła po tym, gdy stali się wojownikami, Sum jest dla niego nadal bardzo ważny.
Partner - Tuptająca Gęś [*] - jego tragicznie zmarła ukochana. Choć od jej śmierci minęły już księżyce, on nadal nie może się z tym pogodzić. Często odwiedza jej grób i próbuje ułożyć sobie na nowo życie. 
Potomstwo - brak, nadal chciałby zostać ojcem, lecz zdołał się przekonać, że ta rola nie jest tak prosta, jak mu się wydawało. Wystarcza mu bycie obecnym w życiu kociąt Gąski i Wirującej Lotki.

INNE

Wodnikowe Wzgórze - choć niegdyś to Kolcolist wspierał go po śmierci partnera, teraz role się odwróciły. Bardzo docenia obecność burego i to, że ma w swoim życiu kogoś, kto wie, co teraz czuje. 
Siwa Czapla - sympatyczny, młody wojownik. Wierzy, że wyrośnie z niego coś dobrego.
Różana Woń - jego córka, a przynajmniej tak to wygląda. Spędzają ze sobą sporo czasu i chociaż nie są ze sobą spokrewnieni, Kolcolist traktuje ją jak swoje rodzone dziecko i jest dumny z tego, że jest główną medyczką ich klanu.
Mandarynkowe Pióro - przepada za nią, choć jej płonąca nienawiść względem czekoladowych kotów dla niego wykracza odrobinę za daleko. Nie mówi tego jednak głośno.
Biedronkowe Pole - nie rozumie, dlaczego wojowniczka tak go nie znosi, lecz doskonale to widzi. Stara się nie zaczynać z nią żadnych sporów, ale również nie jest w stosunku do niej przesadnie miły. Nie będzie się w końcu płaszczył przed kimś, kto nieustannie posyła mu wilcze spojrzenia.
Mgliste Spojrzenie [*] - nienawidzi i cieszy się, że została obalona, a jeszcze bardziej, że jest martwa. Ma do niej nieustający żal za wydanie wyroku na Sarnim Tupocie, a do tego uważa, że była wariatką.

SZKOLENIE

Mentor - Okraszona Polana [*]
Uczniowie obecni - Samowolna Łapa
Uczniowie dawni - Zimorodkowe Życzenie - jego była uczennica, która zmieniła drogę szkolenia na medyczną. Respektuje jej wybór i ma szczerą nadzieję, że kotka się w tym odnajdzie i prędko ukończy trening, stając się nową medyczką; Bursztynowy Brzask - nie ma za wiele o kocurze do powiedzenia, lecz jest z niego dumny.
HISTORIA

Sarniego Tupotu i Wzburzonego Potoku nic nie łączyło, oprócz samotności jaką doświadczali w życiu uczuciowym. Pewnego dnia jakoś stało się, że obydwoje zaczęli o tym ze sobą rozmawiać. Wspólne marudzenie i stękanie na Nocniaków sprawiło, że ich relacja uległa poprawie. Jako, że obydwoje od dawna byli sami, zapragnęli ciepła drugiego kota. Nie sądzili, że skończy się to ciążą. Postanowili być ze sobą dla dzieci, ale ich kocięta powitały tylko codzienne wrzaski i awantury, co dla Kolcolistka było rutyną. Mocno odbiła się na nim śmierć ojca, którego idealizował w swojej głowie od małego kocięcia. Z biegiem księżyców kocur zbliżył się do księżniczki, Tuptającej Gęsi, zakochując się w niej z wzajemnością. Choć przez długi czas ich relacja była nieokreślona, w końcu weszli w oficjalny związek. Niestety, na krótki czas przed ich ślubem, jego ukochana zmarła z łap samotników. Od tamtej pory próbuje nauczyć się żyć na nowo, choć nie zawsze jest to dla niego proste.

27 maja 2014

Entelodon


Autor grafiki: Wierzba#9005
OGÓLNE
ENTELODON
*Poprzednie imiona: Batalia
Płeć: Kocur
Orientacja: Panseksualny
Przynależność: Legendarni Samotnicy
Ranga: Legendarny Samotnik

- - - -

Właściciel: Wierzba#9005
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Czarny kocur o krępej postawie. Niski, acz dobrze zbudowany, umięśniony. Na całym ciele posiada liczne blizny, nosząc je jak trofea po różnorakich starciach. Jego charakterystyczna cechą są prawie krwisto czerwone, żarzące się ślepia, mocno wybijające się na tle ciemnej toni sierści.
Cechy szczególne - blizny, krótkie uszy, pomarańczowe ślepia
Kolor sierści - czarny
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Pozornie prosty kocur, wodzony chęcią zdobycia władzy, powiększenia swojego terytorium i ilości podwładnych. Entelodon słynie z tego, że kolekcjonuje nie tylko coraz większe obszary miasta, poszerzając swoje wpływy, ale także koty. Ktokolwiek ciekawy, charakteryzujący się siłą lub bystrym umysłem znajdzie się w zasięgu jego wzroku, ten musi należeć do niego. Nie chcę bowiem oddawać cennych nabytków swoim wrogom, którzy mogliby przy pomocy silnych jednostek się wzmocnić. Z tego też względu członkom swojego gangu daruje pewne benefity, by zniechęcić ich do odejścia. Słabsze koty poducza, aby jego potęga jedynie wciąż rosła, a ci co są nieprzydatni, lądują dość szybko na wygnaniu. Wprowadził w tym celu pewien system, który umożliwia jego gangowi przeżycie na niebezpiecznych uliczkach, nie dając się schwytać polującemu na bezdomne koty hyclowi. Cechuje się poczuciem humoru. Żartowniś z niego jest dość chamski, a matka na pewno nie nauczyła go dobrych manier, bowiem kocur szczyci się swoją arogancją i postawą typowego prostaka, który pluje na prawo i lewo, rechocząc jak stary menel. Mogłoby to wydawać się odrażające, ale jego podwładni przywykli, że ślina czarnego lata to w prawo, to w lewo, gdy coś mówi. Kocur przez to posiada nawyk oblizywania pyska, co jest dość jego charakterystyczną cechą. Dodatkowo sam pan miasta jest bardzo silny. Lubi się tłuc i walczyć, nie cofa się przed niczym, ponieważ jest pewny swej siły, która nigdy go nie zawiodła. Z racji tego, że jest najważniejszą osobistością w mieście, rządzi się do takiego stopnia, że albo robisz co każe, albo kończysz połamany. Entelodon nie lubi obcych, którzy wchodzą na jego tereny, uważając ich za głupców. Cechuje się wybitną inteligencją, więc nie jest idiotą, a próby oszukania go spełzną na niczym. 

MORALNOŚĆ

Jak to mówią, po trupach do celu. Kocur nawet się nie waha posłać kogoś na drugą stronę, jeśli miałoby mu to przynieść korzyści.

CIEKAWOSTKI

  • Jego ulubionym kotem jest Horacy - to właśnie ten mieszkający w bibliotece Dwunogów niepozorny kocurek nadał mu aktualne imię
  • Ma sojusz z gangiem Jafara (gangiem Księżniczki)

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: VII
Poziom wojownika: VII
Słabe strony: ///
Mocne strony: ///

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Stomil
Matka - Ala
Rodzeństwo - Jedynak (mały, czarny kocur, pieszczoch)
Partner - Atena, Horacy
Potomstwo - Chwała, Duma, Litość

INNE

Bliscy - Eleonora
Wrogowie - Artur
SZKOLENIE

Mentor - Eugeniusz (dobrze wykonał swoją robotę i prędzej niż później uczeń przerósł mistrza)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Chwała, Duma, Litość, Artur
HISTORIA

Początki kocura owiane są tajemnicą. Spekuluje się, że kocur urodził się w kartonie w rynsztoku, gdzie za posłanie miał jedynie koszulę w brzydką kratę. Szybko jednak zabłysnął, bo już w młodym wieku, około 18 księżyców, zaczął wspinać się po szczeblach hierarchii w mieście. Utalentowany młokos prędko zasmakował władzy, co zapoczątkowało jego głód potęgi. I tak, po kolejnych księżycach potyczek, umów, strategii i wyzysków stanął na czele miasta jako wielki pan i władca - Entelodon.

25 maja 2014

Norniczy Ślad

 

Autor grafiki: Tsumeri_

OGÓLNE
NORNICZY ŚLAD
*Poprzednie imiona: Nornica, Nornicza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoseksualna
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: [POSTAĆ NPC]    (Autor i opiekun: Kurcig)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Nornica to szylkretowa kotka, która będzie niższa od większości kotów. Jej brzuch, łapy, ogon oraz całą szyję zdobi biel. Posiada brązowe oczy.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Bury szylkret bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Kocica swym charakterem jest mieszanką swego ojca i matki. Jest realistką, chociaż nie widzi życia bez żadnego kota u swego boku. Kocha towarzystwo kotek oraz plotkowanie z nimi o wszystkim. Nornica jest strasznie gadatliwa i nie umie trzymać języka za zębami. Swym przyjaciołom zdradzi wszystko, nawet jeśli obiecała o tym nie rozmawiać z nikim. Trudność sprawia jej trzymanie jakichkolwiek sekretów. Kocica również cechuje się profesjonalizmem oraz pracowitością, co często kończy się tysiącami powtórzeń, by tylko co robi, było idealne. Również trzyma się swych słów i jeśli obieca, że coś zrobi, to zrobi to. Nie lubi składać obietnic, które nie spełni, bądź kłamać. Nornica cechuje się również szczerością aż do bólu. Nie rozumie, jak inni mogą kłamać, by komuś tylko nie było smutno. Potrafi analizować sytuację i szybko znajdować rozwiązania ich oraz działa dobrze pod presją. Nie jest jej straszne prowadzenie tłumu kotów i nawet lubi się tym zajmować. Cechuje się też sprytem i na tę samą sytuację może spojrzeć z kilku innych perspektyw, by znaleźć najlepsze rozwiązanie.

MORALNOŚĆ

Norniczy Ślad wierzy w Klan Gwiazdy, chociaż do ich kodeksu podchodzi z większym odstępem, uważając go za zbędny. Uważa, że jest on przestarzały i dobrze nie uwzględnia aktualnych czasów. Kocury, które znajdą się w jej obecności traktuje w gorzej niż kotki, uważając, że to oni są powodem wszystkich problemów i powinni być traktowani jak więźniowie. Jest w stanie zabić innego kota, gdy jest to jej na rękę. Nie widzi nic złego w używaniu siły do rozwiązywania swych problemów.

CIEKAWOSTKI

- Dba bardzo o czystość swego futra i potrafi nakrzyczeć na kogoś kto jej owe futro ubrudzi
- Przez ojca i dwójkę braci, nienawidzi przebywania w towarzystwie kocurów, a nawet samego ich istnienia w klanie
- Zawsze sprawdza każdy kawałek zwierzyny, którą ma spożyć, aby upewnić się, że nie jest ona otruta
- Mimo swej postawy, kocica ma niską samoocenę i jej opinie o sobie bierze od innych kotów

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [Może kiedyś coś podpatrzy od medyków]
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Gadulstwo, ma lekkie problemy ze wzrokiem
Mocne strony: Umie działać pod presją, Spryt

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Niknące Widmo [*]
Matka - Mała Koszatniczka [*]
Rodzeństwo - Zroszony Latolistek (?) i Ważkowy Lot [*] - dwójka braci, przy których nie czuję się najlepiej
Partner - Przeplatka </3

INNE

Przyjaciele: 
    Mała Koszatniczka [*] - Matka kotki i jej autorytet. Chciałaby być taka jak ona, odejmując jej dziwne zachowania, które zaczęły się po zniknięciu Widma. 
    Kwiecista Knieja - Koleżanka, z którą zaczęła łapać lepszy kontakt w ostatnim czasie. Lubi z nią spędzać czas.
    Ognista Piękność - Psiapsi, z którą plotkuje. Nie widzi klanu bez niej.
    Przeplatkowy Wianek - Ich relacja stała się napięta niedługo po śmierci Mysiej Łapy. Kłótnie z kocicą stały się już dla niej normą, chociaż nie uważa, żeby nie były już partnerkami. 
Neutralnie nastawiona: ///
Wrogowie: 
    Królicza Gwiazda - Głupi kocur dostał się do pozycji przywódcy, gdzie ona powinna być w jego miejscu. Do tego zmienił imię jej córki, a pozostawił to samo jej synowi. Nie lubi go bardzo.
    Piaskowa Zamieć [*]- kocur i jednocześnie jej mentor. Nie lubi go i pragnie zwalić go z pozycji swego mentora.
    Ważkowy Lot [*] - Głupi brat, o głupich pomysłach. Dobrze, że umarł, jednak mógł nie zabierać przy tym jej córki.
    Zroszony Latolistek (?)- Drugi z braci, którym gardzi, jednak często plącze się przy nim. Kocha wykorzystywać go do swych planów i grozić, że zdradzi jego sekret. Uważa go za kocura, a nie kotkę. Uważa, że utopiła się w rzece na jej oczach i cieszy się.
    Obserwująca Gwiazda [*]- Kotka straciła dużo w jej oczach, gdy wybrała jej mentora. Chwilowo nie pała do niej dobrym uczuciem. Dobrze, że umarła.
    Niknące Widmo [*] - Ojciec, który zdechł, gdy ta miała jeden księżyc. I tak go nie lubiła.
    Rumiankowe Zaćmienie [*] - Nie znała go osobiście, jednak z słów matki wywnioskowała, że on jest powodem ich bólu. Nie lubi go.
    Gradowy Sztorm [*] - Jak można z cudnej kotki chcieć zostać kocurem? Zachowanie wręcz niepojęte przez nią.

SZKOLENIE

Mentor - Piaskowa Zamieć [*] - eww, weźcie go od niej
Uczniowie obecni - 
Uczniowie dawni - Leszczynowa Wiązka, Przeplatkowy Wianek, Zawilcowa Łapa
HISTORIA

Kocica urodziła się w Klanie Burzy w miocie Niknącego Widma i Małej Koszatniczki, podczas rządów Różanej Przełęczy.

24 maja 2014

Śnieżynka

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
ŚNIEŻYNKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Samotnik>>Klan Nocy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: zosia2015_uwu
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest mała, drobna i ma krótkie łapki. Posiada niebieskie oczy w pięknym odcienia nieba. Na jednej połowie pyska ma wąsy, a na drugiej nie. Jej futro jest srebrne, poprzecinane ciemniejszymi pręgami i cętkami.
Cechy szczególne - Wąsy tylko na jednej połowie pyska
Kolor sierści - Czarny pręgowany cętkowanie z bielą
Długość sierści - Długa
Kolor oczu -Niebieskie
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Ta słodzinka to waleczny kot. Ma dużo przyjaciół. Jest bardzo radosna, miła i odważna. Zawsze wszystkim pomaga. Lubi się bić. Jest szczera. Chciałaby być księżniczką. Uwielbia się kąpać, bo daje jej to szczęście. Nie lubi swoich rodziców, gdyż ją zostawili. Chciałaby być najlepszym wojownikiem w Klanie Nocy. Często się śmieje, ponieważ łatwo ją rozbawić. Jest też twarda jak na kotkę. Imponuje tym swoim kolegom i dużo kotów ją podziwia. Lubi, jak się na nią mówi Gwiazda, bo kocha być w centrum uwagi. Mimo to szanuje wszystkich klanowiczów i lubi słuchać opowieści starszych. Jest wdzięczna Klanowi Gwiazdy za swoje świetne życie.

MORALNOŚĆ

Wierzy w Klan Gwiazdy.

CIEKAWOSTKI

- Lubi zbierać szyszki.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: bieganie, skakanie, wzrok
Mocne strony: walka, bicie się, pływanie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Puszek
Matka - Pusia
Rodzeństwo - Nie ma, była jedyna w miocie
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE



SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako pieszczoch, gdzie jej tata uczył ją podstaw walki. Niestety, z nieznanych jej przyczyn jej rodzice ją wrzucili do rzeki, gdzie popłynęła wraz z nurtem i dotarła aż na brzeg, gdzie znalazł ją Klan Nocy.

Zroszony Latolistek

Autor grafiki: urfav.maj4
OGÓLNE
ZROSZONY LATOLISTEK
*Poprzednie imiona: Pszczółka, Pszczela Łapa, Zroszona Łapa
Płeć: Trans kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Kurcig
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Rosa to niziutka kocica o długim, kremowym futerku, który zdobią klasyczne pręgi. Posiada ona biel na szyi, swych przednich łapach oraz na pysku idącą od brody, przez nos, aż do czubka jej głowy. Kocica posiada pomarańczowe oczy. Na jej prawym oku oraz karku znajdują się dwie blizny,  pierwsza wyrządzona przez Małą Koszatniczkę, a druga przez Ważkowy Lot.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Kremowy klasyk srebrny bicolor
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Od samego początku życia Rosa nie będzie wykazywać się cechami pożądanymi przez ojca. Zawsze wycofana, woląca spędzać czas przy mamie lub samotnej zabawie listkiem, niż zabawami z rodzeństwem. Kocica lepiej czuje się w małej grupce przyjaciół niż w wielkim zbiorowisku kotów. Postawiona przed trudnym zadaniem szuka zawsze drogi na około lub takiej, by zakończyć to zadanie najszybciej jak się da. Boi się prosić o pomoc, a samo wyznanie swych wad przed innymi stanowi dla niej duże wyzwanie. Nie ma dużego mniemania o sobie, a wręcz przeciwnie. Uważa iż swoją obecnością marnuje innym tylko czas. Mimo wielu wad, kocica przy bliższych znajomych otwiera się i ukazuje swe prawdziwe kolory. Zawsze chętna do pomocy innym i pracowita. Stara się podchodzić do każdego kota niezależnie od tego co słyszała lub jego wyglądu. Na temat każdego kota musi ułożyć własne zdanie, a plotkowanie o innych nie interesuje ją tak bardzo. Jest również pamiętliwa i złe sytuacje rozpatruje w swym legowisku w nocy. 

MORALNOŚĆ

Kocica szczerze nie wie jak powinna poruszać się w tym temacie. Wierzy w Klan Gwiazdy, jednak nie uważa, żeby jej osoba zasłużyła na pójścia do tego miejsca. Nie byłaby w stanie wyrządzić krzywdy innym, a tym bardziej kogoś zabić, chyba że byłoby to pod presją bliskiego jej kota.

CIEKAWOSTKI

- Kiedyś

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// 
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Strachliwość, nie jest zbyt silna
Mocne strony: Szybkość, obiektywność

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Niknące Widmo [*]
Matka - Mała Koszatniczka [*]
Rodzeństwo - Ważka, Nornica
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Przyjaciele: ///
Wrogowie: ///

SZKOLENIE

Mentor - Obserwująca Gwiazda, Dryfująca Bulwa
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Kotka urodziła się w Klanie Burzy jako jedno z trzech kociąt Niknącego Widma i Małej Koszatniczki, podczas rządów Różanej Przełęczy.

PIÓROLOTKOWY TRZEPOT

Autor grafiki: rachel
OGÓLNE
PIÓROLOTKOWY TRZEPOT
*Poprzednie imiona: Piórolotek > Piórolotkowa Łapa
Płeć: kocur
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy > Owocowy Las
Ranga: Uczeń

- - - -

Autor: Pręga || Właściciel: tsumeri_

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Piórolotek wygląda jak chodzący puszek. Mimo drobnej sylwetki, długa, gęsta sierść pokrywająca jego ciało, daje złudne wrażenie objętości. Biel znajduje się na jego pysku, łapkach, klatce piersiowej i ciągnie się aż do ogona. Jego pysk zdobi para dużych, okrągłych oczu o unikalnym kolorze morza, której bacznie obserwują otaczający go świat.
Cechy szczególne - bardzo długie i gęste pędzelki, wibrysy, wąsy i futro w uszach, łaciate poduszeczki łapek.
Kolor sierści - srebrny niebieski pręgowany dziko z akcentami point tonkijski bicolor
Długość sierści - długa
Kolor oczu - morskie (niebieskie)
Problemy zdrowotne - ///


CHARAKTER

Nadal ciekawski i ginący w większych grupach. Swoje spokojne usposobienie zawdzięcza swojemu wycofaniu, najpewniej spowodowanemu wykluczeniem w dziecięcych zabawach, jak i w ogóle z grupy. Wszystko to spowodowało, że kocurek większość czasu spędza w swojej głowie, z wymyślonymi postaciami, historiami, wyobrażając sobie różne scenariusze. Stara się dostrzegać pozytywy w otoczeniu, zawsze będzie zwracał uwagę na piękne lub nietypowe rzeczy dookoła niego, przez co jego łebek czy oczy mogą podążać za nawet najmniejszą, niepozorną rzeczą.  Nie ma problemu z nawiązywaniem kontaktów z całkiem obcymi mu kotami, uwielbiając się wsłuchiwać w opowiadane przez nie historie, przez co szybko nawiązuje z nimi bliskie relacje. Sam również lubi podłapać temat i zacząć opowiadać bajki, lub koloryzować przekazane mu opowieści. W większych grupach lubi przebywać tylko wtedy, kiedy nie czuje się przy nich źle, a sam może się dzięki temu dowiedzieć wiele nowych informacji, oraz odkryć trochę o swoich rozmówcach, w dodatku większość czasu milczy, odzywając się jedynie zapytany. Zdecydowanie nie jest typem lidera, podążając za bardziej zdecydowanymi, pewnymi siebie kotami, w których towarzystwie lubi się obracać. Swoją śmiałość traci, kiedy w jego otoczeniu brakuje osób, które by go poprowadziły przez życie. Bardzo chłonie do siebie energię z otoczenia oraz wszelkie bodźce, przez co umie odczytać atmosferę czy innego kota. Zawsze analizuje swoje jak i postępowania innych.

MORALNOŚĆ

Piórolotek wierzy w Klan Gwiazdy, jednak czasem neguje ich decyzje, poddając pod wątpliwości niektóre sprawy. Zazwyczaj nie ma do czegoś problemu, jeśli nie poczuje negatywnych skutków na własnej skórze. Jego moralność opiera się zazwyczaj na jego własnych uczuciach, jeśli uczucia podpowiedzą mu, że coś jest złe, to znaczy, że coś jest złe. Rzeczy które zdawać by się mogły 'czarno-białe" zawsze poddaje próbie i nie wierzy w klarowną część świata. Zawsze jest jakieś ale, zawsze są sytuacje, które pozwalają na odejście z normy. Nie lubi podążania za tłumem, chociaż jest to wygodne, lubi się wyróżniać, by nie dzielić z całą resztą jednej szarej komórki, tworząc zbiorową świadomość. Ponad klan i jego zasady ceni sobie koty, które kocha. 

CIEKAWOSTKI


𓆰 Lubi wtykać nosek w futra innych kotów.
𓆰 Panicznie boi się bobrów i wydr.
𓆰 Okazjonalnie pije wodę morską, przez co niektórzy dziwnie się na niego patrzą.
𓆰 Potrafi się zauroczyć w czyimś wyglądzie, czego jest całkiem świadomy. Uwielbia wszystko co śliczne lub "inne", co z łatwością go zainspiruje. 
𓆰 Ma naprawdę przyjemny dla ucha, melodyjny i miękki głos, dzięki któremu może nucić kołysanki dla świetlików. Uwielbia te owady. 
𓆰 Nie znosi wysokich temperatur, gdyż łatwo się przegrzewa. O ile uwielbia letni klimat, wszechstronną zieleń i szum traw oraz zapachy ziół, tak o wiele bardziej raduje się na wieść o zimie. 
𓆰 Podpatrzył od Kawczego Serca, jak kotka zbiera piórka. Od tego momentu sam lubi je zbierać, szczególnie te białe i niebieskie, które wtyka w sierść, naśladując opiekunkę. Czasem również lubi jej coś przynosić. 
𓆰 Chciałby być świetlikiem, albo siłą natury, dzięki której życie innych kotów byłoby lepsze. 


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Ciągłe podążanie za innymi, częsta uległość, siła też u niego kuleje + szybko się przegrzewa i męczy na słońcu. 
Mocne strony: Nurek czy pływak z niego urodzony i łowca z dobrym nosem. 


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Śnieżne Wspomnienie (Ukochany tata, nie ma pojęcia dlaczego tak często jest smutny)
Matka - Pruszka (Nie wie kim była. Wierzy, że jego matką tak naprawdę jest jedna z kotek w klanie, nie dopuszczając do siebie myśli, że matka mogłaby już nie być na tym świecie)
Rodzeństwo - Morska Łapa (kocha siostrę, uwielbia razem z innymi kociakami uczestniczyć w jej często niebezpiecznych zabawach)
Partner///
Potomstwo///


INNE

𓆰 Pszczela Duma - Niania, lubił ją, chociaż zdaje sobie sprawę, że nie była jego biologiczną mamą.
𓆰 Kawcze Serce - Doceniał kotkę oraz każdą chwilę z nią spędzoną. Była w jakimś stopniu jego opiekunką którą podziwiał i jakaś część niego ma do niej żal, że zostawiła go bez pożegnania. 
𓆰 Karasiowa Ławica - Pierwsza uczennica, z którą nawiązał całkiem głęboką relację. Kocha kotkę na swój sposób i nie chce, by się jej coś stało, dlatego też żal mu jest, gdy widzi, jak ta próbuje zmienić Klan Nocy na lepsze, niestety bez skutku. Chciałby jej jakoś bardziej pomóc, tylko jak? 
𓆰 Srocza Gwiazda - Z jednej strony doszukuje się u niej pozytywów, ale z drugiej nie potrafi pozbawić się uczucia żalu w jej stronę. Nie lubi kotki. Jej dyskryminacja czekoladowych kotów jest dla niego całkiem niezrozumiała i nie jest w stanie pojąć, czemu jest taka niesprawiedliwa. Może to jakaś trauma z dzieciństwa? 
𓆰 Tuptająca Gęś - To jej wina, że oskarżyli Topikową Głębinę. Nie lubi kotki, jej obnoszenia się ze sobą, tego zimna, które od niej bije. 
𓆰 Różana Woń - Podobnie jak za matką, nie przepada również za jej córką. Medyczka jest zimna i opryskliwa, a tytuł księżniczki zdaje się tylko ten stan i zadufanie pogłębiać. Nie lubi do niej chodzić. 
𓆰 Algowa Struga - Cudowne, miłe dziecko! Naprawdę przykro mu, że jej relacja z siostrą wygląda tak, jak wygląda, jednak zawsze stanie po stronie Algi. 
𓆰 Nenufarowy Kielich - Jak się okazało, całkiem dobra przyjaciółka. Zawiązał z nią relacje dopiero w dorosłym życiu i naprawdę ceni sobie jej towarzystwo. Daje mu poczucie komfortu, którego od dawna nie czuł. 
𓆰 Krabowe Paluszki - Dyskomfort. 
𓆰 Skacząca Cyranka - Wychowali się razem i budowali fortece, czemu miałby jej nie lubić? 
𓆰 Kazarkowa Śpiewka - Jednocześnie rozumie i nie rozumie, dlaczego opuściła klan. Z jednej strony ma żal, ponieważ obiecali sobie, że żadne z nich nie odejdzie, a z drugiej walczy z poczuciem, że nawet kotkę rozumie. Czuje jednak, że coraz częściej opuszczają go koty, na których mu zależy. 
𓆰 Bagietka - Kocie Kazarki. Nie rozumie, czemu kotka go porzuciła. Stara się spędzać z malcem dużo czasu, czując się za niego trochę odpowiedzialny. 
𓆰 Biedronkowe Pole -
𓆰 Topikowa Głębina -
𓆰 Kruczy Szpon -
𓆰 Mandarynkowe Pióro -
𓆰 Mirabelka -
𓆰 Syreni Lament -
𓆰 Krzycząca Makrela -
𓆰 Nimfie Zwierciadło - 

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Karasiowa Ławica
HISTORIA

Urodzony jako owoc tragicznego romansu  wojownika Klanu Nocy, Śnieżnego Wspomnienia i byłej pieszczoszki - Pruszki.

MORZE

 Autor grafiki: stuprocentowykociak (discord)

OGÓLNE
MORZE
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: kotka
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: stuprocentowykociak (discord)
Autor: stuprocentowykociak (discord)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Przeciętnej wielkości kociątko o szaro-brązowej sierści i plamach ciemnego futra na pysku, nogach, ogonie i grzbiecie. Ma długie, zazwyczaj nieco rozczochrane futro, w które stale wplątują się paproszki i drobinki ziemi. Jej łapki i broda odznaczają się bielą od reszty stosunkowo ciemnego ciała, podobnie zresztą jak para jasnoniebieskich oczu.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - czarny point tonkijski z białym
Długość sierści - długa
Kolor oczu - morskie (niebieskie)
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER


Z czym kojarzy się morze, czyli bezkresna woda otaczająca zachodnie tereny klanów? Nie jest to pytanie, na które można udzielić jednakowej odpowiedzi, jednakże z pewnością dla wielu symbolizuje ono potęgę, tajemniczy spokój i stabilność związaną z niezmiennym ruchem fal uderzających o piaszczysty brzeg bez względu na porę dnia i roku. Użycie któregokolwiek z tych określeń do opisania Morza byłoby kardynalnym błędem - jest ona nieokiełznanym narwańcem, który tylko czeka, żeby wyrwać się spod opieki dorosłych i wyruszyć na poszukiwanie przygód. Już w tak młodym wieku widać u niej upodobanie do brawurowych przedsięwzięć i jeśli jest coś, co ma chociaż cień szansy zakończyć się dla niej niekorzystnie, to Morze z przyjemnością to zrobi - nie dlatego, że chce doświadczyć owego nieszczęścia, ale dlatego, że ekscytuje ją ryzyko. Nietrudno wywnioskować, że kogoś takiego jak ona charakteryzuje żywiołowość, nieprzewidywalność i pewność siebie.
Jeśli rozpatrywać zachowanie Morza pod względem społecznym, to jest raczej przyjaźnie nastawiona do innych. Natchniona ciekawością i chęcią poznawania świata nierzadko zaczepia kompletnie nieznane jej koty, wypytuje je o ciekawostki i prosi o historyjki. Chętnie integruje się z resztą kociąt i zawsze chce każdego włączyć do zabawy, lecz z drugiej strony ma nieco tyrańskie zapędy i denerwuje się, gdy przez dłuższy czas musi iść na kompromisy, a koleżanki wciąż odmawiają zabawy w taki sposób, w jaki ona sobie wymarzyła. Na szczęście nie chowa urazy zbyt długo, a w wyniku przedłużającego się konfliktu jest w stanie nawet rozemocjonować się i w rzewny sposób przeprosić i wyrazić skruchę za swe niecne i samolubne czyny. Zapewne z perspektywy trzeciej Morze ma pewne niewielkie problemy behawioralne, lecz w żadnym wypadku nie ma złych intencji - ma może co najwyżej nieco nieopanowany i nieuformowany jeszcze charakter…

MORALNOŚĆ


Morze jak na razie jest jedynie dzieckiem, toteż ciężko mówić tu o jakichkolwiek głębszych przekonaniach moralnych. Z jednej strony celowe krzywdzenie innych nie sprawia jej przyjemności, z drugiej strony dosyć często zachowuje się nieodpowiednio wobec rówieśników, co objawia się samolubnością czy zbyt brutalną zabawą. Niby wierzy w jakąś tam Aleję Gwiazd, ale tylko dlatego, że dorośli dookoła niej wyrażają się o niej z mistycznym wręcz szacunkiem. Jak na razie nie klasyfikuje swojego postępowania w kategoriach dobra i zła, lecz w kategoriach “za to mnie pochwalą” i “za to będą na mnie źli” (a także “za to będą na mnie źli ale nie ą racji”).

CIEKAWOSTKI


- Ma świadomość tego, że nie jest spokrewniona ani z Pszczelą Dumą, ani z Makowym Polem, ani nawet z Rusałką i Biedronką. U wielu pewnie wzbudziłoby to poczucie żalu, lecz Morzu niezbyt to przeszkadza. Jest zadowolona tak długo, jak otrzymuje od swojej “rodziny” jedzenie i odrobinę życzliwości.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: nierozważność, impulsywność, nakłonienie ją do współpracy jest dosyć ciężkie
Mocne strony:  zdolności przywódcze, duża pewność siebie, zwinność

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Śnieżne Wspomnienie (wojownik Klanu Nocy; całkiem lubi ojca i cieszy się, gdy ten odwiedza ją w żłobku. Z drugiej strony, kocur często sprawia wrażenie smutnego, mimo że Morze niekiedy wręcz staje na głowie próbując go rozchmurzyć)
Matka - Pruszka (porzucona przez Dwunożnych pieszczoszka; nie zna jej i zapewne nigdy nie pozna)
Rodzeństwo - Piórolotek
Partner - ///
Potomstwo - ///


INNE

Bliscy - Pszczela Duma (kotka, którą obarczono obowiązkiem wykarmienia i wychowania kociąt Śnieżnego Wspomnienia. Morze wie, że nie jest to jej prawdziwa matka, lecz mimo pewnego dystansu w relacji widzi Pszczółkę jako ostoję bezpieczeństwa i czułości. Lubi ją), Makowa Pole (partnerka Pszczelej Dumy. Morze nie do końca wie, co ma o niej myśleć, w jej towarzystwie czuje pewne napięcie i niepewność), Rusałka i Biedronka (córki Pszczelej Dumy, koleżanki i swego rodzaju przybrane siostry Morza)

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako owoc związku Śnieżnego Wspomnienia i Pruszki. Ze względu na to, że liderce klanu nie spodobała się relacja, która łączyła wojownika i samotniczkę, nakazała ojcu kociąt odebrać je matce. Tak też się stało - Morze została przyniesiona do obozu i podrzucona Pszczelej Dumie, co oficjalnie uczyniło z nią członkinię Klanu Nocy.

23 maja 2014

ŚNIEŻYCA

 

Autor grafiki: lampart._.
OGÓLNE
ŚNIEŻYCA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biromantyczna -> Biseksualna 
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: Postać NPC (opiekun: Inesy246)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Śnieżyca jest średniego wzrostu kotką. Dla wielu wydaje się wysoką ale ten efekt wywołują tylko jej patykowate łapy. Jej futro jest długie i srebrne w ognistej barwie, pełne cętek. Na pyszczku, palcach, brzuchu i ogonie znajduje się biel, a głowę zdobią zielone oczy.
Cechy szczególne - xxx
Kolor sierści - Ruda srebrna pręgowana cętkowanie z bielą
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Niepohamowana ciekawość. To chyba coś co Śnieżycę najbardziej cechuje. Jest okropną gadułą, zawsze musi mieć kogoś kto z nią pogada gdyż pysk jej się wręcz nie zamyka! Gdy nie ma się do kogo odezwać gada do siebie. Wracając do jej ciekawości, zazwyczaj pierwsza ma dostęp do wszystkich plotek i wyszukuje najlepsze ich źródła. Musi wiedzieć wszystko o każdym. Gdy czegoś nie wie, dąży do tej wiedzy, nie ważne w jaki sposób, by zaraz pójść i obwieścić to każdemu plotkując na dany temat.
Jedynymi wobec których nie potrzebuje informacji są jej rodzina, przyjaciele i koty które coś dla niej znaczą. Sama stara się nie dopuszczać do nikogo jakiś pogłosek na jej temat. W końcu to ona ma plotkować a nie o niej! Mimo wszystko ma cięty język i zawsze na wszystko znajdzie ripostę. W końcu to ona jest tutaj naczelną ,,drama queen" i to ona musi wygrywać w kłótniach. Kotka chce być kimś w klanie i dokonać tego za pomocą swej inteligencji, sprytu i doświadczenia. Szybko się uczy i wiele rzeczy za pierwszym razem wykonuje bezbłędnie. Jest niepoprawną marzycielką. Wierzy, że każda historia ma swój happy end i czeka ją prawdziwa miłość którą pragnie odkryć. Uważa to za słodkie i obowiązkowe w życiu każdego kota. Jednak swoją marzycielska stronę ukrywa bo woli mieć maskę plotkarskiej drama queen zawsze z ripostą, niżeli niepoprawnej romantyczki. To byłby w końcu temat do plotek o niej, no nie? Bardzo zwraca uwagę na swój wygląd. Łatwo wpada w kompleksy. Wystarczy powiedzieć że jest gruba a już zacznie paru dniową głodówkę.

MORALNOŚĆ

Mimo że moralność Śnieżycy się jeszcze kształtuje to już można orzec że nie umiałaby zabić bez powodu. Chociaż na polu bitwy walczy zażarcie jak lew to bardzo liczy się z czyimś życiem, w końcu wtedy byłby to temat do plotek, gdyby kogoś zabiła!

CIEKAWOSTKI

• Wielu może ciekawić skąd wzięło się imię Śnieżyca dla rudej kotki. Otóż zaraz po narodzinach pierwsze co na  jej widok rzuciło się Nawałnicy w oczy były jej śnieżnobiały brzuch i łapy. Stąd jej imię Śnieżyca nawiązujące do odcienia tej bieli.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie jest zbyt silna i szybko się męczy oraz rozprasza podczas drobnych czynności.
Mocne strony: Szybka i bezszelestna. Nigdy nie wiesz jaki jest jej następny ruch.
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sztorm
Matka - Nawałnica [*]
Rodzeństwo - Cyklon, Wichura [*], Grad [*]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Kocięta zostały urodzone w grupie wojowników ceniących sobie siłę, mieszkających na klifach, wraz z Cyklonem, Gradem i Wichurą. Niestety pewnego dnia ich grota się zawaliła podczas sztormu i dwójka kociąt została oddzielona od reszty, próbując z ojcem znaleźć matkę. Sztorm jednak uważał, że kocięta są mniej ważne od partnerki z którą związał się na całe życie, więc postanowił odciążyć się z balastu, zostawiając młode pod opieką Klanu Burzy, samemu wyruszając na poszukiwania. 
Kocięta dołączyły do Klanu podczas panowania Króliczej Gwiazdy. 

CYKLON

  

Autor grafiki: _kierdel
OGÓLNE
CYKLON
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: -
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: xxx
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Już teraz kocię przypomina mały czołg z długą, ciężką sierścią i nie zapowiada się, by przestało rosnąć. Na uszach ma pędzelki a futro zdobi srebrny, kremowy kolor wraz z białymi znaczeniami na łapach, piersi i ogonie oraz szyi. Pysk przyozdabiają brązowe, podłużne ślepia. 
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach
Kolor sierści - Kremowy srebrny bicolor
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - Brak


CHARAKTER

Cyklon jest oazą spokoju, wyciszonym kwiatem lotosu na spokojnej tafli jeziora. Co za ironia, a imię by tego nie zapowiadało wcale. Kocurek już od małego charakteryzuje się stoickim spokojem i przyjaznym usposobieniem, jednak niezbyt nachalnym. Nie daje sobie też wejść na głowę, nie lubi się kłócić, chociaż w razie czego wejdzie na wojenną ścieżkę. Młodziak potrzebuje osadzić gdzieś swoją lojalność, czy to do grupy, czy do jednego kota, dzięki czemu zaznaje odrobiny spokoju. Jest honorowym kotem, którego dumę, pomimo iż można urazić, szczególnie w młodym wieku, tak nie daje za bardzo po sobie poznać, co po głowie chodzi. Jako kocię i uczniak młody może niezbyt panować nad emocjami i często wpadać w jakieś bójki, jednak jedynie wtedy, kiedy zostanie sprowokowany.


MORALNOŚĆ

Jeszcze nie całkiem się ukształtowała, jednak już teraz można stwierdzić, że raczej nie należy do tych, którzy są elastyczni w zmienianiu swoich przekonań. Kodeks wojownika, gdy tylko go poznał, wpoił sobie do głowy jak świętość i trzyma się ich kurczowo. 

CIEKAWOSTKI


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie jest ani zbyt zwinny ani cichy. Futro często przeszkadza w polowaniach i nie jest większym wrogiem dla zwierzyny.
Mocne strony: Koncentracja, jest silny i rozważny, posiada mocne pazury i wagę, dzięki której z łatwością przygniecie przeciwnika w przyszłości.


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sztorm - Powiedzieć, że się na nim zawiódł, to nie powiedzieć prawie nic. 
Matka - Nawałnica - Szanuje matkę i kocha jak przystało na dumnego wojownika. Uważa, że matka by ich nie zostawiła.
Rodzeństwo - Śnieżyca, Grad [*], Wichura [*]
Partner - ///
Potomstwo - ///


INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Kocięta zostały urodzone w grupie wojowników ceniących sobie siłę, mieszkających na klifach, wraz z Śnieżycą, Gradem i Wichurą. Niestety pewnego dnia ich grota się zawaliła podczas sztormu i dwójka kociąt została oddzielona od reszty, próbując z ojcem znaleźć matkę. Sztorm jednak uważał, że kocięta są mniej ważne od partnerki z którą związał się na całe życie, więc postanowił odciążyć się z balastu, zostawiając młode pod opieką Klanu Burzy, samemu wyruszając na poszukiwania. 
Kocięta dołączyły do Klanu podczas panowania Króliczej Gwiazdy. 

Jagienka

Autor grafiki: maj4
OGÓLNE
JAGIENKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: kotka
Orientacja: homoseksualna
Przynależność: Pieszczoch → Samotnik
Ranga: Uzdrowicielka

- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor: Vezuvio.)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mała, drobniutka i bardzo krucha. Ciałko Jagienki wygląda jakby było wyciosane z bardzo delikatnego kryształka, który złamie się, kiedy tylko zbyt mocno go dotkniesz. Ma patykowate nogi o filigranowych łapkach, w których nie skrywa żadnego ostrego pazurka; zostały one usunięte przez dwunożnych, gdy była młodsza. Koścista pierś, a także kościsty grzbiecik unosi się drżąco przy każdym wdechu. Przechodzi w bardzo puszysty ogonek, którym okrywa się w nocy, zwłaszcza podczas zimniejszej pogody. Ma ładny pyszczek; bardzo uroczy i niewinny, wręcz kocięcy. W kobaltowych, bardzo pięknych oczkach, widnieje dobroć, ale i strach, który nie opuszcza jej ani na krok. Duże, czujne uszy przyozdobione pędzelkami sterczą na czubeczku głowy. Na mocno porośniętych policzkach widnieje jedna szrama, której nabawiła się w domu dwunożnych, która przypomina jej, że nawet w "bezpiecznych" miejscach czyha zło. Sierść ma koloru jasnego, lekko różowego rudego, na którym plączą się ogniste wstęgi. Jest długa i bardzo miękka; niezwykle skrupulatnie o nią dba.
Cechy szczególne - brak pazurów, kobaltowe oczy
Kolor sierści - rudy srebrny pręgowany dziko
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie
Problemy zdrowotne - brak pazurów

CHARAKTER

Kotka stworzona z chmur i motyli. Przewodzi nią dobro i potrzeba naprawiania wszystkiego, co tylko napotyka na swojej drodze. Ma bardzo ciepłe i pojemne serce, które po brzegi wypełnia współczucie i litość; to właśnie źródło większości jej problemów, nie tylko tych na które natyka się faktycznie, ale też te, które pozostają w jej głowie. Zdaję sobie sprawę, że świat jest okrutny i dla takiego kota jak ona, nie ma w nim miejsca, a na pewno nie w pojedynkę. Mimo to trzyma się swoich przekonań, jest wierna swojemu wnętrzu, które mówi jej, że zwalczanie zła złem jest najgorszym rozwiązaniem i jedynie napędza tą okropną machinę krzywdy i cierpienia. Jest do bólu troskliwa i lojalna. Nie opuści boku swoich towarzyszy, a tym bardziej swoich przyjaciół czy kotów, które wyjątkowo umiłowała. Oddałaby życie za swoją miłość, nawet kropelka zwątpienia nie przepłynęłaby przez jej krew. Mimo tchórzliwego i strachliwego charakteru ma w sobie ukrytą iskierkę, której jeszcze zwyczajnie nie wykrzesała. Jest nieśmiała, nie lubi obcych i ma problem z nawiązywaniem znajomości. Nie odzywa się nie pytana, ale lubi słuchać i jest w tym bardzo dobra. Uwielbia analizować to, co usłyszała, aby potem móc jak najlepiej komuś pomóc i doradzić. Robi wszystko aby uniknąć rozlewu krwi. Ugodowa pacyfistka o idealistycznej wizji świata. Chciałaby, aby wszyscy byli szczęśliwi i bezpieczni. Chciałaby mieć szczęśliwą rodzinę, bezpieczny kącik z pachnącymi ziołami, gdzie może pomagać innym i leczyć ich zepsute ciała, dusze i serca.

MORALNOŚĆ

Nie ma w niej kapki zła czy nikczemności. Nie chce nikogo krzywdzić; nawet samo patrzenie na ból i smutek innych jest dla niej niezwykle trudne. Wszelkie emocje, zwłaszcza negatywne, przeżywa całą sobą, jakby chciała zdjąć z czyiś barków ich ciężar. Pomagałaby wszystkim i wszystkiemu, czemu tylko może, nawet jeśli w praktyce nie jest w stanie niczego zrobić. Kocha wszystkich, niemal cały świat. Nie trzyma urazy, wie, że czasy mogą być ciężkie i każdy ma swoje pobudki. Według niej nikt nie robi złych rzeczy bez powodu, ale za to dobrym powinno się być zawsze, nie ważne co. Nigdy nikogo by nie skrzywdziła, nawet największego oprycha, nawet tych, którzy skrzywdzili ją lub jej najbliższych. W sytuacji ekstremalnie niekorzystnej, najpewniej sama dałaby się zjeść, aby inni przeżyli chociaż dzień dłużej. Wierzy niezachwianie w gwiazdy na niebie. Nie jest to Klan Gwiazdy, ale można jej wiarę postawić obok wiary w Przodków, która jest znana w klanach. Wierzy, że gdy pozostaje pod ich opieką, wszystko będzie dobrze.

CIEKAWOSTKI

- Uwielbia zapach liści bobkowych.
- Jej ulubiony kwiat to magnolia.
- Ma obsesję na punkcie czystości i utrzymania swojego futra wolnego od robactwa.
- Marzy jej się zobaczyć świat z wysokości koron drzew.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: IV
Poziom wojownika: I
Słabe strony: - słaba fizycznie;
- wątła duchem i ciałem; chorobliwa i podatna na uszczerbki;
- nie ma pazurów; nie ma jak się wspinać;
Mocne strony: - zwinna niczym wiewiórka (ale taka na ziemi)
- szybka na krótkich dystansach;
- świetnie się skrada i ukrywa; jest cicha jak mysz.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Bonbon {ojciec; nie pamięta nic, co mogłoby być związanego z jego osobą}
Matka - Stucla {mama; często wraca do zapachu jej ciepłego, pełnego mleka, brzuszka. Tęskni, ale bardziej za poczuciem bezpieczeństwa, niż za samą kotką}
Rodzeństwo - Jonaszek {brat; został u dwunożnych}, Jurko {brat; pojechał do innych dwunożnych}, Jelonka {siostra; pojechała do innych dwunożnych}, Jadzia {siostra; pojechała do innych dwunożnych}
Partner - Terpsychora
Potomstwo - ///

INNE

Żelazna Zośka - jej pierwsza prawdziwa przyjaciółka. Ufa jej i ceni ich przyjaźń nad życie
Sola i Natta - niesamowicie się ich obawia. Nie przepada za nimi. Bardzo bierze do siebie komentarze, które rzucają w jej stronę.
Skorek - lubi ją, nawet jeśli jest uosobieniem dziwactwa. Podoba jej się wolność ducha, na którą pozwala sobie kotka; zazdrości jej.
Walka - szanuję ją, nawet bardzo. Zdecydownie się jej boi; nie chce pozostawać z nią jedynie we dwójkę.

SZKOLENIE

Mentor - Ino
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się w domu dwunożnych. Jej rodzice nie byli żadnymi rasowymi kotami, ale pamięta dobrze, że w jej pierwszym domu było jej bardzo dobrze. Chociaż nie znała ojca, nie potrzebowała go, gdyż Strucla całkowicie jej wystarczała. Kochała matkę, a matka kochała całą bandę kociaków, które powiła. Większość jednak musiała ją zostawić. Jedynie piękny, wielki i całkowicie biały synek - Jonaszek, został z nią. Reszta została oddana do innych, lepszych i gorszych miejsc. Jagienka, jako najmniejsza, miała problem z znalezieniem domu. W końcu jednak trafia do nowej rodziny, która na pierwszy rzut oka wydawała się dość obiecująca. Pierwsze dni przebiegły miło, chociaż zamknięta była w jednym pokoju, zazwyczaj całkowicie sama. Potem był tylko gorzej. Dwunożni mieli innego kota. Był to wielki kocur, który podobno miał być łagodny i bardzo sympatyczny; był taki przecież nawet dla najbardziej denerwującego kociaka bezwłosych. Jagienka jednak była dla niego konkurencją. Z jej ładnym pyszczkiem, miłym futerkiem... Mogła mu zabrac całą uwagę, całą miłość. Życie pod jednym dachem z burym Morrisem było katorgą. Większość czasu spędzała chowając się tam, gdzie on nie umiał się wcisnąć, a dwunożni byli coraz bardziej zirytowani jej płochliwym i nieśmiałym usposobieniem. W końcu miarka się przebrała, kiedy to ruda koteczka miała czelność przesiadywać na kolanach Pani. Tego wieczoru pieszczoch wyszarpał ją za ogon i zrobił ranę na pysku, która miała zepsuć jej uroczy wizerunek. Jagienka nie czekała na interwencje rodziny, tylko czmychnęła przez otwartę okno. Szybko znalazła Ino, która nawet nie miała co zrobić z blizną, bo jakimś cudem niewyszkolona koteczka sama ją wyleczyła. To pokazało, że jest świetnym kandydatem na jej uczennice. Została więc z nią i z Taniec, a także z Żelazną Zośką. Szybko z przyjaciółki stała się partnerką szylkretowej, adoptowanej córki zielarki, która potem zabrała ją na swoją akcję "odbicia" swojego dawnego domu z łap dziwnego... ptaka?