BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

29 maja 2014

Ćma

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
ĆMA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Samotnicy>>Klan Nocy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: shabowi_ (discord)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Długowłosa, liliowa, szylkretowa kotka pręgowana dziko. Na głowie ma układ pręg przypominający oko, takie jak niektóre ćmy mają na skrzydłach i wystające kępki futra przypominające czułki. Ma długi, nieco spłaszczony ogon który zawsze jest trochę rozczochrany. Ma pomarańczowe oczy.
Cechy szczególne - Wspomniany wcześniej ogon oraz kępki futra na głowie
Kolor sierści - Liliowy szylkret pręgowany dziko
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Ćma jest ciekawa świata, lubi gadać z innymi kotami oraz zadawać różne pytania, co przejawia się głównie w jej kocięcym wieku. Lubi analizować różne rośliny i zwierzęta oraz ich zachowania. Łatwo ufa i przebacza innym. Mentalnie jest kociakiem (większość kotów myśli, że jej to przejdzie jak dorośnie, jednak nie przejdzie). Jej "celem" życiowym jest posiąść bardzo wybiórczą wiedzę w losowej dziedzinie typu szyszki, po czym dawać każdemu kogo napotka ciekawostki w tym temacie. Mimo swojej infantylności, potrafi dobrze podejść do tematu. Szanuje tajemnice i wszelakie granice, a jeśli je przekroczy to jest jej wstyd i przez następny księżyc próbuje kogoś przeprosić, np. przynosząc mu różne upominki.

MORALNOŚĆ

Bardzo szanuje tajemnice, granice itp. Nigdy nie zabiłaby innego kota, chyba że zostałaby do tego zmuszona. Nie wierzy w zasadę "cel uświęca środki", dla niej to tylko umywanie łap. Jest empatyczna i stara się dawać szansę każdemu i myśleć, co ta osoba zrobiłaby w takiej i takiej sytuacji. Wierzy, że jakaś siła czuwa nad nią. Gdy dołączyła do Klanu Nocy i usłyszała o Klanie Gwiazdy, stwierdziła, że to po prostu to. Nie do końca rozumie konceptu Mrocznej Puszczy.

CIEKAWOSTKI

- Boi się ciem
- Ma obsesję na punkcie trzmieli
- Lubi zbierać ładne kamyczki, które potem układa
- BARDZO głośno kicha

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Bieganie po piasku, wolne pływanie
Mocne strony: Wspinanie się na drzewach

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Termomix
Matka - Powietrzna Frytkownica, przybrane: Biedronkowe Pole (kocha ją, ale nie rozumie dlaczego jest taka restrykcyjna), Krabowe Paluszki (nie wie nigdy co o niej powiedzieć, jakby, to po prostu jej ukochana matka, co więcej można powiedzieć?)
Rodzeństwo - Krewetka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE



SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako samotniczka. W wieku pół księżyca została podrzucona do Klanu Nocy. Nie pamięta swoich biologicznych rodziców.

Krewetka

Autor grafiki: kruliik.
OGÓLNE
KREWETKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Samotnicy>>Klan Nocy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: daria123091@o2.pl
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kotka jest niska i chuda, ale ma krótkie i masywne łapki. Jej uszka są drobne i okrągłe, a jej nosek niewielki. Posiada duże, skośne oczy w brązowym kolorze. Ma gładkie, rudo-czarne półdługie futro. Często jej grzbiet jest wygięty w łuk, to jej cecha charakterystyczna.
Cechy szczególne - Długie wąsy
Kolor sierści - Czarny srebrny szylkret pręgowany dziko z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Kotka jest naprawdę miła i urocza. Zawsze ma dobre serce i chętnie pomaga innym kotom, nawet gdy sama ma gorszy dzień. Jest bardzo empatyczna, potrafi pocieszyć i rozbawić każdego. Ma świetne poczucie humoru i lubi się śmiać. Niestety, czasem za dużo mówi. Uwielbia plotki i nie zawsze potrafi zachować je w tajemnicy. Bywa, że nie wie, kiedy przestać mówić albo kiedy się zatrzymać. Ma też problem z przyznawaniem się do błędów. Jest trochę uparta, jak coś sobie wymyśli, to ciężko ją przekonać. Mimo tego trudno jej nie lubić, bo jest po prostu wyjątkowa i pełna uroku. Lubi załatwiać sprawy na swoje słodkie oczka i przekonywać innych o swojej racji.

MORALNOŚĆ

Jej moralność jeszcze się kształtuje, ale kotka już wierzy w Klan Gwiazdy. Nie byłaby zdolna do skrzywdzenia innego kota.

CIEKAWOSTKI

- Ma słodki zapach.
- Lubi skrobać pazurem po piachu, czasami nawet proponuje innym, że ich narysuje.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
- Nie potrafi za dobrze walczyć
- Jest nieuważna 
- Ma słabą pamięć, zapomina dużo różnych technik 
Mocne strony: 
- Jest zwinna
- Ma dobry wzrok
- Dobrze jej idzie pływanie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Termomix
Matka - Powietrzna Frytkownica, przybrane: Biedronkowe Pole, Krabowe Paluszki
Rodzeństwo - Ćma
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE



SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Kotka urodziła się jako samotniczka, a potem została zabrana do Klanu Nocy.

28 maja 2014

Kolcolistne Kwiecie

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
KOLCOLISTNE KWIECIE
*Poprzednie imiona: Kolcolistek > Kolcolistna Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualny, biromantyczny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor i opiekun: piankacz
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kocur o przeciętnym wzroście. Ma gęstą, zdrową sierść o szarej barwie i na niej ciemniejsze, fikuśnie zawijane pręgi. Posiada również łapy, brzuch, piers, część pyska i ogona pokryte bielą. Jest zbudowany dość marnie, mimo muskularnego ojca. Należy raczej do szczupłych. Po matce odziedziczył żółte ślepia, lecz w bledszym odcieniu. Jego wnętrza uszu i poduszki łap są różowe, jednak nos ma na sobie ciemno-szare plamy, a jego grzbiet jest wypukły, co miejscami staje się źródłem niemiłych komentarzy. Pod futrem skrywa parę małych, niewidocznych zadrapań, których nawet sam nie zauważa.
Cechy szczególne - garbaty nos
Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie bicolor
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Kolcolist jest bardzo sympatycznym i ekstrawertycznym kotem, który nie przegapi żadnej okazji do zaprzyjaźnienia się z kimś nowym. Często staje w obronie słabszych i, niewiele myśląc, pomaga wszystkim, co robi z niego łatwą osobę do wykorzystania. Główną wadą kocura jest jednak jego niezwykle szybkie wpadanie w gniew. Nie zignoruje żadnego wyzwiska ani zaczepki, porywając się nawet do bijatyki po nazwaniu go mysim móżdżkiem. Po każdym wybuchu jednak niezwykle go żałuje i próbuje wszystkich przeprosić. Prócz tych dwóch cech, które najprościej u niego zauważyć, Kolcolist to też godny zaufania gaduła, który mimo że potrafi paplać kilka godzin bez przerwy, nigdy nie wyda powierzonego mu sekretu. Bardzo mu zależy, by wszyscy go lubili i stara się nie narażać żadnemu kotu w klanie, chyba że jest jakoś bliżej związany z jego matką. Odznacza się pracowitością i uporem – nie należy do kotów, które się szybko poddają. Zdarza mu się mieć momenty lenistwa, kiedy najchętniej leżałby cały dzień do góry brzuchem, lecz nigdy by nie chciał zostać darmozjadem. Cieszy go, że może być przydatnym i docenianym członkiem Klanu Nocy, jednocześnie będąc mu lojalnym pod groźbą własnej śmierci.

MORALNOŚĆ

Stara się postępować uczciwie i zgodnie z kodeksem wojownika. W ataku wściekłości, obronie bliskich czy swojego klanu będzie mógł jednak zrobić wszystko, co tylko w zasięgu jego możliwości. Wierzy w Klan Gwiazdy i to całkiem mocno.
Jego stosunek do czekoladowych kotów jest neutralny. Z jednej strony nie podoba mu się ocenianie drugiej osoby wyłącznie po jej okładce, ale tyle kotów wokół niego w to wierzy, że sam zaczyna czasem wątpić, czy oby nie mają racji.

CIEKAWOSTKI

  • Neguje zupełnie swój pociąg w stronę kocurów, szczególnie po zakochaniu się w Tuptającej Gęsi.
  • Nadal zdarza mu się często zagadywać do innych kotów, nawet jeśli nigdy wcześniej z nimi nie rozmawiał, bez względu na ich wiek czy rangę.
  • Nie jest największym fanem swojego imienia.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [ohydztwo, do medyków chodzi wyłącznie z przymusu, gdy naprawdę źle się czuje. Nienawidzi zapachu i smaku ziół]
Poziom wojownika: III (wcześniej IV)
Słabe strony: niewielka siła, nerwowość, dziecinnie prosty cel do manipulacji
Mocne strony: walka [pomimo słabej tężyzny fizycznej kocur nauczył się technik wykorzystujących bardziej podstęp i gibkość i stał się w tym naprawdę dobry], zwinność, lojalność i bezgraniczne oddanie bliskim
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sarni Tupot [*] - swoją miłość odnalazł w ojcu. Sarna bardzo często otwarcie opowiadał o swojej partnerce jak o kawałku lisiego łajna, co Kolcolist chłonął niczym gąbka. Jego syn robił wszystko, by tylko mu zaimponować, a odejście kocura mocno nim wstrząsnęło. Nie wierzy, że ten mógł być zdrajcą i uważa, że jego śmierć była niesprawiedliwa. Stara się o nim nie myśleć, a każde wspomnienie ojca powoduje u kocura zaszklone oczy.
Matka - Wzburzony Potok [*] - co najwyżej rodzicielka, nie matka. Większość jego wspomnień związanych ze Wzburzonym Potokiem zawiera wrzaski, syki i kłótnie. Nie tęskni za nią zupełnie – zdarza mu się jednak marzyć o lepszej matce i zastanawiać, jak wyglądałoby jego dzieciństwo, gdyby na jej miejscu był ktoś inny. 
Rodzeństwo -  Sumowa Płetwa - ma z nim silną więź i jest w stosunku do swojego brata wyjątkowo opiekuńczy. Choć ich relacja nieco się poluźniła po tym, gdy stali się wojownikami, Sum jest dla niego nadal bardzo ważny.
Partner - Tuptająca Gęś [*] - jego tragicznie zmarła ukochana. Choć od jej śmierci minęły już księżyce, on nadal nie może się z tym pogodzić. Często odwiedza jej grób i próbuje ułożyć sobie na nowo życie. 
Potomstwo - brak, nadal chciałby zostać ojcem, lecz zdołał się przekonać, że ta rola nie jest tak prosta, jak mu się wydawało. Wystarcza mu bycie obecnym w życiu kociąt Gąski i Wirującej Lotki.

INNE

Wodnikowe Wzgórze - choć niegdyś to Kolcolist wspierał go po śmierci partnera, teraz role się odwróciły. Bardzo docenia obecność burego i to, że ma w swoim życiu kogoś, kto wie, co teraz czuje. 
Siwa Czapla - sympatyczny, młody wojownik. Wierzy, że wyrośnie z niego coś dobrego.
Różana Woń - jego córka, a przynajmniej tak to wygląda. Spędzają ze sobą sporo czasu i chociaż nie są ze sobą spokrewnieni, Kolcolist traktuje ją jak swoje rodzone dziecko i jest dumny z tego, że jest główną medyczką ich klanu.
Mandarynkowe Pióro - przepada za nią, choć jej płonąca nienawiść względem czekoladowych kotów dla niego wykracza odrobinę za daleko. Nie mówi tego jednak głośno.
Biedronkowe Pole - nie rozumie, dlaczego wojowniczka tak go nie znosi, lecz doskonale to widzi. Stara się nie zaczynać z nią żadnych sporów, ale również nie jest w stosunku do niej przesadnie miły. Nie będzie się w końcu płaszczył przed kimś, kto nieustannie posyła mu wilcze spojrzenia.
Mgliste Spojrzenie [*] - nienawidzi i cieszy się, że została obalona, a jeszcze bardziej, że jest martwa. Ma do niej nieustający żal za wydanie wyroku na Sarnim Tupocie, a do tego uważa, że była wariatką.

SZKOLENIE

Mentor - Okraszona Polana [*]
Uczniowie obecni - Samowolna Łapa
Uczniowie dawni - Zimorodkowe Życzenie - jego była uczennica, która zmieniła drogę szkolenia na medyczną. Respektuje jej wybór i ma szczerą nadzieję, że kotka się w tym odnajdzie i prędko ukończy trening, stając się nową medyczką; Bursztynowy Brzask - nie ma za wiele o kocurze do powiedzenia, lecz jest z niego dumny.
HISTORIA

Sarniego Tupotu i Wzburzonego Potoku nic nie łączyło, oprócz samotności jaką doświadczali w życiu uczuciowym. Pewnego dnia jakoś stało się, że obydwoje zaczęli o tym ze sobą rozmawiać. Wspólne marudzenie i stękanie na Nocniaków sprawiło, że ich relacja uległa poprawie. Jako, że obydwoje od dawna byli sami, zapragnęli ciepła drugiego kota. Nie sądzili, że skończy się to ciążą. Postanowili być ze sobą dla dzieci, ale ich kocięta powitały tylko codzienne wrzaski i awantury, co dla Kolcolistka było rutyną. Mocno odbiła się na nim śmierć ojca, którego idealizował w swojej głowie od małego kocięcia. Z biegiem księżyców kocur zbliżył się do księżniczki, Tuptającej Gęsi, zakochując się w niej z wzajemnością. Choć przez długi czas ich relacja była nieokreślona, w końcu weszli w oficjalny związek. Niestety, na krótki czas przed ich ślubem, jego ukochana zmarła z łap samotników. Od tamtej pory próbuje nauczyć się żyć na nowo, choć nie zawsze jest to dla niego proste.

27 maja 2014

Entelodon


Autor grafiki: Wierzba#9005
OGÓLNE
ENTELODON
*Poprzednie imiona: Batalia
Płeć: Kocur
Orientacja: Panseksualny
Przynależność: Legendarni Samotnicy
Ranga: Legendarny Samotnik

- - - -

Właściciel: Wierzba#9005
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Czarny kocur o krępej postawie. Niski, acz dobrze zbudowany, umięśniony. Na całym ciele posiada liczne blizny, nosząc je jak trofea po różnorakich starciach. Jego charakterystyczna cechą są prawie krwisto czerwone, żarzące się ślepia, mocno wybijające się na tle ciemnej toni sierści.
Cechy szczególne - blizny, krótkie uszy, pomarańczowe ślepia
Kolor sierści - czarny
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Pozornie prosty kocur, wodzony chęcią zdobycia władzy, powiększenia swojego terytorium i ilości podwładnych. Entelodon słynie z tego, że kolekcjonuje nie tylko coraz większe obszary miasta, poszerzając swoje wpływy, ale także koty. Ktokolwiek ciekawy, charakteryzujący się siłą lub bystrym umysłem znajdzie się w zasięgu jego wzroku, ten musi należeć do niego. Nie chcę bowiem oddawać cennych nabytków swoim wrogom, którzy mogliby przy pomocy silnych jednostek się wzmocnić. Z tego też względu członkom swojego gangu daruje pewne benefity, by zniechęcić ich do odejścia. Słabsze koty poducza, aby jego potęga jedynie wciąż rosła, a ci co są nieprzydatni, lądują dość szybko na wygnaniu. Wprowadził w tym celu pewien system, który umożliwia jego gangowi przeżycie na niebezpiecznych uliczkach, nie dając się schwytać polującemu na bezdomne koty hyclowi. Cechuje się poczuciem humoru. Żartowniś z niego jest dość chamski, a matka na pewno nie nauczyła go dobrych manier, bowiem kocur szczyci się swoją arogancją i postawą typowego prostaka, który pluje na prawo i lewo, rechocząc jak stary menel. Mogłoby to wydawać się odrażające, ale jego podwładni przywykli, że ślina czarnego lata to w prawo, to w lewo, gdy coś mówi. Kocur przez to posiada nawyk oblizywania pyska, co jest dość jego charakterystyczną cechą. Dodatkowo sam pan miasta jest bardzo silny. Lubi się tłuc i walczyć, nie cofa się przed niczym, ponieważ jest pewny swej siły, która nigdy go nie zawiodła. Z racji tego, że jest najważniejszą osobistością w mieście, rządzi się do takiego stopnia, że albo robisz co każe, albo kończysz połamany. Entelodon nie lubi obcych, którzy wchodzą na jego tereny, uważając ich za głupców. Cechuje się wybitną inteligencją, więc nie jest idiotą, a próby oszukania go spełzną na niczym. 

MORALNOŚĆ

Jak to mówią, po trupach do celu. Kocur nawet się nie waha posłać kogoś na drugą stronę, jeśli miałoby mu to przynieść korzyści.

CIEKAWOSTKI

  • Jego ulubionym kotem jest Horacy - to właśnie ten mieszkający w bibliotece Dwunogów niepozorny kocurek nadał mu aktualne imię
  • Ma sojusz z gangiem Jafara (gangiem Księżniczki)

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: VII
Poziom wojownika: VII
Słabe strony: ///
Mocne strony: ///

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Stomil
Matka - Ala
Rodzeństwo - Jedynak (mały, czarny kocur, pieszczoch)
Partner - Atena, Horacy
Potomstwo - Chwała, Duma, Litość

INNE

Bliscy - Eleonora
Wrogowie - Artur
SZKOLENIE

Mentor - Eugeniusz (dobrze wykonał swoją robotę i prędzej niż później uczeń przerósł mistrza)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Chwała, Duma, Litość, Artur
HISTORIA

Początki kocura owiane są tajemnicą. Spekuluje się, że kocur urodził się w kartonie w rynsztoku, gdzie za posłanie miał jedynie koszulę w brzydką kratę. Szybko jednak zabłysnął, bo już w młodym wieku, około 18 księżyców, zaczął wspinać się po szczeblach hierarchii w mieście. Utalentowany młokos prędko zasmakował władzy, co zapoczątkowało jego głód potęgi. I tak, po kolejnych księżycach potyczek, umów, strategii i wyzysków stanął na czele miasta jako wielki pan i władca - Entelodon.

25 maja 2014

Norniczy Ślad

 

Autor grafiki: Tsumeri_

OGÓLNE
NORNICZY ŚLAD
*Poprzednie imiona: Nornica, Nornicza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoseksualna
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: [POSTAĆ NPC]    (Autor i opiekun: Kurcig)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Nornica to szylkretowa kotka, która będzie niższa od większości kotów. Jej brzuch, łapy, ogon oraz całą szyję zdobi biel. Posiada brązowe oczy.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Bury szylkret bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Kocica swym charakterem jest mieszanką swego ojca i matki. Jest realistką, chociaż nie widzi życia bez żadnego kota u swego boku. Kocha towarzystwo kotek oraz plotkowanie z nimi o wszystkim. Nornica jest strasznie gadatliwa i nie umie trzymać języka za zębami. Swym przyjaciołom zdradzi wszystko, nawet jeśli obiecała o tym nie rozmawiać z nikim. Trudność sprawia jej trzymanie jakichkolwiek sekretów. Kocica również cechuje się profesjonalizmem oraz pracowitością, co często kończy się tysiącami powtórzeń, by tylko co robi, było idealne. Również trzyma się swych słów i jeśli obieca, że coś zrobi, to zrobi to. Nie lubi składać obietnic, które nie spełni, bądź kłamać. Nornica cechuje się również szczerością aż do bólu. Nie rozumie, jak inni mogą kłamać, by komuś tylko nie było smutno. Potrafi analizować sytuację i szybko znajdować rozwiązania ich oraz działa dobrze pod presją. Nie jest jej straszne prowadzenie tłumu kotów i nawet lubi się tym zajmować. Cechuje się też sprytem i na tę samą sytuację może spojrzeć z kilku innych perspektyw, by znaleźć najlepsze rozwiązanie.

MORALNOŚĆ

Norniczy Ślad wierzy w Klan Gwiazdy, chociaż do ich kodeksu podchodzi z większym odstępem, uważając go za zbędny. Uważa, że jest on przestarzały i dobrze nie uwzględnia aktualnych czasów. Kocury, które znajdą się w jej obecności traktuje w gorzej niż kotki, uważając, że to oni są powodem wszystkich problemów i powinni być traktowani jak więźniowie. Jest w stanie zabić innego kota, gdy jest to jej na rękę. Nie widzi nic złego w używaniu siły do rozwiązywania swych problemów.

CIEKAWOSTKI

- Dba bardzo o czystość swego futra i potrafi nakrzyczeć na kogoś kto jej owe futro ubrudzi
- Przez ojca i dwójkę braci, nienawidzi przebywania w towarzystwie kocurów, a nawet samego ich istnienia w klanie
- Zawsze sprawdza każdy kawałek zwierzyny, którą ma spożyć, aby upewnić się, że nie jest ona otruta
- Mimo swej postawy, kocica ma niską samoocenę i jej opinie o sobie bierze od innych kotów

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [Może kiedyś coś podpatrzy od medyków]
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Gadulstwo, ma lekkie problemy ze wzrokiem
Mocne strony: Umie działać pod presją, Spryt

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Niknące Widmo [*]
Matka - Mała Koszatniczka [*]
Rodzeństwo - Zroszony Latolistek (?) i Ważkowy Lot [*] - dwójka braci, przy których nie czuję się najlepiej
Partner - Przeplatka </3

INNE

Przyjaciele: 
    Mała Koszatniczka [*] - Matka kotki i jej autorytet. Chciałaby być taka jak ona, odejmując jej dziwne zachowania, które zaczęły się po zniknięciu Widma. 
    Kwiecista Knieja - Koleżanka, z którą zaczęła łapać lepszy kontakt w ostatnim czasie. Lubi z nią spędzać czas.
    Ognista Piękność - Psiapsi, z którą plotkuje. Nie widzi klanu bez niej.
    Przeplatkowy Wianek - Ich relacja stała się napięta niedługo po śmierci Mysiej Łapy. Kłótnie z kocicą stały się już dla niej normą, chociaż nie uważa, żeby nie były już partnerkami. 
Neutralnie nastawiona: ///
Wrogowie: 
    Królicza Gwiazda - Głupi kocur dostał się do pozycji przywódcy, gdzie ona powinna być w jego miejscu. Do tego zmienił imię jej córki, a pozostawił to samo jej synowi. Nie lubi go bardzo.
    Piaskowa Zamieć [*]- kocur i jednocześnie jej mentor. Nie lubi go i pragnie zwalić go z pozycji swego mentora.
    Ważkowy Lot [*] - Głupi brat, o głupich pomysłach. Dobrze, że umarł, jednak mógł nie zabierać przy tym jej córki.
    Zroszony Latolistek (?)- Drugi z braci, którym gardzi, jednak często plącze się przy nim. Kocha wykorzystywać go do swych planów i grozić, że zdradzi jego sekret. Uważa go za kocura, a nie kotkę. Uważa, że utopiła się w rzece na jej oczach i cieszy się.
    Obserwująca Gwiazda [*]- Kotka straciła dużo w jej oczach, gdy wybrała jej mentora. Chwilowo nie pała do niej dobrym uczuciem. Dobrze, że umarła.
    Niknące Widmo [*] - Ojciec, który zdechł, gdy ta miała jeden księżyc. I tak go nie lubiła.
    Rumiankowe Zaćmienie [*] - Nie znała go osobiście, jednak z słów matki wywnioskowała, że on jest powodem ich bólu. Nie lubi go.
    Gradowy Sztorm [*] - Jak można z cudnej kotki chcieć zostać kocurem? Zachowanie wręcz niepojęte przez nią.

SZKOLENIE

Mentor - Piaskowa Zamieć [*] - eww, weźcie go od niej
Uczniowie obecni - 
Uczniowie dawni - Leszczynowa Wiązka, Przeplatkowy Wianek, Zawilcowa Łapa
HISTORIA

Kocica urodziła się w Klanie Burzy w miocie Niknącego Widma i Małej Koszatniczki, podczas rządów Różanej Przełęczy.

24 maja 2014

Śnieżna Łapa

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
ŚNIEŻNA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Śnieżynka
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna (z preferencją do kocurów) i poliamoryczna
Przynależność: Samotnik>>Klan Nocy
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Opiekun: weepingloti (dc
Autor: zosia2015_uwu
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Śnieżna Łapa niewiele zmieniła się od czasów bycia kociakiem. Rzecz jasna nieco urosła i fizycznie wydoroślała, ale dalej na tle innych kotów w jej wieku plasuje się raczej poniżej normy jeśli chodzi o rozmiar. Jest mała i dość drobna, a pod jej grubym, długim futerkiem kryje się szczupła sylwetka. Ma również stosunkowo krótkie łapki. Jej sierść jest srebrna, poprzecinana ciemniejszymi pręgami i cętkami. Jest posiadaczką całkiem urodziwej mordki, której uroku dodają duże, błękitne oczka i otaczające je długie, ciemne rzęsy. Po jednej stronie pyszczka brakuje jej jednak wąsów, co nieco wyróżnia ją z tłumu pomimo jej dość pospolitej aparycji. 
Cechy szczególne - Wąsy tylko na jednej połowie pyska, długie rzęsy
Kolor sierści - Czarny srebrny pręgowany cętkowanie z bielą
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Niebieskie
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Śnieżynka niewiele zmieniła się od dzieciństwa,  dalej pozostaje prawdziwym wulkanem energii. Jest niesamowicie żywa i radosna, wszędzie jej pełno. Nie cierpi nudy, zawsze musi coś robić, mówić, gdzieś być, co często wydaje się być utrapieniem dla innych. Nie przepada za słuchaniem, zazwyczaj to ona błyszczy podczas rozmowy, zwłaszcza w większej grupie często przyćmiewa innych - choć nie robi tego celowo, tak po prostu wychodzi, głównie ze względu na jej naturalną gadatliwość i otwartość. Nie przeszkadza jej jednak bycie w centrum uwagi, bynajmniej - wręcz to uwielbia! Lubi też komplementy i pod tym względem jest nieco próżna. Nie przyjmuje zbyt dobrze krytyki, zazwyczaj reagując na nią złością. Zdecydowanie nie należy do zachowawczych kotów - nie potrafi ukrywać swoich emocji, wszystko, co przeżywa, jest bardzo dobrze widoczne na jej mordce. Śnieżynkę charakteryzuje również marzycielstwo i niepoprawny optymizm, a także związane z tym dość wyidealizowane spojrzenie na klanowe życie. Dalej jest bowiem młoda i niedoświadczona, i chwilowo dostrzega wyłącznie jego zalety. Z dzieciństwa pozostało jej pragnienie zostania najlepszym wojownikiem pośród Nocniaków. I, być może, dołączenia do rodziny królewskiej…

MORALNOŚĆ

Wierzy w Klan Gwiazdy. Jest też bardzo oddana swojemu klanowi i wdzięczna za szansę, którą od jego członków otrzymała.

CIEKAWOSTKI

- Lubi zbierać szyszki.
- Często miewa sny związane z rodzicami.
- Ma dość kiepski wzrok.
- Pomimo kiepskiej historii z wodą, bardzo ją lubi - jest świetną pływaczką, a kąpiele zawsze ją relaksują.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: bieganie, skakanie, wzrok
Mocne strony: walka, bicie się, pływanie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Puszek - ma z nim nieco lepsze wspomnienia, niż z matką; dalej jednak nie potrafi mu wybaczyć tego, co on i matka jej zrobili. Chciałaby poznać powód ich decyzji, ale jednocześnie wolałaby już nigdy w życiu nie spotkać rodziców.
Matka - Pusia - nieszczególnie się nią zajmowała, nie ma z nią za dużo wspomnień. 
Rodzeństwo - ///
Partner - Brak, ale chciałaby w przyszłości poznać kogoś (lub kilku kogosiów…), kogo mogłaby pokochać i kto pokochałby ją.
Potomstwo - ///

INNE

Kotewkowy Powiew - piastunkę traktuje jak matkę, to właściwie ona ją wychowywała od momentu, gdy ta trafiła do klanu. Podziwia ją, uważa za bardzo mądrą i rozsądną kotkę. Ma nadzieję, że w przyszłości będzie taka, jak ona. 
Porywisty Sztorm - mentorka, bardzo dobrze się z nią dogaduje, bo mają dość podobne charaktery i spojrzenie na świat. Chciałaby mieć taką siostrę.
Rosiczkowa Łapa - dobra koleżanka, może nawet przyjaciółka. Zdecydowanie najbardziej znośna z całego rodzeństwa, którego reszty Śnieżynka raczej nie darzy sympatią. Spokojny charakter Rosiczki idealnie uzupełnia jej bardziej energiczną osobowość - dodatkowo obie mają artystyczne zacięcie - poznały się bliżej, gdy Śnieżna Łapa poprosiła o pomoc przy stworzeniu własnego żabotka. 

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako pieszczoch, gdzie jej tata uczył ją podstaw walki. Niestety, z nieznanych jej przyczyn jej rodzice ją wrzucili do rzeki, gdzie popłynęła wraz z nurtem i dotarła aż na brzeg, gdzie znalazł ją Klan Nocy.

Zroszony Latolistek

Autor grafiki: urfav.maj4
OGÓLNE
ZROSZONY LATOLISTEK
*Poprzednie imiona: Pszczółka, Pszczela Łapa, Zroszona Łapa
Płeć: Trans kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Kurcig
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Rosa to niziutka kocica o długim, kremowym futerku, który zdobią klasyczne pręgi. Posiada ona biel na szyi, swych przednich łapach oraz na pysku idącą od brody, przez nos, aż do czubka jej głowy. Kocica posiada pomarańczowe oczy. Na jej prawym oku oraz karku znajdują się dwie blizny,  pierwsza wyrządzona przez Małą Koszatniczkę, a druga przez Ważkowy Lot.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Kremowy klasyk srebrny bicolor
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Od samego początku życia Rosa nie będzie wykazywać się cechami pożądanymi przez ojca. Zawsze wycofana, woląca spędzać czas przy mamie lub samotnej zabawie listkiem, niż zabawami z rodzeństwem. Kocica lepiej czuje się w małej grupce przyjaciół niż w wielkim zbiorowisku kotów. Postawiona przed trudnym zadaniem szuka zawsze drogi na około lub takiej, by zakończyć to zadanie najszybciej jak się da. Boi się prosić o pomoc, a samo wyznanie swych wad przed innymi stanowi dla niej duże wyzwanie. Nie ma dużego mniemania o sobie, a wręcz przeciwnie. Uważa iż swoją obecnością marnuje innym tylko czas. Mimo wielu wad, kocica przy bliższych znajomych otwiera się i ukazuje swe prawdziwe kolory. Zawsze chętna do pomocy innym i pracowita. Stara się podchodzić do każdego kota niezależnie od tego co słyszała lub jego wyglądu. Na temat każdego kota musi ułożyć własne zdanie, a plotkowanie o innych nie interesuje ją tak bardzo. Jest również pamiętliwa i złe sytuacje rozpatruje w swym legowisku w nocy. 

MORALNOŚĆ

Kocica szczerze nie wie jak powinna poruszać się w tym temacie. Wierzy w Klan Gwiazdy, jednak nie uważa, żeby jej osoba zasłużyła na pójścia do tego miejsca. Nie byłaby w stanie wyrządzić krzywdy innym, a tym bardziej kogoś zabić, chyba że byłoby to pod presją bliskiego jej kota.

CIEKAWOSTKI

- Kiedyś

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// 
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Strachliwość, nie jest zbyt silna
Mocne strony: Szybkość, obiektywność

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Niknące Widmo [*]
Matka - Mała Koszatniczka [*]
Rodzeństwo - Ważka, Nornica
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Przyjaciele: ///
Wrogowie: ///

SZKOLENIE

Mentor - Obserwująca Gwiazda, Dryfująca Bulwa
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Kotka urodziła się w Klanie Burzy jako jedno z trzech kociąt Niknącego Widma i Małej Koszatniczki, podczas rządów Różanej Przełęczy.

MORZE

 Autor grafiki: stuprocentowykociak (discord)

OGÓLNE
MORZE
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: kotka
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: stuprocentowykociak (discord)
Autor: stuprocentowykociak (discord)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Przeciętnej wielkości kociątko o szaro-brązowej sierści i plamach ciemnego futra na pysku, nogach, ogonie i grzbiecie. Ma długie, zazwyczaj nieco rozczochrane futro, w które stale wplątują się paproszki i drobinki ziemi. Jej łapki i broda odznaczają się bielą od reszty stosunkowo ciemnego ciała, podobnie zresztą jak para jasnoniebieskich oczu.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - czarny point tonkijski z białym
Długość sierści - długa
Kolor oczu - morskie (niebieskie)
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER


Z czym kojarzy się morze, czyli bezkresna woda otaczająca zachodnie tereny klanów? Nie jest to pytanie, na które można udzielić jednakowej odpowiedzi, jednakże z pewnością dla wielu symbolizuje ono potęgę, tajemniczy spokój i stabilność związaną z niezmiennym ruchem fal uderzających o piaszczysty brzeg bez względu na porę dnia i roku. Użycie któregokolwiek z tych określeń do opisania Morza byłoby kardynalnym błędem - jest ona nieokiełznanym narwańcem, który tylko czeka, żeby wyrwać się spod opieki dorosłych i wyruszyć na poszukiwanie przygód. Już w tak młodym wieku widać u niej upodobanie do brawurowych przedsięwzięć i jeśli jest coś, co ma chociaż cień szansy zakończyć się dla niej niekorzystnie, to Morze z przyjemnością to zrobi - nie dlatego, że chce doświadczyć owego nieszczęścia, ale dlatego, że ekscytuje ją ryzyko. Nietrudno wywnioskować, że kogoś takiego jak ona charakteryzuje żywiołowość, nieprzewidywalność i pewność siebie.
Jeśli rozpatrywać zachowanie Morza pod względem społecznym, to jest raczej przyjaźnie nastawiona do innych. Natchniona ciekawością i chęcią poznawania świata nierzadko zaczepia kompletnie nieznane jej koty, wypytuje je o ciekawostki i prosi o historyjki. Chętnie integruje się z resztą kociąt i zawsze chce każdego włączyć do zabawy, lecz z drugiej strony ma nieco tyrańskie zapędy i denerwuje się, gdy przez dłuższy czas musi iść na kompromisy, a koleżanki wciąż odmawiają zabawy w taki sposób, w jaki ona sobie wymarzyła. Na szczęście nie chowa urazy zbyt długo, a w wyniku przedłużającego się konfliktu jest w stanie nawet rozemocjonować się i w rzewny sposób przeprosić i wyrazić skruchę za swe niecne i samolubne czyny. Zapewne z perspektywy trzeciej Morze ma pewne niewielkie problemy behawioralne, lecz w żadnym wypadku nie ma złych intencji - ma może co najwyżej nieco nieopanowany i nieuformowany jeszcze charakter…

MORALNOŚĆ


Morze jak na razie jest jedynie dzieckiem, toteż ciężko mówić tu o jakichkolwiek głębszych przekonaniach moralnych. Z jednej strony celowe krzywdzenie innych nie sprawia jej przyjemności, z drugiej strony dosyć często zachowuje się nieodpowiednio wobec rówieśników, co objawia się samolubnością czy zbyt brutalną zabawą. Niby wierzy w jakąś tam Aleję Gwiazd, ale tylko dlatego, że dorośli dookoła niej wyrażają się o niej z mistycznym wręcz szacunkiem. Jak na razie nie klasyfikuje swojego postępowania w kategoriach dobra i zła, lecz w kategoriach “za to mnie pochwalą” i “za to będą na mnie źli” (a także “za to będą na mnie źli ale nie ą racji”).

CIEKAWOSTKI


- Ma świadomość tego, że nie jest spokrewniona ani z Pszczelą Dumą, ani z Makowym Polem, ani nawet z Rusałką i Biedronką. U wielu pewnie wzbudziłoby to poczucie żalu, lecz Morzu niezbyt to przeszkadza. Jest zadowolona tak długo, jak otrzymuje od swojej “rodziny” jedzenie i odrobinę życzliwości.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: nierozważność, impulsywność, nakłonienie ją do współpracy jest dosyć ciężkie
Mocne strony:  zdolności przywódcze, duża pewność siebie, zwinność

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Śnieżne Wspomnienie (wojownik Klanu Nocy; całkiem lubi ojca i cieszy się, gdy ten odwiedza ją w żłobku. Z drugiej strony, kocur często sprawia wrażenie smutnego, mimo że Morze niekiedy wręcz staje na głowie próbując go rozchmurzyć)
Matka - Pruszka (porzucona przez Dwunożnych pieszczoszka; nie zna jej i zapewne nigdy nie pozna)
Rodzeństwo - Piórolotek
Partner - ///
Potomstwo - ///


INNE

Bliscy - Pszczela Duma (kotka, którą obarczono obowiązkiem wykarmienia i wychowania kociąt Śnieżnego Wspomnienia. Morze wie, że nie jest to jej prawdziwa matka, lecz mimo pewnego dystansu w relacji widzi Pszczółkę jako ostoję bezpieczeństwa i czułości. Lubi ją), Makowa Pole (partnerka Pszczelej Dumy. Morze nie do końca wie, co ma o niej myśleć, w jej towarzystwie czuje pewne napięcie i niepewność), Rusałka i Biedronka (córki Pszczelej Dumy, koleżanki i swego rodzaju przybrane siostry Morza)

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako owoc związku Śnieżnego Wspomnienia i Pruszki. Ze względu na to, że liderce klanu nie spodobała się relacja, która łączyła wojownika i samotniczkę, nakazała ojcu kociąt odebrać je matce. Tak też się stało - Morze została przyniesiona do obozu i podrzucona Pszczelej Dumie, co oficjalnie uczyniło z nią członkinię Klanu Nocy.

23 maja 2014

ŚNIEŻYCA

 

Autor grafiki: lampart._.
OGÓLNE
ŚNIEŻYCA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biromantyczna -> Biseksualna 
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: Postać NPC (opiekun: Inesy246)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Śnieżyca jest średniego wzrostu kotką. Dla wielu wydaje się wysoką ale ten efekt wywołują tylko jej patykowate łapy. Jej futro jest długie i srebrne w ognistej barwie, pełne cętek. Na pyszczku, palcach, brzuchu i ogonie znajduje się biel, a głowę zdobią zielone oczy.
Cechy szczególne - xxx
Kolor sierści - Ruda srebrna pręgowana cętkowanie z bielą
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Niepohamowana ciekawość. To chyba coś co Śnieżycę najbardziej cechuje. Jest okropną gadułą, zawsze musi mieć kogoś kto z nią pogada gdyż pysk jej się wręcz nie zamyka! Gdy nie ma się do kogo odezwać gada do siebie. Wracając do jej ciekawości, zazwyczaj pierwsza ma dostęp do wszystkich plotek i wyszukuje najlepsze ich źródła. Musi wiedzieć wszystko o każdym. Gdy czegoś nie wie, dąży do tej wiedzy, nie ważne w jaki sposób, by zaraz pójść i obwieścić to każdemu plotkując na dany temat.
Jedynymi wobec których nie potrzebuje informacji są jej rodzina, przyjaciele i koty które coś dla niej znaczą. Sama stara się nie dopuszczać do nikogo jakiś pogłosek na jej temat. W końcu to ona ma plotkować a nie o niej! Mimo wszystko ma cięty język i zawsze na wszystko znajdzie ripostę. W końcu to ona jest tutaj naczelną ,,drama queen" i to ona musi wygrywać w kłótniach. Kotka chce być kimś w klanie i dokonać tego za pomocą swej inteligencji, sprytu i doświadczenia. Szybko się uczy i wiele rzeczy za pierwszym razem wykonuje bezbłędnie. Jest niepoprawną marzycielką. Wierzy, że każda historia ma swój happy end i czeka ją prawdziwa miłość którą pragnie odkryć. Uważa to za słodkie i obowiązkowe w życiu każdego kota. Jednak swoją marzycielska stronę ukrywa bo woli mieć maskę plotkarskiej drama queen zawsze z ripostą, niżeli niepoprawnej romantyczki. To byłby w końcu temat do plotek o niej, no nie? Bardzo zwraca uwagę na swój wygląd. Łatwo wpada w kompleksy. Wystarczy powiedzieć że jest gruba a już zacznie paru dniową głodówkę.

MORALNOŚĆ

Mimo że moralność Śnieżycy się jeszcze kształtuje to już można orzec że nie umiałaby zabić bez powodu. Chociaż na polu bitwy walczy zażarcie jak lew to bardzo liczy się z czyimś życiem, w końcu wtedy byłby to temat do plotek, gdyby kogoś zabiła!

CIEKAWOSTKI

• Wielu może ciekawić skąd wzięło się imię Śnieżyca dla rudej kotki. Otóż zaraz po narodzinach pierwsze co na  jej widok rzuciło się Nawałnicy w oczy były jej śnieżnobiały brzuch i łapy. Stąd jej imię Śnieżyca nawiązujące do odcienia tej bieli.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie jest zbyt silna i szybko się męczy oraz rozprasza podczas drobnych czynności.
Mocne strony: Szybka i bezszelestna. Nigdy nie wiesz jaki jest jej następny ruch.
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sztorm
Matka - Nawałnica [*]
Rodzeństwo - Cyklon, Wichura [*], Grad [*]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Kocięta zostały urodzone w grupie wojowników ceniących sobie siłę, mieszkających na klifach, wraz z Cyklonem, Gradem i Wichurą. Niestety pewnego dnia ich grota się zawaliła podczas sztormu i dwójka kociąt została oddzielona od reszty, próbując z ojcem znaleźć matkę. Sztorm jednak uważał, że kocięta są mniej ważne od partnerki z którą związał się na całe życie, więc postanowił odciążyć się z balastu, zostawiając młode pod opieką Klanu Burzy, samemu wyruszając na poszukiwania. 
Kocięta dołączyły do Klanu podczas panowania Króliczej Gwiazdy. 

CYKLON

  

Autor grafiki: _kierdel
OGÓLNE
CYKLON
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: -
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: xxx
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Już teraz kocię przypomina mały czołg z długą, ciężką sierścią i nie zapowiada się, by przestało rosnąć. Na uszach ma pędzelki a futro zdobi srebrny, kremowy kolor wraz z białymi znaczeniami na łapach, piersi i ogonie oraz szyi. Pysk przyozdabiają brązowe, podłużne ślepia. 
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach
Kolor sierści - Kremowy srebrny bicolor
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - Brak


CHARAKTER

Cyklon jest oazą spokoju, wyciszonym kwiatem lotosu na spokojnej tafli jeziora. Co za ironia, a imię by tego nie zapowiadało wcale. Kocurek już od małego charakteryzuje się stoickim spokojem i przyjaznym usposobieniem, jednak niezbyt nachalnym. Nie daje sobie też wejść na głowę, nie lubi się kłócić, chociaż w razie czego wejdzie na wojenną ścieżkę. Młodziak potrzebuje osadzić gdzieś swoją lojalność, czy to do grupy, czy do jednego kota, dzięki czemu zaznaje odrobiny spokoju. Jest honorowym kotem, którego dumę, pomimo iż można urazić, szczególnie w młodym wieku, tak nie daje za bardzo po sobie poznać, co po głowie chodzi. Jako kocię i uczniak młody może niezbyt panować nad emocjami i często wpadać w jakieś bójki, jednak jedynie wtedy, kiedy zostanie sprowokowany.


MORALNOŚĆ

Jeszcze nie całkiem się ukształtowała, jednak już teraz można stwierdzić, że raczej nie należy do tych, którzy są elastyczni w zmienianiu swoich przekonań. Kodeks wojownika, gdy tylko go poznał, wpoił sobie do głowy jak świętość i trzyma się ich kurczowo. 

CIEKAWOSTKI


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie jest ani zbyt zwinny ani cichy. Futro często przeszkadza w polowaniach i nie jest większym wrogiem dla zwierzyny.
Mocne strony: Koncentracja, jest silny i rozważny, posiada mocne pazury i wagę, dzięki której z łatwością przygniecie przeciwnika w przyszłości.


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sztorm - Powiedzieć, że się na nim zawiódł, to nie powiedzieć prawie nic. 
Matka - Nawałnica - Szanuje matkę i kocha jak przystało na dumnego wojownika. Uważa, że matka by ich nie zostawiła.
Rodzeństwo - Śnieżyca, Grad [*], Wichura [*]
Partner - ///
Potomstwo - ///


INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Kocięta zostały urodzone w grupie wojowników ceniących sobie siłę, mieszkających na klifach, wraz z Śnieżycą, Gradem i Wichurą. Niestety pewnego dnia ich grota się zawaliła podczas sztormu i dwójka kociąt została oddzielona od reszty, próbując z ojcem znaleźć matkę. Sztorm jednak uważał, że kocięta są mniej ważne od partnerki z którą związał się na całe życie, więc postanowił odciążyć się z balastu, zostawiając młode pod opieką Klanu Burzy, samemu wyruszając na poszukiwania. 
Kocięta dołączyły do Klanu podczas panowania Króliczej Gwiazdy. 

Jagienka

Autor grafiki: maj4
OGÓLNE
JAGIENKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: kotka
Orientacja: homoseksualna
Przynależność: Pieszczoch → Samotnik
Ranga: Uzdrowicielka

- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor: Vezuvio.)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mała, drobniutka i bardzo krucha. Ciałko Jagienki wygląda jakby było wyciosane z bardzo delikatnego kryształka, który złamie się, kiedy tylko zbyt mocno go dotkniesz. Ma patykowate nogi o filigranowych łapkach, w których nie skrywa żadnego ostrego pazurka; zostały one usunięte przez dwunożnych, gdy była młodsza. Koścista pierś, a także kościsty grzbiecik unosi się drżąco przy każdym wdechu. Przechodzi w bardzo puszysty ogonek, którym okrywa się w nocy, zwłaszcza podczas zimniejszej pogody. Ma ładny pyszczek; bardzo uroczy i niewinny, wręcz kocięcy. W kobaltowych, bardzo pięknych oczkach, widnieje dobroć, ale i strach, który nie opuszcza jej ani na krok. Duże, czujne uszy przyozdobione pędzelkami sterczą na czubeczku głowy. Na mocno porośniętych policzkach widnieje jedna szrama, której nabawiła się w domu dwunożnych, która przypomina jej, że nawet w "bezpiecznych" miejscach czyha zło. Sierść ma koloru jasnego, lekko różowego rudego, na którym plączą się ogniste wstęgi. Jest długa i bardzo miękka; niezwykle skrupulatnie o nią dba.
Cechy szczególne - brak pazurów, kobaltowe oczy
Kolor sierści - rudy srebrny pręgowany klasycznie
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie
Problemy zdrowotne - brak pazurów

CHARAKTER

Kotka stworzona z chmur i motyli. Przewodzi nią dobro i potrzeba naprawiania wszystkiego, co tylko napotyka na swojej drodze. Ma bardzo ciepłe i pojemne serce, które po brzegi wypełnia współczucie i litość; to właśnie źródło większości jej problemów, nie tylko tych na które natyka się faktycznie, ale też te, które pozostają w jej głowie. Zdaję sobie sprawę, że świat jest okrutny i dla takiego kota jak ona, nie ma w nim miejsca, a na pewno nie w pojedynkę. Mimo to trzyma się swoich przekonań, jest wierna swojemu wnętrzu, które mówi jej, że zwalczanie zła złem jest najgorszym rozwiązaniem i jedynie napędza tą okropną machinę krzywdy i cierpienia. Jest do bólu troskliwa i lojalna. Nie opuści boku swoich towarzyszy, a tym bardziej swoich przyjaciół czy kotów, które wyjątkowo umiłowała. Oddałaby życie za swoją miłość, nawet kropelka zwątpienia nie przepłynęłaby przez jej krew. Mimo tchórzliwego i strachliwego charakteru ma w sobie ukrytą iskierkę, której jeszcze zwyczajnie nie wykrzesała. Jest nieśmiała, nie lubi obcych i ma problem z nawiązywaniem znajomości. Nie odzywa się nie pytana, ale lubi słuchać i jest w tym bardzo dobra. Uwielbia analizować to, co usłyszała, aby potem móc jak najlepiej komuś pomóc i doradzić. Robi wszystko aby uniknąć rozlewu krwi. Ugodowa pacyfistka o idealistycznej wizji świata. Chciałaby, aby wszyscy byli szczęśliwi i bezpieczni. Chciałaby mieć szczęśliwą rodzinę, bezpieczny kącik z pachnącymi ziołami, gdzie może pomagać innym i leczyć ich zepsute ciała, dusze i serca.

MORALNOŚĆ

Nie ma w niej kapki zła czy nikczemności. Nie chce nikogo krzywdzić; nawet samo patrzenie na ból i smutek innych jest dla niej niezwykle trudne. Wszelkie emocje, zwłaszcza negatywne, przeżywa całą sobą, jakby chciała zdjąć z czyiś barków ich ciężar. Pomagałaby wszystkim i wszystkiemu, czemu tylko może, nawet jeśli w praktyce nie jest w stanie niczego zrobić. Kocha wszystkich, niemal cały świat. Nie trzyma urazy, wie, że czasy mogą być ciężkie i każdy ma swoje pobudki. Według niej nikt nie robi złych rzeczy bez powodu, ale za to dobrym powinno się być zawsze, nie ważne co. Nigdy nikogo by nie skrzywdziła, nawet największego oprycha, nawet tych, którzy skrzywdzili ją lub jej najbliższych. W sytuacji ekstremalnie niekorzystnej, najpewniej sama dałaby się zjeść, aby inni przeżyli chociaż dzień dłużej. Wierzy niezachwianie w gwiazdy na niebie. Nie jest to Klan Gwiazdy, ale można jej wiarę postawić obok wiary w Przodków, która jest znana w klanach. Wierzy, że gdy pozostaje pod ich opieką, wszystko będzie dobrze.

CIEKAWOSTKI

- Uwielbia zapach liści bobkowych.
- Jej ulubiony kwiat to magnolia.
- Ma obsesję na punkcie czystości i utrzymania swojego futra wolnego od robactwa.
- Marzy jej się zobaczyć świat z wysokości koron drzew.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: IV
Poziom wojownika: I
Słabe strony: - słaba fizycznie;
- wątła duchem i ciałem; chorobliwa i podatna na uszczerbki;
- nie ma pazurów; nie ma jak się wspinać;
Mocne strony: - zwinna niczym wiewiórka (ale taka na ziemi)
- szybka na krótkich dystansach;
- świetnie się skrada i ukrywa; jest cicha jak mysz.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Bonbon {ojciec; nie pamięta nic, co mogłoby być związanego z jego osobą}
Matka - Stucla {mama; często wraca do zapachu jej ciepłego, pełnego mleka, brzuszka. Tęskni, ale bardziej za poczuciem bezpieczeństwa, niż za samą kotką}
Rodzeństwo - Jonaszek {brat; został u dwunożnych}, Jurko {brat; pojechał do innych dwunożnych}, Jelonka {siostra; pojechała do innych dwunożnych}, Jadzia {siostra; pojechała do innych dwunożnych}
Partner - Terpsychora
Potomstwo - ///

INNE

Żelazna Zośka - jej pierwsza prawdziwa przyjaciółka. Ufa jej i ceni ich przyjaźń nad życie
Sola i Natta - niesamowicie się ich obawia. Nie przepada za nimi. Bardzo bierze do siebie komentarze, które rzucają w jej stronę.
Skorek - lubi ją, nawet jeśli jest uosobieniem dziwactwa. Podoba jej się wolność ducha, na którą pozwala sobie kotka; zazdrości jej.
Walka - szanuję ją, nawet bardzo. Zdecydownie się jej boi; nie chce pozostawać z nią jedynie we dwójkę.

SZKOLENIE

Mentor - Ino
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się w domu dwunożnych. Jej rodzice nie byli żadnymi rasowymi kotami, ale pamięta dobrze, że w jej pierwszym domu było jej bardzo dobrze. Chociaż nie znała ojca, nie potrzebowała go, gdyż Strucla całkowicie jej wystarczała. Kochała matkę, a matka kochała całą bandę kociaków, które powiła. Większość jednak musiała ją zostawić. Jedynie piękny, wielki i całkowicie biały synek - Jonaszek, został z nią. Reszta została oddana do innych, lepszych i gorszych miejsc. Jagienka, jako najmniejsza, miała problem z znalezieniem domu. W końcu jednak trafia do nowej rodziny, która na pierwszy rzut oka wydawała się dość obiecująca. Pierwsze dni przebiegły miło, chociaż zamknięta była w jednym pokoju, zazwyczaj całkowicie sama. Potem był tylko gorzej. Dwunożni mieli innego kota. Był to wielki kocur, który podobno miał być łagodny i bardzo sympatyczny; był taki przecież nawet dla najbardziej denerwującego kociaka bezwłosych. Jagienka jednak była dla niego konkurencją. Z jej ładnym pyszczkiem, miłym futerkiem... Mogła mu zabrac całą uwagę, całą miłość. Życie pod jednym dachem z burym Morrisem było katorgą. Większość czasu spędzała chowając się tam, gdzie on nie umiał się wcisnąć, a dwunożni byli coraz bardziej zirytowani jej płochliwym i nieśmiałym usposobieniem. W końcu miarka się przebrała, kiedy to ruda koteczka miała czelność przesiadywać na kolanach Pani. Tego wieczoru pieszczoch wyszarpał ją za ogon i zrobił ranę na pysku, która miała zepsuć jej uroczy wizerunek. Jagienka nie czekała na interwencje rodziny, tylko czmychnęła przez otwartę okno. Szybko znalazła Ino, która nawet nie miała co zrobić z blizną, bo jakimś cudem niewyszkolona koteczka sama ją wyleczyła. To pokazało, że jest świetnym kandydatem na jej uczennice. Została więc z nią i z Taniec, a także z Żelazną Zośką. Szybko z przyjaciółki stała się partnerką szylkretowej, adoptowanej córki zielarki, która potem zabrała ją na swoją akcję "odbicia" swojego dawnego domu z łap dziwnego... ptaka?

Terpsychora

Autor grafiki: rachel
OGÓLNE
TERPSYCHORA
*Poprzednie imiona: Taniec → Tańcząca Łapa → Gorączkowa Łapa → Taniec
Płeć: Kotka
Orientacja: homoseksualna
Przynależność: Klan Klifu → Samotnik
Ranga: Samotniczka

- - - -

Właściciel: dc. Vezuvio. | kaiaoless@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kotka jest bardzo chuda i wysoka; jej poważną niedowagę ukrywa gęste futro, którego objętość dodaję jej kilka kilogramów. Ma długie nogi o niewielkich łapach; palce ukrywają ostrze pazurki. Kończyny są atletyczne i skoczne; niczym sarnie. Grzbiet wygięty w łuk, normalnej długości, z widocznymy kręgami i bardzo wystającymi łopatkami, zakończony jest gibkim, pokaźnej wielkości ogonem, którym kotka często okrywa się nocą. Wąska, wątła pierś przechodzi w łabędzią szyję, otuloną futrzaną grzywą. Duża, kształtna głowa przyozdobiona jest zakręconymi pasmami sierści na policzkach. Niegdyś śliczne lico dzisiaj zdobi oszkliwa, paskudnie zagojona (acz zagojona!) szrama, która rozrywa kącik pyska Terpsychory i przechodzi prosto przez jej lewe oko. Jest ono kompletnie ślepe, a zielony kolor niemal całkowicie się zamglił i przeszedł krwią. Miedzy dwoma bliznami widnieje trzecia, biała; jak gdyby Gwiezdni od początku, od kiedy dali kotce jej szylkretowe futerko, wiedzieli o tym, że dosięgną ją sowie szpony. Zdrowe ślepie wciąż iskrzy barwą porannej trawy, skąpanej w delikatnej rosie. Uszy czujnie nasłuchują, a przynajmniej próbują, gdyż ich wnętrze jest mocno zarośnięte. Na ich czubku telepią się niewielkie pędzelki. Futerko straciło swój blask. Słaba dieta, brak czasu i chęci na skrupulatną i systematyczną higienę, sprawiły, że w wielu miejscach utworzyły się kołtuny, zlepki błota, chwastów i innych brudów. Znacznie też się przerzedziło, w kilku miejscach widać nawet jego ubytki; spowodowane często przez bójki czy uciążliwe owady. Kolor po równo liliowy i kremowy; gdzie ten drugi upstrzony jest okragłymi cętkami. Białe znaczeni znajdują się na pysku, brzuchu, karku, łapach, pupie i ogonie Terpsychory.
Cechy szczególne - oszpecony pysk, liczne blizny
Kolor sierści - liliowy pręgowany cętkowanie szylkret z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone; zranione oko jest przekrwione i zamglone
Problemy zdrowotne - ślepota na jedno oko

CHARAKTER

Chociaż można by było rzec, że wszystko potoczyło się dla niej bardzo dobrze; zwłaszcza jak na kogoś, kto pod wpływem głupiego impulsu porzucił wszystko, co znał i kochał, to nie przeszkodziło to kotce w powolnym staczaniu się na dno, głównie emocjonalne. Jest skrajnie rozchwiana i nieprzewidywalna. Była taka już od kocięcia, ale wtedy mogła co najwyżej rzucić jakąś nie zbyt mądra uwagą, niesmacznym żartem, nietaktowym gestem; a teraz jest w stanie rzucić się komuś na gardło z chęcią wyszarpani amu tchawicy. Wszystkie decyzję podejmuję w atmosferze dramatycznej podniosłości, próbując zachować pozory rozwagi i ukryć fakt, że z każdym momentem może stać się coś, co oderwie ją od rzeczywistości, zbiję z tropu, a w dodatku wtrąci z równowagi. To tykająca bomba, która robi wszystko, aby przy wszystkich kreować się na kruchę jajeczko. Miłe uśmiechy, kojące słowa, wypowiadane przyjemnym tonem, uległa postawa i mowa ciała… A to wszystko tylko początek. Kotka wgryza się w swojego rozmówce; zasiewa w nim taki obraz siebie, na jakim jej w danym momencie zależy, w którym widzi jakieś korzyści. Czym bardziej jej na czymś zależy, tym trudniej jest jej utrzymać swoje emocje w ryzach. Żyje dla misji, dla celu, która zasłania jej wszystko, co ma przed pyskiem. Nie interesuję się skutkami i konsekwencjami, ma gdzieś ofiary, ma nawet gdzieś samą siebie i to czy skończy w jednym kawałki, czy raczej bez dwóch łap. Do przodu prowadzi ją ogromna siła woli i obrzydzenie poczuciem porażki; czuję, że ma do wykonania na świecie jakąś misję, jakąś ważną rolę do odegrania, która będzie kluczowa dla losów tych terenów.
Kiedy jednak zdarza jej się nie myśleć o sobie jako o wielkim wybawcy, kiedy akurat nie męczą ją wizję i koszmary, a głosy szepczące jej w głowie cichną, jest nawet całkiem sympatyczna, a przebywanie w jej towarzystwie może być przyjemne. Kotka lubi żartować, zwłaszcza z rzeczy, które powinny zostać pozostawione sobie samym, które uważane są za poważne i drażliwe. Jest uszczypliwa, świetnie radzi sobie z dostrzeganiem tego, czego inni nie potrafią dojrzeć (umiejętność odziedziczona po matce). Gdyby jej głowa nie była pełna zamglonych, wykreowanych przez samą siebie, wizji, może i nawet umiałaby wyciągać z nich prawdziwe, pomocne wnioski. Niestety, ma skłonność do bardzo mocnej nadinterpretacji w sposób, który pokazywałby jej wyjątkowość.
To manipulantka, która uwielbia kształtować przestrzeń tak, aby wszystko szło po jej myśli. Owija sobie koty wokół łap, zwłaszcza te słabsze, a te silniejsze załatwia w inny sposób. Jest świadoma kruchości swojego fizycznego ciała, więc zawsze stara się mieć przy sobie kogoś, kto ją obroni. Uważa się za niesamowicie sprytną, jednak często jej osądy są bardzo naiwne, a co najważniejsze - paranoiczne.

MORALNOŚĆ

Nie wiele zostało z tej pacyfistycznej kotki, która kiedyś wychowywała się otoczona przez barwne opowieści Koperkowego Wzgórza. Umiłowanie natury poszło w niepamięć. Teraz kotka nienawidzi wszystkiego, co stoi po przeciwnej stronie. Uważa się za ostatnią szanse Klanu Klifu na silną i dostatnią przyszłość, przez co potrafi samej sobie usprawiedliwić każdy zły uczynek, którego dopuszczają się jej towarzyszki. Ona sama brzydzi się krwią; zwłaszcza od kiedy została oszpecona przez sowę. Nie zabiłaby niewinnego kota… Tylko że przy osądzie, kto ma coś na sumieniu, a kto nie, kieruje się swoimi własnym, często pozostawiającymi wiele do życzenia, zasadami i kryteriami. Nie widzi nic złego w manipulacji, w kłamaniu, zwłaszcza jeśli ma to poprowadzić ją przez obraną ścieżkę. Wierzy w istnienie Klanu Gwiazdy, ale go nie czci. Uważa, że jest on równie zepsuty co Srokoszowa Gwiazda, a w dodatku pozwalał on na jego panowanie i bezkarne szczanie na honor klanu. Przez to w nosie ma zasady wyjęte z kodeksu wojownika. Nie oddaje niczemu pochwały i nikomu nie dziękuje za dobry los; jest on przecież w jej łapach.

CIEKAWOSTKI

- Voice Claim - Florence Welsh
- Theme Song - Brutus
- Inspiracja - twórczość Florence Welsh i Kiki Rockwell.
- Jeszcze długo po odejściu z klanu robiła swoje stroiki i wiązanki, ciągle kolekcjonowała piórka i inne skarby; przestała po ataku sowy.
- Ceni sobie dobrą, głęboką i długą rozmowę; najlepiej pod gwiazdami, gdzieś w gęstwinie kaliny, kiedy sowa pohukuje w oddali.
- Często mówi do siebie; z biegiem dni coraz, coraz więcej.
- “Nawiedza” ją wizja srokosza - małego ptaszka, w którym widzi znak, jakoby to jej zadaniem było przywrócenie chwały swojemu rodzinnemu klanowi.
- Pachnie jak wiatr przed deszczem i jaśmin.
- Jej ulubionym kolorem jest morski błękit, który znaleźć można jedynie patrząc znad klifów.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: II
Poziom wojownika: V
Słabe strony: - nie potrafi panować nad silnymi emocjami; próbuje sobie z nimi radzić, ale rzadko kiedy jej się to udaję; nie pomaga jej coraz bardziej rozchwiana psychika.
- nie myśli o tym co mówi; wszystko co myśli wypluwa na świat, nawet jeśli wokół niej nie ma rozmówcy.
- ma mocno zarośnięte uszy, więc często nie słyszy kotów z daleka.
- przez swoją chudą, kościstą sylwetkę zdecydowanie brak jej siły; zwykły wysiłek mięśni nie pozwoli jej pokonać przeciwnika.
- upośledzony zmysł wzroku spowodowany połowiczną ślepotą
Mocne strony: - łatwo zapamiętuje, długo pamięta; nie tylko informacje, ale też zachowania i postawy innych.
- dostrzega wiele szczegółów, zachowań i zależności; świetnie wyciąga wnioski, a do tego potrafi dośc dobrze czytać innych.
- wysoka inteligencja i spryt; potrafi się wyratować z na prawdę paskudnych sytuacji
- jest bardzo zwrotna i szybka, jej ciało jest niczym kruche piórko, które niesie nadmorski wiatr.
- skoczne kończyny pozwalają jej na sprawną wspinaczkę po drzewach czy skałach; świetnie sobie radzi z polowaniem na ptaki.
- niezwykle wyczulony zmysł węchu, na którym głównie opiera swoje umiejętności poznawcze.

RELACJE

RODZINA

Matka - Srebrna Szadź{biologiczna}, Ino {przybrana}
Rodzeństwo - Pokrzywowe Zarośla {brat}
Partner - Jagienka
Potomstwo - ///

INNE

Żelazna Zośka (*) - jej najlepsza przyjaciółka. Stała się pierwszym kotem, przed którym pokazała prawdziwą siebie, a nie tylko tą maskę, którą narzuciła na pysk po odejściu z Klanu Klifu. Nie wątpi w jej lojalność.
Sola i Natta - koleżanki. Nie jest pewna, ba! Ona wie, że kotkom nie wolno mówić zbyt wiele, nie można wysyłac je na ważniejsze zadania, gdyż ich ambicje i cele są dość wątpliwe. Mimo wszystko lubi je.
Skorek - dziwnie się czuję w jej towarzystwie, ale sama w sobie nie wydaję się być zagrożeniem. Jeśli zignoruje się jej odbiegające od normy zachowania, można nawet powiedzieć, że jest niezawodnym dodatkiem do ich grupki.
Walka - często się nie zgadzają, ale podczas ich krótkiej wiadomości Terpsychora zdała sobie sprawę, że to właśnie Walka ma w sobie cechy i siłe, której jej brakuje i która moża okazać się potrzebna do osiągnięcia tego, czego chce.

SZKOLENIE

Mentor - Lisi Ognik, Półślepy Świstak, Ino, Tojad
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Miodek
HISTORIA

Urodziła się w Klanie Klifu za rządów Srokoszowej Gwiazdy. Miała spokojne dzieciństwo, które spędziła na brykaniu ze swoją przyjaciółką Zieloną, a także na zachęcaniu do wspólnych psot swojego brata Pokrzywka i Szarego - brata kompanki. Została uczennicą wojownika, a jej pierwszą mentorką została Lisi Ognik, która stała się najfajniejszym kotem w jej oczach. Szybko jednak przyszło wielkie rozczarowanie. Tańcząca Łapa przez swoje wybuchowe i antysrokoszowe zachowanie na zebraniu klanów została ukarana karnym imienim; od teraz znana była jako Gorączkowa Łapa, a jej dni mijały na szwendaniu się po obozie, pracach, których nikt inny nie chciał wykonywać i opiekowaniu się kociętami lidera oraz jego partnerką. Mimo że dostała inną mentorkę (Półślepy Świstak) to i tak jej trening stał w miejscu. Czara goryczy się ostatecznie przelała, a jej zraniona duma nie pozwoliła jej już znosić tego upokorzenia, więc uciekła. Szwendała się po mieście, po lesie, aż nareszcie trafiła do Ino, która wzięła młodą kotkę pod swoje skrzydła. Poznała tam Żelazną Zośkę, która stała się dla niej niemal jak siostra, a na pewno była jej najlepszą przyjaciółką. Potem pojawiła się malutka Jagienka, której kobaltowe oczka lśniły niczym niebo w bezchmurną, letnią noc. Niestety, ta idylla skończyła się wraz z atakiem sowy, która rozszarpała pysk Taniec; wraz z jej młodzieńczym pięknem, posypała się też jej psychika; powoli, po kawałeczku… Koszmary, zwidy i głosy, które towarzyszyły jej od dawna, teraz były częstsze i bardziej prawdziwe; zatruwały jej rzeczywistość, zamazując to, co działo się faktycznie, a co było tylko wytworem jej zachwianego umysłu. Momentem przełomowym było postanowienie, że musi skończyć raz na zawsze z tym zapchlonym szczurem, który zniszczył jej życie. Dlatego zebrała się i swoje towarzyszki i wyruszyła w drogę powrotną do domu, w międzyczasie znajdując kolejne kotki, które nie miały nic lepszego do roboty. Dość długi marsz sprawił, że kompania zbliżyła się do siebie i faktycznie stworzyła miedzy sobą sieć zaufania. Grupa zamieszkała w drewnianej szopie.