BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

27 maja 2014

Entelodon


Autor grafiki: Wierzba#9005
OGÓLNE
ENTELODON
*Poprzednie imiona: Batalia
Płeć: Kocur
Orientacja: Panseksualny
Przynależność: Legendarni Samotnicy
Ranga: Legendarny Samotnik

- - - -

Właściciel: Wierzba#9005
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Czarny kocur o krępej postawie. Niski, acz dobrze zbudowany, umięśniony. Na całym ciele posiada liczne blizny, nosząc je jak trofea po różnorakich starciach. Jego charakterystyczna cechą są prawie krwisto czerwone, żarzące się ślepia, mocno wybijające się na tle ciemnej toni sierści.
Cechy szczególne - blizny, krótkie uszy, pomarańczowe ślepia
Kolor sierści - czarny
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Pozornie prosty kocur, wodzony chęcią zdobycia władzy, powiększenia swojego terytorium i ilości podwładnych. Entelodon słynie z tego, że kolekcjonuje nie tylko coraz większe obszary miasta, poszerzając swoje wpływy, ale także koty. Ktokolwiek ciekawy, charakteryzujący się siłą lub bystrym umysłem znajdzie się w zasięgu jego wzroku, ten musi należeć do niego. Nie chcę bowiem oddawać cennych nabytków swoim wrogom, którzy mogliby przy pomocy silnych jednostek się wzmocnić. Z tego też względu członkom swojego gangu daruje pewne benefity, by zniechęcić ich do odejścia. Słabsze koty poducza, aby jego potęga jedynie wciąż rosła, a ci co są nieprzydatni, lądują dość szybko na wygnaniu. Wprowadził w tym celu pewien system, który umożliwia jego gangowi przeżycie na niebezpiecznych uliczkach, nie dając się schwytać polującemu na bezdomne koty hyclowi. Cechuje się poczuciem humoru. Żartowniś z niego jest dość chamski, a matka na pewno nie nauczyła go dobrych manier, bowiem kocur szczyci się swoją arogancją i postawą typowego prostaka, który pluje na prawo i lewo, rechocząc jak stary menel. Mogłoby to wydawać się odrażające, ale jego podwładni przywykli, że ślina czarnego lata to w prawo, to w lewo, gdy coś mówi. Kocur przez to posiada nawyk oblizywania pyska, co jest dość jego charakterystyczną cechą. Dodatkowo sam pan miasta jest bardzo silny. Lubi się tłuc i walczyć, nie cofa się przed niczym, ponieważ jest pewny swej siły, która nigdy go nie zawiodła. Z racji tego, że jest najważniejszą osobistością w mieście, rządzi się do takiego stopnia, że albo robisz co każe, albo kończysz połamany. Entelodon nie lubi obcych, którzy wchodzą na jego tereny, uważając ich za głupców. Cechuje się wybitną inteligencją, więc nie jest idiotą, a próby oszukania go spełzną na niczym. 

MORALNOŚĆ

Jak to mówią, po trupach do celu. Kocur nawet się nie waha posłać kogoś na drugą stronę, jeśli miałoby mu to przynieść korzyści.

CIEKAWOSTKI

  • Jego ulubionym kotem jest Horacy - to właśnie ten mieszkający w bibliotece Dwunogów niepozorny kocurek nadał mu aktualne imię
  • Ma sojusz z gangiem Jafara (gangiem Księżniczki)

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: VII
Poziom wojownika: VII
Słabe strony: ///
Mocne strony: ///

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Stomil
Matka - Ala
Rodzeństwo - Jedynak (mały, czarny kocur, pieszczoch)
Partner - Atena, Horacy
Potomstwo - Chwała, Duma, Litość

INNE

Bliscy - Eleonora
Wrogowie - Artur
SZKOLENIE

Mentor - Eugeniusz (dobrze wykonał swoją robotę i prędzej niż później uczeń przerósł mistrza)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Chwała, Duma, Litość, Artur
HISTORIA

Początki kocura owiane są tajemnicą. Spekuluje się, że kocur urodził się w kartonie w rynsztoku, gdzie za posłanie miał jedynie koszulę w brzydką kratę. Szybko jednak zabłysnął, bo już w młodym wieku, około 18 księżyców, zaczął wspinać się po szczeblach hierarchii w mieście. Utalentowany młokos prędko zasmakował władzy, co zapoczątkowało jego głód potęgi. I tak, po kolejnych księżycach potyczek, umów, strategii i wyzysków stanął na czele miasta jako wielki pan i władca - Entelodon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz