BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot Samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(trzy wolne miejsca!)

Na blogu zawitał nowy event walentynkowy! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 grudnia 2014

MUCHA

Autor grafiki: .barwinek1138
OGÓLNE
MUCHA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualny
Przynależność: Samotnik > Owocowy Las
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: k1rko)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mucha, to wysoki kocur o smukłej, delikatnie umięśnionej sylwetce. Łapy jego są długie i zwinne, a ciało giętkie. Oczy Muchy są duże, zawsze szeroko otwarte, przez co przypominają one oczy owada. Pręgi jego pokrywają całe ciało, a biel na piersi kota układa się w wzór przypominający skrzydła robaka. Ogon kocura jest długi, a futro na nim zawsze ulizane.
Cechy szczególne - Szerokie oraz jaskrawe pomarańczowe oczy, przypominające oczy muchy. Biel na ciele kocura przypomina skrzydła owada. Posiada on długą bliznę na grzbiecie, jednak za każdym razem, gdy ktoś go pyta o jej pochodzenie, ten unika tematu…
Kolor sierści - Czarna pręgowana klasycznie z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Mucha, to kot o bardzo energicznej osobowości. Wszędzie go pełno, a wybryki jego zdają się nie mieć końca. Gdy spędzasz czas w Owocowym Lesie i słyszysz, jak coś się wali, możesz spodziewać się, że zobaczysz tam ten mały pomiot prosto z samej Mrocznej Puszczy... Jest on kotem sprytnym, który nie obawia się wyzwań oraz nowych rzeczy, dlatego zawsze będzie on pierwszy do postów lub ‘ryzykownych’ misji w świecie kociaka. Ciekawości w życiu kocura również nigdy nie brakuję. Żaden kąt nie pozostanie kocurowi obcy, każda dziura, każda dziupla będzie dokładnie zbadana przez Muchę bez wyjątków, nawet i takie miejsca, w których nie powinien się znajdować…

MORALNOŚĆ

Mucha na chwilę obecną jest kociakiem. Jedyne co się liczy w jego życiu to figle i psoty. Jest to idealny czas, aby rodzice byli w stanie przedstawić mu sposób, w jaki działa świat. W tym okresie życia, słowo rodzica jest niczym prawo, czyż nie? Chyba że tyczy się ono zakazu opuszczania żłobka…

CIEKAWOSTKI

- Uwielbia on polować na wszystkie owady, szczególnie muchy.
- Jego ulubiona czynność na chwilę obecną, to wciskanie pyska w trawę i obserwowanie robaczków.
- Zawsze straszy innych paskudnymi owadami, które uda mi się znaleźć.
- Ma ADHD.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: I
Słabe strony:
- Przez swoje szczupłe ciało, Mucha nie jest aż tak silny pod względem fizycznym. Nadrabia on jednak swoim sprytem, wykorzystując siłę przeciwnika.
- Bardzo łatwo miotać nim na boki tak, jak komuś się podoba. Niska waga kocura ułatwia to. Mimo wszystko nigdy się nie poddaje i walczy do końca, sprawnie unikając ciosów.
- Mucha jest bardzo zapominalskim kotem, który potrafi zapomnieć o swoim wyznaczonym zadaniu w ciągu kilku uderzeń serca, gdy coś odwróci jego uwagę.
Mocne strony:
- Mucha jest kotem o nadzwyczajnej szybkości. Jego długie łapy umożliwiają mu szybkie pokonywanie dystansów.
- Bardzo dobrze skacze, nawet na dalekie odległości.
- Potrafi wykonywać wiele czynności jednocześnie. Podczas patroli będzie w stanie mówić, jednocześnie wykonując swoje obowiązki.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Bezimienny kocur - biologiczny rodzic | Rokitnik - przybrany rodzic, Żagnica - przybrany rodzic
Matka - Prakseda - biologiczny rodzic
Rodzeństwo - Sajgon
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Kaczka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w miocie obcego kocura oraz Praksedy, wychowywany przez matkę na idealnych ochroniarzy. W wieku pięciu księżyców został odnaleziony przez patrol Owocowego Lasu, podczas gdy matka ich uciekła, porzucając kociaki. Oczarowani siłą Muchy oraz Sajgonika, Rokitnik i Żagnica zadecydowali zaadoptować dwójkę kociąt. Zamieszkali oni w Owocowym Lesie za czasów panowania Sówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz