BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

25 października 2014

Perlista Łza

Autor grafiki: paprotka_

OGÓLNE
PERLISTA ŁZA
*Poprzednie imiona: Perełka>>Perlista Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor i opiekun: serafinka_2137
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Perlista Łza to kotka o dosyć niewielkiej i bardzo drobnej budowie. Sprawia ona wrażenie wręcz kruchej, gdyż jest niższa od przeciętnego kota w swoim wieku. Jedyne co dodaje jej wielkości to średniej długości futro, a oprócz tego jest niezwykle szczupła. Jest ona znacznie mniejsza od swojego rodzeństwa i zarazem najsłabsza w całym miocie Baśniowej Stokrotki i Dryfującej Bulwy. 
Cechy szczególne - Charakterystyczną cechą kotki może być wyjątkowe rozłożenie bieli na ogonie jak i pyszczku oraz szyi kotki. Najbardziej charakterystyczną rzeczą na pyszczku kotki jest niewielkie, białe kółeczko na czole. Oprócz tego kotka często wpłata sobie rożne rośliny w futro, co także jest jej znakiem rozpoznawczym. 
Kolor sierści - Liliowa szylkretowa pręgowana dziko z akcentami z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Perlista Łza to łagodna i zwykle spokojna koteczka. Mimo to, jej spokój jest łatwo zakłócić, choćby najdrobniejszym przewinieniem czy błędem. Jest ona więc często nerwowa oraz bardzo podatna na stres w niekomfortowych dla niej sytuacjach. Podczas rozmowy z nią, bardzo często może towarzyszyć wam grobowa cisza. Powodem jest niewielka aspołeczność Perełki oraz nieśmiałość i stres w trakcie konwersacji. Nie oznacza to jednak, że nie potrafi ona mówić. Jeśli pozna kogoś wystarczająco blisko, staje się zupełnie innym kotem, który mimo swojej nieśmiałości, w dalszym ciągu potrzebuje przyjaciół. Oprócz tego, Perlista Łza stara się być perfekcjonistką we wszystkim co możliwe, co jest częstym powodem jej przygnębienia. Będzie ona w stanie godzinami chłonąć wiedzę od mentora. Za jej perfekcjonizmem stoi też inna cecha. Gdy zrobi coś nie po swojej myśli lub zawali jakąś robotę, kotka jest w stanie bardzo łatwo się załamać i panikować, gdy w rzeczywistości problem był naprawdę mało istotny. Podsumowując, to spokojna kotka, którą po prostu łatwo wyprowadzić z równowagi. Mimo to, nigdy się nie złości. Jej reakcją jest zwykle stres, płacz i zażenowanie samą sobą. Nie oznacza to jednak, że kotka nie jest w stanie odgryźć się gdy ktoś powie coś nieprzyjemnego na temat jej lub jej rodziny. Wtedy bardzo chętnie wbije takiemu kotu słowny pazur w grzbiet. Oprócz wiecznie zdenerwowanego zachowania Perlista Łza nabyła pewne inne cechy takie jak ciekawość świata i innych kotów oraz umiejętność używania ironii w każdej, nawet najgorszej sytuacji.

MORALNOŚĆ

Perlista Łza silnie wierzy w Klan Gwiazdy. Nie byłaby w stanie zabić kota, nawet gdyby miało to kosztować ją życie. Nie lubi się kłócić, ani używać siły fizycznej. Zdarza się że przeraża ja widok krwi. Jest niezwykle lojalna Klanowi Nocy, a także Klanowi Gwiazdy i stara się jak może przestrzegać wszystkich zasad. 

CIEKAWOSTKI

- Jest pierwszą postacią autora na WC:NE.
- Perełka miała być pierwotnie nazwana Werbeną, ale autor zmienił zdanie w międzyczasie.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Słabo walczy, jest mało zwinna na lądzie i dosyć wolno biega. Jest ona także słaba w porozumiewaniu się z innymi przez swoją nieśmiałość.
Mocne strony: Jest świetną pływaczką i dobrze poluje na ryby. W wodzie jest znacznie zwinniejsza niż na lądzie.

RELACJE

RODZINA

Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Kotewkowy Powiew – piastunka, która pilnowała jej, gdy jej matka musiała zająć się czymś innym. Nie żywi do kotki jakichś przyjaznych uczuć, choć w duchu szczerze podziwia jej wygląd. Charakter niestety już mniej…

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Rosiczkowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Urodzona w Klanie Nocy w miocie Baśniowej Stokrotki oraz Dryfującej Bulwy, podczas panowania Sroczej Gwiazdy.

Pluskający Potok

Autor grafiki: mac.swistak@gmail.com

OGÓLNE
PLUSKAJĄCY POTOK
*Poprzednie imiona: Plusk>>Pluskająca Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Aseksualny, homoromantyczny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: mac.swistak@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - To  puchata kulka z długimi łapami. Jego futro jest zwykle roztrzepane bez ładu i składu. Jest rudy, z widocznymi pręgami na jego ogonie i przednich łapach. Biel pokrywa jego brzuch, przednie łapki, klatkę piersiową, część pyska i tworzy mu “spodnie” Posiada też ciemniejsze “siodło” na grzbiecie, charakterystycznie dla pręgowania dzikiego. Jego oczy są niebieskie.
Cechy szczególne - “Spodnie” ułożone z bieli, równie biała kropka na czole i rudy palec u tylnej prawej nogi. 
Kolor sierści - Rudy pręgowany dziko z akcentami bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Niebieskie
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Jest “w gorącej wodzie kąpany”. Wiecznie wszędzie, pełen energii i entuzjazmu. Niezwykle ciekawski świata. Wszystko musi dotknąć, powąchać, zobaczyć i nawet polizać! Szybko tworzy własną opinię i potrafi być uparty. Na przykład jak uzna, że zioła mu nie smakują, to ich nie zje i tyle. Jedyne koty zdolne do przekonania go to jego rodzice, Dryfująca Bulwa i Baśniowa Stokrotka. Wraz z jego siostrą, Sztorm, są najczęstszymi ofiarami jego psot i wygłupów. Ma niezwykle bujną wyobraźnię, co przekłada się na jego szalone zabawy i pomysły. Jego silne przekonania wpływają też na jego spojrzenie na świat. Kocurek nie wierzy w zło i niebezpieczeństwo. Przecież wszyscy są dobrzy i nic mu się nigdy nie stanie, prawda?

MORALNOŚĆ

Jest wierny Klanowi Nocy i Klanowi Gwiazdy. Wierzy w nieopisane dobro i nie sądzi, że złe koty istnieją.

CIEKAWOSTKI

- Kocha insekty. Każde. Od muchy aż po motyle i pszczoły. Uwielbia się z nimi bawić.
- Nienawidzi smaku wszystkich roślin, nie licząc jagód, je to zawsze pochłonie.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Nierozważny, podejmuje decyzje bez pomyślunku, zdarte pazury, zwinność
Mocne strony: Naprawdę szybki, ma dobrą kondycję

RELACJE

RODZINA

Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Urodzony w Klanie Nocy podczas panowania Sroczej Gwiazdy.

