BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

24 maja 2014

PIÓROLOTKOWY TRZEPOT

Autor grafiki: rachel
OGÓLNE
PIÓROLOTKOWY TRZEPOT
*Poprzednie imiona: Piórolotek > Piórolotkowa Łapa
Płeć: kocur
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: Pręga || Właściciel: tsumeri_

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Piórolotek wygląda jak chodzący puszek. Mimo drobnej sylwetki, długa, gęsta sierść pokrywająca jego ciało, daje złudne wrażenie objętości. Biel znajduje się na jego pysku, łapkach, klatce piersiowej i ciągnie się aż do ogona. Jego pysk zdobi para dużych, okrągłych oczu o unikalnym kolorze morza, której bacznie obserwują otaczający go świat.
Cechy szczególne - bardzo długie i gęste pędzelki, wibrysy, wąsy i futro w uszach, łaciate poduszeczki łapek.
Kolor sierści - srebrny niebieski pręgowany dziko z akcentami point tonkijski bicolor
Długość sierści - długa
Kolor oczu - morskie (niebieskie)
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER

Nadal ciekawski i ginący w większych grupach. Swoje spokojne usposobienie zawdzięcza swojemu wycofaniu, najpewniej spowodowanemu wykluczeniem w dziecięcych zabawach, jak i w ogóle z grupy. Wszystko to spowodowało, że kocurek większość czasu spędza w swojej głowie, z wymyślonymi postaciami, historiami, wyobrażając sobie różne scenariusze. Stara się dostrzegać pozytywy w otoczeniu, zawsze będzie zwracał uwagę na piękne lub nietypowe rzeczy dookoła niego, przez co jego łebek czy oczy mogą podążać za nawet najmniejszą, niepozorną rzeczą.  Nie ma problemu z nawiązywaniem kontaktów z całkiem obcymi mu kotami, uwielbiając się wsłuchiwać w opowiadane przez nie historie, przez co szybko nawiązuje z nimi bliskie relacje. Sam również lubi podłapać temat i zacząć opowiadać bajki, lub koloryzować przekazane mu opowieści. W większych grupach lubi przebywać tylko wtedy, kiedy nie czuje się przy nich źle, a sam może się dzięki temu dowiedzieć wiele nowych informacji, oraz odkryć trochę o swoich rozmówcach, w dodatku większość czasu milczy, odzywając się jedynie zapytany. Zdecydowanie nie jest typem lidera, podążając za bardziej zdecydowanymi, pewnymi siebie kotami, w których towarzystwie lubi się obracać. Swoją śmiałość traci, kiedy w jego otoczeniu brakuje osób, które by go poprowadziły przez życie. Bardzo chłonie do siebie energię z otoczenia oraz wszelkie bodźce, przez co umie odczytać atmosferę czy innego kota. Zawsze analizuje swoje jak i postępowania innych.


MORALNOŚĆ


Piórolotek wierzy w Klan Gwiazdy, jednak czasem neguje ich decyzje, poddając pod wątpliwości niektóre sprawy. Zazwyczaj nie ma do czegoś problemu, jeśli nie poczuje negatywnych skutków na własnej skórze. Jego moralność opiera się zazwyczaj na jego własnych uczuciach, jeśli uczucia podpowiedzą mu, że coś jest złe, to znaczy, że coś jest złe. Rzeczy które zdawać by się mogły 'czarno-białe" zawsze poddaje próbie i nie wierzy w klarowną część świata. Zawsze jest jakieś ale, zawsze są sytuacje, które pozwalają na odejście z normy. Nie lubi podążania za tłumem, chociaż jest to wygodne, lubi się wyróżniać, by nie dzielić z całą resztą jednej szarej komórki, tworząc zbiorową świadomość. Ponad klan i jego zasady ceni sobie koty, które kocha. 


CIEKAWOSTKI


𓆰 Lubi wtykać nosek w futra innych kotów.
𓆰 Panicznie boi się bobrów i wydr.
𓆰 Okazjonalnie pije wodę morską, przez co niektórzy dziwnie się na niego patrzą.
𓆰 Potrafi się zauroczyć w czyimś wyglądzie, czego jest całkiem świadomy. Uwielbia wszystko co śliczne lub "inne", co z łatwością go zainspiruje. 
𓆰 Ma naprawdę przyjemny dla ucha, melodyjny i miękki głos, dzięki któremu może nucić kołysanki dla świetlików. Uwielbia te owady. 
𓆰 Nie znosi wysokich temperatur, gdyż łatwo się przegrzewa. O ile uwielbia letni klimat, wszechstronną zieleń i szum traw oraz zapachy ziół, tak o wiele bardziej raduje się na wieść o zimie. 
𓆰 Podpatrzył od Kawczego Serca, jak kotka zbiera piórka. Od tego momentu sam lubi je zbierać, szczególnie te białe i niebieskie, które wtyka w sierść, naśladując opiekunkę. Czasem również lubi jej coś przynosić. 
𓆰 Chciałby być świetlikiem, albo siłą natury, dzięki której życie innych kotów byłoby lepsze. 


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Ciągłe podążanie za innymi, częsta uległość, siła też u niego kuleje + szybko się przegrzewa i męczy na słońcu. 
Mocne strony: Nurek czy pływak z niego urodzony i łowca z dobrym nosem. 


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Śnieżne Wspomnienie (Ukochany tata, nie ma pojęcia dlaczego tak często jest smutny)
Matka - Pruszka (Nie wie kim była. Wierzy, że jego matką tak naprawdę jest jedna z kotek w klanie, nie dopuszczając do siebie myśli, że matka mogłaby już nie być na tym świecie)
Rodzeństwo - Morska Łapa (kocha siostrę, uwielbia razem z innymi kociakami uczestniczyć w jej często niebezpiecznych zabawach)
Partner///
Potomstwo///


INNE

𓆰 Pszczela Duma - Niania, lubił ją, chociaż zdaje sobie sprawę, że nie była jego biologiczną mamą.
𓆰 Kawcze Serce - Doceniał kotkę oraz każdą chwilę z nią spędzoną. Była w jakimś stopniu jego opiekunką którą podziwiał i jakaś część niego ma do niej żal, że zostawiła go bez pożegnania. 
𓆰 Karasiowa Ławica - Pierwsza uczennica, z którą nawiązał całkiem głęboką relację. Kocha kotkę na swój sposób i nie chce, by się jej coś stało, dlatego też żal mu jest, gdy widzi, jak ta próbuje zmienić Klan Nocy na lepsze, niestety bez skutku. Chciałby jej jakoś bardziej pomóc, tylko jak? 
𓆰 Srocza Gwiazda - Z jednej strony doszukuje się u niej pozytywów, ale z drugiej nie potrafi pozbawić się uczucia żalu w jej stronę. Nie lubi kotki. Jej dyskryminacja czekoladowych kotów jest dla niego całkiem niezrozumiała i nie jest w stanie pojąć, czemu jest taka niesprawiedliwa. Może to jakaś trauma z dzieciństwa? 
𓆰 Tuptająca Gęś - To jej wina, że oskarżyli Topikową Głębinę. Nie lubi kotki, jej obnoszenia się ze sobą, tego zimna, które od niej bije. 
𓆰 Różana Woń - Podobnie jak za matką, nie przepada również za jej córką. Medyczka jest zimna i opryskliwa, a tytuł księżniczki zdaje się tylko ten stan i zadufanie pogłębiać. Nie lubi do niej chodzić. 
𓆰 Algowa Struga - Cudowne, miłe dziecko! Naprawdę przykro mu, że jej relacja z siostrą wygląda tak, jak wygląda, jednak zawsze stanie po stronie Algi. 
𓆰 Nenufarowy Kielich - Jak się okazało, całkiem dobra przyjaciółka. Zawiązał z nią relacje dopiero w dorosłym życiu i naprawdę ceni sobie jej towarzystwo. Daje mu poczucie komfortu, którego od dawna nie czuł. 
𓆰 Krabowe Paluszki - Dyskomfort. 
𓆰 Skacząca Cyranka - Wychowali się razem i budowali fortece, czemu miałby jej nie lubić? 
𓆰 Kazarkowa Śpiewka - Jednocześnie rozumie i nie rozumie, dlaczego opuściła klan. Z jednej strony ma żal, ponieważ obiecali sobie, że żadne z nich nie odejdzie, a z drugiej walczy z poczuciem, że nawet kotkę rozumie. Czuje jednak, że coraz częściej opuszczają go koty, na których mu zależy. 
𓆰 Bagietka - Kocie Kazarki. Nie rozumie, czemu kotka go porzuciła. Stara się spędzać z malcem dużo czasu, czując się za niego trochę odpowiedzialny. 
𓆰 Biedronkowe Pole -
𓆰 Topikowa Głębina -
𓆰 Kruczy Szpon -
𓆰 Mandarynkowe Pióro -
𓆰 Mirabelka -
𓆰 Syreni Lament -
𓆰 Krzycząca Makrela -
𓆰 Nimfie Zwierciadło - 

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Karasiowa Ławica
HISTORIA

Urodzony jako owoc tragicznego romansu  wojownika Klanu Nocy, Śnieżnego Wspomnienia i byłej pieszczoszki - Pruszki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz