BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

GĄSKA

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
GĄSKA
*Poprzednie imiona: Faworek
Płeć: Kotkaa
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: postać NPC (autor: jableczniczek)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Gąska, pomimo najszczerszych pragnień, nigdy nie urośnie tak wysoka jak większość jej rówieśników. To drobna kotka o krótkiej, nieco szorstkiej w dotyku sierści i pięknych, niebieskich ślepiach.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czarny pręgowany cętkowanie szylkret z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - niebieskie
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Gąska to ciche i nieśmiałe dziecko. Nigdy się nie wychyla, a w rozmowie z obcymi odzywa się jedynie wtedy, gdy zostanie o coś zapytana. Bardzo łatwo ją zawstydzić. Gąska jest bardzo empatyczna, przez co każdą złą informację przeżywa przez długi czas. Często myśli o swoich błędach z przeszłości – szczególnie tych w sytuacjach społecznych – i wypomina je sobie. W rozmowach stara się być miła, chociaż przez jej niezręczność czasami zdarza jej się kogoś nieumyślnie obrazić. Bardzo zależy jej na dobrych relacjach z innymi, przez co jest nieco zbyt uległa i łatwowierna. Gdy zdobędzie przyjaciela, traktuje go jak największy skarb i prezent od losu. Gąska to kotka z tendencją do nadmiernej (i najczęściej przesadzonej i błędnej) analizy zachowań swoich i innych, przez co każde społeczne wydarzenie zazwyczaj kosztuje ją dużo stresu. Gąska chce wierzyć w dobro świata i innych kotów. Jest silnie przywiązana do swojego kodeksu moralnego.

MORALNOŚĆ

Gąska nie lubi przemocy. Nie chce zadawać krzywdy – zarówno tej psychicznej, jak i fizycznej. Przykłada wręcz za dużą wagę do moralności, zastanawiając się nad wszystkim nieco zbyt dużo. Zmuszona do walki z innymi kotami, prawdopodobnie będzie myśleć o niej przez następne kilka tygodni. Chce wierzyć, że istnieje życie po śmierci, ponieważ koncept “braku istnienia” jest dla niej bardzo przygnębiający.

CIEKAWOSTKI

  • Nienawidzi jeść ptaków. Gdyby tylko mogła, najchętniej by ich w ogóle nie dotykała. Nienawidzi tekstury piór.
  • Kocha wszystkie owady, szczególnie biedronki.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: niewielka siła, naiwność, niechęć do przemocy
Mocne strony: spostrzegawczość, zwinność

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Knoppers (biologiczny, nie pamięta); przybrany: Orzeszek
Matka - Bułka (biologiczna, kojarzy tylko zapach); przybrana: Kajzerka
Rodzeństwo - Czajka, Guziczek
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona jako córka pieszczochów Bułki i Knoppersa, który zostawił swoją wybrankę, gdy dowiedział się o jej ciąży. Równie niemile widziane kocięta były przez właścicieli kotki, dlatego też po kilku dniach od ich narodzin wpakowali je w brzuch potwora i wywieźli do lasu. Na ich szczęście całe zajście obserwował patrol Owocowego Lasu, który prędko zabrał kocięta do obozu. Tam natychmiast zostały otoczone opieką i matczyną miłością przez Kajzerkę oraz jej partnera Orzeszka.

CZAJKA

Autor grafiki: _iglak
OGÓLNE
CZAJKA
*Poprzednie imiona: Makowiec
Płeć: Niebinarne (zapach kocura)
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Pieszczoch > Owocowy Las
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: artem.reed.0310@gmail.com, red.artem (dc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Obecnie Makowiec jest bojową kulką nastroszonego niebieskiego futerka, na którym znajduje się biel. Posiada tak zwane skarpetki na wszystkich czterech łapkach, podobnie jak Orzeszek – do tego biel znajduje się na jego pyszczku, przez grzywę i klatkę piersiową aż do brzucha, końcówka ogona także jest jaśniejsza. Czajka ma swoją krągłości, jak na zdrowego kociaka przystało, jednak nie powstrzymuje go to przed zabawą z innymi.
Cechy szczególne - dłuższa sierść tworząca grzywę, ciemniejsza sierść w uszach
Kolor sierści - niebieska jednolita z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Czajka do niedawna znany jako Makowiec jest kocurkiem, który już w tak młodym wieku określa swoją tożsamość płciową jako niebinarny osobnik, posługując się męskimi i nijakimi zaimkami. Choć nie tylko to wyróżnia Czajkę pośród innych kotów, jest bardzo bojowo nastawiony do reszty świata — tam, gdzie nowe nieznane i nieodkryte, tam pierwszy jest niebieski kociak, wyrywając się przed szereg. Ciekawy i odkrywczy młodzik, wykazujący już teraz umiejętności przywódcze łącznie z opanowaniem.
Na pierwszy rzut oka Czajka sprawia wrażenie niewinnej, małej i bezbronnej kuleczki z nastroszonym futerkiem, to tak jak przyjdzie co do czego, to potrafi pokazać pazurki oraz bez cienia zawahania ich użyć — lecz, by do tego doszło, kociak musi mieć ważny powód, nie z byle błahego problemu, choć w myślach to będzie miał ochotę rozszarpać danego kota na strzępy. W innym przypadku nawet nie podniesie łapy ze schowanymi pazurami na drugiego kota, oczywiście są sytuacje, gdzie robi wyjątek, jak na przykład zabawa z rodzeństwem lub w późniejszym czasie podczas treningów walki.
Temperamenty i nieustraszony, wychodząc na przekór zagrożeniu, by ochronić bliskich przed prawdopodobnym niebezpieczeństwem. Jeśli będzie trzeba, to poświęci całego siebie – swoje zdrowie psychiczne oraz fizyczne – by zadbać o najbliższe mu koty. Stawia ich zawsze na pierwszym miejscu, nawet ponad swoje dobro, będąc w stanie zaniedbać swój dobrostan psychiczny. Lecz nie chcąc martwić rodziny, będzie to ukrywać i skrywać głęboko w sobie.
Czajkę można określić jako ambiwertyka, któremu bliżej do ekstrawertyka, jednak i ono miewa chwilę, kiedy potrzebuje czas dla siebie, choć tę kwestię często zaniedbuje z racji swojej życiowej zasady, że rodzina na pierwszym miejscu, dopiero później on. Nie jest to raczej zdrowe, jednak bardziej ceni sobie dobrostan bliskich niż swój. Ma tendencję do lekkiego aktorstwa, nie chcąc martwić innych lub sprawiać przykrości, kiedy ktoś proponuje wspólne spędzenie czasu – ma świadomość, że jak prawda ujrzy światło dzienne, to może być niezręcznie, jednak bardziej woli już czuć się nieswojo w czyimś towarzystwie niż robić przykrość odmową – w tej kwestii nie jest zbytnio asertywny. Jeśli ktoś zauważy jakiekolwiek niuanse w jego zachowaniu i zacznie o nie pytać, Czajka momentalnie zmienia temat – szczególnie widoczne są jego tiki nerwowe, jak drżenie powieki, nagminne strzyżeniem uchem, bądź uderzanie końcówką ogona o ziemię, co często masuje daniem niespokojniej części ciała pod przednie łapy. 
Kociak nie przejmuje się zbytnio opinią innych, większość słów zbywa, jednak jeśli ktoś poruszy jakkolwiek w negatywny sposób temat jego rodziny, to jest w stanie nieźle przygadać, nie krępując się i mówiąc to, co faktycznie myśli o danym kocie. Pomijając tę jedną kwestię, to jest bardzo tolerancyjny, co do poglądów, zdania innych, o ile nikt nie narzuca tego pozostałym, nie próbuje przekonać na siłę, a próbuje, używając jasnych i adekwatnych argumentów. 
Czajka uwielbia przebywać z młodszymi kociakami, chętnie je zabawiając, zajmując, by dać odetchnąć królowej – oczywiście są pewne wyjątki takie jak nieznośne, rozpieszczone i uważające się za lepszych kociaki. Wtedy w niebieskim aż się gotuje, dostając tików nerwowych i mając ochotę samemu naprostować te aroganckie kociaki.

MORALNOŚĆ

Kociak na obecny moment nic nie wierzy, a jego moralność się dopiero kształtuje. Dla niego rodzina jest zawsze na pierwszym miejscu, dopiero później on i na samym końcu cała reszta.

CIEKAWOSTKI

– W przyszłości chce zostać zwiadowcą, a jego Imieniem Duszy byłoby Czajka Czyhająca w Zaroślach.
– Uwielbia wygrzewać się na słońcu. Obojętnie jaka obecnie pora roku panuje, jemu wystarczy minimalna ilość promieni, ważne by mógł je poczuć na swoim niebieskim futrze. 
– Ukryty perfekcjonista, który musi mieć wszystko idealnie wyćwiczone, ułożone i tym podobne. 
– Bywa, że zajada stres lub inne negatywne silne emocje.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Jego instynkt samozachowawczy jak na razie prawie nie istnieje, zawsze pierwszy do sprawdzenia, spróbowania nowości. W żadnym stopniu nie toleruje złego słowa o swojej rodzinie, jego uszy są wręcz wyczulone na to. Siła nie jest jego mocną stroną, można powiedzieć, że jest przeciętna, co mu wystarcza.
Mocne strony: Makowiec pomimo młodego wieku potrafi się bardzo cicho poruszać, jakby czyhało na coś lub kogoś. Do tego zdeterminowany, nie boi się nowych rzeczy. Jest bardzo tolerancyjnym kociakiem, który potrafi uszanować zdanie i poglądy innych, o ile nie są siłą narzucane innym. Czajka jest również znany z dbania o swoją rodzinę i bliskich. Na obecny moment nie wygląda, jednak jest sprawny fizycznie pod względem zwinności, gibkości, zręczności i precyzji.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Knoppers (biologiczny); przybrany: Orzeszek
Matka - Bułka (biologiczna); przybrana: Kajzerka
Rodzeństwo - Guziczek, Gąska
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

– Kajzerka – kochana mama, w którą jest wpatrzony. Nie ze wszystkim będzie się z nią dzielić, uważając, że kotka nie zrozumie jego “męskich spraw”. – Orzeszek – uwielbia kocura, w szczególności to, że są bardzo podobni do siebie ze względu na kolor sierści. Kochany ojciec, do którego zawsze przyjdzie w “męskiej sprawie”.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w miocie Bułki i Knoppersa, żadnego z nich nie pamięta. Znalezione przez patrol Owocowego Lasu, gdy dwunożni zostawili Makowca z rodzeństwem na pastwę losu. Przygarnięty przez Kajzerkę i Orzeszka, maluch uważa ich za biologicznych rodziców, którzy nie wytrącając go z nieprawdy. Wszystko to za czasów panowania Sówki i Świergotu.

GUZICZEK

Autor grafiki: _venusix_
OGÓLNE
GUZICZEK
*Poprzednie imiona: Precel
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: gela5165
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Guziczek jest czarnym kocurem, pręgowanym cętkowanie. Białe futerko pokrywa część jego lewego ucha i ciągnie się przez lewą część twarzy po kawałek torsu. Biel gości również na jego łapach tworząc “skarpetki”, łapy z przodu mają mniejsze skarpetki, niż te z przodu. Na prawym udzie widoczne jest serduszko, białe pasemko widoczne jest też na ogonie. Jego brązowe oczy wybijają się na bieli, ale są idealnym dopasowaniem do czarnego futra.
Cechy szczególne - białe skarpetki i plamki na łapkach, oraz serduszko na prawym udzie.
Kolor sierści - czarna pręgowana cętkowanie z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Guziczek to kociak, którego nie trudno przeoczyć. Jego upartość i stanie przy swoim zdaniu dopóki ktoś mu nie udowodni i zadziorność sprawia, że wszędzie go pełno. Jest żywym wulkanem energii, którą wykorzystuje do rozrabiania, psotów i żartów, które może przykre i denerwujące dla kogoś z zewnątrz, są codziennością dla bliskich. Jednak pod warstwą łobuziaka, kryje się jego ogromne serce. Poprzez żarty, zaczepki i małe figle i pokazuję swoje przywiązanie do innych. Mimo, że uwielbia dokuczać, to nigdy nie jest to w ramach złośliwości, gdyby odłożyć małe wybryki to jest to bardzo uroczy i lojalny kot, który stara dogadać się ze wszystkimi.

MORALNOŚĆ

Nie ma problemu z obrażaniem kogoś, czy zrobieniem troszkę bardziej niebezpiecznego wygłupu, jednak stara się dbać o życie każdego kota i nie chce ich szczególnie krzywdzić, przede wszystkim jeśli nie ma do tego powodu.

CIEKAWOSTKI

  • Uwielbia zbierać wszystko co napotka, wszelkie liście, czy piórka. Często robią mu za zabawki, gdy akurat nikogo nie ma w pobliżu.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie boi się konfrontacji, co czasem jest spoko, ale czasem sam zaczyna przez to walki, czasem też lekceważy siłę przeciwnika.
Mocne strony: Jest bardzo sprytny, wykorzystuje to przeciwko przeciwnikom, ma dużo energii i nigdy się nie poddaje.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Knoppers (biologiczny, nie pamięta); przybrany: Orzeszek
Matka - Bułka (biologiczna, kojarzy tylko zapach); przybrana: Kajzerka
Rodzeństwo - Czajka, Gąska
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Guziczek nie pamięta zbyt wiele, pamięta tylko zapach swojej mamy, a potem dużo dziwnych dźwięków, duży ból i zapach totalnie obcych mu kotów. I zapach innej kotki, która bardzo szybko zaczęła być dla niego jak matka.

BOROWIK

Autor grafiki: ///
OGÓLNE
BOROWIK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: Maciejmichalik250@gmail.com, dc: maciejj08_04528
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Borowik jest liliowym kociakiem z ciemniejszymi pręgami. Posiada bliznę po ugryzieniu węża na tylnej lewej nóżce i jest dosyć duży (największy wśród swego rodzeństwa). Jest bardzo ruchliwy i uwielbia zabawę.
Cechy szczególne - grzywka
Kolor sierści - liliowy pręgowany dziko z akcentami
Długość sierści - długa
Kolor oczu - zielone
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Borowik jako największy z rodzeństwa, już jako kociak cechuje się odpowiedzialnością. Zapamiętuje bardzo dużo wydarzeń codziennych, jak i swoich doznań, emocji, i doświadczeń ze wszystkiego co robi. Idąc tą zasadą, jeśli popełni błąd, to następnym razem na 95% zapobiegnie zrobieniu tego samego błędu. Często analizuje wszystkie swoje problemy, jak i wydarzenia, które do nich doprowadziły, przez co jest w stanie skutecznie pozbierać się po porażce, jak i zebrać siły do dalszego działania. Posiada duży wachlarz umiejętności przywódczych, jak i świetnie sprawdza się w myśleniu taktycznym. Jest jednak jedno zwierzę, które Borowik stara się omijać szerokim łukiem, ponieważ przez wydarzenia z wczesnego dzieciństwa bardzo się go boi - są to węże każdego gatunku. Uwielbia również bawić się w wodzie, lecz nie potrafi pływać i boi się jej głębi. Bardzo boi się wysokości i jakby tylko mógł, nigdy nie chciałby skakać po drzewach. Jest bardzo łatwowierny i często zdarza mu się zaufać nieodpowiedniej osobie. Również przez jego zdecydowanie jest dość arogancki względem innych.

MORALNOŚĆ

Kieruje się głównie poczuciem honoru, które jest jego głównym kierunkowskazem dla wszystkiego, co robi i jeśli komuś cokolwiek obieca to jest bardziej niż pewne że wywiąże się z danej obietnicy. Borowik jest ateistą, który zawsze próbuje zachować wewnętrzny spokój, by każdą swoją decyzję podjąć w zgodności ze sobą i swoimi przekonaniami.

CIEKAWOSTKI

  • Borowik uwielbia zbierać różne wyjątkowe kamienie oraz kocha obserwować gwiazdy. Jego marzeniem jest znalezienie kamienia który byłby fragmentem jednej z gwiazd.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: boi się węży i mimo, że jest ruchliwy, to niestety nie jest zbyt szybki. Ma również lęk wysokości i mimo iż lubi wodę to nie umie się nauczyć jak pływać.
Mocne strony: jest bardzo silny oraz wykazuje wysoką tolerancję na ból.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Brzuchonóg; przybrani: Czernidłak, Puma
Matka - Aludra
Rodzeństwo - Kurka - kochany brat którym Borowik zwykł się czasem opiekować i bardzo go lubi.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Borowik urodził się jako dziecko Aludry i Brzuchonoga, jednak w niedługim czasie od narodzin został porzucony razem ze swoim rodzeństwem. Niewiele pamięta z tamtego okresu poza jednym wydarzeniem, które wbiło mu się w pamięć do końca życia. Pewnego ranka wstał, by rozejrzeć się za czymś, gdzie mógłby się zatrzymać na dłużej, ponieważ ostatniej nocy spał na ziemi pod krzakiem. Kiedy wstał i zaczął iść w stronę, która wydawała mu się tą właściwą, nagle napotkał czarnego węża. Wąż rzucił się na niego, gryząc go w tylną nóżkę nad kolanem. Borowik jak najszybciej potrafił zaczął uciekać i tylko dzięki bocianowi, który złapał i pożarł węża oraz dzięki temu, że wąż nie był jadowity, kociak zdołał uciec. Kiedy zaś opadł z sił, okazało się, że znalazł swoje rodzeństwo, od którego się wcześniej odłączył.

KURKA

Autor grafiki: dc: _delta__
OGÓLNE
KURKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: kochana422@gmail.com , dc: _delta__
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kurka to na razie kulka liliowej sierści z odrobinkami bieli, poruszająca się na czterech, krótkich łapkach, plątających się i potykających o siebie nawzajem. Jego sierść jest dłuższa, puchata i nieznośnie nie na miejscu, szczególnie na policzkach, gdzie jego sierść jest wyjątkowo długa. Ma dwie białe skarpetki, które często są brudne. Prawa strona jego pyszczka jest biała, a temu wszystkiemu towarzyszy parę białych kropek, z jakiegoś powodu chodzących w parach. Dwie pod prawym okiem, dwie na lewym oku i dwie na lewym policzku. Jego oczy są wielkie, ufne i zielone. Jego wąsy kręcą się na końcówkach.
Cechy szczególne - Jego wąsy kręcą się na końcówkach. Jego białe kropki zawsze są dwie, jak do pary.
Kolor sierści - liliowy jednolity z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu - zielone
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Kurka jest uśmiechniętym i trochę nieśmiałym kociakiem. Jest ostrożny, to można mu przyznać, może trochę za bardzo. Oczywiście bawi się, bywa ciekawy, kociaki w końcu mają to we krwi, ale przeraża go trochę ten świat wokoło. Wszystko wydaje się być takie… ogromne, wielkie, przestrzenne. Otóż Kurka czuje się tak ze względu na swój lęk przestrzeni. Wielkie, otwarte przestrzenie stresują go, powodują zawahania, strach. Podobnie głośne dźwięki. Te powodują, że kuli się w sobie. Poza byciem boifutrem Kurka jest też dość naiwny, ale nie głupi. Z racji, że nieco obawia się bólu i choroby, raczej nie będzie ryzykował swojego życia, ale od małego chłonie wszystko co jego liderzy i rodzina powtarzają. Na swojego lidera patrzy z admiracją i tak patrzy się też na wiele kotów wokół, bo łatwo w innych znajduje dobre strony,, tak jakby zło na tym świecie nie istniało w innych. Dodatkowo Kurka raczej waha się przed krzywdzeniem innych, więc stroni od walki czy kłótni, milcząc i ustępując innym. Trochę z niego popychadło. Gdyby mógł to pomógłby każdemu, ale nie może, często boi się spytać czy ktoś potrzebuje pomocy, bo… no… głośne dźwięki i krzyki, to nie dla niego. Kurka ma w sobie dużo niepewności i czeka go dużo pracy nad sobą, żeby nie pozostać strachliwym popychadłem.

MORALNOŚĆ

Kurka niewiele wie o sobie. Z pewnością nie zabiłby nikogo, gdyby mógł to nawet by nie walczył, ale to często niemożliwe. Nie wierzy za bardzo we Wszechmatkę, bo jego ojcowie za bardzo w nią nie wierzą, a oni przecież wiedzą najlepiej! Chociaż jej wiara wydaje się mu bardzo… kusząca, więc potajemnie ma do niej pewną czułość.

CIEKAWOSTKI

  • Natura sprawia, że czuje się dobrze, więc bardzo lubi długie spacery pomiędzy krzakami i po drzewach.
  • Bardzo lubi pływać, pływanie to chyba jego ulubione zajęcie.
  • Zbiera ładne kamyki, przypominają trochę ślimacze skorupki, ale są trwalsze. Lubi je też dawać osobom, które bardzo lubi.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: walka, strachliwość, obawa przed otwartymi przestrzeniami
Mocne strony: pływanie, świetna równowaga

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Brzuchonóg; przybrani: Czernidłak – Kurka lubi swojego tatę, chociaż wygląda on trochę przerażająco. Ale nadal jest kotem, za którego nogą można się schować, i którego można kochać całym sobą. Lubi dawać mu największe kamienie jakie znajdzie. Puma  kochany tatuś, Kurka nie przyzna na głos, ale jego ulubiony tata. Najlepszy pod słońcem. Kurka patrzy się na niego jak na obrazek, jak na boga, jego słowo jest najważniejsze w oczach małego kociaka.
Matka - Aludra
Rodzeństwo - Borowik – Borowik jest… fajny. Dobrze jest mieć rodzeństwo u swojego boku, żeby się bawić i psocić.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony gdzieś… Porzucony, znaleziony i jest teraz w Owocowym Lesie jako mała znajdźka zaadoptowana przez dwójkę kochających ojców. Znaleziony podczas panowania Sówki.

MIODUNKA

Autor grafiki: chmure. (dc)
OGÓLNE
MIODUNKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: chmure.)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Miodunka na razie jest dość pulchnym i małym kociakiem. Widać już teraz, że wyrośnie na kotkę o dość delikatnej budowie, za to długich i eleganckich łapkach. Kotka już teraz pochwalić się może dość długim ogonkiem, który bardzo często sterczy do góry. Jej krótkie futerko zawsze jest elegancko ułożone i Miodunka będzie dość mocno dbać o swoją aparycję. Sierść kotki jest srebrna czekoladowa i klasycznie pręgowana z bielą na łapach, nosku i kropką na piersi. Oczy kociaka są duże, okrągłe i będą jasno żółte, które miejscami mogą nawet wpadać w odcień zielonkawy.
Cechy szczególne - białe „skarpetki” na łapach, biały nos i kropka na piersi
Kolor sierści - czekoladowy srebrny pręgowany klasycznie z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Miodunka jest kotką dość nieśmiałą, o cichym, melodyjnym głosie i uśmiechniętej mordce. Jej delikatna budowa ciała ma odzwierciedlenie w sposobie, w jaki kotka postrzega świat. Jest pacyfistką i myśl o krzywdzeniu innych kotów wprawia ją w smutek. Nie rozumie, dlaczego ktoś może czerpać przyjemność z przysparzania komuś przykrości. Jest idealistką i wierzy, że jeżeli każdy się postara, świat mógłby być lepszym miejscem. Stara się dostrzegać dobro w każdym i wierzy, że każdy kot zasługuje na szczęście. Miodunka należy do kotów bardzo rodzinnych, z chęcią spędzającą czas z pobratymcami. Lubi obserwować, jest bardziej typem obserwatora, aniżeli działacza. Nie zamierza jednak stać i patrzeć jak komuś dzieje się krzywda. Cechuje ją poczucie humoru i dość pogodne usposobienie, jak i jej ciekawość, która pcha ją naprzód.

MORALNOŚĆ

Kotka za wszelką cenę będzie starała się robić to, co słuszne, kierując się tym, co wydaje się jej dobre. Nie będzie krzywdzić nikogo bez powodu, prędzej oferując wsparcie, aniżeli pogardę. Opiekuńcza i przestrzegająca zasad. Będzie ateistką.

CIEKAWOSTKI

Kotka zbiera ptasie pióra, a także ciekawsze roślinki, susząc je i tworząc z nich swoją sekretną kolekcję w dziupli jednego z drzew, tworząc swego rodzaju legowisko i ciche miejsce spoczynku.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Kotka nie będzie należeć do najsilniejszych ani największych w klanie, będzie mieć też problemy z ranieniem kotów, co sprawi, że w walce będzie się wahała
Mocne strony: Zwinna i szybka

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Oblaczek
Matka - Przypływ
Rodzeństwo - Ziemniaczek
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Kaczka i Sówka - przybrane babcie

SZKOLENIE

Mentor - Orzeszek
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w klanie podczas panowania Sówki i Świergotu. Na razie jej historia to czysta karta, która dopiero ma zostać zapisana. Jak potoczą się losy Miodunki?

ZIEMNIACZEK

Autor grafiki: suzyy_0311
OGÓLNE
ZIEMNIACZEK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: ametyst._ (dc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest silny. Jest dość duży jak na swój wiek. Wygląda na starszego niż jest. Ma duże proste uszy, średniej wielkości nos i duże łapy.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czekoladowy pręgowany dziko z akcentami
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Kocur jest z natury bardzo ciekawski – interesuje się wszystkim, co dzieje się wokół niego. Często zagląda tam, gdzie nie powinien, ale robi to z czystej potrzeby poznania świata. Stara się wyróżniać na tle rówieśników, lubi być zauważany i doceniany. Każdą rzecz, nawet najdrobniejszą, uważa za istotną i poświęca jej pełnię uwagi. Jest chętny do pomocy i nigdy nie zostawi nikogo w potrzebie. Mimo swojej imponującej postury nie lubi wdawać się w konflikty – woli rozwiązywać problemy pokojowo. Kocur wykonuje sumiennie wszystkie polecenia, niezależnie od tego, kto je wydaje. Ziemniaczek potrafi wyjątkowo dobrze kłamać, jeśli uzna, że tak będzie lepiej. Ma swoje zasady, ale czasem kieruje się instynktem. Ceni przyjaźń, lojalność i wzajemny szacunek. Lubi naginać rzeczywistość według własnego zdania. Jest oporny co do nowych doświadczeń. Jest uparty. Ciężko do przekonać do swojego zdania. Ma wiele autorytetów z którymi ślepo podąża. Dąży wielkim szacunkiem osoby starsze.

MORALNOŚĆ

Bardzo mocno wierzy w Wszechmatkę. Uważa wiarę za jedną z najcenniejszych wartości jego życia. Byłby w stanie zabić.

CIEKAWOSTKI

– Przeraźliwie boi się wody
– Lubi wtykać różne przedmioty w swoje futro

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony:
– Nie jest zwinny
– Może zawachać się, gdy walka przeczy wydanym rozkazom
– Nie radzi sobie w niespodziewanych, szybkich atakach
Mocne strony:
– Jest silny
– Dobrze się sprawdza w walce 1 na 1
– Potrafi zaskakiwać przeciwnika i wykorzystywać otoczenie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Oblaczek
Matka - Przypływ
Rodzeństwo - Miodunka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Przepiórka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się w Owocowym Lesie podczas panowania Sówki.

HIACYNT

Autor grafiki: Spinel
OGÓLNE
HIACYNT
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Demiromantyczny/seksualny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: ziemniiak
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Hiacynt to średniego wzrostu kocur o proporcjonalnej, smukłej sylwetce, sprawiającej wrażenie delikatnej, lecz nie chorowitej. Jego ciało jest giętkie i zwinne, z umiarkowanie długimi łapami i dość eleganckim chodem, porusza się lekko, niemal bezszelestnie. Kości biodrowe i ramiona nie są wyraźnie zarysowane, jednak pod gęstą sierścią skrywa się elastyczna, dobrze wykształcona muskulatura, typowa dla kota przystosowanego do życia wśród krzewów, zarośli i drzew, nie zaś do bezpośrednich konfrontacji. Jego futro jest półdługie, puszyste i miękkie w dotyku, szczególnie bujne w okolicach ogona, szyi oraz brzucha. Sierść układa się w łagodne fale, dobrze chroniąc przed chłodem i wilgocią. W dotyku przypomina jedwabiste futro, choć nie jest przesadnie ciężka ani kołtunowata. Umaszczenie Hiacynta wyróżnia się silnym kontrastem. Część jego ciała (głowa, uszy, kończyny oraz ogon) pokryta jest ciemnym pręgowanym futrem w odcieniach zimnego błękitu i grafitu. Pręgowanie jest szerokie, dość miękkie w konturze, ale czytelne. Tułów kocura, od karku aż po uda pokrywa śnieżnobiała sierść, bez żadnych plam czy przebarwień, czysta i równomierna. Głowa Hiacynta ma delikatne rysy, czoło jest zaokrąglone, nos lekko spłaszczony u nasady, z wyraźnym mostkiem nosowym. Pyszczek jest krótki, lecz nie spłaszczony; ozdobiony kilkoma cienkimi, białymi znakami na czole i nosie, które przypominają skrzyżowane blizny. Jego wibrysy są jasne i długie. Oczy Hiacynta są szeroko rozstawione, duże i bardzo wyraziste, o intensywnie niebieskiej barwie, głębokiej jak szafir, chłodnej, ale przenikliwej. Spojrzenie ma w sobie łagodność i melancholię, choć potrafi być również skupione i pełne czujności. Uszy są średniej wielkości, ostro zakończone i ozdobione cienkimi pędzelkami, nieco przypominają uszy rysia.
Cechy szczególne - duże, okrągłe ślepia, niski wzrost, roztrzepana grzywka, długi, puszysty ogon i frędzle na uszach.
Kolor sierści - Niebieski pręgowany klasycznie point syjamski z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Hiacynt to kot o chłodnym i wycofanym usposobieniu, który stroni od zbędnego wysiłku. Jego lenistwo nie wynika z braku sił, lecz z niechęci do marnowania energii na sprawy, które uważa za mało istotne. Przemawia tylko wtedy, gdy ma ku temu powód, jego wypowiedzi są krótkie, trafne i często podszyte ironią. Inteligentny i spostrzegawczy, błyskawicznie analizuje otoczenie, ale rzadko dzieli się swoimi przemyśleniami. W kontaktach z innymi jest obojętny i zdystansowany. Nie stara się wywierać wrażenia, nie zabiega o uwagę. Wszystko, co robi, wykonuje w wolnym tempie i z nonszalancką gracją. Nie jest agresywny, ale też nie cofnie się, gdy ktoś naruszy jego przestrzeń, choć w młodym wieku raczej ogranicza się do skarżenia mamusi. Kieruje się pragmatyzmem, a jego etyka opiera się na zasadzie: „rób tylko to, co konieczne, nic więcej”. Działa spokojnie, bez pośpiechu, nigdy nie dając się ponieść emocjom.

MORALNOŚĆ

Hiacynt wierzy, że każde życie ma wartość, a krzywda wyrządzona drugiemu istotnemu stworzeniu pozostawia ślad nie tylko na ciele, ale i na duszy sprawcy. Nie uznaje brutalności ani zemsty jako uzasadnionej formy sprawiedliwości, wierzy, że prawdziwa siła nie polega na dominacji, lecz na wyrozumiałości i mądrości. Mimo to, nie jest ślepy wobec zła, choć nie sięga po przemoc, potrafi zająć stanowisko i bronić tych, którzy nie mają głosu. W jego oczach najgorszym wykroczeniem moralnym jest celowe niszczenie piękna, czy to w naturze, duszy drugiego kota, czy w relacjach międzyludzkich (międzykocich). Dlatego tak bardzo ceni prawdomówność, wrażliwość i czyste intencje. Hiacynt nie narzuca swojego światopoglądu innym i raczej nie lubi o tym rozmawiać, ale jego zachowanie często samo w sobie staje się przykładem dla innych.

CIEKAWOSTKI

- Ma doskonałą pamięć do twarzy(a raczej pysków), imion czy zachowań.
- Nie cierpi zapachu wilgoci ani mokrego futra
- Często śpi w dosyć...nietypowych miejscach
- Nie lubi jedzenia, które trzeba długo przeżuwać, często wybrzydza, nawet jeśli jest głodny
- Ma dosyć...niepokojący sposób patrzenia. Potrafi zawiesić wzrok na "czyjejś duszy". Można to uznać za nieprzyjemne, a nawet straszne...jakby te ślepia coś mówiły, chciały przekazać
- Twierdzi, że nigdy nie śni

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Często ma problem ze skupieniem, tym bardziej, jeśli jest głośno, lub coś jest chaotyczne. Ma problem z wytrzymałością, szybko się męczy i jest...przyznajmy sobie, słaby, jeśli chodzi o siłę fizyczną. Nie potrafi działać w większych grupach, nie lubi słuchać czyichś poleceń, jeśli nie szanuje tej osoby.
Mocne strony: Ma ostre pazury. Dobrze radzi sobie z walką z ukrycia, czy z unikami, jeśli ma odpowiednie pole do manewrów. Potrafi "przewidywać" ruchy przeciwnika poprzez uważną obserwację, jest sprytny i ma "chłodną głowę", zawsze stara się pozostać spokojny.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Czereśnia
Matka - Jeżyna
Rodzeństwo - Czerwiec
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Migotka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///

HISTORIA

Narodził się jako owoc miłości Czereśni i Jeżyny w Owocowym Lesie, za czasów przywóctwa Sówki i Świergotu w roli Szmana, wraz z jednym bratem - Czerwcem.

CZERWIEC

Autor grafiki: wonsz_asz
OGÓLNE
CZERWIEC
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: xivitre
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kocurek jest czekoladowym pręgowanym klasycznie kotkiem o białej plamie przechodzącej mu aż od podbródka do końca brzucha. Czerwiec jest chudym, lecz dobrze zbudowanym kocurem o niewielkich oczkach i nosku. Ma uwydatnione kości policzkowe i szczupłe nogi o małych łapkach. Jego sierść jest krótka.
Cechy szczególne - Charakterystyczną dla niego cechą jest długie futro na eleganckim ogonie, a także czarny nosek i poduszki łapek. Ma bardzo delikatną i króciutką nieco sterczącą grzywkę, którą w przyszłości będzie przygładzał łapą. Posiada także białe plamki pod oczami. 
Kolor sierści - Czekoladowy klasycznie pręgowany z bielą
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Żółte
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Czerwiec jest kocurkiem bystrym. Bardzo szybko nabywa nową wiedzę. Czekoladowy to pewny siebie i ambitny kocurek, który bardzo chce zapisać się w historii Owocowego Lasu. Żółtooki jest kimś kto zawsze chodzi z uniesionym pyskiem. Niewątpliwie przez jego zachowanie przemawia duma. Pomimo tego, że miewa tendencje do traktowania siebie lepiej od innych, nie unosi się z tym jakoś bardzo. Przeważnie jeżeli jakiś kot nie stanowi dla niego autorytetu, zamieni z nim może parę słów raczej z obowiązku niżeli z przyjemności. Potrafi czasem komuś dopiec, choć raczej stara się tego nie praktykować. Uwielbia ploteczki. Uważa je za cenną pomoc na przyszłość. Kocurek ten bardzo lubi naturę. Potrafi znikać na dłużej tylko po to, by wrócić z czymś nowym do jego kolekcji. Jeśli chodzi o jego relację z rodziną to bardzo ją kocha. Warto jednak wspomnieć, że do poszczególnych jej członków miewa różnorakie podejście. Dla przykładu ojcu pragnie zaimponować, matkę wspierać zawsze i wszędzie, a bratu lubi docinać. Nie pozwoli jednak, by to ktoś inny dokuczał rodzeństwu. Na koniec dodam, że nigdy nie zapomina gdy ktoś wyrządzi mu lub komuś z jego bliskich krzywdę. Świadczy to o tym, że jest kotem mściwym i pamiętliwym, a także terytorialnym w relacjach.

MORALNOŚĆ

- Rodzina jest najważniejsza. Za wszelką cenę pragnie ją chronić.
- Niepotrzebna przemoc jest oznaką słabości. Zdecydowanie woli załatwiać sprawy słownie.
- Informacje to potęga. Uważa plotki za bardzo przydatne.
- Wierzy we Wszechmatkę.

CIEKAWOSTKI

- Czerwiec kolekcjonuje wszystko co oferuje mu przyroda od listków, gałązek poprzez kamyczki, a kończąc na kwiatach.
- Potrafi ukrywać swoją słabość przed innymi.
- Jeżeli kogoś przyjmie do grona ważnych dla niego kotów to jest to zaszczyt na, który ktoś musiał zapracować. Nie otwiera serca dla każdego.
- Głos kocura jest melodyjny, cichy, a zarazem zawiera w sobie coś chłodnego i tajemniczego.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony:
- Pamiętliwy
- Nie potrafi prosić o pomoc wierząc, że powinien sam się ze wszystkim uporać.
- Wrażliwy na pogodę. Wystarczy by jego futro nasiąknęło wodą, a już jest marudny i nic mu nie pasuje.
- Raczej nie słynie z siły fizycznej
Mocne strony:
- Opanowanie
- Ciekawość świata
- Zwinność i refleks
- Świetny wzrok

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Czereśnia (zawsze stara mu się zaimponować. Właśnie dlatego zechce obrać ścieżkę zwiadowcy, by go nie zawieść)
Matka - Jeżyna (kocha matkę i zawsze stara się jej pomóc)
Rodzeństwo - Hiacynt (kocha brata. Dość często mu dokucza uważając iż ma prawo. Jednak jeśli ktoś inny mu dokucza stanie w jego obronie.)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Figa
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///

HISTORIA

Urodzony w Owocowym Lesie podczas panowania Sówki, Gruszki i Pieczarki jako syn Jeżyny i Czereśni.

PURCHAWKA


Autor grafiki: ayaya._.yaya
OGÓLNE
PURCHAWKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Uczeń medyka

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: ayaya._.yaya)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Niska czarna kulka o uroczym zezie. Urosła może ciutkę, ale wraz z awansem na ucznia medyka w jej futrze pojawiło się wiele kwiecia. Szczególnie upodobała sobie pałki wodne - i to bez powodu, Świergot powiedziała, że przypominają jej Purchawkę. Więc teraz para "czułek" jak i trzy na ogonie zdobią ciałko kotki. Prócz nich ma także kłosy zbóż w ogonie, jako symbol urodzaju, bazie, symbolizujące nowe życie, liście dębu - niezłomność, i co znalazła na polanie. Czerwony listek berberysu przykleja sobie do blizny nad noskiem, by ją zakryć. Wciąż chodzenie z gracją jest poza zasięgiem jej możliwości. Świat jej wiruje, a rzeczy często widzi podwójnie przez co nie raz walnęła łbem o coś (czego skutkiem są jeszcze większe problemy z utrzymaniem równowagi).
Cechy szczególne - pałki wodne w sierści
Kolor sierści - czarna dymna z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte
Problemy zdrowotne - zez zbieżny, problemy z błędnikiem

CHARAKTER

Purchawka wyrosła na poczciwą i pełną ciepła koteczkę. Do wszystkich zwraca się per "słoneczko", uśmiech mało kiedy znika z jej pysia, a życie ma same tęczowe barwy. Bardzo docenia ciepło jakie zaznała w społeczności Owocowego Lasu i stara się je przekazać dalej. Jej problemy z równowagą pozostały (a liczna roślinność w futrze nie pomaga), lecz już przyzwyczaiła się do tego, podobnie jak jej bliscy. Mówi dość prostym językiem, ubogim w bogate przymiotniki, czasem przekręca słowa czy imiona kotów. Z wielką chęcią dzieli się swoimi proroczymi snami ze zwykłymi śmiertelnikami. Więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że usłyszysz od niej przypowiedniej rychłej śmierci. Dodatkowo udaje (choć ona jest przekonana, iż to naprawdę działa), że potrafi wróżyć przyszłość z ogona. Więc jest to persona istnie zakręcona. Można także za niewielką opłatą (jakiś chwast) dostać od niej talizman na złe duchy (badyl z pajęczyną).

MORALNOŚĆ

Dobre dziecko. Nie w głowie jej mroczne intrygi, szybciej by zapomniała o nich niż je zrealizowała. Oddanie wierzy w Wszechmatkę, choć jej wizja różni się od tego co mówi Świergot. 

CIEKAWOSTKI

- Podobno tata też miał zeza. Ale Purchawka nigdy go nie spotkała. Spadł z drzewa i już nie wrócił.
- Ma armie kamyczków, które ładuje energią słońca. Wierzy, że to odpędza zło. 
- Tworzy talizmany na każdą okazję ze wszystkiego co wpadnie w jej łapki. 
- Ma bardzo zakręcone sny.
- Istny z niej marketowiec, wciśnie ci zwykły mech jako kurz, który opadł z łap samej Wszechmatki
- Świergot próbowała ją nauczyć lisiej mowy, lecz Purchawce kocia już sprawia problemy. Nauczyła ją jedynie zwrotu "przyjaciel". 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: II
Poziom wojownika: I
Słabe strony: zez, zaburzenia równowagi, chuda i słaba 
Mocne strony: dobry słuch i węch

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Szosa - srebrny czarny van, nie poznała go. Też miał zeza. Próbując upolować dla mamy wróbla wszedł na drzewo i już nie wrócił, 
Matka -  Krówka - czarna kotka, chyba jej nie lubiła, bo ją pogoniła i kazała nigdy nie wracać.
Rodzeństwo - Ptyś - brat bliźniak, został z mamą.
Partner - ///
Potomstwo - chciałaby mieć kiedyś kociaki. 

INNE

Miodek - przybrany tata, znalazł ją i przyprowadził do Owocowego Lasu, kotka bardzo dużo mu zawdzięcza. To on pokazał jej ciepło i miłość. Stara się często odwiedzać wojownika, jak i oddaje modły za jego rodzinę. 
Migotka - przybrana mamusia, przeurocza i kochana. Bardzo lubi tulić się do kotki. 
Jaśminowiec - jej BFF, pierwsza i najważniejsza przyjaciółka. Ma masę pięknych wspomnień z kotką, jak i czuje do niej lekką mięte (jeszcze tego nie zrozumiała). 
Pieczarka - bardzo lubi rozmawiać z kotką, docenia jej spojrzenie na świat. Poza tym obydwie mają imiona od grzybków! To musi być znak od Wszechmatki. 
SZKOLENIE

Mentor - Ambrowiec, Świergot
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Urodzona z pełnego namiętności romansu Szosy i Krówki. Po śmierci taty mama ją wygoniła i Purchawka błąkała się tu i ówdzie. Dopiero na wysypisku znalazła zapewnienie pożywienia i dziwną kotkę. Chciała bardzo z nią zamieszkać, ale życie na sypkich śmieciach z zezem sprawiało, że tylko ciągle gdzieś upadała czy się obijała o wynalazki Miszteli, więc została posłana do Owocowego Lasu. 

MUCHA

Autor grafiki: .barwinek1138
OGÓLNE
MUCHA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualny
Przynależność: Samotnik > Owocowy Las
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: k1rko)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mucha, to wysoki kocur o smukłej, delikatnie umięśnionej sylwetce. Łapy jego są długie i zwinne, a ciało giętkie. Oczy Muchy są duże, zawsze szeroko otwarte, przez co przypominają one oczy owada. Pręgi jego pokrywają całe ciało, a biel na piersi kota układa się w wzór przypominający skrzydła robaka. Ogon kocura jest długi, a futro na nim zawsze ulizane.
Cechy szczególne - Szerokie oraz jaskrawe pomarańczowe oczy, przypominające oczy muchy. Biel na ciele kocura przypomina skrzydła owada. Posiada on długą bliznę na grzbiecie, jednak za każdym razem, gdy ktoś go pyta o jej pochodzenie, ten unika tematu…
Kolor sierści - Czarna pręgowana klasycznie z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Mucha, to kot o bardzo energicznej osobowości. Wszędzie go pełno, a wybryki jego zdają się nie mieć końca. Gdy spędzasz czas w Owocowym Lesie i słyszysz, jak coś się wali, możesz spodziewać się, że zobaczysz tam ten mały pomiot prosto z samej Mrocznej Puszczy... Jest on kotem sprytnym, który nie obawia się wyzwań oraz nowych rzeczy, dlatego zawsze będzie on pierwszy do postów lub ‘ryzykownych’ misji w świecie kociaka. Ciekawości w życiu kocura również nigdy nie brakuję. Żaden kąt nie pozostanie kocurowi obcy, każda dziura, każda dziupla będzie dokładnie zbadana przez Muchę bez wyjątków, nawet i takie miejsca, w których nie powinien się znajdować…

MORALNOŚĆ

Mucha na chwilę obecną jest kociakiem. Jedyne co się liczy w jego życiu to figle i psoty. Jest to idealny czas, aby rodzice byli w stanie przedstawić mu sposób, w jaki działa świat. W tym okresie życia, słowo rodzica jest niczym prawo, czyż nie? Chyba że tyczy się ono zakazu opuszczania żłobka…

CIEKAWOSTKI

- Uwielbia on polować na wszystkie owady, szczególnie muchy.
- Jego ulubiona czynność na chwilę obecną, to wciskanie pyska w trawę i obserwowanie robaczków.
- Zawsze straszy innych paskudnymi owadami, które uda mi się znaleźć.
- Ma ADHD.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony:
- Przez swoje szczupłe ciało, Mucha nie jest aż tak silny pod względem fizycznym. Nadrabia on jednak swoim sprytem, wykorzystując siłę przeciwnika.
- Bardzo łatwo miotać nim na boki tak, jak komuś się podoba. Niska waga kocura ułatwia to. Mimo wszystko nigdy się nie poddaje i walczy do końca, sprawnie unikając ciosów.
- Mucha jest bardzo zapominalskim kotem, który potrafi zapomnieć o swoim wyznaczonym zadaniu w ciągu kilku uderzeń serca, gdy coś odwróci jego uwagę.
Mocne strony:
- Mucha jest kotem o nadzwyczajnej szybkości. Jego długie łapy umożliwiają mu szybkie pokonywanie dystansów.
- Bardzo dobrze skacze, nawet na dalekie odległości.
- Potrafi wykonywać wiele czynności jednocześnie. Podczas patroli będzie w stanie mówić, jednocześnie wykonując swoje obowiązki.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Bezimienny kocur - biologiczny rodzic | Rokitnik - przybrany rodzic, Żagnica - przybrany rodzic
Matka - Prakseda - biologiczny rodzic
Rodzeństwo - Sajgon
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Kaczka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w miocie obcego kocura oraz Praksedy, wychowywany przez matkę na idealnych ochroniarzy. W wieku pięciu księżyców został odnaleziony przez patrol Owocowego Lasu, podczas gdy matka ich uciekła, porzucając kociaki. Oczarowani siłą Muchy oraz Sajgonika, Rokitnik i Żagnica zadecydowali zaadoptować dwójkę kociąt. Zamieszkali oni w Owocowym Lesie za czasów panowania Sówki.

SAJGON

Autor grafiki: .barwinek1138
OGÓLNE
SAJGON
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Samotnik > Owocowy Las
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: BlooMxer)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kociak na swój wiek tęgi I silny, ale mięśnie ma zbite, przez co jego smukły tors wydaje się dość niepozorny. Porusza się delikatnie wydłużonymi łapkami, pozostając przy przeciętnym wzroście. Umaszczenie tak ciemne, że w nocy można zauważyć go jedynie po błysku spojrzenia - płonącego ogniem walki. Na dodatek jest uroczy jak jego grzyweczka.
Cechy szczególne - Duże, połyskujące pomarańczem oczy, oraz stercząca grzywka
Kolor sierści - Czarna jednolita
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Pomarańczowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Wychowany przez wymagającą matkę - szybko dojrzał, szkoląc się w walce i ciętym języku. Stara się uczyć na porażkach. Jak najwięcej biegać!
Sajgon śmiało podejmie się wyzwania, zwłaszcza jeśli to wyścig. Chce być najszybszym kotem ze wszystkich! Uwielbiał biegać ze Swoimi kolegami po obrzeżach Betonowego Świata, gdzie stawiał pierwsze kroki.
Matka była temu przeciwna, ale zawsze wymykał się i robił Swoje. Polowali, by następnie każdy zaprezentował swoje znaleziska, na końcu razem zasiadając do wspólnej uczty. Ale teraz zgubił się całkowicie, to przecież kilka dni wędrówki od domu.
Potrafił poradzić Sobie w nieznanym otoczeniu, upolować smaczne przekąski, jak i znaleźć idealne leże. I pewnego dnia tej wędrówki, właśnie igrał Sobie z dzikiem, drapiąc i szybko uciekając, kiedy to na odsiecz przybyła straż z Owocowego Lasu. Dzik szybko uciekł, a Sajgon wyszedł na tym bez najmniejszego zadrapania.
Patrol zabrał kota ze Sobą. Zachwyceni śmiałością kociaka w obliczu niebezpieczeństwa, oraz finezją jego ruchów, Żagnica z Rokitnikem chcieli wziąć małego pod opiekę, by mógł wieść życie i szkolenie w Owocowym Lesie.
Lojalny wobec miejsca, które otworzyło przed nim drzwi w obliczu zagubienia. Sajgon chce być wspaniałym wojownikiem, a przede wszystkim - najszybszym kotem na świecie!

MORALNOŚĆ

Sajgon nauczony odwiecznego prawa - zjedz, albo zostań zjedzonym - respektuje je, wielokrotnie pomogło. Jednak nie do końca może się pogodzić z tym, że wielu nie dostaje szansy na życie, zostając czymś posiłkiem. Otarł się o głód, bicie, manipulację, kłamstwo i śmierć. To wszystko jest zbyt skomplikowane dla tak małego kota, który nie powinien tak wcześnie być traktowany tak poważnie! Widział nawet jak koty jedzą martwego kota! Przecież to jakaś paranoja... Matka też czasami opowiadała mu za dużo. Choć w gruncie rzeczy ją kocha i czuje ogromną wdzięczność. A Sajgon po prostu lubi biegać z innymi kotkami i nie martwić się tymi wszystkimi problemami.
Wierzy w pomoc, szczere intencje i sprawiedliwość. Nadal jednak nie przeszkadza mu to w zamiłowaniu do potyczek słownych i sporadycznego wymądrzania czy przechwałek, do których warto podchodzić z dystansem

CIEKAWOSTKI

- Sajgon w wolnym czasie ćwiczy, głównie szybkość, walkę oraz skoki, intensywny bieg daje mu poczucie wolności
- W wieku zaledwie pięciu księżyców walczył z dzikiem, który później uciekł, a sam kot nie odniósł nawet zadrapania. Sajgon - Pogromca Dzika!
- Lubi jeść mięso, owoce (zwłaszcza czereśnie), kiedyś jeden z jego kolegów przyniósł coś, co nazywało się "ser", pyszności
- Po cichu wierzy, że uda mu się kiedyś biec po wodzie. Wie, że tak naprawdę to niemożliwe. Ale gdyby jednak?
- W Betonowym Świecie miał Swoją bandę czterech kotów i pieska, za którymi bardzo tęskni
- Śni koszmary o Betonowym Świecie

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: I
Słabe strony:
- Często budzą go koszmary senne, nie wysypia się, przez co bywa rozdrażniony i wycofany, lubi wtedy zająć czymś głowę
- Sajgon czasami nie wyczuwa czyjejś granicy i brakuje mu umiaru podczas rozmowy, przeważnie nieumyślnie
Mocne strony:
- Sprawność fizyczna oraz, biorąca się z kontroli swojego ciała, pewność siebie
- Często przesadza z wysiłkiem, po czym jego organizm jest bardzo przemęczony. Na szczęście solidny posiłek i dobry sen szybko stawiają go na cztery łapy

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Bezimienny kocur (biologiczny). Żagnica i Rokitnik (przybrani). To nowi opiekunowie Sajgona w Owocowym Lesie, jeszcze nie wie co o nich myśleć, choć wydają się interesować walką, a przynajmniej tym jak walczy Sajgon
Matka - Prakseda. Kocha swoją matkę, dbała o niego, karmiła, uczyła polować. Właściwie dzięki niej przetrwał w Betonowym Świecie, nauczyła go prawie wszystkiego co wie. Tęskni za nią, choć czuje wielką ulgę będąc z dala od Betonowego Świata, którego z kolei ona nie opuści nigdy, jest ambitna i zawzięta w walce o terytorium
Rodzeństwo - Mucha
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Czernidłak, Len
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Sajgon, urodzony w Betonowym Świecie pewnej nocy na skutek chaotycznej i przerażającej walki dwunogich - zgubił się. Po kilku dniach życia w dziczy, odnalazł go Patrol Owocowego Lasu, podczas gdy młody kociak igrał Sobie z dzikiem. Został przyprowadzony do obozu, a z racji Swojego wieku, przydzielonu mu opiekunów - Rokitnika i Żagnicę.

JAŚMINOWIEC

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
JAŚMINOWIEC
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: wierzba9005 (autorzy: xxhazelxx_98068, diament123)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jaśminowiec jest wysoką, smukła kotką o krótkim futrze. W przeciwieństwie do większości kotów jej długie, zgrabne kończyny kończą się małymi łapami. Jej srebrna sierść przecinana estetycznymi, czekoladowymi zawijasami jest niemal zawsze nienagannie ułożona. Jej brzuch, pierś i pyszczek są pokryte czystą bielą. Dodatkowo Jaśminowiec ma krótkie skarpetki na wszystkich łapach. W futrze kotki czasami można zauważyć liście, które podkrada swojej matce, gdy jej spadną ze skóry. Ma duże, spiczaste uszy oraz trójkątny pyszczek, na którym znajdują się żółte oczy i różowy nosek. Jej wąsy są długie.
Cechy szczególne - małe łapy
Kolor sierści - czekoladowa srebrna pręgowana klasycznie z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Jaśminowiec nie cierpi, gdy ktoś jej rozkazuje. Jest niezależna i nie daje sobą pomiatać. Gdy jak już ktoś próbuje to robić, nie słucha go. Stroszy sierść i specjalne robi na przekór, aby pokazać, że nie jest kimś do wykonywania rozkazów. Można ją też nazwać buntowniczką. Lubi wymyślać swoje własne zasady, zwłaszcza jeśli te obecnie nie mają dla niej sensu. Do reguł nie przykłada zbyt wielkiej wagi, jest raczej łobuziarą. Zdarza jej się naginać zasady i to dosyć często. Czasami też spłata jakiegoś psikusa, jednak bliskim raczej za mocnym nie robi, bo nie chce, aby się na nią obrazili. Dla przyjaciół jest bardzo miła, pomocna i przyjacielska. Powierzoną jej tajemnicę zachowa w sekrecie, chociaż ledwo się powstrzyma przed rozpowiedzeniem jej każdemu. Może być lojalnym towarzyszem zabaw, ma bowiem bujną wyobraźnię. Potrafi wymyślać niemal wiarygodne historie, a w jej głowie roi się od pomysłów. Kotka jest bardzo kreatywna i stara się realizować większość swoich planów. Jaśminowiec także bardzo nie lubi, kiedy nie ma czyjejś uwagi. Aby ją zdobyć, potrafi krzyczeć lub specjalnie coś broić. Jest więc kimś w rodzaju atencjary.

MORALNOŚĆ

Bez problemu mogłaby skrzywdzić wrogiego jej kota, na przykład takiego, który zagraża jej klanowi i rodzinie. Przed zabiciem miałaby lekkie opory, jednak jeśli wymagałaby tego sytuacja, dałaby radę uśmiercić inną osobę. Nie zrobiłaby tego bez powodu, tylko w obronie bliskich. Co do wiary, jest ateistką. Do kodeksu nie przykłada zbyt wielkiej wagi, stara się go jednak nie łamać wprost, nie chciałaby zostać ukarana. Zdarza jej się jednak lekko naginać zasady.

CIEKAWOSTKI

- Ozdabia sobie futro liśćmi, które spadną ze skóry jej matki
- Jej ulubiona zdobycz to wiewiórka
- Uwielbia bawić się w kulkę z mchu (ta zabawa polega na łapaniu kulki z mchu, często, aby ją stworzyć, Jaśminowiec podkrada innym mech z legowiska)

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie umie dobrze kłamać, ma mało sił
Mocne strony: Jaśminowiec ma dobrą pamięć i jest odporna na manipulację. Jest zwinna, co przydaje się w walce.

RELACJE

RODZINA

Matka - Żmija (trans kotka, Jaśminowiec traktuje ją jako swoją wyrocznię, pyta niemal o wszystko, zakładając, że matka będzie znała odpowiedź)
Matka - Cierń (lubi ją, jednak potrafi się z nią czasami pokłócić i obrazić na trochę, oczywiście o wszystkim zapominając w przeciągu paru uderzeń serca)
Rodzeństwo - Cień (uwielbia testować na nim swoje psikusy), starsze: Wiciokrzew
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Dereńka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Owocowym Lesie w miocie Żmiji i Cierń, za panowania Sówki razem z Cieniem.