Porywisty Sztorm

Autor grafiki: @zbysiu.niewolnik

OGÓLNE
PORYWISTY SZTORM
*Poprzednie imiona: Sztorm>>Sztormowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: zbysiuniewolnik@gmail.com/@zbysiu.niewolnik
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Sztorm to wysoka, długonoga kotka o wiecznie potarganym, szylkretowym futrze. Odziedziczyła sylwetkę po swojej mamusi, przez co jest dość chuda. Niebieska posiada duże, zaokrąglone uszy, jak i piękne błękitne oczy. Mimo swojej zwinnej i kruchej postury, kotka zawsze wygląda na gotową do akcji – jakby burza, od której pochodzi jej imię, tętniła w jej wnętrzu.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Niebieska szylkretowa pręgowana dziko z akcentami z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Niebieskie
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Porywisty Sztorm to kotka, której imię idealnie odzwierciedla jej charakter, jest pełna energii, emocji i pasji. Ciekawość świata pcha ją do odkrywania każdego zakątka swojego otoczenia. Uwielbia przygody, jest marzycielką – każda usłyszana historia inspiruje ją do tworzenia własnych opowieści, w które często angażuje swoje rodzeństwo i innych w zasięgu jej łap, zmuszając do zabawy w udawanki. Chociaż z natury jest urocza i kreatywna, łatwo ją sprowokować. Wystarczy drobnostka, a już zmienia się w prawdziwy sztorm, pełen gniewu i determinacji, by obronić swoje racje. Bywa niezwykle uparta – kiedy coś sobie postanowi, ciężko jest ją przekonać do zmiany zdania, nawet jeśli sytuacja wymaga elastyczności. Dodatkowo jej emocjonalność sprawia, że czasami reaguje zbyt impulsywnie, podejmując decyzje bez zastanowienia, co może prowadzić do nieprzyjemnych sytuacji.

MORALNOŚĆ

Wierzy w Klan Gwiazdy.

CIEKAWOSTKI

- Lubi oglądać deszcz oraz słuchać, jak krople opadają na liście drzew. Jest to dla niej bardzo uspokajające zajęcie. 
- Podczas snu zawsze wtula się w futro Rysia, nieraz zdarza się, że to właśnie on zostaje jej legowiskiem.
- Jej ulubiona ryba to płoć.
- Uwielbia oglądać kolekcję kamieni Dryfującej Bulwy.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Sztorm wyjątkowo łatwo może zostać sprowokowana, przez co może zacząć podejmować głupie decyzje oraz wpadać w złość. Przez swoją kruchą sylwetkę można ją bardzo łatwo powalić i przycisnąć do ziemi, co uniemożliwia jej dalszą walkę.
Mocne strony: Sztorm charakteryzuje się swoją szybkością, dzięki której porusza się dynamicznie i potrafi błyskawicznie zmieniać kierunek. Jej zwinność pozwala na łatwe manewrowanie, co sprawia, że trudno przewidzieć jej ruchy.

RELACJE

RODZINA

Partner - Rysi Bór

INNE


SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Śnieżna Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA 
Urodzona w Klanie Nocy podczas panowania Sroczej Gwiazdy.

23 października 2014

ETER

  

Autor grafiki: Kierdel_
OGÓLNE
ETER
*Poprzednie imiona: Zajączek
Płeć: Kocur
Orientacja: ///
Przynależność: Samotnicy - Gang Białowron - Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (Opiekun: Rachel)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Eter to drobnej budowy kocur, w dodatku niski, przez co z daleka można łatwo pomylić go z wyrośniętym kocięciem. Futro ma czarne, szorstkie i potargane, często najeżone i pozlepiane, przypominające igły jeża. Ogonek prawie nigdy nie sterczy sztywno w górze, lecz wisi gdzieś z tyłu, smagając powietrze, niczym cienki i długi bicz. Złote oczy zawsze uważnie obserwują otoczenie, a na pod futrem, jeśli się przyjrzeć, widać blizny. 
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Czarna jednolita
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Żółte
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Eter jest na pozór spokojnym kotem. Wszystko się natomiast kończy gdy kocurowi zbyt długo się coś nie udaje, a on zaczyna tracić panowanie, wyzywając wszystko i wszystkich co jest w zasięgu wzroku. Zalecane jest wtedy zabranie spod jego łap wszelkich niebezpiecznych przedmiotów. Jest raczej małomówny i stroniący od jakiegokolwiek kontaktu fizycznego, lecz pomocny. Na swój sposób stara się ułatwić innym życie, chociaż nie każdy doświadczy od niego tej dobroci. Sumienny, stara się jak może, chociaż przez jego gabaryty, nie zawsze udaje mu się wykonać powierzone mu zadanie. Nie chce zawieść tych z którymi przystaje i dla ich bezpieczeństwa jest w stanie wybiec umysłem naprawdę daleko, wszystko dokładnie planując. Małomówny, jednak nie nieśmiały. Zwyczajnie chłonie informacje z otoczenia, poprzez słuchanie, nie rozmowę. Mimo wszystko nie pogardzi ciekawą wymianą zdań, a sam, gdy uzna temat za interesujący, potrafi zagadać swojego rozmówcę. Pamiętliwy, całkiem łatwo go urazić, chociaż tego nie okazuje. Jest trochę jak ten jeden kujon odludek, który stara się dopasować w grupę za młodu, by potem gardzić własnym gatunkiem. Pesymista wymieszany z realistą, trzeba być nastawionym na jego czarny i raczej pozbawiony emocji humor. Perfekcjonista.

MORALNOŚĆ

,,I'd let the world burn for you". Nie jest typem protagonisty, jeśli nie zniszczy świata ze zwykłej swojej idei, to dla kogoś kto jest mu bliski. Jego kodeks moralny został wypaczony przez gang, który ukształtował przynajmniej część jego moralności. 

CIEKAWOSTKI

- Wbrew pozorom jest całkiem wrażliwy na strefę emocjonalną. Nawet jeśli nie potrafi dokładnie określić swoich emocji, nie ma trudności w odgadnięciu cudzych. 
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Kocurek nie jest silny ani wielki, z łatwością przyjdzie go powalić w otwartej walce. Przez swoją wielkość, nie jest też szybki. 
Mocne strony: Umysł zrodzony do analizy. Chłodno podchodzi do trudnych sytuacji, stara się szybko znaleźć rozwiązanie. Szybko zapamiętuje nawet najdrobniejsze szczegóły z otoczenia. Cierpliwy.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Szczur, martwy. 
Matka - Wrona, status nieznany. 
Rodzeństwo - Sroka, Próżnia - status nieznany.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

⁇¿ ?¿? - Moja ścieżka... 
SZKOLENIE

Mentor - Szczur, Dektyw 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Potrójna Łapa
HISTORIA

Kocur jako małe kocię przywitało się z gangiem. A przynajmniej za małe kocię został wzięty, gdyż jego wzrost nie był powalający. W wieku dość młodego wyrostka został sam, rozdzielony z resztą rodziny po małej łapance, którą urządzili ludzie, by pozbyć się kocich szkodników. Długo żył na ulicy, próbując przechytrzyć większe od siebie koty i chociaż często mu się to udawało, często również dostawał za to w skórę, zdobywając kolejne blizny. Było tak do czasu, aż trafił w objęcia gangu. Od tego czasu wyrostek był wierny swojej grupie, nie ważne w jakiej sytuacji by się nie znalazł, a koty które początkowo spisały go na straty, zaczęły doceniać jego żywotność u tęgi umysł, chociaż wciąż nie był niczym więcej jak kmiotkiem pozbawionym siły. Jego życie cały czas polegało na udowadnianiu swojej wartości, aż w końcu, którejś deszczowej nocy, spotkał Ich... Czy dadzą mu to, czego szuka?  

17 października 2014

Miodowa Kora

 

Autor grafiki: wierzba9005
OGÓLNE
MIODOWA KORA
*Poprzednie imiona: Miód >> Miodowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Poliromantyczny/seksualny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: moczalazofia4@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Miodowa Kora jest chudym, umięśnionym kocurem. Posiada półdługie futro, przez które aż tak tego nie widać, bo zasłania jego sylwetkę. Jeśli chodzi o wzrost to nie jest on jakiś wielki, można uznać, że jest średniego wzrostu. Gdy patrzy się na niego to można zauważyć, że na jednej z brew jest mała blizna. Posiada on żółte oczy, pędzelki na uszach i krótki ogon
Cechy szczególne - Krótki ogon pędzelki na uszach i blizna na brwi.
Kolor sierści - Liliowy pręgowany tygrysio
Długość sierści - Półdługie
Kolor oczu - Żółte
Problemy zdrowotne - Bezpłodność

CHARAKTER

Miodowa Kora jest dość cichym kotem i nie lubi się za bardzo odzywać, po prostu woli być biernym słuchaczem, zamiast głównym rozmówcą w grupie. Kieruje się zwykle zdrowym rozsądkiem i myśli racjonalnie, gdy wymaga tego sytuacja. Mimo to też kieruje się emocjami, ale bardziej to okazuje przy bliskich kotach niż tych obcych. Bardzo ceni rodzinę i stawia ją na pierwszym miejscu, bowiem jedynymi kotami, którym może w jakimś stopniu zaufać, są właśnie te z rodziny, w końcu łączy ich wspólna krew i wartości, przynajmniej tak myśli. Zwykle jego wyraz pyska jest stoicki i tajemniczy, dlatego trudno przewidzieć o czym myśli kocur w danym momencie. Dla obcych kotów jest zazwyczaj marudny i lekceważący, rzadko się zdarza, że jest dla kogoś miły. W głębi jest empatycznym i wrażliwym kotem, który lubi zachwycać się szczegółami, ale nikomu tego nie powie i zachowa ten szczegół dla siebie.

MORALNOŚĆ

Wierzy w Mroczną Puszczę, przez to, że od dzieciństwa matka wpajała mu, że Miejsce, gdzie Brak Gwiazd jest lepsze od Klanu Gwiazdy. Wierzy w nią także dlatego, że nie zgadza się z niektórymi założeniami wiary w Gwiezdnych Przodków, takimi jak chociażby zakaz posiadania kociąt. Mimo swej wiary uważa, że zabijanie kotów nie jest dla niego przyjemne i woli zamiast tego robić normalne rzeczy, które robi każdy kot.

CIEKAWOSTKI

- Bliznę na brwi dostał podczas walki ze swoją siostrą Głupią Łapą.
- Bliznę na prawej stronie twarzy w okolicach policzka i na nosie, dostał od psa w misji zdobycia Wrotyczu dla klanu z powodu epidemii łzawego kaszlu.
- Interesował się na początku nauką ziół, jednak potem nie dał rady z tą wiedzą , więc odpuścił.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Nie jest zbyt silny, ponieważ urodził się słaby i mniejszy od swego rodzeństwa, niezbyt dobrze porusza się po tunelach, dlatego woli to robić w towarzystwie 
Mocne strony: Szybko się porusza, bo jest dość lekki, posiada jakąś siłę, dobrze wspina się po drzewach

RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Lamentująca Toń, Młódka [*], przybrane rodzeństwo - Rysi Trop, Wrotyczowa Szrama
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Urodzony w Klanie Wilka podczas rządów Wieczornej Gwiazdy. Był owocem przypadkowego związku między Topielcowym Lamentem, a Topaz. Niestety, gdy go urodziła,  Miód został przekazany pod opiekę Cisowego Tchnienia, która też miała kociaki i nigdy nie dowiedział się kim jest jego prawdziwa matka. Tak wychowywał się w dużej rodzinie, ze swoją siostrą Lament i dwoma przybranymi siostrami, które traktował jak swoje biologiczne, Ryś i Skarabeusz. Przez początkowy okres zajmowała się nimi Cisowe Tchnienie, jednak przez to, że była medykiem, odeszła do lecznicy, a na zastępstwo przyszła Olszowa Kora, jej matka, wpajająca im do głów wiarę w Mroczną Puszczę. 
W wieku 6 księżyców dostał za mentorkę Borsuczą Puszczę. W wieku uczniowskim był bardzo szczęśliwym kotem, wręcz jego życie było idealnie rodzinne, dopóki na jednym z jego pierwszych zgromadzeń, jego siostra, Skarabeuszowa Łapa, nie wygadała innemu kotu na zgromadzeniu o śmierci Wieczornej Gwiazdy. Po zebraniu zabrano ją na środek i sama przywódczyni torturowała ją fizycznie i urwała jej ogon, a Miodowa Łapa nic nie mógł z tym zrobić.
Po tym wydarzeniu czuł, że jego idealna rodzina się rozpadła, a on musiał patrzeć jak niszczeje. Próbował nie zawracać sobie tym głowy i trenował, by zostać wojownikiem, lecz jego siostry, Rysia Łapa i Lamentująca Łapa, były szybsze i zostały mianowane w wieku 12 księżyców. Kocura wierciło przez to w środku. Stało się to dla niego motywacją, dzięki której został wojownikiem w wieku 14 księżyców.

Rysi Trop

 Autor grafiki: zeno0313

OGÓLNE
RYSI TROP
*Poprzednie imiona: Ryś >> Rysia Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: uzihazbin29770
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Rysi Trop to niezwykle atrakcyjna kotka. Ma długie, puchate, szylkretowe futro. Duże, brązowe oczy. Jej futro zdobią kwiaty, liście i słodkie zapachy. Na uszach posiada pędzelki, a na pyszczku szeroki, kocięcy uśmiech.
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach, kwiaty i liście w futrze
Kolor sierści - Niebieska szylkretowa tortie
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Zawsze stara się być miła i pogodna, dla każdego ma dobre słowo, delikatny uśmiech, spokojne „wszystko będzie dobrze”. Ale pod tą fasadą kryje się ktoś zupełnie inny – pełna napięcia, niepokoju, cicha wewnątrz, jakby bała się, że jeśli się naprawdę otworzy, coś się rozpadnie. Może nawet ona sama… Nie lubi pokazywać słabości. Wydaje się opanowana, zorganizowana, pracowita – i rzeczywiście taka jest. Ale to nie tylko charakter. To mur. Pracuje, bo nie chce myśleć. Uczy się, by nie czuć. Zawsze znajduje coś do zrobienia – dla klanu, dla innych. Byle tylko nie musieć mierzyć się z własnym wnętrzem.
Wolny czas? Nie istnieje. Wtedy myśli za głośno. Stara się być dobra, nie w sposób głośny, bohaterski. Ale cichy, codzienny. Dotrzymuje słowa. Pamięta, co kto lubi. Jej największym lękiem jest rozczarowanie Klanu Wilka i kultu. Nie znosi uczucia, że ktoś mógłby poczuć się zawiedziony przez nią. Dlatego często działa ponad siły, nie prosi o pomoc, nie narzeka. Skrywa własne potrzeby pod maską „wszystko w porządku”. Ale to nie jest prawda. W głębi duszy Rysia Trop nosi samotność. Nie dramatyczną, nie teatralną – ale codzienną, cichą samotność kogoś, kto nie wie, czy kiedykolwiek zostanie naprawdę zauważona. Taką, jaką jest. Ze wszystkimi warstwami, nie tylko tą pogodną. I może nawet nie potrafi już powiedzieć, co czuje – bo sama to przed sobą ukrywa. Ma bardzo silne poczucie odpowiedzialności. Nie pozwala sobie na błędy – ani innym, ani sobie. Czasem przez to bywa zbyt surowa. Zbyt twarda. Ale robi to z lęku, nie z dumy. Boi się, że wszystko się rozsypie, jeśli nie będzie czujna. Chce bliskości. Bardzo. Ale się jej boi. Tęskni za kimś, kto dostrzeże, że jej uśmiech czasem pęka w kącikach. Kto powie „nie musisz być dzielna”. Kto zostanie z nią nie dlatego, że jest pomocna, ale dlatego, że jest sobą – z całym tym cichym smutkiem i sercem tak wielkim, że aż boli. Czasem w nocy budzi się, nie wiedząc, co ją obudziło. Może echo dawnego głosu. Może coś, co powiedziała samej sobie, a nie chciała usłyszeć.
Wtedy siada przy wejściu do nory, patrzy w gwiazdy i szeptem pyta: „Czy ktoś mnie widzi?

MORALNOŚĆ

Wierzy w Klan Gwiazdy i Mroczną Puszczę, jakby to skomplikowane… Nie miałaby problemu z zabiciem kogoś, nawet już to zrobiła. Jednak szczerze żałuje i stara się o odkupienie jej winy.

CIEKAWOSTKI

– Uwielbia spać.
– Nigdy nie śpi w pełnym cieniu ani w pełnym słońcu – zawsze wybiera miejsca półcieniste, najlepiej pod liściem lub wśród paproci.
– Jej ulubiony zapach to zapach kory po deszczu – mówi, że przypomina jej Głupią Łapę.
– W czasie ceremonii zawsze milczy, nawet gdy inne koty wiwatują – przeżywa wszystko w środku.
– Czasem kładzie się obok starszych kotów, tylko po to, żeby posłuchać ich oddechów – uważa, że w tym rytmie zawarte są jej wspomnienia o Jabłoniowym Sadzie.
– Choć z pozoru spokojna, w walce nie waha się i działa szybko, gdy sytuacja tego wymaga, nie tracąc zimnej krwi.
– Jej chód jest tak miękki, że niemal nie zostawia śladów. Kiedy się porusza, wygląda, jakby była częścią mgły.
– Czasem mówi do siebie, ale to nie „do siebie” – to do kogoś, kogo nikt inny nie widzi.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Węch, nerwy szybko jej padają, skoczność
Mocne strony: Sprawność fizyczna, jej spryt powoduje, że nic nie jest dla niej przeszkodą, gibkość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Horus – Nigdy go nie poznała
Matka - Cisowe Tchnienie – Czasami ma wrażenie, że jej spojrzenie ją atakuje. Nie pamięta kiedy ostatnio zamieniła z nią słowo.
Rodzeństwo - Głupia Łapa – Na początku była spokojna, cicha i poważna. Ryś ją polubiła, niestety, przez jeden błąd Skarabeusz zamieniła się w pośmiewisko, a długo po tym zniknęła…, Przybrane: Lamentująca Toń – Najbardziej lubiana z jej trójki rodzeństwa, niegdyś razem jako kocięta uciekały za obóz, a teraz śmieją się z plotek czy innych śmiesznych zdarzeń, Miodowa Kora – Teraz nie rozmawia z nim często.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Pietruszkowa Błyskawica – Czekoladowa kotka z Klanu Klifu… Na jej myśl, głowa Ryś buzuje z ekscytacji.

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Warcząca Łapa
Uczniowie dawni - Zabłąkany Omen
HISTORIA

Urodzona w Klanie Wilka podczas panowania Wieczornej Gwiazdy. Razem z nią urodziła się Skarabeusz, a księżyc później Lament i Miodek. Kocięta nie wiedziały, że nic ich nie łączy, że nie są rodzeństwem. I tak dorastały – Rysia Łapa już od swoich lat uczniowskich była figlarska i uparta. Wysoko stawiała sobie poprzeczkę, jeżeli nie umiała czegoś zrobić to robiła to non stop! Dopóki jej nie wyszło… Jej szkolenie nie potrwało długo, bo w wieku 10 księżyców została wojowniczką i okrzyknięto ją Rysim Tropem. A później? Dowiedziała się o kulcie i szybko weszła w jego szeregi. Na tym się nie skończyło, za zgodą Sosnowej Gwiazdy, szylkretka pozbawiła życia jednej ze starszych. Przez to Ryś nadal ma koszmary. Po jej wyczynie, została zdjęta jej rola wojownika – według Nikłego Brzasku, kotka cały dzień leżała za legowiskiem wojownika, co było nieprawdą! I tak po kilku księżycach powróciła do niej rola wojowniczki.

Głupia Łapa

Autor grafiki: kskssk447@gmail.com || duszz299329499 [Discord]

OGÓLNE
GŁUPIA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Skarabeusz >> Skarabeuszowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Więzień

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: kskssk447@gmail.com || duszz299329499 [Discord]
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -Głupia Łapa posiada długie, liliowe futro z przejaśnieniami oraz długie nogi zakończone białymi palcami. Jest też barczysta. Na świat patrzy pięknymi, brązowymi oczyskami. Uszy ma długie, zakończone frędzlami. Choć nie jest żywym ideałem, nie jest też uznawana za najbrzydszą. Jej ciało zdobią blizny zadane jej przez Sosnową Gwiazdę.
Cechy szczególne - Puchata Bródka, biała kropka na łbie, krótkie wąsiki
Kolor sierści - Liliowa dymna z bielą
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Głupią Łapę można opisać po prostu jako introwertyczkę, jest też po prostu małomówna, cicha. Często wydaje się być nieobecna, zamyślona, pogrążona w swoich marzeniach. Kotka jest też niezwykle ciekawska świata, jednak próbuje odkrywać to na własną łapę, stara się jak najrzadziej pytać o coś innych. Cechuje ją też to, że za bardzo martwi się opinią innych, boi się, że inne koty jej nie lubią czy obgadują. Często nie mówi o swoich problemach, gdyż nie chcę martwić innych, po prostu kisi to w sobie. Niestety, nierzadko działa impulsywnie, często nie przemyślowując swoich zachowań. Nigdy nie wie gdy coś odpuścić, jest niezwykle uparta, nie lubi też próbować nowych rzeczy. Często też próbuje dążyć do celu na wszelkie sposoby. Skarabeusz, co ciekawe, ma też problemy z rozpoznawaniem emocji innych, często źle je rozpoznaje bądź tego nie robi.

MORALNOŚĆ

Wierzy bardzo mocno w Klan Gwiazdy i ich dobrą wolę.

CIEKAWOSTKI

- Lubi powoli jeść swoją zwierzynę, podczas jedzenia się nie śpieszy i zawszę ją dokładnie ogląda.
- Bardzo lubi jak ktoś bliski skraca jej imię do “Skara” gdyż podoba jej się brzmienie początku imienia, jednakże gdy jest w towarzystwie kotów, które nie są jej bliskie, nie chce być tak nazywana. 
- Wolałaby mieć dużo ciemniejsze umaszczenie, to jej zdaniem jest za jasne. Nie jest to jej kompleks czy coś takiego, po prostu jej się to nie podoba.
- Lubi nazywać koty po imieniu, nieważne czy są to członkowie jej rodziny czy ktoś inny
- Bardzo interesują ją zioła i inne rośliny, zwłaszcza te mogące wyrządzić krzywdę. Po prostu fascynuje ją ich działanie.
- Jej ulubionym sposobem okazywania uczuć jest dawanie prezentów (np. Kwiatków bądź kamyczków).
- Według niej ciemne maści są bardzo ładne, jednakże biel jest też według niej też jest bardzo ładna

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: jest mało zwinna, kotka łatwo ponosi się emocjom
Mocne strony: gęste i długie futro, mocny zgryz

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Horus - kotka nigdy nie poznała kocura, choć teoretycznie jest jej ojcem, nie uznałaby go za niego.
Matka - Cisowe Tchnienie - matka koteczki
Rodzeństwo - Rysi Trop - siostra
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona Cisowemu Tchnieniu podczas panowania Wieczornej Gwiazdy.

Lamentująca Toń

Autor grafiki: wierzba9005

OGÓLNE
LAMENTUJĄCA TOŃ
*Poprzednie imiona: Lament >> Lamentująca Łapa >> Lamentująca Toń
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: _syrin_
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -  Lament nie da się nazwać kotką szczególnie urodziwą; dziwnie wydłużone kończyny, zapadnięty brzuch... Sylwetka bardziej szczura. Uszy ma duże, wręcz nietoperze, z niewielkimi dziurkami i kolczykami z cierni, a pysk ostry i dość długi, wyraźnie zarysowany. Lekko skośne, niebieskie oczy, przy których pojawiają się jaśniejsze kosmyki futra, tworząc całkiem nietypowe plamy. Z jej łba zwisa potargane, nierówne futro, a idąc dalej można zobaczyć dość masywną klatkę piersiową oraz chudy tułów; na upartego można jednak stwierdzić, że jest dość umięśniona i jej ciało to nie tylko skóra naciągnięta na kości. Kocica posiada długie, chude kończyny; jej prawa, tylna łapa jest jednak tylko w połowie — jej brak jest pamiątką po starciu z Jastrzębim Zewem. Futro Lamentującej Toni jest matowe, rozczochrane i nierówne, powygryzane w niektórych miejscach. Raczej żałośnie z niej zwisa, niż stanowi jakąś ozdobę. Przy łapach sierść się nieco wydłuża, przez co ciężej jest jej utrzymać czystość. Na lewej łapie kotki znajduje się maleńka blizna, tak samo na jej pysku oraz (nieco większa) na karku, co również jest pamiątką po walce z Klanem Klifu.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach, krótki ogon
Kolor sierści - czarny dymny z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieski
Problemy zdrowotne - brak prawej tylnej łapy

CHARAKTER

Lament jest... dość specyficzna. Nie ciekawią ją zwykłe kocięce zabawy czy zagadnienia, woli raczej siedzieć na uboczu i wszystko obserwować. W tym czasie mnóstwo rozmyśla, przeprowadza dialogi sama ze sobą, przebywa w swojej własnej rzeczywistości. Mimo wszystko nie jest wycofana czy strachliwa, jednak zdecydowanie bardziej woli swoją obecność niż przebywanie z obcymi kotami. Mimo wszystko czasem natchnie ją i wyjdzie z cienia, pobawi się kłębkiem mchu lub zaproponuje rodzeństwu jakąś zabawę, którą zazwyczaj jest bicie się. A z racji, iż jak na takiego kociaka jest dość silna, zazwyczaj nie kończy się to dobrze. Po części, też dlatego preferuje siedzenie na uboczu i rysowanie pazurem w piasku, gdyż takie zabawy zazwyczaj kończą się krzykiem któregoś z rodzica. Choć to wszystko może wydawać się niewinne, Lament ma słabe nerwy i gdy się zdenerwuje, zdarza jej się “terroryzować” inne kociaki, na przykład gryząc ich ogonki lub po prostu zaczepiając. Przy okazji Lament to typowa (albo i nie) buntowniczka. Zawsze chodzi własnymi ścieżkami, ma własne poglądy i opinie, których ściśle się trzyma. Nie jest pokornym kotem, który zrobi to, co inni mu każą bez mrugnięcia okiem. Stawia na swoim i jest uparta, co czyni z niej niezłą przeciwniczkę, jeśli chodzi o dyskusje czy różne kłótnie. W grupie kotka zazwyczaj siedzi cicho, chyba, że nagle ktoś poruszy temat, który ją oburzy lub zainteresuje. Wtedy potrafi włączyć się do rozmowy i zacięcie dyskutować. Jest raczej introwertyczką, która stroni od kotów. Jeśli ma przy sobie tatę i najbliższe jej rodzeństwo, nie potrzebuje nikogo więcej. Dymna zna swoją wartość i lubi przebywać sama ze sobą, zwłaszcza gdyż poznawanie nowych kotów, nie przychodzi jej z łatwością. Na początku zawsze jest nieufna, trzymając daną osobę na dystansem, rzadko zdarza się, aby od razu komuś zaufała. Bywa również uszczypliwa i zgryźliwa, jednak, gdy kogoś naprawdę pokocha, przywiązuje się do niego bardzo mocno i jest w stanie zrobić dla takiej osoby praktycznie wszystko. W jej żyłach widocznie płynie samotnicza krew, która zmusza ja do samotnych wędrówek i eksplorowania nowych terenów. Z pozoru wydaje się ona mało ekspresyjna, jednak jest bardzo wybuchowa i łatwo wytrącić ją z równowagi. Dodatkowo nie umie rozmawiać o emocjach, a pocieszanie innych nie wychodzi jej zazwyczaj zbyt dobrze.
 
MORALNOŚĆ

Moralność Lament ciągle się kształtuje.
CIEKAWOSTKI

- Lubi kruki.
- Posiada niską odporność na różnego rodzaju ból.
- Jej ulubioną porą dnia jest noc. 
- Mimo ciągłego przebywania w cieniu, lubi wygrzewać się na słońcu.
- Jako kociak bardzo lubiła wszelkiego rodzaju zabawy siłowe.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV (niegdyś VI)
Słabe strony: polowanie, nieumiejętności w rozmowie, wspinaczka, niecierpliwość, lęk wysokości, nieumiejętność łagodnego łagodzenia sporów (jeśli ma złagodzić jakiś spór, to tylko siłą i stanowczością).
Mocne strony: siła, szybkość, spryt, zwinność, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, celność

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Topielcowy Lament – ukochany, najlepszy tata. On jako jedyny potrafi wyprowadzić ją ze złości bądź przekonać do zrobienia czegoś. Kocha go najbardziej na świecie i stara się brać z niego przykład, naśladując go. Gdy zobaczy tatę wchodzącego do żłobka, rzuci wszystko i pobiegnie do niego. Uwielbia z nim rozmawiać oraz bawić się, jest jej najbliższą osobą. 
Matka - biologiczna: Srebrzysta Łuna – nie zna jej i nie wie, iż jest ona jej matką, ale na pewno, gdyby się o tym dowiedziała, nie byłaby do niej pozytywnie nastawiona.
Przybrana: Cisowe Tchnienie – niby ją kocha, ale nigdy nie była to jakaś ogromna miłość. Raczej sympatia. Przy niej z powrotem zamienia się w buntowniczkę, często nie słucha jej poleceń, ale mimo wszystko jest do niej przywiązana.
Rodzeństwo - biologiczne: Miodowa Kora - kocha go całym swoim kocięcym serduszkiem i nikomu nigdy nie pozwoli go skrzywdzić. W stosunku do niego Lament jest jak: "tylko ja mogę go bić i wyzywać!" i właśnie dlatego kocurkowi wydaje się, że dymna za nim nie przepada.
Przybrane: Głupia Łapa – ma do niej lekki dystans i nie są ze sobą bardzo zżyte, jednak Lament toleruje ją i czasem zaprasza do zabawy. Zazwyczaj jej zaczepki kończą się obrażeniem siostry, czego dymna zupełnie nie rozumie.
Rysi Trop - jako jedyna z rodzeństwa to właśnie Ryś najbardziej lubi Lament. Tortie darzy ją sympatią, mimo iż utrzymanie z nią dobrego kontaktu bywa ciężkie.
Partner - chciałaby, chociaż jest przekonana, że żaden kocur nie będzie jej chciał.
Potomstwo - nie nadałaby się na matkę, ale może kiedyś...

INNE


SZKOLENIE

Mentor - Topielcowy Lament 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Szczypiorkowa Łapa (*)
HISTORIA
Mówiąc krótko - kocięta powstały z nieszczęśliwego wypadku. Topielcowy Lament i Topaz mieli pecha wpaść na siebie podczas leśnych przechadzek. Kotka pomyliła go ze swym "kochankiem", Zawilcem, a sam wojownik nie był w stanie jej skrzywdzić, kiedy dotarła do niej jej pomyłka. Zrobiło mu się żal tej obcej, podobnie jak on odrzuconej istoty, dlatego też przystał na wspólną kolację z samotniczką, która z radością poczęstowała go tłustym królikiem. Jak można się domyślić, spotkanie dwóch złamanych, wystawionych serc, nie skończyło się dobrze.
Już następnego dnia, Topielcowy Lament obudzony został przez żałosne skomlenie kotki, u której boku spał. Była rozgoryczona. Miała sen, który jej zdaniem był jasnym potwierdzeniem, że zaszła z kocurem w ciążę. Jej złość i strach były trudne do opisania, a stały się jeszcze trudniejsze, gdy wilczak zwiał, niczym zwykły tchórz porzucając ją na środku zaśnieżonej polany.
Na nieszczęścia dla kocura, podczas ucieczki pozostawił za sobą odbite w śniegu ślady łap, których trop doprowadził wykorzystaną Topaz wprost na tereny Klanu Wilka. Tam spotkała patrol łowiecki, noszący na swych futrach ten sam dziki zapach, co dymny. Nim ktokolwiek zdążył ją zagryźć, opowiedziała swą historię. Kiedy tylko wspomniała o niejakim "Topielcu", miaucząc z przejęciem o tym, jak wojownik śmiał ją wykorzystać, a następnie wyrzucić jak śmiecia, koty zesztywniały. Po chwili namysłu, zdecydowały się zabrać samotniczkę przed oblicze ich liderki, Wieczornej Gwiazdy. Krótka wymiana zdań wystarczyła, by kocica zgodziła się przyjąć szylkretkę w swe progi, chcąc także w ten sposób odbudować potęgę klanu, osłabionego przez niedawne ataki dwunożnych.

12 października 2014

Rysi Bór

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
RYSI BÓR
*Poprzednie imiona: Ryś>>Rysia Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: Sarka4921
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Muskularny, wysoki kocur. Ma także wielkie łapy. Ma długą bliznę na boku i na przedniej łapie. Brakuje mu też paliczka na jednej z łap. Ma białe, średnie pędzelki na uszach. Ma krótki pysk z różowym noskiem i ma puchaty ogonek.
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach, szrama
Kolor sierści - Biała (liliowa pręgowana tygrysio)
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Kocur jest poważnym, dobrze ułożonym osobnikiem. Jest wdzięczny, lecz czasem stara się to ukrywać, żeby nie wyjść na mięczaka. Mimo jego całkiem chłodnych i wyrafinowanych cech, jest też kochający względem bliskich, przez traumatyczne wydarzenie z dzieciństwa wręcz nadopiekuńczy i nieco kontrolujący, zwykle z obawy przed ich lekkomyślnością. Dużo kotów postrzega go przez to jako romantyka, co wcale nie jest aż tak dalekie od prawdy. Rysi Bór lubi dawać i wybierać wykwintne prezenty, układać pewne uczuć i emocji zdania, a także czulić się do swej ukochanej. Jest to cecha, która pomimo upływających księżyców nie uległa ostudzeniu, w przeciwieństwie do chociażby jego młodzieńczego wigoru i energiczności.

MORALNOŚĆ

Kocur wierzy w Klan Gwiazdy, a także częściowo zgadza się z panującymi w Klanie Nocy wierzeniami. Jest mu bardzo oddany, postrzega go jako wielką rodzinę i nie zawaha się go bronić, nawet za cenę własnego życia.

CIEKAWOSTKI

- Kocur tęskni chwilami za mamą i bratem i nie wie, że jego brat jest w Klanie Klifu.
- Lubi w tajemnicy zbierać i wąchać kwiaty.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Niezbyt dobrze poluje, słaby węch
Mocne strony: Mocny w walce, wyostrzony słuch

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mnożnik (nie pamięta go, pamięta tylko jego imię)
Matka - Mrożonka (nie pamięta jej, pamięta tylko jej imię i że była dla niego miła)
Rodzeństwo - Mysi Postrach
Partner - Porywisty Sztorm

INNE

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Tojadowa Łapa
Uczniowie dawni - Szałwiowe Serce
HISTORIA

Dołączył do Klanu Nocy podczas panowania Sroczej Gwiazdy.

11 października 2014

MYSI POSTRACH

Autor grafiki: Jableczniczek
OGÓLNE
MYSI POSTRACH
*Poprzednie imiona: Maryś, Mysz, Mysia Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: POSTAĆ NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mysz to dość drobnej postury kocur, który pewnie nie wyrośnie na wysokiego. Futro ma w większości czarne - jedyny wyjątek stanowią jego białe łapy oraz plamki na głowie i piersi.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czarna z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Mysi Postrach to NAJWIĘKSZY plotkarz Klanu Klifu. Wsadza nos wszędzie, gdzie tylko może, i żywi się historiami innych kotów. Jest odważny i uczynny, ale czasami jego zdrowy rozsądek zaślepiany jest przez przeżycia przygody. Z łatwością nawiązuje nowe znajomości. Rzadko kiedy można spotkać go w złym humorze. Jest pewny siebie i wydaje się, że trudno go zastraszyć. Brawurowa postawa i optymizm kocura są jednak dla niego również sposobem na maskowanie złych emocji. Niewiele kotów wie, jak wrażliwy na krzywdę innych tak naprawdę jest Mysz. Wojownik stara się jednak nie pokazywać swojej słabości, szybko odrzucając złe emocje i zastępując smutek i złość dobrym żartem i uśmiechem. Mysi Postrach znany jest również ze swoich (często głupich) pomysłów wymyślanych pod wpływem chwili. Czasami innym może wydawać się, że instynkt samozachowawczy kocura zastąpiła potrzeba dobrej zabawy...

MORALNOŚĆ

W obronie nie zawaha się kogoś zaatakować, jak ktoś jest bezbronny, sprawa się zmienia. Nie jest pewny tej całej wiary w Klan Gwiazdy, mimo to ciekawią go te historie.

CIEKAWOSTKI

- Panicznie boi się utraty bliskich, lecz nigdy o tym nie mówi.
- Lubi deszcz, jednak boi się burz.
- Pomimo swojej wątpliwej wiary w Klan Gwiazdy, zdarza mu się modlić o bezpieczeństwo swoich zaginionych bliskich - gdziekolwiek są, kimkolwiek są.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Walka, wrażliwość, słabo się wspina
Mocne strony: Pewność siebie, łatwość w nawiązywaniu relacji, mocny słuch i węch, szybko biega

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mrożonka
Matka - Mnożnik
Rodzeństwo - Ryś
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Półślepy Świstak - kotka zaopiekowała się nim po jego dołączeniu do Klanu Klifu. Mysz traktuje ją niemal jak matkę. Natta - wielka miłość Mysiego Postrachu. Ich relacja zakończyła się jednak równie szybko, jak się zaczęła. Po wielkiej miłości zostały jedynie wspomnienia i... gromadka kociąt.

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Patrol Klanu Klifu nie spodziewał się napotkać błagającego o pomoc kociaka na swoim terytorium. Próbując uspokoić spanikowane dziecko, dowiedzieli się, że malec znalazł się na ich terenach przez przypadek - wraz ze swoim bratem w ramach zabawy schowali się w jednej z rybackich łodzi, która ku ich nieszczęściu odpłynęła od brzegu. Dwunożni pozbyli się kociąt dopiero na obcej, pełnej skał plaży. Ciekawskie dzieci postanowiły zacząć zwiedzać dziwne miejsce, jednak nie zdążyły zajść daleko nim nastąpiła katastrofa. Jeden z kociaków poślizgnął się na skale, utykając w szczelinie i dotkliwie raniąc się w bok i przednią łapę. Próbując znaleźć pomoc, drugi malec wpadł na patrol Klifiaków. Niestety, gdy wojownicy przyszli na miejsce wypadku, było już za późno - po kocięciu została jedynie unosząca się w wodzie krew. Nie mogło przetrwać przypływu i siły potężnych fal. Zrezygnowani Klifiacy zabrali Mysz do swojego obozu.

10 października 2014

Zlota Droga

 

Autor grafiki: Iglakos [dc. _iglak]
OGÓLNE
ZŁOTA DROGA
*Poprzednie imiona: Leto Leo Aureum → Złota Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny
Przynależność: Pieszczoch → Samotnik → Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: kaiaoless@gmail.com [gmail] vezuvio [Discord]
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - To potężny, dobrze zbudowany kocur o długich nogach, mocnym i prostym grzbiecie i szerokiej piersi. Bardzo różni się swoim wyglądem od leśnych kotów; od razu widać, że urodził się na ciepłych poduchach, na pluszowych legowiskach w cieple domowego kominka. Jednak niech to was nie zmyli - jest silny, a jego łapy wręcz ogromne, co jednak nie znaczy, że używa ich zbyt często. Na wypiętej do przodu klacie spoczywa elegancka, duża głowa o delikatnie wydłużonym pysku. Perliste ząbki lśnią w słońcu. Różowy, blady nosek drga pod wpływem emocji, podobnie co bardzo wymowne, szarobłękitne ślepia o łagodnym wyrazie. Trójkątne, sterczące pionowo uszy zdobi para uroczych pędzelków. Futro Złotej Drogi jest grube, gęste i śliskie - nie jest może najmilszym kocurem, aby się do niego wtulić, ale zdecydowanie robi ono wrażenie. Na policzkach, piersi, brzuchu i ogonie jest ono dłuższe i jednocześnie delikatniejsze, bardziej spuszone. Większość ciała jest kremowa, ale rozjaśnia się znacząco u dołu; posiada również białą odmianę na mordce i szyi, którą jednak widać prawie wyłącznie na nosie. Chociaż jego blizna na udzie wygląda jak wspaniałe trofeum bitewne, to nie jest to do końca prawda - jego wróg faktycznie był niesamowicie rozjuszony, kiedy go zaatakował, jednak jego wrogiem okazała się jego rodzona siostrzyczka - Amfitryta, która zbyt gwałtownie wybudził z drzemki. 
Cechy szczególne - szarobłękitne ślepia, niespotykana w lesie szata
Kolor sierści - kremowy srebrny pręgowany rozetkowo z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Rycerz. Tak można go opisać jednym słowem. Nasłuchał się ogromnej ilości opowieści o wspaniałych wojowniczych dwunożnych, którzy z jednym długim pazurem w łapie biegali po polach walki, niesieni przez rumaki. Dlatego też jego młode serce rwie się do dokonywania wielkich, szlachetnych czynów. Już od samego początku próbował wymykać się spod objęć Peoni i odpełzać jak najdalej się dało. Chciał poznać czym jest przygoda, czym jest dreszczyk emocji, co kryje się za jego ciepłym legowiskiem, za czterema ścianami, za wydzielonym ogórdkiem. Na samą myśl aż drży! Kocha jednak swoją rodzine, zwłaszcza swoje siostry i mame. Ojciec przekazał mu pewne specyficzne podejście do kotek, a barwne opowieści dodały swoje trzy grosze. Leto szczerze uważa że płeć przeciwna jest słabsza i bardziej nieporadna w większości aspektów. Sprawia to że w jego pojęciu, każda koteczka, starsza czy młodsza, powinna być przez niego chroniona i zaopiekowana. Uwielbia pomagać i sprawiać przyjemność Amfitrycie czy Wisterii, a gdy jeszcze przy okazji może nanieść, swoimi czynami, na pysk Peoni uśmiech dumy, jest najszczęśliwszy na całym, kocim świecie. Na Narratora patrzy jak na, swojego rodzaju, przewodnika życiowego. To dzięki niemu poznał zakamarki poezji i literatury, dzięki niemu ma tak piękny i kwiecisty język. Kiedy akurat nie jest na każde zawołanie swoich sióstr, stara się te kilka chwil poświęcić relacji właśnie z rudym. Będąc pierworodnym czuję, że ma pewien obowiązek względem rodziny. Nieprzerwanie chce by wszyscy byli z niego zadowoleni. Boi się szeroko rozumianej porażki i poczucia wstydu, które się z nią łączy. Ma dobre serce, które bije, aby pomagać i służyć. 

MORALNOŚĆ

To dobry dzieciak. Jego serce jest pełne miłości do matki i sióstr oraz szacunku i podziwu do ojca. Nigdy nie zrobiłby żadnemu z nich krzywdy, nie chciałby sprawić im nawet niewielkiej przykrości. Bardzo zależy mu na dobrej opini innych. Jego moralne zasady, którymi kieruję się w życiu, są ściśle opartę o etos dobrego rycerza, który jest jego ulubionym bohaterem opowieści. Czuję potrzebe opieki i obrony słabszych, co u niego, niezależnie od faktycznej sytuacji, tyczy się również kotek. 

CIEKAWOSTKI

- Lubi spać wciśnięty w niewielkie przestrzenie; najbardziej między książkami na regale, a od kiedy mieszka w Klanie Klifu, między kamieniami;
- Ojciec często mówił o jego złotym, lwim sercu, więc sam zaproponował owy człon Liściastej Gwieździe;
- Kradł kwiaty z wazonów i przynosił je siostrom/mamie; 
- Nigdy nie pokonał strachu przed schodami, przez co teraz z wielkim strachem porusza się po klifach (jeśli w ogóle to robi);
- Zdarzyło mu się wpaść między siedzenie a oparcie kanapy;
- Pomarańczowy to jego ulubiony kolor;
- Po kryjomu uczy się polowania w rzece - bardzo tęskni za smakiem ryb;

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: - mało wygimnastykowany, zwroty i skręty nie przychodzą mu z łatwością, więc jest dość pokraczny;
- nie potrafi wysoko skakać; słabo idzie mu odbijanie się od ziemi, a dodając do tego problemy ze wspinaczką, nie jest zbyt dobry w polowaniu na klifach i drzewach;
- myślenie za siebie; dobrze idzie mu wykonywanie rozkazów, ale czasami ciężko mu ruszyć głową;
- słaby wzrok, zwłaszcza, kiedy dzień jest jasny i bezchmurny.
Mocne strony: - spore gabaryty łączą się z pokaźną siłą;
- długie łapy pozwalają na obszerne susy, a co za tym idzie, szybki bieg;
- świetny słuch, jego uszy wiecznie nasłuchują;
- wytrzymałość; może się uwijać z obowiązkami całe dnie i jeszcze wyjść na wieczorny patrol.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Narrator {niezwykle go szanuje i podziwia. Jest jego autorytetem i przewodnikiem. Wzór szarmanckości i charyzmy. Uwielbia słuchać jego melodyjnego głosu.}
Matka - Peonia {kochana mama. Najważniejsza kotka w jego życiu. Uważa ją za ideał kociego piękna i elegancji. Chce wyrosnąć na wspaniałego, silnego kocura, aby ją chronić}
Rodzeństwo - Amfitryta i Wisteria {siostry, najukochańsze na świecie. Jego oczka w głowie. Chce za wszelką cenę je chronić przed złem tego świata. Przecież tak czynią szlachetne koty!}, Celestyn {zniewieściały brat. Dziwny, nie rozumie go...}
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Zmierzchnicowa Łapa
HISTORIA

Urodziła się we wspaniałym domu otoczony poezją, zapachem świeżych kwiatów i ciepłem szczerej, rozkosznej miłości. Jako syn Narratora i Peoni był rozpieszczany nie tylko przez rodziców, ale i przez dwunożnych właścicieli, którzy z wielką radością powitali kocięta na świecie. Żył, wraz z uroczymi siostrami, jak pączek w maśle. 
No... Aż do momentu, gdy matka kociaków gdzieś się zawieruszyła. Iskierka w Leto zaczęła obumierać nie potrafił sobie poradzić z utratą rodzicielki. Wszystko doprowadziło do jego wielu eksapad, a ostatecznie do utraty również i najukochańszej siostrzyczki Wisterii. Zostawiony sam sobie w wielkim, niebezpiecznym świecie, trafił w końcu do Klanu Klifu. Mianowany na ucznia, okrzyknięty Złotą Łapą i oddany pod łapy Rozświetlonej Skóry, szkoli się, aby oczyścić swoje imie. 

Amfitryta

 Autor grafiki: _kierdel

OGÓLNE
AMFITRYTA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Pieszczochy
Ranga: Pieszczoch

- - - -

Właściciel: prega (dc) prpregusek@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Amfitryta jest smukłą, czarną kocicą, o krótkiej i błyszczącej okrywie. Jej ciało jest długie, wciąż jednak otulone kocięcym tłuszczykiem, zaokrąglającym jej rysy i łapy. Sierść zdobią warkoczowe wzory, wyłaniające się z okolicy smolistego grzbietu i biegnące aż do siwiejącego brzucha. Na jej trójkątnym pysku trudno dostrzec cokolwiek poza czernią. Parę ciemnych ślepi, o chłodnym, brązowym odcieniu, otacza dymna obwódka, nos jest hebanowy, a wąsy krótkie. Głowę od reszty korpusu oddziela satynowa wstążka, zawiązana przez dwunożnych na szyi Amfitryty.
Cechy szczególne - Skryta wewnątrz prawego uda rudo-kremowa smuga, opadająca powieka, pędzelki
Kolor sierści - Czarna dymna tortie (z widocznymi pręgowaniem bengalskim warkoczykowym)
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - stała głuchota i zachwiania równowagi

CHARAKTER

Kocię zdecydowanie charakterne. Od pierwszych chwil na świecie kopała i gryzła swe rodzeństwo po uszach, wtedy jeszcze na oślep próbując odgonić je od ciepłego brzucha matki. Z wiekiem wcale jej się to nie zmieniło - jest typem samotnika, który nieustannie pragnie czegoś więcej poza dawno już zwiedzonymi czterema ścianami. Zainspirowana opowieściami matki, marzy o życiu pełnym podróży, o zwiedzeniu kryształowych wodospadów, wskoczeniu w szemrzące potoki i o samodzielnym złapaniu ofiary. Przez narastającą w niej frustrację, prawie cały czas jest w ruchu, czy to chodząc od pokoju do pokoju, czy wylizując każde pasmo swego futra. Spokoju zaznaje tylko wtedy, gdy dane jest jej spoglądać na świat, od którego odgrodzona jest szybą. Tyle zapachów, kotów, jedzenia, roślin i widoków, byłoby w stanie zaspokoić jej potrzebę wolności. W swym mieszkaniu poznała już każdy zakamarek, odnalazła każdy kłaczek schowany za kanapą i wydrapała każdy drapak. Trudno było znaleźć ekscytację w tych rutynowych zajęciach, a ona właśnie tego potrzebowała.
Poza byciem nieco zdziczałą i nadzwyczaj aktywną, nie posiada jeszcze za wielu w pełni wykształconych cech. Tym, co jednak już na tym etapie powiedzieć można o Amfitrycie, jest z pewnością jej krnąbrność wobec każdego autorytetu (i nie tylko!) oraz niechęć wobec wszystkiego co wygodnickie. Już dawno ograła każdą z zabawek, jakie oferowali jej samozwańczy właściciele, nie rozumiejąc, skąd w jej rodzeństwie nadal tyle zapału do wygłupów i gonitw za kupką piórek na patyku. Jeśli już o rodzeństwie mowa, nie jest do nich najprzyjaźniej nastawiona. Uważa, że są równie zatruci co tata, od lat karmiony przeżutą karmą, która nijak się miała do opisów soczystych, świeżych zdobyczy, o których opowiadała im Peonia. Nie gada z nimi za dużo, im mniej wiedzą o planach powstających w jej łebku, tym lepiej. Czasami jedynie wda się w dłuższą dyskusję o cudowności dziczy i ekscytujących, skrytych w niej sekretach. Potrafi używać tych opowieści również jako próbę wystraszenia lub sprowokowania rodzeństwa do podjęcia się walki z nią.

MORALNOŚĆ

Dopiero się kształtuje, na razie jest niezaznajomiona z żadną wiarą. Uważa, że okazjonalne przygrzmocenie komuś w głowę wcale nie jest złe, a na dłuższą metę może okazać się nawet zdrowe.

CIEKAWOSTKI

- Lubi gryźć po uszach, zarówno w formie figlarnej pieszczoty, jak i morderczych zamiarów
- Często chodzi z wyciągniętymi pazurami, by pokazać swą drapieżność
- Nie jest największa z rodzeństwa
- Pobije za nazwanie jej Trytką lub Amfką
- Najbardziej lubi jeść mrożonki, które jako jedyne przypominają piszczki zamieszkujące odległe krainy zaokienne
- Jest niereformowalnym ostrzycielem pazurów na wszystkim, co znajdzie się w zasięgu jej łapek
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Siła, gwałtowność, szybkość, wspinaczka
Mocne strony: Pływanie, skradanie, walka, polowanie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Narrator [Krowa, która dużo muczy, mało mleka daje. W oczach Amiftryty ojciec jest wygadanym kotem, którego jednak opowieści często mijają się lub koloryzują prawdę. Jest nim często zażenowana]
Matka - Peonia [Cudowna mama, za którą tęskni. Wydawała się być najbardziej ogarnięta w rodzinie]
Rodzeństwo - Leto, Wisteria, Celestyn [Trójka rodzeństwa, lubi je śledzić, podsłuchiwać  i polować na nie. Poza tym ich interakcje nie są uczuciowe, chyba, że komuś podoba się dostanie prosto w brzuch łapami kota podobnych gabarytów co on sam, który postanowił skoczyć na niego z wysokości. Czasami ma wątpliwości, czy faktycznie są spokrewnieni, gdyż zarówno z charakteru, jak i z wyglądu, bardziej przypominają ojca. Niebieskie ślepia, rude lub kremowe futro oraz powtarzający się, rozetkowy wzór niczym nie przypominają czarnej pieszczoszki. Jedynym, co zdaniem Amfitryty świadczy o ich pokrewieństwie, jest jej rudy kosmyk włosów]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Dwunożni, zwani także jej właścicielami. Nie przepada, wini ich za więzienie jej w tej nudnej budzie.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w miocie Narratora i Peonii.