BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 lutego 2014

MIRABELKA

Autor grafiki: prega
OGÓLNE
MIRABELKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Zwiadowca

- - - -

Właściciel: .caelio (autor: svenpechter)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Pierwsze, co rzuca się w oczy na widok Mirabelki to jej drobna sylwetka. Kotka jest chuda, a przy tym i niewysoka. Ma za to całkiem długi ogon, więc trzymając go w dole, przy okazji zamiata za sobą ziemię. Jej mordka jest z kolei nieco pucołowata, zupełnie jak u ojca, co kontrastuje z resztą jej szczupłego ciała. Oczy kotki mają limonkowy odcień, przy źrenicy są jednak ciemnozielone. Mirabelka ma półdługie, bardzo mięciutkie i pofalowane w niektórych miejscach futerko. Jest ono bure, z wieloma małymi rudymi plamkami na grzbiecie, charakterystycznymi dla umaszczenia tortie. Posiada też nieco bardziej wyraźną rudą plamę na pyszczku, a także rude palce u przednich łap i rudą końcówkę ogona. Na jej prawym uchu znajduje się nacięcie na znak wykonywanej rangi. 
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - bura tortie pręgowana dziko z akcentami
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Z pozoru ciche, nieśmiałe, nie mówiące za wiele kocię - taka może się wydawać dla kotów, które nie znają jej za dobrze. Im więcej czasu spędzi się z szylkretową, tym bardziej pokazuje ona swoje prawdziwe oblicze. Mirabelka potrafi być naprawdę energiczna i rozgadana, jeśli tylko znajduje się wśród kotów, przy których czuje się swobodnie. Głównie mowa tu o jej rodzinie, w której jest prawdziwą duszą towarzystwa - a przynajmniej pod warunkiem, że akurat ma dobry humor. Niestety jej nastrój zmienia się bardzo szybko i bardzo małe rzeczy mogą ją ucieszyć lub wręcz przeciwnie, zdenerwować czy zasmucić. Często są to skrajne emocje i kotka ma problem z panowaniem nad nimi, dlatego zdarza się, że nagle zaczyna krzyczeć, śmiać się lub płakać. Zdaje się, że Mirabelka po prostu wszystko czuje dwa razy mocniej, niż inni. Jest niezwykle wrażliwa i uczuciowa, a także posiada ogromną empatię. Zawsze stara się troszczyć o tych, którzy są dla niej ważni.

MORALNOŚĆ

Ciężko określić moralność w tak młodym wieku. Mirabelka nie wyobraża sobie jednak kogoś skrzywdzić, ani tym bardziej zabić, choć kto wie co jest w stanie zrobić pod wpływem emocji? Jeśli chodzi o wiarę, kotka jeszcze niewiele rozumie, jednak wydaje się być zaintrygowana, kiedy słyszy od starszych kotów historie o Wszechmatce.

CIEKAWOSTKI

- Uwielbia gwiazdy i często w nocy wymyka się ze żłobka, by je obserwować. Uważa, że nie ma na świecie nic piękniejszego.
- Ma tendencję do zbieractwa. Lubi zatrzymywać ze sobą różne przedmioty które znalazła, takie jak piórka czy ładne kamyki i bardzo się do nich przywiązuje.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: jest dość naiwna i łatwo ją oszukać, ma też problemy z koncentracją
Mocne strony: szybko się uczy, jest ambitna i zdeterminowana, a także całkiem szybka i zwinna

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Agrest (biologiczny), Kuklik (przybrany)
Matka - Krucha
Rodzeństwo - Gracja, Migotka, Malinka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Gęgawa
Uczniowie obecni - Mróz
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się w Owocowym Lesie w wyniku umowy pomiędzy Agrestem a Kruchą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz