BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 26 października, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

11 października 2014

Słońce

Autor grafiki: .barwinek1138
OGÓLNE
SŁOŃCE
Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Panseksualny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: @_raco.0nx [discord]
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Słońce odziedziczył po swoich rodzicach masywną sylwetkę i dość spore rozmiary, przekraczające wielkość przeciętnego kota. Dodatkowo długa sierść powiększa go optycznie. Jego sierść przybiera liliową barwę oraz przecinają ją ciemniejsze, klasyczne pręgi. Na pyszczku, klatce piersiowej i łapach kociaka można również dostrzec trochę bieli. Na świat patrzy spod niebieskich ślepi, a do jednych z jego wyjątkowych i nietypowych cech można zaliczyć zakręcone w tył uszy, które są zakończone pędzelkami.
Cechy szczególne - Wywinięte uszy w tył wraz z pędzelkami
Kolor sierści - Liliowy pręgowany klasycznie z bielą
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Niebieskie
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Imię definitywnie pasuje do jego osobowości. Słońce kojarzy się zawsze z czymś radosnym i szczęśliwym, prawda? A młodzik dokładnie taki jest! Nie brakuje mu pewności siebie ani mnóstwa energii. Jest wszędzie, gdzie nie spojrzysz. Niekoniecznie myśli nad tym, co mówi, więc ma tendencję do rzucenia jakimś nieodpowiednim tekstem (choć w jego głowie wcale nie brzmi tak źle) i dopiero po upomnieniu zdaje sobie sprawę, że może jednak tym razem powinien trzymać język za zębami. Ale czy uczy się na błędach? Jasne, że nie. Więc powstaje takie żmudne koło i nikt z tym nic nie może zrobić. Ma także problemy z dostrzeganiem sygnałów, które wysyłają mu inni. Jego głośna i otwarta osobowość może działać na nerwy niektórym kotom — a on wcale nie zwróci na to uwagi. "Bądź ciszej", "Przestań się tyle wiercić", pfft! Te uwagi nie działają na niego ani trochę, ba, sprawiają że staje się jeszcze bardziej nachalny i to tylko po to, by zrobić na złość swojemu towarzyszowi. Warto też wspomnieć, iż Słońce uwielbia się przechwalać. Bardzo. Jak nie swoim wyglądem, to swoją rodziną! Ciotki medyczki? Spokrewnienie z samym przywódcą Klanu? No proszę was, każdy musi o tym wiedzieć! I to też nie tak, że jest zadumanym w sobie pustakiem (choć tak się wydaje), bo wcale nim nie jest! Liliowy kocur ma bardzo duże serce, wypełnione chęcią pomocy innym. Uwielbia towarzystwo kotów — czerpie z tego całą swoją energię do życia, co za to czyni go sporym ekstrawertykiem.

MORALNOŚĆ

Jako, że jest zaledwie kociakiem, to dopiero się ona kształtuje. Aczkolwiek można powiedzieć, że żyje w beztroskim świecie, w którym nie ma żadnego zła, A Klan Gwiazdy (jak opowiada mu ojciec) jest najwspanialszą rzeczą.

CIEKAWOSTKI

— Jego voice claim to Hikaru Indo (https://youtu.be/YR5N9XD5oBo?si=Teu7KSIkoqgWBnO-),
— Jest to coś, co odziedziczył o Jastrzębiem Zewie—bowiem lubi kolekcjonować piórka. Ale bardziej zabawy, niżeli jakichś własnych wymysłów,
— Ma ogromną obsesję na punkcie swojego wyglądu—uważa, że poprzez swoje zakręcone do tyłu uszy zakończone pędzelkami jest wyjątkowy i w pewnym sensie lepszy od innych,
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: — Ma dość słabą kondycję i co za tym idzie, szybko się męczy,
— Długa sierść sprawia, że zbyt łatwo się przegrzewa przy większych temperaturach,
— Przez swoją masę ciała jest stosunkowo powolny, co zdecydowanie nie pomaga mu w walce z innymi kotami,
Mocne strony: — Idąc w drugą stronę, większa masa ciała sprawia, że jest silniejszy i łatwiej jest mu przygnieść przeciwnika do ziemi,
— Ma bardzo wyczulony węch, co daje mu spore ułatwienie w przypadku polowania na zwierzynę,
— Słońce definitywnie może pochwalić się dobrą pamięcią — nawet do najmniejszej głupoty. Przez to zdobywanie wiedzy nie przynosi mu większych problemów,

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mroźny Wicher [biologiczny] — kocha go! Co innego mógłby o nim powiedzieć? Jest wdzięczny, że pomimo obowiązków wojownika jest w stanie poświęcić mu trochę czasu.
Rozświetlona Skóra [przybrany] — drugi ojciec. Słońce również darzy go ogromnym uczuciem, ale denerwuje go fakt, że biały wojownik traktuje syna jakby był czymś, co mogłoby pęknąć przy zaledwie jednym dotyku!
Matka - Jastrzębi Zew — choć początkowo starał się o jej względy, to z czasem zrozumiał iż kotka pełni jedynie rolę jego opiekunki niżeli matki i zwyczajnie odpuścił. Mimo wszystko, lubi ją! Nawet jeśli pewne wartości które próbuje mu wpoić są trochę dziwne.
Rodzeństwo - Promyk  (siostra. Po prostu. Też ją lubi, bo Słońce uwielbia każdego nieważne co, a zabawy z nią są całkiem spoko!), Tawuła
Pchełkowy Skok i Szakłakowa Barwa [przybrani] — rodzeństwo od strony matki, o których istnieniu nawet nie wie i najpewniej tak pozostanie.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony z umowy między Jastrzębim Zewem a Mroźnym Wichrem i Rozświetloną Skórą. W momencie jego narodzin Klanem Klifu zarządza Judaszowcowa Gwiazda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz