BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

ŚLIMAK

Autor grafiki: Lucek#4040 / marchewkaluka@gmail.com
OGÓLNE
ŚLIMAK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga:
Starszy (wcześniej zwiadowca)

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Lucek#4040 / marchewkaluka@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Wysoki kocur o długich łapach i cienkim ogonie. Ma w większości białe futro, które staje się czarne na jego pysku, uszach, ogonie i łapach. Ma też błyszczące, niebieskie oczy i ciemny nos. Jego uszy są tylko odrobinę za duże.
Cechy szczególne - Podbródek wiecznie mokry od śliny, która praktycznie bez przerwy wypływa mu z pyska.
Kolor sierści - Czarny point syjamski z bielą.
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Niebieskie
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Niby dorosły kot, a jednak zachowuje się niepoważnie. Ślimak jest typem stworzenia, które zupełnie nie ogarnia tego, co dzieje się wokół niego. Może dawać pozory po prostu kogoś wyluzowanego, kogoś kogo niewiele rzeczy przejmuje, ale fakt jest taki, że kocur nawet nie zauważa problemów gdy te stoją mu przed nosem. Ma absolutny brak wyczucia, nie myśli nad tym, co mówi i nie jest zbyt bystry. Roztrzepany i nie myślący nad tym, co robi w większości sytuacji. Nie nauczył się nigdy pełnego szacunku do innych kotów, właściwie to Ślimak nie zna samego pojęcia szacunku, dla lubianych kotów jest po prostu nieco milszy niż dla tych obojętnych. Miewa problemy z określaniem swoich emocji i zazwyczaj otwiera się (tak całkowicie) jedynie przy tych najbliższych kotach. Pomimo tego jest jednak wielką przylepą nawet względem nieznajomych, ciężko jest się go pozbyć gdy już się przyczepi. To rozgadany, wiecznie wesoły kocur który do wszystkiego podchodzi optymistycznie.

MORALNOŚĆ

Tak samo jak rodzice wierzy w Wszechmatkę. Nie skrzywdziłby nikogo fizycznie… w każdym razie nie celowo. Ma dosyć pacyfistyczne podejście do życia.

CIEKAWOSTKI

- Bez przerwy się porusza. Nie potrafi stać w miejscu i nic nie robić.
- Zdaje się nie pojmować wiary rodziców, ale jest w nich tak zapatrzony, że również podąża tą ścieżką.
- Większość rzeczy które mówi, kieruje do samego siebie. 
- To on wymyślił nowe imię Patyczaka i jest z tego dumny

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Nie skupianie się na aktualnych wydarzeniach, a także nie branie rzeczy na poważnie, co zdecydowanie utrudnia mu ocenianie swojej sytuacji. Jest też dosyć uparty.
Mocne strony: Jest zwinny i szybki, patykowate ciało pozwala mu na dobre uniki. Dodatkowo ma dobry zmysł smaku… choć sam nie wie na co to mu się przyda. Dodatkowo jest dobry we wspinaczce, głównie na drzewa.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Żurawina, jego wzór do naśladowania!
Matka - Maczek, kochana mamusia!
Rodzeństwo - Traszka i Gwiazdnica, siostry, których może i nie zna najlepiej ale wciąż uwielbia!
Partner - Patyczak - po wielu zawirowaniach Ślimak nareszcie odkrył, że się w nim zakochał. Wygłosił mu wtedy romantyczne przemówienie i zostali parą, teraz tworząc szczęśliwą rodzinę
Potomstwo - przybrane: Czernidłak i Pieczarka, czyli kocięta które zesłała mu sama Wszechmatka! Kocha opowiadać im swoje historie! 

INNE

Bliscy - Daglezjowa Igła, dobra przyjaciółka z którą lubi spędzać czas. Kuklik, choć jest jedynie jego mentorem, wciąż uważany jest przez Ślimaka za bliskiego kolegę.
Wrogowie - Ślimak nie lubi robić sobie z kotów wrogów. Brak.

SZKOLENIE

Mentor - Kuklik
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Łuska, Skałka
HISTORIA

Urodzony w Owocowym Lesie w szczęśliwej rodzince. Prowadził swobodne życie, zaprzyjaźniając się z Kuklikiem, Daglezjową Igłą i Patyczkiem. Stracił oboje rodziców podczas bezwzględnego rozkazu Komara i jego siostra zdecydowała się odejść do Klanu Wilka, ale na szczęście nie zdołało go to podłamać na długo. W pewnym momencie jego relacja z Patyczkiem zaczęła się robić dziwna, przybierając jeszcze inny wymiar, gdy Ślimak natrafił na parę kociąt i od razu zdecydował się na ich adopcję, proponując to samo Patyczakowi. W ten sposób oboje zostali rodzicami nawet nie będąc w związku. Mimo to w końcu nadszedł moment, w którym Ślimak zdał sobie sprawę, co czuje do przyjaciela i zostali parą. Aktualnie zasypuje Czernidłaka i Pieczarkę swoimi cudownymi opowieściami oraz z dumą szkoli córkę swojej siostry. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz