BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

26 lutego 2014

POKRZYWOWY WĄS

 

Autor grafiki: Barwinek1138 (discord)

OGÓLNE
POKRZYWOWY WĄS
*Poprzednie imiona: Pokrzywek > Pokrzywowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC [Autor:
distrubia2@gmail.com lub discord: Barwinek1138]
Opiekun: kruliik.
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szczupły kot, jednak bardzo puchaty. Przez to, że jego sierść jest półdługa, wygląda na okrąglejszego, niż jest w rzeczywistości. Uszy szpiczaste, oczy okrągłe i błyszczące jak słońce, kontrastują z jego ciemnym umaszczeniem.
Cechy szczególne - Można by rzec, że grymas na pyszczku. Poza nim jest najzwyklejszym niebieskim kotem.
Kolor sierści - niebieski jednolity
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółte
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Arogancki i pewny siebie, to bez wątpienia można o nim powiedzieć, bo choć nie jest już małym kociakiem, nadal przejawia masę cech z tamtego okresu. Uważa się za nie wiadomo kogo chociaż ledwo od ziemi odstaje. Chciałby poznać zewnętrzny świat i jego obyczaje, bo Klan Wilka wydaje mu się nudny. Co do poznawania innych kotów - nie jest zbyt chętny. Woli własne towarzystwo, bo w końcu jest najlepszy i najmądrzejszy. Trzyma się z boku, będąc w cieniu. Stroni od bycia w centrum uwagi, w takim świetle reflektorów. Nie robi żadnych dram, raczej załatwia sprawy "po cichu" oraz "po swojemu". Niezłe z niego ziółko i przejawia tendencje do ciągłego wpakowywania się w kłopoty.

MORALNOŚĆ
 
Bez problemu skopałby tyłek komuś, kogo uważałby za zasłużonego takiej kary. Na przykład jeśli jego rodzeństwo zrobiłoby coś nie po jego myśli - zwyzywałby od baranów, dał po łbie i kazał powtarzać. Preferuje rozwiązywanie spraw poprzez użycie siły.

CIEKAWOSTKI

- Nie lubi tłumów, woli trzymać się na uboczu
- Nie rozumie niektórych schematów zachowań, zwłaszcza kotek, te to dopiero są skomplikowane 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: 
- Nie potrafi rozmawiać z innymi kotami, głównie przez to, że często używa sarkazmów i przytyków, przez co inni nie chcą się z nim zadawać 
- Jest uparty, czasem wręcz oporny
- Kiepski z niego tropiciel, raczej woli zrobić wielkie wejście i wpaść w sam środek walki 
- Istnieje szansa, że mógłby zakwestionować czyjś rozkaz. Zależy to od wielu czynników i raczej rzadko się zdarza, ale jeśli nie wierzy w czyjeś umiejętności i nie widzi w tym kocie kogoś, za kim można podążać, to mógłby się przeciwstawić albo po prostu działać wedle swoich zasad.
Mocne strony: 
- Jest całkiem mądry 
- Nie ma oporów, żeby wdać się z kimś w potyczkę, ba, wręcz lubi to robić, sprawdzać czyjeś umiejętności 
- Zwinny i logicznie myślący, nie zrobi żadnego zbędnego kroku w walce czy zwykłej konfrontacji bez użycia przemocy.
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Gronostajowy Taniec (*)
Matka - Płonąca Dusza (*)
Rodzeństwo - Ognista Piękność

INNE

- Na razie nikogo z klanu, czy też spoza, nie zna

SZKOLENIE

Mentor - Lodowy Omen
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Trzcinniczkowa Dziupla
HISTORIA

Urodzony w Klanie Wilka za czasów rządów Błękitnej Gwiazdy.

