BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Burzy!
(jedno wolne miejsce!)

Miot samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Pojawiła się nowa zakładka z Cechami Specjalnymi i Mutacjami! Aby dostać się do niej, należy wejść w zakładkę "Maści - pomoc". | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

28 maja 2014

Kolcolistne Kwiecie


Autor grafiki: Pianka#1392
OGÓLNE
KOLCOLISTNE KWIECIE
*Poprzednie imiona: Kolcolistek > Kolcolistna Łapa
Płeć: kocur
Orientacja: homoseksualny, biromantyczny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor i opiekun: Pianka#1392
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kociak o przeciętnym wzroście. Ma silną, zdrową sierść o szarej barwie i na niej ciemniejsze, fikuśnie zawijane pręgi. Posiada również łapy, brzuch, piers, część pyska i ogona pokryte bielą. Jest zbudowany dość marnie, mimo muskularnego ojca. Jest raczej szczupły. Po matce odziedziczył żółte ślepia, lecz w bledszym odcieniu. Jego wnętrza uszu i poduszki łap są różowe, jednak nos ma na sobie ciemno-szare plamy, a jego grzbiet jest wypukły, co miejscami staje się źródłem niemiłych komentarzy.
Cechy szczególne - garbaty nos
Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie bicolor
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte

CHARAKTER

Kolcolistek jest bardzo sympatycznym i ekstrawertycznym kotem, który nie przegapi żadnej okazji do zaprzyjaźnienia się z kimś. Często staje w obronie słabszych i niewiele myśląc pomaga wszystkim, co robi z niego łatwą osobę do wykorzystania. Główną wadą kocura jest jednak jego niezwykle szybkie wpadanie w gniew. Nie zignoruje żadnego wyzwiska ani zaczepki, porywając się nawet do bijatyki po nazwaniu go mysim móżdżkiem. Po każdym wybuchu jednak niezwykle go żałuje i próbuje wszystkich przeprosić. Prócz tych dwóch cech, które najprościej u niego zauważyć Kolcolist to też godny zaufania gaduła, który mimo że potrafi paplać kilka godzin bez przerwy nigdy nie wyda powierzonego mu sekretu. Bardzo mu zależy, by wszyscy go lubili i stara się nie narażać żadnemu kotu w Klanie, chyba że jest jakoś bliżej związany z jego matką.

MORALNOŚĆ

Kocur stara się postępować uczciwie i zgodnie z kodeksem wojownika. W ataku wściekłości, obronie bliskich albo poprzez polecenie ojca będzie mógł zrobić wszystko, co tylko w zasięgu jego możliwości. Wierzy w Klan Gwiazdy i to całkiem mocno.

CIEKAWOSTKI

- jako dorosły będzie zupełnie negował jakikolwiek pociąg w stronę kocurów.
- często zaczepia uczniów i młodszych wojowników, w nadziei na znalezienie przyjaciela.
- mommy issues robią brrr

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [ohydztwo, do medyków chodzi wyłącznie z przymusu, gdy naprawdę źle się czuje. Nienawidzi zapachu i smaku ziół]
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: niewielka siła, nerwowość, dziecinnie prosty cel do manipulacji
Mocne strony: walka [pomimo słabej tężyzny fizycznej kocur nauczył się technik wykorzystujących bardziej podstęp i gibkość i stał się w tym naprawdę dobry], zwinność, lojalność i bezgraniczne oddanie bliskim

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sarni Tupot - swoją miłość odnalazł w ojcu. Sarna często otwarcie gardzi Wzburzonym Potokiem, a Kolcolistek tego ślepo słucha. Uważa, że tata go kocha i robi wszystko, by się mu przypodobać jeszcze bardziej.
Matka - Wzburzony Potok - pomiatany przez matkę od momentu narodzin znienawidził ją zupełnie. Nie odzywa się do niej bez potrzeby, jednak często się z nią kłóci.
Rodzeństwo -  Sumowa Płetwa - przez to, że jest z nim sam w żłobku jest w stosunku do niego bardzo opiekuńczy. Niezwykle kocha i nie wyobraża sobie życia bez swojego brata.
Partner - brak, ma ogromną nadzieję na znalezienie tej jedynej.
Potomstwo - brak, nie zdaje sobie sprawy z ciężaru bycia rodzicem i jak na razie bardzo tego pragnie, gdy dorośnie. Chce być najlepszym ojcem jakiego widział świat, aby dać swoim dzieciom coś lepszego niż jego dali mu.

INNE

Bliscy - brak, przez bycie w żłobku samemu ze swoją rodziną czuje się nieco samotnie.
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Sarniego Tupotu i Wzburzonego Potoku nic nie łączyło, oprócz samotności jaką doświadczali w życiu uczuciowym. Pewnego dnia jakoś stało się, że obydwoje zaczęli o tym ze sobą rozmawiać. Wspólne marudzenie i stękanie na Nocniaków sprawiło, że ich relacja uległa poprawie. Jako, że obydwoje od dawna byli sami, zapragnęli ciepła drugiego kota. Nie sądzili, że skończy się to ciążą. Postanowili być ze sobą dla dzieci, ale ich kocięta powitały tylko codzienne wrzaski i awantury, co już dla Kolcolistka stało się rutyną.

24 maja 2014

PIÓROLOTKOWY TRZEPOT

Autor grafiki: prega
OGÓLNE
PIÓROLOTKOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Piórolotek > Piórolotkowa Łapa
Płeć: kocur
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: Pręga || Właściciel: tsumeri_

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Piórolotek wygląda jak chodzący puszek. Mimo drobnej sylwetki, długa, gęsta sierść pokrywająca jego ciało, daje złudne wrażenie objętości. Biel znajduje się na jego pysku, łapkach, klatce piersiowej i ciągnie się aż do ogona. Jego pysk zdobi para dużych, okrągłych oczu o unikalnym kolorze morza, której bacznie obserwują otaczający go świat.
Cechy szczególne - bardzo długie i gęste pędzelki, wibrysy, wąsy i futro w uszach, łaciate poduszeczki łapek.
Kolor sierści - srebrny niebieski pręgowany dziko z akcentami point tonkijski bicolor
Długość sierści - długa
Kolor oczu - morskie (niebieskie)
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER


Kocurek jest spokojnym, jednak ciekawskim dzieckiem. Mimo nieszczęśliwego startu, jest zaskakująco pozytywnie nastawiony do otoczenia. Optymistycznie podchodzi nawet do najbardziej beznadziejnych sytuacji, wręcz obsesyjnie doszukując się w nich zalet. Nie ma problemu z nawiązywaniem kontaktów z całkiem obcymi mu kotami, uwielbiając się wsłuchiwać w opowiadane przez nie historie, przez co szybko nawiązuje z nimi bliskie relacje. Sam również lubi podłapać temat i zacząć opowiadać bajki, lub koloryzować przekazane mu opowieści. Lubi przebywać w większych grupach, jednak przez większość czasu milczy, odzywając się tylko zapytany. Zdecydowanie nie jest typem lidera, podążając za bardziej zdecydowanymi, pewnymi siebie kotami, w których towarzystwie lubi się obracać. Swoją śmiałość traci, kiedy w jego otoczeniu brakuje osób, które by go poprowadziły przez życie.


MORALNOŚĆ


Moralność Piórolotka jeszcze się nie ukształtowała, jednak póki co kieruje się zasadami wyznawanymi przez Klan Gwiazdy


CIEKAWOSTKI


𓆰 Lubi wtykać nosek w futra innych kotów.
𓆰 Panicznie boi się bobrów i wydr.
𓆰 Okazjonalnie pije wodę morską, przez co niektórzy dziwnie się na niego patrzą.
𓆰 Potrafi się zauroczyć w czyimś wyglądzie, czego jest całkiem świadomy. Uwielbia wszystko co śliczne lub "inne", co z łatwością go zainspiruje. 
𓆰 Ma naprawdę przyjemny dla ucha, melodyjny i miękki głos, dzięki któremu może nucić kołysanki dla świetlików. Uwielbia te owady. 
𓆰 Nie znosi wysokich temperatur, gdyż łatwo się przegrzewa. O ile uwielbia letni klimat, wszechstronną zieleń i szum traw oraz zapachy ziół, tak o wiele bardziej raduje się na wieść o zimie. 
𓆰 Podpatrzył od Kawczego Serca, jak kotka zbiera piórka. Od tego momentu sam lubi je zbierać, szczególnie te białe i niebieskie, które wtyka w sierść, naśladując opiekunkę. Czasem również lubi jej coś przynosić. 


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: ciągłe podążanie za innymi, częsta uległość, siła też u niego kuleje + szybko się przegrzewa i męczy na słońcu. 
Mocne strony: Nurek czy pływak z niego urodzony i łowca z dobrym nosem. 


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Śnieżne Wspomnienie (Ukochany tata, nie ma pojęcia dlaczego tak często jest smutny)
Matka - Pruszka (Nie wie kim była. Wierzy, że jego matką tak naprawdę jest jedna z kotek w klanie, nie dopuszczając do siebie myśli, że matka mogłaby już nie być na tym świecie)
Rodzeństwo - Morska Łapa (kocha siostrę, uwielbia razem z innymi kociakami uczestniczyć w jej często niebezpiecznych zabawach)
Partner///
Potomstwo///


INNE

- Pszczela Duma (niania, lubi ją, chociaż zdaje sobie sprawę, że nie jest jego biologiczną mamą)

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - Karasiowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony jako owoc tragicznego romansu  wojownika Klanu Nocy, Śnieżnego Wspomnienia i byłej pieszczoszki - Pruszki.

MORZE

 Autor grafiki: stuprocentowykociak (discord)

OGÓLNE
MORZE
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: kotka
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: stuprocentowykociak (discord)
Autor: stuprocentowykociak (discord)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Przeciętnej wielkości kociątko o szaro-brązowej sierści i plamach ciemnego futra na pysku, nogach, ogonie i grzbiecie. Ma długie, zazwyczaj nieco rozczochrane futro, w które stale wplątują się paproszki i drobinki ziemi. Jej łapki i broda odznaczają się bielą od reszty stosunkowo ciemnego ciała, podobnie zresztą jak para jasnoniebieskich oczu.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - czarny point tonkijski z białym
Długość sierści - długa
Kolor oczu - morskie (niebieskie)
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER


Z czym kojarzy się morze, czyli bezkresna woda otaczająca zachodnie tereny klanów? Nie jest to pytanie, na które można udzielić jednakowej odpowiedzi, jednakże z pewnością dla wielu symbolizuje ono potęgę, tajemniczy spokój i stabilność związaną z niezmiennym ruchem fal uderzających o piaszczysty brzeg bez względu na porę dnia i roku. Użycie któregokolwiek z tych określeń do opisania Morza byłoby kardynalnym błędem - jest ona nieokiełznanym narwańcem, który tylko czeka, żeby wyrwać się spod opieki dorosłych i wyruszyć na poszukiwanie przygód. Już w tak młodym wieku widać u niej upodobanie do brawurowych przedsięwzięć i jeśli jest coś, co ma chociaż cień szansy zakończyć się dla niej niekorzystnie, to Morze z przyjemnością to zrobi - nie dlatego, że chce doświadczyć owego nieszczęścia, ale dlatego, że ekscytuje ją ryzyko. Nietrudno wywnioskować, że kogoś takiego jak ona charakteryzuje żywiołowość, nieprzewidywalność i pewność siebie.
Jeśli rozpatrywać zachowanie Morza pod względem społecznym, to jest raczej przyjaźnie nastawiona do innych. Natchniona ciekawością i chęcią poznawania świata nierzadko zaczepia kompletnie nieznane jej koty, wypytuje je o ciekawostki i prosi o historyjki. Chętnie integruje się z resztą kociąt i zawsze chce każdego włączyć do zabawy, lecz z drugiej strony ma nieco tyrańskie zapędy i denerwuje się, gdy przez dłuższy czas musi iść na kompromisy, a koleżanki wciąż odmawiają zabawy w taki sposób, w jaki ona sobie wymarzyła. Na szczęście nie chowa urazy zbyt długo, a w wyniku przedłużającego się konfliktu jest w stanie nawet rozemocjonować się i w rzewny sposób przeprosić i wyrazić skruchę za swe niecne i samolubne czyny. Zapewne z perspektywy trzeciej Morze ma pewne niewielkie problemy behawioralne, lecz w żadnym wypadku nie ma złych intencji - ma może co najwyżej nieco nieopanowany i nieuformowany jeszcze charakter…

MORALNOŚĆ


Morze jak na razie jest jedynie dzieckiem, toteż ciężko mówić tu o jakichkolwiek głębszych przekonaniach moralnych. Z jednej strony celowe krzywdzenie innych nie sprawia jej przyjemności, z drugiej strony dosyć często zachowuje się nieodpowiednio wobec rówieśników, co objawia się samolubnością czy zbyt brutalną zabawą. Niby wierzy w jakąś tam Aleję Gwiazd, ale tylko dlatego, że dorośli dookoła niej wyrażają się o niej z mistycznym wręcz szacunkiem. Jak na razie nie klasyfikuje swojego postępowania w kategoriach dobra i zła, lecz w kategoriach “za to mnie pochwalą” i “za to będą na mnie źli” (a także “za to będą na mnie źli ale nie ą racji”).

CIEKAWOSTKI


- Ma świadomość tego, że nie jest spokrewniona ani z Pszczelą Dumą, ani z Makowym Polem, ani nawet z Rusałką i Biedronką. U wielu pewnie wzbudziłoby to poczucie żalu, lecz Morzu niezbyt to przeszkadza. Jest zadowolona tak długo, jak otrzymuje od swojej “rodziny” jedzenie i odrobinę życzliwości.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: nierozważność, impulsywność, nakłonienie ją do współpracy jest dosyć ciężkie
Mocne strony:  zdolności przywódcze, duża pewność siebie, zwinność

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Śnieżne Wspomnienie (wojownik Klanu Nocy; całkiem lubi ojca i cieszy się, gdy ten odwiedza ją w żłobku. Z drugiej strony, kocur często sprawia wrażenie smutnego, mimo że Morze niekiedy wręcz staje na głowie próbując go rozchmurzyć)
Matka - Pruszka (porzucona przez Dwunożnych pieszczoszka; nie zna jej i zapewne nigdy nie pozna)
Rodzeństwo - Piórolotek
Partner - ///
Potomstwo - ///


INNE

Bliscy - Pszczela Duma (kotka, którą obarczono obowiązkiem wykarmienia i wychowania kociąt Śnieżnego Wspomnienia. Morze wie, że nie jest to jej prawdziwa matka, lecz mimo pewnego dystansu w relacji widzi Pszczółkę jako ostoję bezpieczeństwa i czułości. Lubi ją), Makowa Pole (partnerka Pszczelej Dumy. Morze nie do końca wie, co ma o niej myśleć, w jej towarzystwie czuje pewne napięcie i niepewność), Rusałka i Biedronka (córki Pszczelej Dumy, koleżanki i swego rodzaju przybrane siostry Morza)

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako owoc związku Śnieżnego Wspomnienia i Pruszki. Ze względu na to, że liderce klanu nie spodobała się relacja, która łączyła wojownika i samotniczkę, nakazała ojcu kociąt odebrać je matce. Tak też się stało - Morze została przyniesiona do obozu i podrzucona Pszczelej Dumie, co oficjalnie uczyniło z nią członkinię Klanu Nocy.

18 maja 2014

WILCZA POGOŃ


 
OGÓLNE
WILCZA POGOŃ
Poprzednie imiona: Chloe > Wilcza Łapa > Wilcza Pogoń > Troskliwy Wileczek
Płeć: Kotka
Orientacja: Aseksualna | Homoromantyczna
Przynależność: Pieszczoch > Klan Klifu
Ranga: Wojowniczka

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Hachi)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Smukła, przeciętnej wielkości o szorstkim w dotyku futerku. Mimo krótkiego futerka u kotki i tak znajdzie się czasem kępa sierści, która odstaje sprawiając wrażenie, jakby ta właśnie wyleciała z krzaczorów. Jej ślepia są brązowe, na myśl przywodząc brązową korę drzewa. 
Cechy szczególne - blizna na brwi
Kolor sierści - niebieski szylkret z białym pręgowany cętkowanie
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER
Pierwsze wrażenie, które pozostawi po sobie Wilcza jest zdecydowanie inne niż to, co jej dusza gra w rzeczywistości. Na początku bywa kotem oschłym i bezczelnym w swym słownictwie, ale wina leży w tym, że posiada ona dystans do obcych. W późniejszym czasie, wyciąga kartę agresora tylko w obronie swego ziomka, a uwierzcie, że ten typ wariata ma rozmach! I jakby tak się zastanowić, nie potrzeba jej wiele czasu, żeby rozgościć się na dobre w relacji z kimś. A wtedy? Cóż, wtedy ta wredota z pierwszego wrażenia przemienia się w kochaną bułę, służącą pomocną, acz nie zawsze racjonalną łapą albo towarzystwem, przy którym nie ma nudy! Jednak owa kotka szybko się wtedy przywiąże do nowych kumpli, a czasem to idzie w parze z jej skłonnościami do melancholii i ekspresyjności na milion sposobów. Tak, ten rysunek wyryty pazurem na pniu należy do niej i oznacza niezadowolenie, jakie nie dawało jej spokoju podczas tworzenia go. Przyprawimy również jej charakterek o skłonności do szczerej krytyki, co znaczy, że jeśli nudzi ją rozmowa, przewróci oczami i każe się zamknąć swojemu rozmówcy. Ot taka, barwna z niej osoba.

MORALNOŚĆ

Ciężko stwierdzić, pewnym jest, że w życiu by nie skrzywdziła kocięcia, jednak będąc przypartym do muru, w serio paskudnej sytuacji chyba by się zmusiła do zrobienia czegoś paskudnego. W zależności, czy byłaby też szantażowana emocjonalnie czy nie. Dla kotów, na których jej zależy zrobi wszystko - nawet zabije. Gdy głód ją dosięgnie, jest w stanie zjeść nawet zwłoki innego kota.

CIEKAWOSTKI

Gdy się stresuje, idzie zjeść przeterminowane jagody, żeby trochę się rozweselić
Z początku chciała być medyczką, jednak ilość nauki ją przerosła
Ciężko ją złamać psychicznie, trzeba by było naprawdę się postarać żeby ją zrujnować
 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Brak jej cierpliwości, którą potrzeba do polowań, mięśnie jej tylnych łap są też strasznie słabe, zapewne przez geny po ojcu, co skutkuje u niej kiepskim wybijaniem się a także z trudnościami podczas wspinania się czy biegiem
Mocne strony: Bardzo szybko się uczy, w ciągu kilku dni potrafi znakomicie opanować daną umiejętność. Posiada również silne szczęki oraz przednie łapy, dzięki czemu jej ofiara musi się mocno postarać, żeby jakimś cudem uciec z łap kotki  

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Jeżynek [pieszczoch; kocur używający wózka aby się poruszać przez niedowład tylnych łap. Kotka niespecjalnie go lubiła, zawsze był taki... pesymistyczny i negatywnie nastawiony do wszystkiego dookoła]
Matka - Kate [pieszczoch; kotka, która swoimi humorkami praktycznie niczym nie różniła się od swojego partnera a także najmłodszej córki. Wiecznie niezadowolona, kręcąca nosem na jakiekolwiek słowa opuszczające pyszczek Wilczej]
Rodzeństwo - Brwonie, Kate i Joe
Partner - Miłość wygląda dla niej bardziej jak nieudany żart. Nigdy nie miała pozytywnego doznania związanego z miłością, dlatego też średnio wierzy, że kogoś sobie znajdzie
Potomstwo - Jokes on you, brzydzi ją chodzenie w krzaczki

INNE

Bliscy - Truskawkowa Łapa, Grzybowa Ścieżka oraz Lamparci Ryk, dwa pierwsze kocury zaprowadziły ją do klanu klifu, nowego domu, pomogli jej się też zaaklimatyzować. Grzyba poznała dopiero po jakimś czasie i mimo zrzędliwego charakteru... polubiła go bardzo, okazało się, że kocur nie jest taki, na jakiego się kreuje
Wrogowie - Nie posiada, nie miała jeszcze "przyjemności" sobie jakichś narobić, nie mniej jako wrogów można podpiąć jej rodziców, których czasem traktowała jako zło konieczne 
 
SZKOLENIE

Mentor - Cętkowana Gwiazda
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Srokoszowa Gwiazda
HISTORIA
Historia jakich pełno. Zbuntowana nastolatka ucieka z domu od porąbanych starych, żeby zacząć życie od zera i poznaje nowych przyjaciół. Tak samo było właśnie z wilczą, która strzeliła focha po awanturze ze starymi i poszła w długą. Od jakiegoś kota buszującego w śmieciach usłyszała coś o kotach w lesie, dosłownie coś, bo jednak wspomnienie, że "a bo w tym lesie żyją same zapchlone dzikusy", nie jest zbyt szczegółową informacją. Ruszyła więc w drogę, z radością opuszczając przedmieścia, na których się wychowała. Po drodze musiała spierdzielać przed szalonym dziadkiem, ulubieńcem klanowych kotów, przez co zafundowała sobie bliznę na brwi niczym prawdziwa buntowniczka.
W połowie drogi, psiocząc na wszystko dookoła i ostro klnąc, spotkała dwa kocury, które z marszu zwyzywała od zboczeńców a także perwersów, którym zaraz mordy obije; zrobiła to, tym samym zmieniając swoje słowa w czyny.
Ostra wymiana zdań. Groźby spuszczenia wpierdolu. Plucie sobie w pysk.
Niewiele czasu później kotka należała już do klanu klifu posiadając imię Wilczej Łapy i szkoląc się pod okiem samej liderki, która wybrała ją na swoją uczennicę, chcąc zająć głowę czymś innym niż atakiem lisów, który miał miejsce w klanie trochę ponad tydzień temu.
Jakim cudem została klifiakiem? Tego sam Truskawek, Grzyb oraz Lampart, czyli jej najlepsi przyjaciele, nie wiedzą. Może miała w sobie coś, że mimo wyzwisk znalazła z lampartem i truskawem wspólny język i dlatego zaprowadzili ją do obozu. Nawet mimo tego, że spuściła im srogi wpierdol na dzień dobry, chociaż kocury utrzymują, że nic takiego nie miało miejsca.
Niewiele czasu później kotka zyskała imię Wilczej Pogoni, zostając pełnoprawną członkinią klanu klifu.

12 maja 2014

SKAŁKA

Autor grafiki: brak
OGÓLNE
SKAŁKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna, woli kocury
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: karka.od.skwarka@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Skałka ma mocny, muskularny tułów o prostym grzbiecie. Głowa jest długa, w kształcie przypominającym klina. Sierść kotki jest krótka i jedwabista, w kolorze czerni. Uszy dosyć duże, osadzone wysoko, szerokie i położone blisko siebie. Oczy Skałki są duże i okrągłe, rozstawione szeroko. Kotka posiada też długie nogi o wyraźnej muskulaturze. Jeśli chodzi zaś o ułożenie bieli to ma ona jedynie plamkę na brzuchu. Poza tym jest cała czarna.
Cechy szczególne - biała plamka na brzuszku
Kolor sierści - czarny jednolity z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Z zewnątrz to dosyć powściągliwa kotka będąca równoześnie przyjaźnie nastawiona do każdego. Jednak jej zmanipulować się nie da. Wciąż marzy o niebieskich migdałach, przez co dla niektórych jest pomylona. Szanuję innych, zachowuje kulturę, bo w końcu jest dobrze wychowana. Zależy jej na przyjaźni wszystkich kotów z Owocowego Lasu. Bardzo ważny jest dla niej honor, stara się go zachować. Empatii jej nie brak. Lubi towarzystwo starszych kotów, choć rówieśnikami i młodszymi nie pogardzi. Nie ponosi jej gniew, nie wie nawet co to jest. Ceni sobie odwagę i sprawiedliwość, przez co ciężko zaimponować kotce. Energia nie rozpiera malucha, robi to pracowitość. Wychyla się do różnych prac uznając je za zabicie nudy. To po prostu słodka kuleczka.

MORALNOŚĆ

Wierzy w Wszechmatkę. Dodatkowo nie mogłaby skrzywdzić innego kota, chyba, że byłoby to potrzebne.

CIEKAWOSTKI

- jest pracoholikiem, ujawni się to dopiero w czasie uczniowskim
- oprócz pracy to zwykle śpi
- chce zostać zwiadowcą, marzy o tym
- Vocie clean: [klik]

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// (nie chce być medykiem)
Poziom wojownika: /// (ciekawsze niż medykamenty, zwłaszcza droga Zwiadowcy)
Słabe strony:  
cokolwiek związanego z pływaniem kuleje
- mniejsze rozmiary
Mocne strony: 
siła i szybkosć jest na plus

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kamyczek - (naj ojciec, czci i wielbi)
Matka - Traszka - (kocha mamusię, lecz ojciec zawsze będzie naj)
Rodzeństwo - Czereśnia
Partner - (może kiedyś...)
Potomstwo - (jeszcze nie zastanawiała się nad tym)

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Traszka i Kamyczek od wielu księżyców żyli na uboczu Owocowego Lasu, mając przede wszystkim siebie. Mimo chęci ciężko było im nawiązać głębsze relacje z resztą klanowiczów, czując się zbyt niepewnie w tej dziedzinie. Kiedy tylko Traszka poznała przybrane kocięta swojego brata, od razu w nich się zauroczyła i sama zapragnęła zaopiekować się zgrają radosnych kulek. Omówiła to marzenie ze swoim najlepszym przyjacielem i po długiej rozmowie doszli do tego, że... właściwie oboje chcieliby być rodzicami. Przemyśleli to i doszli do wniosku, że zawrą pomiędzy sobą umowę, z której maluchy przyjdą na świat. Urodzona w klanie podczas panowania Lśniącej Tęczy, Daglezjowej Igły i Świergotu.

CZEREŚNIA

czere-nia
Autor grafiki: brak
OGÓLNE
CZEREŚNIA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: bad_woof [Discord]
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Czereśnia na razie jest małą puchatą kulką, ale zapowiada się na to, że wyrośnie na kocura może i nie najwyższego, ale za to o dość eleganckiej budowie. Jego łapy będą smukłe, poruszać się on będzie z gracją i niemalże bezszelestnie. Jeżeli chodzi o jego sylwetkę, to będzie ona proporcjonalna i dość dobrze umięśniona. Ogółem rzecz biorąc, będzie to dość przystojny kocurek o ładnym, zaokrąglonym pyszczku i lekko skośnych żółtych oczach, które porównać można będzie do miodu.
Cechy szczególne - biała łata na prawej połowie noska, nosek dwukolorowy (część z bielą jaśniejszej barwy), białe palce u przednich łapek
Kolor sierści - czekoladowy jednolity z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Zacznijmy od tego, że Czereśnia jest przeciwieństwem swojego ojca, jeżeli chodzi o pewność siebie. Jest kocurem, który zawsze chodzi dumnie, elegancko i z pyskiem uniesionym wysoko. Czasem może wydawać się, jakoby balansował na granicy bycia aroganckim. Niech was to jednak nie zmyli, gdyż pochwalić się może nienagannymi manierami w stosunku do kotów, które uważa za autorytet. Czereśnia wychowany został w wierze, że powinno okazywać się innym kotom należyty szacunek. Oczywiście jest też i mała luka w jego manierach. Nie toleruje bowiem głupoty, a zwłaszcza, jeżeli obwieszczana jest ona publicznie. Może i jest kotem, który dzięki swoim słowom ujść może często za kota urzekającego, ale czekoladowy kocurek nie zamierza tolerować idiotów. Nie jest skory do przemocy fizycznej, woli używać swoich słów, aby sprowadzić delikwenta do parteru. Walka jest dla niego ostatecznością, patrzy na bezmyślne lanie się po pyskach jako na objaw barbarzyństwa i ogólnego braku inteligencji. Kocur będzie nieodzownym mistrzem debat, uwielbiając argumenty i wdawanie się w różnego rodzaju rozmowy, czy to czysto teoretyczne, czy też praktyczne. Nie jest jednak typem, co to klapie językiem, woli raczej dobierać swoje słowa, i do sytuacji, i do rozmówcy. Potrafi dochować tajemnicy i wysłuchać problemów, tak długo, jak owe tajemnice nie zagrażają integralności, czy też bezpieczeństwu społeczności. Jest kotem ambitnym, dążącym do bycia dumą Owocowego Lasu. Kocur jest inteligentny i szybko się uczy, potrafiąc dość szybko znaleźć zastosowania praktyczne do zdobytych informacji. Nie wszystko jest jednak cukierkowe, gdyż Czereśniak ma problemy z otwieraniem się przed innymi, zwłaszcza jeżeli chodzi o proszenie o pomoc. Ma też zapędy na manipulatora, poprzez swój czarujący sposób wymowy i chęć zdobycia tego, co chce. Momentami jest egoistyczny, bierze to, co chce, często nie przejmując się tym, że działa tym na niekorzyść innych. Jego język bywa ostry, jeżeli wyprowadzi się go z równowagi, w końcu jest dobrym słuchaczem, nawet jeżeli ty z nim nigdy nie gadałeś. Ma tendencję do słuchania plotek, zbierając arsenał informacji o innych, w razie gdyby trzeba było uderzyć w nich szantażem. W końcu wtedy wiadomo, jak zaatakować, aby bolało. Jest lojalny wobec wybranej grupki kotów, gotów nawet poświęcić własną opinię, życie i szczęście dla tych, którzy zaskarbili sobie jego przychylność. Nie jest typem kota działającego pod wpływem emocji, gdyż nie łatwo wyprowadzić go z równowagi. Jeżeli jednak komuś się to uda, to jest niezwykle mściwy.

MORALNOŚĆ

- stara się stronić od walki, morderstwo to dla niego ostateczność
- jest bardziej skłonny do obrony kociąt, aniżeli gnębienia ich, jakkolwiek irytujące by nie były
- przestrzega wszelkich zasad panujących w Owocowym Lesie, złamanie którejś z nich zawsze jest wyjątkową sytuacją. Uznaje, że są one z jakiegoś powodu, i nie miałyby sensu, gdyby każdy kot je łamał
- przekomarzanie się, debaty i inne słowne gierki są jak najbardziej ok w jego oczach, za to zwykłe wyzywanie się i bycie po prostu chamskim jest objawem niższej inteligencji. Jeżeli zacznie cię wyzywać, to w kreatywny sposób, i to też jest dość rzadki moment
- wierzy we Wszechmatkę

CIEKAWOSTKI

- będzie miał dość niski, ale przyjemny dla ucha głos
- zawsze zadbane i elegancko ułożone futerko
- pachnie dość ziemisto

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony:  
- przez swoją ogólną niechęć do przemocy fizycznej, będzie brakowało mu siły
- mniejsze rozmiary
Mocne strony: 
- zwinny
- dość szybko podejmuje decyzje, dobry w racjonalnym myśleniu

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kamyczek
Matka - Traszka
Rodzeństwo - Skałka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w klanie podczas panowania Lśniącej Tęczy, Daglezjowej Igły i Świergotu. Jego rodzice nie są typowymi miłosnymi gołąbeczkami, za to łączy ich głęboka więź platoniczna.

11 maja 2014

PSZENICA

 

Autor grafiki:  stuprocentowykociak (discord)


OGÓLNE
PSZENICA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: stuprocentowykociak (discord)

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Ogólny opis - Kociątko jak na razie niewielkie, niezgrabne i dosyć kruche. Jej aksamitnie miękkie futerko jest niemal w całości białe nie licząc dwóch miejsc - głowy i ogona. Na głowie Pszenicy pojedyncza barwna plama rozciąga się mniej więcej od uszu do górnych powiek, z łagodnym białym wcięciem między oczami kotki. Nie jest idealnie symetryczna, ale widać wyraźny podział między prawą, kremową częścią, a lewą, płową częścią. Jej ogon podzielony jest podobnie, z tą różnicą, że w jego przypadku to prawa część jest płowa, a lewa kremowa. Zapewne gdyby kotka nie była biała na jej ciele malowałyby się hipnotyzujące wzory pręg, jednak ze względu na jej rzeczywiste umaszczenie, widać je jedynie na czole, uszach i ogonie. Odziedziczyła po ojcu wielkie oczy w żywym, niebieskim odcieniu, od matki zaś dostała sporych rozmiarów uszy - taka kombinacja sprawia, że czasem jej zakończone różowym noskiem lico zdaje się być za duże w porównaniu do reszty ciała.
Cechy szczególne - jak na razie brak
Kolor sierści - płowy calico van pręgowany klasycznie
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - nieuleczalny swag 



CHARAKTER

Zapewne nikogo nie zdziwi to, że córka tak uroczych, kochających rodziców, jest wręcz kwintesencją dobroci, naiwności i ciekawości. Pszenica to bardzo przyjazne kociątko, które
uwielbia obserwować, zaczepiać, a przede wszystkim zagadywać! A gada bardzo dużo i niestety, często są to rzeczy niezrozumiałe. Kotka zdaje się nie rozumieć jeszcze, że to, co siedzi w jej głowie, nie siedzi w głowie jej rozmówcy, przez co gdy mówi, opowiada o przypadkowych rzeczach które przyszły jej do głowy. Jej główka stale pracuje i analizuje widziane otoczenie czy zasłyszane historie, jednak gdy Pszenica już komuś o nich opowiada, są to niepowiązane ze sobą wyrywki, fragmenty i połowiczne wnioski. Ów nawyk sprawia, że niestety z Pszenicą czasem nie da przeprowadzać się sensownego dialogu, a śmiałkowie muszą umiejętnie i dociekliwie zadawać pytania, by w końcu wyciągnąć z pszenicznego potoku słów jakiś sens i kontekst.
Oprócz niezrozumiałej gadatliwości, Pszenicę cechuje również pewien brak wyczucia… Zapewne jest to spowodowane tym, że koteczka nie do końca rozumie poważne tematy czy obowiązujące obyczaje, przez co nierzadko zadaje niekomfortowe pytania - i pyta to nie tylko o to, skąd się biorą dzieci, ale także o śmierć, o choroby, o czyiś wygląd lub zachowanie. Może przez to sprawiać wrażenie niegrzecznej czy niewrażliwej, lecz prawda jest taka, że Pszenica nie ma złych intencji i kieruje nią jedynie ogromna ciekawość.
Ma niekoniecznie żywiołowe, ale radosne usposobienie - czasem zdawać się może, że nawet zbyt radosne. Nie myśli o tym, co smutne, rzadko kiedy płacze oraz nie wierzy w to, że ktoś mógłby jej źle życzyć. Nieważne jak źle jest, zachowuje spokój i dalej brnie przez życie z szerokim, zachęcającym uśmiechem na pyszczku.

MORALNOŚĆ

Zdecydowanie nie jest skłonna do przemocy i nawet w tym wieku widać, że od zapasów woli zabawę w chowanego czy gry wymagające zasad i myślenia. Nie chce nikogo krzywdzić, warto jednak zaznaczyć, że jest wyjątkowo naiwnym dzieckiem i łatwo nakłonić ją do złego.


CIEKAWOSTKI

Lubi zjadać kwiaty - uważa, że ich płatki są przyjemne w dotyku dla języka i podniebienia, a żucie barwnego środka nadaje jej ślinie zabawny żółty kolor.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: naiwność, niezbyt imponująca siła fizyczna
Mocne strony:  spokój i opanowanie, zwinność


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Malwowy Rozkwit (najwspanialszy, najmilszy tata na całym świecie)
Matka - Brzęczkowy Trel (najwspanialsza, najmilsza mama na całym świecie)
Rodzeństwo - Cykoria (ukochany brat, z którym tworzy najwspanialszy, najmilszy i najsłodszy duet w całym Klanie Burzy)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Za potencjalnego przyjaciela uważa każdego napotkanego kota. Zgodnie z jej tokiem myślenia, sformułowanie “wróg Pszenicy” to oksymoron.


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Burzy wraz ze swoim bratem Cykorią za czasów panowania Różanej Przełęczy, jako córka niesamowicie uroczej pary, Malwowego Rozkwitu i Brzęczkowego Trelu.

02 maja 2014

Cykoria

 


Autor grafiki: Rachel 🙄
OGÓLNE
CYKORIA
*Poprzednie imiona: ale cykorzy ta cykoria
Płeć: Kocur
Orientacja: Niezdecydowany
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: Kurcig
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Cykoria jest lekko wyższy od przeciętnego kota, jednak nie na tyle, aby było to aż tak zauważalne. Szczupły kocur od matki odziedziczył większe uszy, jednak nie uważa to za atut. Jego futro jest cynamonowe, a zdobią je klasyczne pręgi. Na jego futrze można dostrzec również biel, która rozciąga się na jego całej szyi, lewej łapie oraz w dolnej części jego pyska.
Cechy szczególne - Posiada biel na swej lewej łapie
Kolor sierści - Cynamonowy klasyk z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Niebieskie
Stałe skutki chorób - Bezpłodność

CHARAKTER

Kocur charakterem wdał się w ojca. Zawsze uśmiechnięty, uprzejmy i chętny poznać inne koty, niezależnie od ich wyglądu lub pochodzenia. Uważa, iż każdy nosi w sobie dobro, a on jest po to, aby wyciągnąć je na zewnątrz. Nie może zaakceptować faktu, że niektóre koty nie działają z kodeksem wojownika. Jest to pełen energii kocur, którego jest wszędzie pełno. Cykoria jest optymistą, a sam nie może zrozumieć podejścia innych kotów do życia. Nie umie panować nad innymi kotami, jednak postawiony w tej roli za sprawą stresującej sytuacji, starałby się poprowadzić koty w stronę danego celu. Cykoria w stresujących lub niekomfortowych dla niego sytuacjach zamienia się z uśmiechniętego kocurka na poważnego kota, a przynajmniej próbuje na takiego wyjść. Źle znosi porażki i trudno zaakceptować mu fakt, że coś nie idzie mu za najlepiej. Mimo swych problemów zawsze stara się zachować swój perfekcyjny uśmiech i udawać szczęśliwego, bo nie umie się przyznać przed innymi, iż posiada problemy i potrzebuje pomocy. Gdy zaprzyjaźni się z kimś lub obdarzy kogoś uczuciem, to stara się na każdym kroku przypominać o ich relacji w dobrym sensie. Obdarowuje wtedy drugiego kota dużą ilością prezentów lub przysług, nie oczekując niczego w zamian.

MORALNOŚĆ

 Cykoria to kociak, który aktualnie odkrywa to co go otacza. W przyszłości będzie podążać zgodnie z kodeksem wojownika i wierzyć w Klan Gwiazdy. Nie widzi innej możliwości. Jednak kocur nie będzie w stanie skrzywdzić nikogo, chyba że sytuacja go do tego zmusi. Nawet wtedy będzie żałować swego czynu.

CIEKAWOSTKI

 - Fascynują go różnego rodzaju owady i drzewa. W przyszłości będzie chciał nauczyć się na nie wspinać, mimo tego iż na terenie Klanie Burzy nie ma drzew.
- W dzieciństwie zrobi sobie nawyk poprawiania futra na swym grzbiecie
- Gdy jest bardzo zestresowany to ma odruch, w postaci tupania swoją prawą łapą
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Naiwny, Niezdarny
Mocne strony: Posiada szybki czas reakcji, Zwinny

RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Pszenica - Jego ukochana siostrzyczka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE
Bliscy - ///
Wrogowie - ///

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się w Klanie Burzy jako kocię Malwowego Rozkwitu i Brzęczykowego Trelu za rządów Różanej Przełęczy.

01 maja 2014

ZIMORODEK

 Autor grafiki: zeno0313

OGÓLNE
ZIMORODEK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Aseksualna aromantyczna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Kociak (Księżniczka)

- - - -

Właściciel: Lampart
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Zimorodek jest małą liliową kuleczką. Jej przednie łapki są w jednej trzeciej białe, a tylne w jednej czwartej . jej brzuszek aż po pyszczek również są białe, A przy lewym oku znajduje się biała plamka w kształcie serca.
Cechy szczególne - Symbol lotosu na czole
Kolor sierści - Liliowa pręgowana klasycznie z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER

Zimorodek jest zarazem miła i troskliwa, ale w tym uroczym charakterze kryją się również bardziej charakterne cechy. Zimorodek ma cięty język, irytuje ją twoje zachowanie, lub uważa że postępujesz głupio? Wywali ci to prosto z mostu, bez żadnych ogródek. Nie znosi chamstwa oraz przejawów złośliwej bezczelności, gasi je uderzeniem łapą delikwenta lub też swoim gromiącym spojrzeniem. A jest mistrzynią gromienia wzrokiem i nie waha się go używać. Jest w stanie podjąć bardzo trudne i bolesne decyzje jeśli będzie to ważne. Przegrasz z nią każdą potyczkę słowną, zna tyle pocisków, że cię nimi wciśnie w ziemię. Ceni dobroć, szczodrość i inne godne podziwu cechy charakteru. Wbrew podejrzeniom, Zimorodek nie kłamie, chyba że naprawdę byłoby to konieczne. Nie okłamie cię by coś poszło po jej myśli, ale jak już chodzi o sprawy wyższej wagi gdzie sytuacja tego wymaga, jest w stanie to zrobić, jak wszystko inne. Zimorodek lubi pomagać i robi to dosyć często, czy to przynieść starszym mokry mech by mogli się napić, czy poprawić wymoszczenie w legowisku by jej rodzeństwu było wygodniej. Lubi również sprawiać innym kotom przyjemność. Czasem przyniesie mamie kwiatka, albo komuś innemu, czy da komuś ładny kamyk lub muszelkę którą gdzieś znalazła. Zimorodek jest bardzo pracowitą kotką, jest w stanie biegać na łapkach i robić od rana do nocy, nie straszna jej żadna praca, nawet ta najcięższa. Jako uczennica będzie pracować ciężko i starać się by wykonywać swoją pracę dobrze. Zimorodek jest nad wyraz uparta i choćby ktoś poświęcił się i próbował jej wmówić że pracuje za ciężko lub coś jej się nie uda ona tego nie przerwie, jednak jest w stanie skorzystać z czyjejś rady nie stawiając całkowicie na swoim. Kotka jest bardzo zaradna, nie ma rzeczy z którą sobie nie poradzi lub nie dowie się jak sobie z nią poradzić. Jest dosyć silna psychicznie i fizycznie też z nią nie najgorzej, ciężko ją złamać, tak właściwie to się nie da, bynajmniej żadnemu kotu jeszcze się to nie udało. Nie boi się ciemności oraz wielu rzeczy których boją się inne koty, bardzo trudno ją przestraszyć, w sumie tak samo trudno jak złamać. Potrafi doskonale odgadnąć że ktoś kłamie

MORALNOŚĆ

Wierzy że bycie damą jest jej celem bo urodziła się w rodzinie królewskiej. Na razie nie myśli o klanie gwiazdy i tym podobnych. To jeszcze kociak.

CIEKAWOSTKI

- Zimorodek lubi zbierać zioła, te łatwiejsze do odróżnienia, podoba jej się to, chciała by się szkolić na medyczkę.

- Przyozdabia żłobek i legowisko pachnącymi kwiatami, robi się wtedy w nim bardziej miło i przytulnie, poza tym ładnie pachnie…

- Często przychodzi do legowiska medyka i przygląda się co ten robi.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Jeśli nikt jej nie ukatrupi to zrobi game over z przepracowania.
Mocne strony: Mocna psychika, pewność siebie, uparta, niełatwo ją przestraszyć, dobra w potyczkach słownych, pracowita.


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Dzwonek (Biologiczny) - kotka o nim nie wie ale zapewne nie da się długo tak mamić i prędzej czy później się dowie, Przybrany: Sumowa Płetwa - Kocha tatusia, jest dobry i kochany.
Rodzeństwo - Alga, Płotka, Mandarynka - Rodzeństwo jest w porządku, mogłoby tylko czasem być trochę mniej wredne i natarczywe.
Partner - ///
Potomstwo - ///


INNE

Srocza Gwiazda - Babcia jest the best.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Zimorodek urodziła się za umową Wirującej Lotki i Dzwonka, w Klanie Nocy, za panowania jej babci, Sroczej Gwiazdy. 

MANDARYNKA

 Autor grafiki: prega

OGÓLNE
MANDARYNKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieodkryta
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Kociak (Księżniczka)

- - - -

Właściciel: alicja.soldacka2013@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest to wysokiego jak na kociaka wzrostu chuda, może trochę zbyt chuda kotka. Jej srebrne futro poprzecinane jest klasycznymi czarnymi pręgami i małą ilością białych plam. Zawsze stara się mieć ładnie ułożoną sierść gdyż zazdrości rodzeństwu kręconego futerka. Swój wysoki wzrost zawdzięcza dość długim nogom. Jest wiecznie wyprostowana. Nosi się z gracją chcąc być prawdziwą damą. W końcu urodziła się w królewskim rodzie przez co na czole ma krwisty znak lotosu. Jej pyszczek zdobi para oczu pomarańczowych niczym pióra ptaka od którego dostała imię.
Cechy szczególne - Błyszczące oczy
Kolor sierści - Czarny srebrny pręgowany klasycznie z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Jest to kotka o z pozoru pięknej osobowości. Miła, przyjazna i pomocna. Taka właśnie jest Mandarynka. Zawsze z kimś porozmawia gdyż nie przepada za samotnością. Zawsze możesz również liczyć na jej pomoc. Jest bardzo empatyczna oraz ma wielką wyobraźnię. Do tego jest prawdziwą damą i zawsze zachowuje grację. Niestety pod maską idealnego dziecka kryje się naiwność, zazdrość i niska samoocena. Da się namówić na wszystko gdyż nie potrafi powiedzieć “nie”. Uwierzy też w cokolwiek co wydaje się prawdopodobne. Dlatego też często bierze żarty zbyt na serio. Jest zazdrosna o swoje rodzeństwo gdyż uważa, że mogłaby mieć ładniejsze futro takie jak oni. Ma też niską samoocenę gdyż nie uważa się za damę, którą tak bardzo chce być. Czuje się przez to bezsilna i ma o tym koszmary.


MORALNOŚĆ

Wierzy że bycie damą jest jej celem bo urodziła się w rodzinie królewskiej. Na razie nie myśli o klanie gwiazdy i tym podobnych. To jeszcze kociak.

CIEKAWOSTKI

- Myśli, że czekoladowe kocury są gorsze lecz nie pokazuje tego jakoś bardzo.
- Jej ulubionym kolorem futra jest czarno-biały i jakakolwiek odmiana srebrnego
- Ma nadzieję, że dostanie kiedyś unikatową rangę by wpisać się do historii Klanu Nocy
- Boi się co może być w wodzie

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Łatwa do manipulacji, unika wszystkiego co związane z pływaniem włącznie z dotykaniem wody w innym celu niż picie
Mocne strony: Gracja, jest bardzo szybka

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Dzwonek- Że kto? Nie kojarzy Przybrany: Sumowa Płetwa - Trochę dziwny jest, ale to tatuś
Matka - Wirująca Lotka - ideał ze snów, chce być damą by przypodobać się kotce
Rodzeństwo - Alga, Płotka, Zimorodek - Siostry, trochę zazdrości wszystkiego co mają, a ona nie ma, ale ogólnie to je lubi
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Kotewkowy Powiew- fajna ciocia! 

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Nocy w miocie Wirującej Lotki i Dzwonka razem z Płotką, Algą i Zimorodek za panowania Sroczej Gwiazdy.

ALGA

 

Autor grafiki: prega
OGÓLNE
ALGA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoromantyczna aseksualna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Kociak (Księżniczka)

- - - -

Właściciel: Beelie__
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Troszkę mała, długa i czarno-biała. Jako dzieciak wygląda wciąż bardzo uroczo. Lekko pokręcone futerko wyróżnia ją w tłumie.
Cechy szczególne - Falowane futro, plamka na głowie, lotos na czole
Kolor sierści - Czarna dymna bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Pomimo swojej delikatnej aparycji, nie doświadczysz u tej małej kotki zbyt wiele delikatności. Nie oznacza to jednak, że jest ona surowa czy bezduszna; wręcz przeciwnie. Aldze, mimo dobrych chęci, po prostu brakuje momentami gracji ruchów, jak i wyczucia sytuacji. Czasem zdarza się, że przez swój roztargniony charakter podaje kotu rybkę, której ten akurat nie lubi, bądź używa zbyt dużo lub zbyt mało siły, co kończy się nieprzewidywalnymi, niezbyt przyjemnymi rezultatami. Koteczkę można podejrzewać o ADHD - bywa nieco roztargniona i ma problemy ze skupieniem się oraz zapamiętaniem rzeczy. Trudno jej zabrać się do wykonywania wielu czynności i często odkłada je na później, co wymusza na niej działanie "na szybko" lub improwizowanie. Niemniej jednak, mimo swoich małych wad, jest naprawdę urocza i kochana, bez złych zamiarów, co inne koty zazwyczaj wyczuwają. Uwielbia pływać i bawić się w walkę "na niby" z rodzeństwem czy rówieśnikami, jest też dość towarzyska. Ufa innym i chętnie niesie pomoc, wierząc, że każdy ma dobre intencje, tak jak ona.

MORALNOŚĆ

Grzeczna i miła. Nie wierzy za mocno w Klan Gwiazdy, bardziej traktuje go jako obyczaj, chyba, że jest akurat w tarapatach. Wtedy robi się wierząca. Jest w stanie lekko kłamać czy oszukiwać, ale tylko dla dobrego celu, no i nie zaszłaby z tym za daleko.

CIEKAWOSTKI

• Kotka lubi dawać innym niewinne przyjacielskie dziabnięcia w różne części ciała, ale trzeba uważać, bo czasem może dziabnąć niechcący za mocno.
• Jej wygląd wzorowany był na ptaku muchołowce białoszyjej.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Ma problemy z koncentracją i doborem siły, jest też trochę zapominalska.
Mocne strony: Zwinna i "śliska", trudno ją przyszpilić do ziemi czy innej powierzchni. Dobrze pływa i nurkuje.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sumowa Płetwa (biologicznie Dzwonek)
Rodzeństwo - Mandarynka, Płotka, Zimorodek
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Nocy podczas panowania Sroczej Gwiazdy, jej babci.