BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 26 października, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

JAŚMINOWIEC

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
JAŚMINOWIEC
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: wierzba9005 (autorzy: xxhazelxx_98068, diament123)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jaśminowiec jest wysoką, smukła kotką o krótkim futrze. W przeciwieństwie do większości kotów jej długie, zgrabne kończyny kończą się małymi łapami. Jej srebrna sierść przecinana estetycznymi, czekoladowymi zawijasami jest niemal zawsze nienagannie ułożona. Jej brzuch, pierś i pyszczek są pokryte czystą bielą. Dodatkowo Jaśminowiec ma krótkie skarpetki na wszystkich łapach. W futrze kotki czasami można zauważyć liście, które podkrada swojej matce, gdy jej spadną ze skóry. Ma duże, spiczaste uszy oraz trójkątny pyszczek, na którym znajdują się żółte oczy i różowy nosek. Jej wąsy są długie.
Cechy szczególne - małe łapy
Kolor sierści - czekoladowa srebrna pręgowana klasycznie z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Jaśminowiec nie cierpi, gdy ktoś jej rozkazuje. Jest niezależna i nie daje sobą pomiatać. Gdy jak już ktoś próbuje to robić, nie słucha go. Stroszy sierść i specjalne robi na przekór, aby pokazać, że nie jest kimś do wykonywania rozkazów. Można ją też nazwać buntowniczką. Lubi wymyślać swoje własne zasady, zwłaszcza jeśli te obecnie nie mają dla niej sensu. Do reguł nie przykłada zbyt wielkiej wagi, jest raczej łobuziarą. Zdarza jej się naginać zasady i to dosyć często. Czasami też spłata jakiegoś psikusa, jednak bliskim raczej za mocnym nie robi, bo nie chce, aby się na nią obrazili. Dla przyjaciół jest bardzo miła, pomocna i przyjacielska. Powierzoną jej tajemnicę zachowa w sekrecie, chociaż ledwo się powstrzyma przed rozpowiedzeniem jej każdemu. Może być lojalnym towarzyszem zabaw, ma bowiem bujną wyobraźnię. Potrafi wymyślać niemal wiarygodne historie, a w jej głowie roi się od pomysłów. Kotka jest bardzo kreatywna i stara się realizować większość swoich planów. Jaśminowiec także bardzo nie lubi, kiedy nie ma czyjejś uwagi. Aby ją zdobyć, potrafi krzyczeć lub specjalnie coś broić. Jest więc kimś w rodzaju atencjary.

MORALNOŚĆ

Bez problemu mogłaby skrzywdzić wrogiego jej kota, na przykład takiego, który zagraża jej klanowi i rodzinie. Przed zabiciem miałaby lekkie opory, jednak jeśli wymagałaby tego sytuacja, dałaby radę uśmiercić inną osobę. Nie zrobiłaby tego bez powodu, tylko w obronie bliskich. Co do wiary, jest ateistką. Do kodeksu nie przykłada zbyt wielkiej wagi, stara się go jednak nie łamać wprost, nie chciałaby zostać ukarana. Zdarza jej się jednak lekko naginać zasady.

CIEKAWOSTKI

- Ozdabia sobie futro liśćmi, które spadną ze skóry jej matki
- Jej ulubiona zdobycz to wiewiórka
- Uwielbia bawić się w kulkę z mchu (ta zabawa polega na łapaniu kulki z mchu, często, aby ją stworzyć, Jaśminowiec podkrada innym mech z legowiska)

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie umie dobrze kłamać, ma mało sił
Mocne strony: Jaśminowiec ma dobrą pamięć i jest odporna na manipulację. Jest zwinna, co przydaje się w walce.

RELACJE

RODZINA

Matka - Żmija (trans kotka, Jaśminowiec traktuje ją jako swoją wyrocznię, pyta niemal o wszystko, zakładając, że matka będzie znała odpowiedź)
Matka - Cierń (lubi ją, jednak potrafi się z nią czasami pokłócić i obrazić na trochę, oczywiście o wszystkim zapominając w przeciągu paru uderzeń serca)
Rodzeństwo - Cień (uwielbia testować na nim swoje psikusy), starsze: Wiciokrzew
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Dereńka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Owocowym Lesie w miocie Żmiji i Cierń, za panowania Sówki razem z Cieniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz