BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Klifu i Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Miot u pieszczochów!
(jedno wolne miejsce!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 października 2014

Miód

 

Autor grafiki: moczalazofia4@gmail.com
OGÓLNE
MIÓD
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Poliromantyczny/seksualny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: moczalazofia4@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Miód jest kocurem o mniejszym wzroście i masie niż zwykłe kociaki, bowiem urodził się słaby i dlatego taki jest. Jego sylwetka jest wychudzona, a jego łapy są drobne niczym patyczki, przez to ma lekki problem z chodzeniem, bo za każdym razem upada. Jego futro jest długie, za to ogon jest krótki i ma frędzelki na uszkach.
Cechy szczególne - Krótki ogon i pędzelki na uszach
Kolor sierści - Liliowy pręgowany tygrysio
Długość sierści - Półdługie
Kolor oczu - Żółte
Stałe skutki chorób - Bezpłodność

CHARAKTER

Miód jest dość cichym i wycofanym kotem, skulonym w sobie, ponieważ zawsze jest w cieniu swojego rodzeństwa, ze względu na to, że urodził się słaby i mniejszy od reszty, przez to ma wiecznie zły humor. Nie rozumie dlaczego musiał się taki urodzić. Mimo to chce pokazać klanowi, że umie być przydatny, bowiem i tak będzie musiał. Jeśli nie zda testu na zostanie wojownikiem, to zostanie prędzej czy później wygnany albo zginie przy teście na ucznia, gdy będzie musiał sam zostać lesie. Ceni swojego ojca jako autorytet pomimo, że ten niezbyt często ich odwiedza. A jeśli chodzi o jakieś pozytywne cechy charakteru, to takie, że w głębi umie być empatyczny i lubi się zachwycać szczegółami, ale raczej nikomu tego nie powie i zachowa to dla siebie.

MORALNOŚĆ

Jeśli chodzi o moralność to na razie Miód jest neutralnie do tego nastawiony, bo dopiero co się urodził, ale raczej nie zabije kota z zimną krwią, bo jest wrażliwy.

CIEKAWOSTKI

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie jest zbyt silny, ponieważ urodził się słaby i mniejszy od swego rodzeństwa.
Mocne strony: Szybko się porusza, bo jest dość lekki, dlatego to jedyna mocna strona u niego na razie (Choć i tak ledwo co chodzi)

RELACJE

RODZINA

Matka - Topaz
Rodzeństwo - Lament, Młódka [*]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Urodzony w Klanie Wilka podczas rządów Wieczornej Gwiazdy.

Ryś

 Autor grafiki: zeno0313

OGÓLNE
RYŚ
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: uzihazbin29770
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Ryś to niebieska szylkretka. Jej futro zdobią liście czy inne kwiaty wplecione między kosmyki włosów. Posiada ona grube poduszki u łap. Ryś ma również długą i gęstą sierść. Jak na swój wiek jest dosyć wysoka. Kotka posiada gruby i gęsty ogon, w którym również wplecione są rośliny. Jej duże i brązowe oczy dodają jej uroku. Posiada ona również pędzelki, które zdobią jej uszy.
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach
Kolor sierści - Niebieska szylkretowa tortie
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Brązowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Ryś to kuleczka szczęścia. Szylkretka jest bardzo nadpobudliwą i ruchliwą kotką jak na swój wiek. Czasami zdaje się być cicha, tak jakby ktoś nagle odebrał jej mowę. Kotka zawsze stara się być zauważalna, ponieważ nie cierpi samotności. Jest bardzo wrażliwa na wszelkie krzyki czy inne obelgi skierowane w jej kierunku. Zawsze stara kierować się sercem. Nie lubi ona zbytniej przemocy, dlatego nie stosuje jej często. Umie rozpoznać, gdy ktoś skłamie i nie daje sobą manipulować. Inni myślą, że Ryś mogłaby tylko spać i spać, ale jak już jej zależy - pracuje na całego. Jest ona nocnym markiem, odpoczywa za dnia, a działa nocą. Co prawda jest energiczna, ale tak jak zwierzę, po którym nosi imię Ryś, nie lubi przechodzić długich dystansów.

MORALNOŚĆ

Kotka dopiero poznaje świat.

CIEKAWOSTKI

- Uwielbia spać
- Do spania preferuje ciemne miejsca, gdzie trudniej ją spostrzec, np. jaskinie
- Przez jej długie futro nie przepada za ciepłem
- Koteczka dość nie przepada za swoim imieniem, chciałaby brzmieć bardziej łagodnie
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Węch, nerwy szybko jej padają, skoczność
Mocne strony: Sprawność fizyczna, jej spryt powoduje, że nic nie jest dla niej przeszkodą, gibkość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Horus
Matka - Cisowe Tchnienie (kochana mamusia)
Rodzeństwo - Skarabeusz
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Wilka podczas panowania Wieczornej Gwiazdy

Skarabeusz

Autor grafiki: kskssk447@gmail.com || duszz299329499 [Discord]

OGÓLNE
SKARABEUSZ
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: kskssk447@gmail.com || duszz299329499 [Discord]
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Skarabeusz bez wątpienia gdy podrośnie będzie piękną kocicą. Posiada długie, wiecznie zadbane, liliowe futro z przejaśnieniami oraz długie nogi zakończone białymi palcami. Jest też barczysta.. Na świat patrzy pięknymi, brązowymi oczyskami. Uszy ma długie, zakończone frędzlami. Choć nie jest żywym ideałem, nie jest też uznawana za najbrzydszą. Nosi skrzydła motyli i krucze pióra w futrze. Dodatkowo w cieplejsze pory roku często nosi w futrze kwiaty.
Cechy szczególne - Puchata Bródka, biała kropka na łbie, krótkie wąsiki.
Kolor sierści - Liliowa dymna z bielą
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Brązowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Skarabeusz można opisać po prostu jako introwertyczkę, jest też po prostu małomówna, cicha. Często wydaje się być nieobecna, zamyślona, pogrążona w swoich marzeniach. Mała koteczka jest też niezwykle ciekawska świata, jednak próbuje odkrywać to na własną łapę, stara się jak najrzadziej pytać o coś innych. Cechuje ją też to, że za bardzo martwi się opinią innych, boi się, że inne koty jej nie lubią czy obgadują. Często nie mówi o swoich problemach, gdyż nie chcę martwić innych, po prostu kisi to w sobie. Niestety, nierzadko działa impulsywnie, często nie przemyślowując swoich zachowań. Nigdy nie wie gdy coś odpuścić, jest niezwykle uparta, nie lubi też próbować nowych rzeczy. Często też próbuje dążyć do celu na wszelkie sposoby. Skarabeusz, co ciekawe, ma też problemy z rozpoznawaniem emocji innych, często źle je rozpoznaje bądź tego nie robi.

MORALNOŚĆ

Skarabeusz jest młoda i dopiero kształtuje swoją moralność. Zazwyczaj po prostu słucha się kotów, które są wyżej rangą od niej i swojej rodziny.

CIEKAWOSTKI

- Lubi powoli jeść swoją zwierzynę, podczas jedzenia się nie śpieszy i zawszę ją dokładnie ogląda.
- Bardzo lubi jak ktoś bliski skraca jej imię do “Skara” gdyż podoba jej się brzmienie początku imienia, jednakże gdy jest w towarzystwie kotów, które nie są jej bliskie, nie chce być tak nazywana. 
- Wolałaby mieć dużo ciemniejsze umaszczenie, to jej zdaniem jest za jasne. Nie jest to jej kompleks czy coś takiego, po prostu jej się to nie podoba.
- Lubi nazywać koty po imieniu, nieważne czy są to członkowie jej rodziny czy ktoś inny
- Bardzo interesują ją zioła i inne rośliny, zwłaszcza te mogące wyrządzić krzywdę. Po prostu fascynuje ją ich działanie.
- Jej ulubionym sposobem okazywania uczuć jest dawanie prezentów (np. Kwiatków bądź kamyczków).
- Według niej ciemne maści są bardzo ładne, jednakże biel jest też według niej też jest bardzo ładna

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: jest mało zwinna, kotka łatwo ponosi się emocjom
Mocne strony: gęste i długie futro, mocny zgryz

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Horus - kotka nigdy nie poznała kocura, choć teoretycznie jest jej ojcem, nie uznałaby go za niego.
Matka - Cisowe Tchnienie - matka koteczki
Rodzeństwo - Ryś - siostra
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona Cisowemu Tchnieniu podczas panowania Wieczornej Gwiazdy.

10 października 2014

TOPAZ

 

Autor grafiki: well.done.enlighteen.me

OGÓLNE
TOPAZ
*Poprzednie imiona: Acheron VII Promieniejąca, Scylla
Płeć: Kotka
Orientacja: xxx
Przynależność: Samotnik > Pieszczoch > Samotnik > Klan Wilka
Ranga: Królowa

- - - -

Opiekun i autor: well.done.enlighteen.me
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Topaz to smukła kotka, maszerująca lekkim krokiem i pusząca lekko futerko. Jej sierść dość łatwo jest dostrzec, gdyż ta wyróżnia się na tle innych delikatnymi, stonowanymi odcieniami i dość nietypowym ułożeniem łat, na którym spoczywają drobne niczym groch cętki. Jest ona zazwyczaj zadbana, schludnie wylizana, lśniąca w słońcu, przyciągając wzrok wielu kotów. Jej oczy też są niczego sobie - w odcieniach głębokiego błękitu, przywołują na myśl wodne odmęty.
Cechy szczególne - Pędzelki
Kolor sierści - Niebieski srebrny pręgowany cętkowanie szylkret calico z białym
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Niebieskie
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Największym problemem Topaz jest to, że zatrzymała się w rozwoju. Niewinna niczym kocię, błagająca o ochłap i nierozważna. Nigdy nie była w stanie dostrzec świata takim, jakim jest - bo w jej głowie tylko ona się liczy. Nie potrafi myśleć samodzielnie, bo choć nigdy by tego nie przyznała, jest uzależniona od towarzystwa służących, czy jak też inni zwą ich przyjaciółmi. To ona zawsze musi być tą księżniczką na ziarnku grochu, która trochę sobie popłacze, byleby tylko zdobyć 100% atencji, bo to ona jest poszkodowana, to ona ma źle… Nieraz zdarza jej się wytykać wprost innym ich błędy, nawet te najwstydliwsze, komentując niechlujny wygląd czy też niefortunne umaszczenie. I mimo, że może kogoś tym urazić, rzuca takimi komentarzami na prawo i lewo, do kogokolwiek w pobliżu. Warto też dodać, że mimo swego dojrzałego wieku dalej jest skora do zabaw i pełna energii, uśmiechnięta i radosna.

MORALNOŚĆ

Wierzy w gwiezdnych bogów, o których opowiadali jej na Przystani, oraz w kamienie.

CIEKAWOSTKI

- Uwielbia śpiewać, potrafi marnować tak całe dnie.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: I
Poziom wojownika: III
Słabe strony: Siła, wspinaczka
Mocne strony: Zwinność, pływanie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Twaróg (przywódca ich stada, wszystkie kocięta musiały nosić w żyłach jego świętą krew)
Matka - biologiczna: Fiu Fiu (nie poznała) przybrane: Selelele (widziała ją może dwa razy w życiu); Bronja (też nie miała zbyt wielkiego kontaktu)
Rodzeństwo - biologicznego nie posiada żadnego, a przyrodnie to praktycznie prawie całe stado
Partner - ///
Potomstwo - Lament, Miód, Młódka


INNE


SZKOLENIE

Mentor - Uczeni ze stada, Tanzanit
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Topaz, wtedy jeszcze Acheron, urodziła się w dużym, opuszczonym statku turystycznym jako młoda członkini “Stada”. Nie mieli lepszej nazwy dla tejże miejscowej grupy, ponieważ po prostu byli stadem. I tak już zostało.
Łódź nazywała się Przystanią, dając członkom ich niemałej grupy schronienie w ciepłe, słoneczne dni, czy też podczas ulew i gradów. Przystań leżała na brzegu Turcji, dając rozległy widok na Morze Czarne i jego okolice. Dwunożni nieczęsto im przeszkadzali, dobrze zdawali sobie sprawę o dzikich kotach zamieszkujących tamtejsze okolice i zwyczajnie dawali im spokój.
Ich grupą rządził Święty Twaróg, pobożny kot z równie pobożną przeszłością. Był on także co za tym idzie Ojcem Stada, obejmując obowiązek płodzenia kociąt, by powiększyć ich społeczność. Kocięta, w których żyłach nie płynęła krew Twaroga, były skażone i natychmiastowo po urodzeniu skazywane na śmierć z wyjątkowym okrucieństwem. Ale nikt się nie sprzeciwiał, to one były winne samym swoim istnieniem.
Acheron tuż po urodzeniu została przekazana pod pieczę dwóm z najbardziej szanowanych kotek w Stadzie, Selelele i Bronji. Było to zaszczytem, ale kotki nie miały dla niej czasu i podrzucały innym Odpowiedzialnym, jak zwały się inne koty adoptujące kocięta. W wieku dwóch księżyców przyjęła przydomek Promieniejąca podczas Ceremonii Nadania Tytułu. Jej życie nie było zbyt ciekawe, jedyne jej zajęcia były lekcjami z uczonymi, którzy uczyli młodych technik walki, oraz medytacja na łonie natury. Były też oczywiście codzienne modlitwy i składanie hołdu ich bogom gwiazd.
W każdym razie, podsumowując, do wieku 12 księżyców żyła dość spokojnie. Aż do wtedy.
Rozpętało się istne piekło. Dwunożni jak gdyby nigdy nic wparowali do ich Przystani, siejąc postrach i zniszczenie z każdym krokiem. Wszędzie słychać było wrzaski i płacz, gdy stworzenia bez skrupułów łapały je swoimi różowymi łapami za karki i siłą wrzucały pomiędzy metalowe pręty. Ona sama nie zatrzymywała się, biegła ile sił w nogach.
Przez pewien czas włóczyła się po lesie, za cel mając jedynie nadzieję na przeżycie. Nie miała dobrej orientacji, o nie - wszystkie drzewa, krzaki, krzewinki, porosty, mchy… Wszystko wyglądało dla niej tak samo. Jednak w końcu pewien ciekawy element się zmienił - na miejscu zjawił się potwór z wielkim, sztywnym, zwisającym ogonem. Niepewnie do niego podeszła - obwąchała, obmacała, pooglądała. Jednak cały efekt zepsuło szczenię dwunogów, które z przeszywającym uszy wrzaskiem wybiegło z ogona potwora i wzięło ją na ręce. 
Nie wzbraniała się. Dotyk nawet jej się podobał, był taki cieplutki i milutki. Z nadzieją na więcej bardziej wtuliła się w dziewczynkę, a ta jak na zawołanie przycisnęła ją do swojej piersi i burknęła kilka niewyraźnych słów do jej ucha. I tak zaczęło się jej życie pieszczocha.
Oprócz małej była jeszcze dwójka dwunożnych, która była równie życzliwa. Przyjęli ją pod dach i dawali wyżywienie, gdy prosiła. I to jej jak najbardziej odpowiadało.
Podróżowali potworem. Było to dosyć zabawne uczucie, nie mieli stałego domu i to było ich jedyne bezpieczne miejsce. Nawet zdążyła już się przyzwyczaić do imienia, które jej nadali. Scylla.
Wyszła ze szczenięciem na spacer, prowadziła je tym głupim pnączem przyczepionym do jej grzbietu. Dziecko było głupie, naiwne, tak więc gdy napotkali na swojej drodze węża, dziewczynka puściła ją i pędem uciekła. Scylla sama w sobie za to wpatrywała się jak zaczarowana w gada, śledząc wzrokiem każdą jego łuskę i wybrzuszenie.
Następnego dnia gdy się obudziła, w pobliżu znajdowała się kotka w dość podeszłym wieku.
Okazało się, że ma na imię Tanzanit i chciała ją bliżej poznać, ponieważ wyczuwała od niej “pozytywną aurę”. Jednak gdy zapytała się niebieskiej o imię, ta się zawahała. Nie wiedziała, czy było nim wykwintne Acheron VII Promieniejąca, czy może Scylla.
Odpowiedziała więc, że go nie posiada i Tanzanit nadała jej imię Topaz.
Pozostałe księżyce spędziła u niej na naukach, doszkalając się w kwestii medycyny i kamieni szlachetnych. Ich wielkiej mocy. Kamienie uzdrawiały. Dawały wolność.
Jednak po pewnym czasie uznała, że musi rozwinąć skrzydła. Wyjść na prostą. Pozostawiła więc za sobą wszystko, co znała. Ale nie dom. Nie miała go.
Aż w końcu skończyła na granicach Klanu Wilka.
Włóczyła się po nich jakiś czas, szukając schronienia i choćby nędznej myszy. Nie miała szans przeżyć sama, skazując się jedynie na litość innych, więc zaczęła szukać wsparcia.
W okolicy było niemało kocurów i nawet ci przystojniejsi szukali par. Uznała więc, że wyłapie sobie jednego, ot tak, by mieć towarzystwo i pomocnika. Na pierwszy ogień poszedł Zawilec, dymny kocur, który nieraz spotykał się z kotką i gruchał miłe słowa do ucha. Ale… Nie dostrzegła momentu, w którym zaczął być nią zniesmaczony. Zaczął się odsuwać. Pomyliła więc z nim Topielcowy Lament, który był do kocura wielce podobny… Spędzili wspólną noc, która mimo niepozornego początku, zakończyła się niechcianą ciążą kotki. Gdy tylko uderzyła ją świadomość, do czego doszło - zażądała od wojownika, aby udzielił jej schronienia i zachował się jak prawdziwy kocur, przyjmując swoje kociaki.

01 października 2014

WAŻKOWY LOT (Kurt kuźwa zostaw mnie)



Autor grafiki: uzihazbin_29770

OGÓLNE
WAŻKOWY LOT
*Poprzednie imiona: Ważka, Ważkowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Hetero
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: [POSTAĆ NPC] (Opiekun: Kurcig, Autor: aniol.aneczki@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Ważka to szczupły i niski kocur, który wyróżnia się od innych swoim futrem. Jego miękkie, półdługie futro pokrywa biel, z wyjątkiem jego lewego ucha i ogona. Posiada on po ojcu pomarańczowe ślepia, którymi straszy przechodniów. Tylko po jego rudych częściach można rozpoznać, że kocura pokrywa klasyczne pręgowanie.
Cechy charakterystyczne - Rude lewe ucho oraz ogon
Kolor futra - rudy srebrny pręgowany klasycznie van
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER

 Rudy kocur wdał się większością charakteru w ojca. Uważa, że kocicę nie powinny robić nic innego niż służyć kocurom i wychowywać ich kociaki. Nie uważa, że są równe takim istotą jak kocury, co stara się udowodnić na każdym kroku. Kocha się kłócić i udowadniać innym brak racji, co często mu nie wychodzi. Z momentem, w którym nauczył się walczyć, uważa, że przemoc rozwiązuje wszystkie problemy. Nie oznacza to, że rzuca się on na każdego kota, który ma inne zdanie niż on. Gdy tylko znajdzie jakąś słabość u innego kota, to wykorzysta ją. W przeciwieństwie do ojca, z trudem mu wychodzi gryzienie się w język i często powie coś za dużo. Nie uważa, że Klan Burzy jest miejscem idealnym do jego zamieszania i gdy zajdzie taka potrzeba, to przejdzie na mocniejszą stronę konfliktu. Nie jest zbytnio cierpliwy, chociaż stara się pracować nad tym. Chciałby, aby jego plany spełniały się kiedy je wymyśli, a wszystko szło po jego myśli, jednak jest to nie zbyt możliwe. Źle znosi porażki, jaki i nie umie prosić o pomoc innych. Uważa, że to znak słabości. Stara się mieć plan na wszystkie możliwości, nienawidzi działać bez niego. Jest uparty jak osioł. Jeśli uzna, że coś zrobi, to tak będzie, niezależnie od tego co myślą inni. Ważka jest perfekcjonistą. Dla niego musi umieć wszystko idealnie. Jest również pracowity i zawsze dotrzymuje słowa.  To po prostu najlepsze połączenie swoich rodziców. 

MORALNOŚĆ

 Ważka stawia swój dobrobyt nad wszystkim innym. Zrobi wszystko, aby coś zyskać, nawet jeśli oznacza to skrzywdzenie innych. Nie boi się manipulować innymi kotami, aby Ci zrobili coś co on chcę. Uważa, że jego zdanie jest najważniejsze i to jego powinno się słuchać nad wszystkimi. Kodeks wojownika jest dla niego tylko zbędnymi zasadami, które nie mają sensu i których nie ma zamiaru przestrzegać. Jest ateistą, a Klan Gwiazdy uważa za żart wymyślony przez starsze koty, by go ograniczyć. Jeśli będzie zmuszony do opuszczenia swego klanu, to bez większego zastanowienia zrobi to. 


CIEKAWOSTKI

- Je zwykle z prawej strony, ponieważ jego lewy kieł jest bardzo bolący
- Zwykle wstaje późno, wyjątkiem są ważne uroczystości i zgromadzenia, kiedy to budzi się jeszcze przed świtem
- Ma nawyk szurania ogonem po podłożu, co przepłacił już ranami na nim, choć jest w tak młodym wieku
- Często też bierze trawki do paszczy i wypija z nich soki
- Boi się małych, zamkniętych miejsc


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe punkty: Ogólnie, gdy schodzi do podziemi to czar kocura znika. Zawsze się tam gubi i muszą go szukać, polowania na stworzenia latające też mi nie idzie. Słaby wzrok też nie pomaga. 
Mocne strony: Silny kot jak na swoją wielkość, na powierzchni ziemi burzaków robi za tego szybkiego i wytrzymałego, co nie mija się z prawdą. 


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Niknące Widmo - Jego autorytet i bóstwo, na którym chcę wzorować swe życie. Chcę być jak on.
Matka Mała Koszatniczka - Nie lubi matki i uważa ją za szaloną.
Rodzeństwo - PszczółkaNornica
Partner - nie widzi się z nikim
Potomstwo - nie.


INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Srebrzysty Nów
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Kocur urodził się jako owoc fałszywej miłości Niknącego Widma do Małej Koszatniczki. Kocur chciał po prostu mieć potomstwo i znalazł sobie nową ofiarę. Urodzony w czasie panowania Różanej Przełęczy.  

Bagietka

 

 Autor grafiki: fiszbin

OGÓLNE
BAGIETKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: niebinarne (zapach kocura)
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: kocię

- - - -

Właściciel: racuchy.z.kapusty@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Małe kluskowate i puchate. Gdzieniegdzie łatki czarne, czasem trochę szarości. Bagietka niezbyt przypomina pieczywa, od którego ma imię. Krok ma trochę roztrzepany, jak z resztą większość ruchów. Futro często jest uciapane nie wiadomo czym i kiedy.
Cechy szczególne - rysy ich mordki wyróżniają się na tle Nocniaków.
Kolor sierści - czarny dymny bicolor
Długość sierści - długa
Kolor oczu - żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Bagietka nie lubi robić sobie pod górkę. Woli proste rozwiązania, a jeszcze bardziej takie, które unikają większego zaangażowania. Stąd też w tym małym umyśle pojawił się pomysł, by prezentować się jako przedstawiciela o niezbyt bystrym umyśle. Nie zawsze idealnie im wychodzi, ale wiadomo każdy popełnia błędy. Ich koncentracja i uwaga jest niezbyt wysoka. Często się zawiesza i puste spojrzenie utyka gdzieś w oddali, a umysł zatraca się w sobie. Skupienie się na czymś wymaga dość dużego wkładu energetycznego stąd też przyszły mentor nie będzie mieć łatwego zadania. Przyłapane na "zawieszce" będzie uśmiechać się głupio, udając, że wcale się to nie wydarzyło. Mimo swojego unikającego zobowiązań charakteru Bagietka marzy o miłości i drugiej połówce, i usilnie szuka już od najmłodszych lat! Łatwo zdobyć serce tej istoty, więc ilość obiektów westchnień rośnie dosyć szybko.

MORALNOŚĆ

Ktoś coś kiedyś mówił w obecności Bagiety na temat Klanu Gwiazd, ale uwaga kocięcia zwróciła się ku motylkowi, więc mało co pamięta. Ogółem to miłe dziecko, nic złego specjalnie nie chce zrobić komukolwiek.

CIEKAWOSTKI

- Nie wie jak nazywa się ich liderka, nie ogarnia też systemu księżniczkowego. Ogółem za bardzo nie wie co się dzieje wokół. 
- większość kotów zwraca się do ich w męskich zaimkach, kocię jednak w swojej głowie używa formy ono/oni
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: roztrzepanie, gapowatość, utyka na jedną z łap
Mocne strony: kreatywność, słuch, pływanie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Bajgiel
Matka - Kajzerka
Rodzeństwo - Maślak - nie pamięta o jej istnieniu
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Klanie Nocy podczas rządów Sroczej Gwiazdy.