OGNISTA PIĘKNOŚĆ

Autor grafiki: Avo
OGÓLNE
OGNISTA PIĘKNOŚĆ
*Poprzednie imiona: Ogień - Ognista Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor/opiekun: Avo)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest to piękna kocica o rudej sierści w cętki. Jej wygląd to jej chluba, dlatego też całe futro jest zadbane i lśniące. Często wplata w nie świeże kwiaty. Posiada żółte oczy. 
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - ruda pręgowana cętkowanie
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółte
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Ogień to kotka, która od pierwszego oddechu wie czego chcę. Zawsze staje twardo przy swoim i ma gdzieś opinie innych. Wszystko co robi, robi dla swoich własnych egoistycznych zachcianek. Jest strasznie uparta. To wielka dama, która lubi, gdy wszystko jest jej przynoszone pod nos. Jedyne czym się zajmuje to pielęgnacją i eksperymentowaniem nad układaniem futra. Kotka potrafi długimi godzinami wpatrywać się w czyjąś sierść, przekrzywiając łeb i zastanawiając się jak takie kudły okiełznać, by wyglądały znośnie. Z tego też powodu nie ceni przestrzeni osobistej i pcha się z łapami do każdego, by tylko poprawić komuś kłaki, wytknąć, że są brudne lub zacząć prawić swoje kampanie na rzecz czystości. Wszystko co wygląda obrzydliwie przyprawia ją w dyskomfort, dlatego pragnie, aby świat w końcu nauczył się piękna jakim jest porządek. Spanie na brudnej ziemi? Zapomnij! Musi mieć mech! I to nie byle jaki a świeży oraz pachnący. Jest perfekcjonjstką, więc jeżeli zauważy, że coś zostało zrobione na odwal, da po pysku. Nie przepada za pracą, obawia się o swoje pazurki, bo nie daj Klanie Gwiazdy, że się ułamie to wpadnie w taki ryk, że każdemu uszy zwiędną. Jest wielką marzycielką, często wzdychającą do swojego wyimaginowanego przyszłego życia, w której każdy się jej słucha i docenia jej rady. Ogień jednak tak jak jej imię wskazuje nie jest zbyt spokojna. To uśpiony wulkan, który potrafi wybuchnąć niespodziewanie. Potrafi nawrzeszczeć na dorosłego kota, gdy ją rozzłości, a nawet rzucić się na niego i pogryźć. Nie lubi być ignorowana, za to często podlizuje się do osób, które lubi (a raczej, które są w stanie zapewnić jej coś, dzięki czemu zasłużą na jej przyjaźń). Bo tak... Kotka nie lubi flej i biedoty, za to uwielbia wszelakiego rodzaju prezenty. Nie grzeszy inteligencją, więc nie zauważy, gdy ktoś nią manipuluje. Jednakże, gdy się o tym od kogoś dowie to pobije.

MORALNOŚĆ

Jest w stanie kogoś podrapać i ugryźć, gdy jest zła. Nie wie czym jest moralność, takie trudne sprawy nie są na jej głowę. Nawet, gdy ktoś jej to wytłumaczy to o tym zapomni, bagatelizując całą sprawę. 

CIEKAWOSTKI

- Marzy jej się spotkanie księcia z bajki. Często fantazjuje o swojej przyszłości z nim u boku. 
- Ładnie się śmieje. 
- Lubi nacierać sierść kwiatami, aby ładnie pachnieć. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: brzydzi się brudu, leniwa, wielkie ego
Mocne strony: odważna, perfekcjonistka

RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Pokrzywowa Łapa
Partner - Płomienny Ryk (to jej książe z bajki)
Potomstwo - Aksamitkowa Łapa, Rudzikowa Łapa, Pożarowa Łapa

INNE

SZKOLENIE

Mentor - Jadowita Żmija
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako córka Gronostajowego Tańca i Płonącej Duszy w Klanie Wilka pod rządami Błękitnej Gwiazdy. 

22 lutego 2014

DRYFUJĄCA ŁAPA

  Autor grafiki: _kierdel

OGÓLNE
DRYFUJĄCA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Fluoryt
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: malinaah881@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Ogólny opis - Fluoryt ma długie futro. Jest wysoka, lekko wychudzona, na smukłych łapach. Z przodu, na jej twarzy widoczna jest opadająca grzywka, z przedziałkiem na środku. Jej długie uszy są przyozdobione na końcu pędzelkami. Ma bardzo długi ogon. Całe jej futro jest niebieskie, z pręgami na całym ciele. W niektórych miejscach na twarzy, końcówce łap i pod ogonem da się zauważyć lekkie przejaśnienia. Jej oczy mienią się jasnym brązem. W futrze wplata sobie różne dodatki, od kwiatów, roślin, resztek owadów, piór, po znalezione odpadki. Wymienia je dość szybko, aby nie zaznać jakiejkolwiek monotonii. Można powiedzieć, że jest sroką - uwielbia mieć na sobie wszystko co świecące, kolorowe i przyciągające uwagę.
Cechy szczególne - długie pędzelki na uszach, bardzo długi ogon
Kolor sierści - niebieski pręgowany tygrysio
Długość sierści - długa
Kolor oczu - brązowe
Problemy zdrowotne - ///


CHARAKTER

Fluoryt można opisać trzema słowami, buja w obłokach. Jej umysł ciągle wypełniają niezliczone historie, opowiadania, pomysły czy marzenia. Jest to kotka nadzwyczaj kreatywna, każda jej wypowiedź kreowana jest w sposób fantastyczny, wręcz poetycki. Romantyzuje życie i wszystko potrafi przekręcić w pozytywy. Kotka bardzo gadatliwa, ale czasami bywa nadzwyczaj cicha. Uwielbia zatracać się w swoich myślach, dryfować po świecie pomysłów i marzeń.
Fluoryt jest bardzo ekspresyjna. Każda jej wypowiedź skrywa w sobie wiele uczuć i łatwo można ją rozgryźć. Swoją drogą, jest to kotka bardzo emocjonalna i wrażliwa. Zdarza jej się zbyt bardzo brać do siebie błahe słowa, więc sarkazm czy ironia w jej stronę są bardzo złym pomysłem. 


MORALNOŚĆ

Fluoryt do spełnienia swoich marzeń czy opowieści byłaby zdolna do prawie wszystkiego, jednak
mało prawdopodobne, by dopuściła się morderstwa. Jest kotką bardzo wrażliwą, więc jej serce nie pozwalałoby na taki czyn. 
Wierzy ona w działanie rzeczy fantastycznych oraz paranormalnych. Można też powiedzieć, że jest zieloną wiedźmą. Odczuwa silną więź z naturą, drzewami czy powiewem wiatru. Kamienie są jej drugim ,,ja". To one dają jej największą moc, największe chęci, są jej drogowskazem. Silnie trzyma się ich boku. Z chęcią zażywa ,,zabawne grzybki" od swojego starszego brata, nie widzi w tym nic złego. Odczuwa wtedy największy przypływ kreatywności i szczęścia. 


CIEKAWOSTKI

- Uwielbia grzybobranie.
- Bardzo lubi oglądać żabki czy ptaszki, fascynuje ją ich byt. Uważa, że są to stworzenia bardzo rozumne i fantastyczne, które wysłała nam matka natura.
- Jest ogromną fanką ciem, gdy tylko znajdzie jakieś ich skrzydło zabiera do swojej kolekcji.
- Jej imię dokładnie ją opisuje. Fluoryt - jest to minerał wydobywany z Francji. Znany jako ,,Kamień Geniuszu”, to pojęcie ściśle wiąże się z jej kreatywnością i świadomością. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Ciężko ją czymkolwiek zainteresować, czy skupić uwagę na dłużej, bardzo szybko się rozprasza. Nie ma zbyt silnych łap, co niezbyt sprzyja w walce czołowej.
Mocne strony: Charakteryzuje się dość dużym sprytem, bywa przebiegła i mimo jej braku mięśni, w walce używa swojej kreatywności, głównie aby zdezorientować przeciwnika. Poprzez jej długie i smukłe łapy potrafi dość szybko biegać.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Len [*]
Matka - Ważka [*]
Rodzeństwo - Bracia: Bartek [*], Jędrek [*], Lisówka. Siostry: Kaczka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - Kozi Przesmyk
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Koteczka żyła szczęśliwie w grupie, często kojarzonej z dość mocno specyficznymi kotami. W świecie ludzi, koty te kojarzyć można było z hipisowską naturą połączoną z innymi dziwnymi zwyczajami. Przyjmowali  i sprzedawali ,,Zabawne grzybki”, pomagali duchowo, przeprowadzali ,,egzorcyzmy”. Wierzyli w działanie czakr, kamieni, wszelkich minerałów, natury czy wszelkich bożków. 
Spokojne, zabawne i pełne niezliczonych ciekawostek życie kotów przerwało wtargnięcie ludzi. Zburzyli ich rozpadający się dom. Wszyscy uciekli, pogubili swoje rodziny w panice szukając schronienia i pomocnej łapy. Fluoryt wraz z dwójką swojego rodzeństwa w chaosie stracili rodziców i dwóch braci. Przerażeni w pośpiechu szukali swojego nowego miejsca na Ziemi. W końcu napotkali Klan Burzy, uprzejmych kotów, którzy zdecydowali się przyjąć ich pod swoje skrzydła. 

KACZA ŁAPA


 Autor grafiki: _kierdel

OGÓLNE
KACZA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Kaczka
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: _dasia
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Ogólny opis - "Czy to księżniczka klanu Nocy?" Choć Kaczka to kot o niezwykle ciemnym futrze, to posiada ona biel pokrywającą dolną część jej tułowia, podczas gdy część bieli owija jej pierś i kark niczym rozjaśnione pręgi. Przy wcześniej wspomnianych "pręgach", spoczywa jedna rdzawa plama, która nie dała rady ukazać rudej zapręgowanej sierści przez swój mały rozmiar. Posiada niezwykle elegancki wygląd, a nazywanie ją "panienką" lub "księżniczką" nie pomaga. Styl jej chodu zawsze jest pewny i pełen gracji, a pysk zadarty ku górze. Jej ciemne futro często odbija światło, tworząc niebieską czy fioletową poświatę, a wygląd ten jest mocno uwydatniony na ogonie, przy oczach, jak i jej bokach. Grube futro kotki, które znajduję się na tłowiu i łapach tworzą coś, co przypomina skrzydła. Za głową Kaczki tworzy się pierzasta fryzura, podobnie jak na ogonie kotki, którego futra nie jest ona w stanie opanować. Kaczka zawsze wplątuje w swoje futro czasem to czerwone jagody, którymi również maluje pysk (przeważnie przy oczach, czasem, gdy poniesie ją fantazja, tworzy różne to wzory), jak i w zimnych tonach pióra, przeważnie pochodzące od kaczek, bywa że i gołębi, a rzadziej innych ptaków. Uszy ma ona szerokie i zakończone frędzlami, które spoczywają na smukłym, lecz nadal zaokrąglonym pysku, a oczy jej są duże i ciężko nie zauważyć jej brązowych ślepi. Zdecydowanie kotka, która urodą nie odstępuje.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach, kacze pióra powtykane w sierść, czerwony "lineart" pod oczami
Kolor sierści - czarna szylkretowa jednolita z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu - brązowe
Problemy zdrowotne - obecnie brak.


CHARAKTER

Kaczusia to kotka o dosyć trudnym charakterze, jednak gdy rozumie się jej intencje nie można zarzucić że to kot zły! Jak to na kociaka po dosyć traumatycznym przeżyciu, charakter przestaje być jedynie to cukierkowy i uroczy, a przychodzą kolejne to cechy które próbują uchronić ją przed przyszłym niebezpieczeństwem.
Kaczusia może zdawać się na opryskliwą oraz zadufaną w sobie, słabo ufającą nowymi kotami które otaczają ją z każdej strony - zawsze chodzi delikatnie i oceniającym wzrokiem, i choć ma jedynie pięć księżycy potrafi podciąć komuś skrzydła samymi to słowami, wytykając innym ich błędy jak gdyby sama żadnych nie popełniała, i nie tyczy się to samych obcych jej kotów, a nawet i jej bliskich. Może i obcym uwielbia się wykazywać, rozproszyć pióra i pokazać że to nie byle kotka, piętnując czasem i czując jakby nawet ukazywała im lepszą drogę życia, przy bliskich jednak często komentuje ich zachowania by o nich dbać - próbując polepszyć ich stan życia w dosyć specyficzny sposób.
W końcu, czy ona przypadkiem nie wie wielu rzeczy? Wychowana w rodzinie o tak rozwiniętych tradycjach, od zawsze zaciekawiona wszystkim co ją otacza, oraz potrafiącą uczyć innych jak żyć, to chyba jest ponadprzeciętnie mądrzejsza? Każda jednak próba ukazania jej rzeczywistości kończy się fochem, lub deklaracją że co oni tam wiedzą, przy tym prychając i odchodząc, nie pozwalając sobie ukazać nowej drogi niż ta, którą sama sobie wytacza.


MORALNOŚĆ

Kaczusia to kotka o raczej szarej moralności, nie myślącą o wchodzeniu na dobrą ścieżkę czy specjalnym psoceniu czy niszczeniu komuś życia - w końcu, to jeszcze młode kocię u której może wiele się zmienić. Ma inne spostrzeżenie co wiary i tradycji niż typowy członek klanu Burzy - wierzy w czakre i właściwości surowców ze świata z którego pochodzą, gdzie wiarę wzięła ze swojej rodziny.

CIEKAWOSTKI

- Choć Kaczusi ciężko to przyznać... to uwielbia gdy ktoś dba o nią w różnorodny sposób - martwi się, opiekuje, czyści czy przynosi podarunki. Każdy taki gest to czyste jej spełnienie marzeń, a zwłaszcza zabawa w jej czy czyimś futrze. Kaczusia jednak jest bardzo skryta i nieśmiała na ten temat. Uwielbia okazywanie czułości, jak i głębie kryjącą się w sercach jej i innych kotów.
- Ciężko jest jej obecnie z przestrzeganiem i rozumieniem kodeksu.
- Również przeraża ją wchodzenie i zostawanie w wodzie - przez swoje długie futro które prędko ciężko nasiąka wodą ciężko porusza się jej w takich warunkach, panicznie obawia się dużych zbiorników, lubi jednak zabawę w kałużach.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Pływanie, otrzymywanie obrażeń
Mocne strony: Zwinność oraz szybkość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Len [*]
Matka - Ważka [*]
Rodzeństwo - Lisówka, Fluoryt, Bartek [*], Jędrek [*]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE



SZKOLENIE

Mentor - Leszczynowa Wiązka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Przyniesiona do Klanu Burzy podczas panowania Króliczej Gwiazdy. Jeszcze niedawno żyła poza klanem, urodzona w grupce samotników, już od młodu nasiąkła inną kulturą i wierzeniami pod osłoną ich małej siedziby, tracąc cały to majątek, a co gorsza - większą część rodziny. Niby stało się to niedawno jak i w młodym wieku, Kaczusia jednak prawdopodobnie nigdy nie zapomni całego tego chaosu i doświadczonego bólu, prawdopodobnie formując na tym dalsze spojrzenie na świat i charakter.

RUDA LISÓWKA

  Autor grafiki: brudas69

OGÓLNE
RUDA LISÓWKA
*Poprzednie imiona: Lisówka, Ruda Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Unlabeled
Przynależność: Samotnik > Klan Burzy
Ranga: Wojownik 

- - - -

Właściciel: (Autor: brudas69) Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Lisówka jest wyższy niż silniejszy; kocur charakteryzuje się wiotką, chudą sylwetką oraz rudym, pręgowanym klasycznie, długim futrem z bielą. Ma wyraźnie zaznaczone kości policzkowe i żebra oraz pokaźną kryzę i pędzelki na końcach okrągłych uszu. Jego oczy są jasno niebieskie.
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach. Sylwetka bardzo charakterystyczna dla samotnika - chuda, żylasta, oprócz tego dziki, żwawy chód. 
Kolor sierści - Ruda pręgowana klasycznie z bielą.
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Niebieskie
Problemy zdrowotne - xxx

CHARAKTER

Lisówka to wrażliwy na piękno otaczającego go świata wolny duch. 
Kocur w otoczeniu najbliższych przyjaciół może być prawdziwą duszą towarzystwa, jednakże pozbawiony swojego komfortowego grona, staje się dość zdystansowany. Mimo to, w każdej grupie charakteryzuje go iście gentlemańska uprzejmość, która nie jedną starszą babcię mogłaby oczarować (być może są to cechy, których nauczyli go starsi członkowie grupy), jednak nawet w chwili swej czarującej grzeczności da się wyczuć nutkę krępacji i nieśmiałości. Na szczęście dzieje się tak tylko w ''obcym'' środowisku - dla bliskich, których preferuje mieć kilku zamiast kilkunastu, Lisówka błyszczy entuzjazmem i zadziorną charyzmą, ma w sobie coś z figlarnego kociaka, bo jest wręcz uczulony na nudę i zakochany w przygodzie. Nie stroni od żartów, uwielbia również się droczyć, zwłaszcza, jeśli wie, że poprawi to komuś humor. Tworzy dookoła siebie fasadę dobrze wychowanego, kochanego i nieskomplikowanego młodego kota, jednak w sercu jest dość złożonym pesymistą i wrażliwcem, który od czasu do czasu musi pobyć sam, bo combo jego własnych myśli i słów obcych czasem go przerasta. 
Problemy życia codziennego bywają dla niego często przytłaczające, choć o większości z nich nie powinien zupełnie myśleć, bo zazwyczaj są to kwestie, w których mało kto jest w stanie zrobić cokolwiek. Jest niepoprawnym altruistą, który niespecjalnie szanuje siebie i swoje potrzeby, często ulegając pojedynczemu, błagalnemu spojrzeniu kogoś potrzebującego. Jego nadwrażliwość nie raz zeszkliła mu oczy nocną porą, gdy starał się zasnąć i myślał za dużo. 
Szczęście sprawia mu bycie wsparciem dla innych; nigdy nie widział siebie w roli głównego bohatera, wolałby raczej obrać stanowisko jego najlepszego przyjaciela. Po rozbiciu jego rodzinnej grupy czuje, że jego misją jest chronienie jego rodzeństwa za wszelką cenę i jest to jego główny cel póki co.
W stosunku do obcych zazwyczaj jest przyjacielski, ale ostrożny; stara się unikać konfliktów za wszelką cenę niemal w każdym przypadku. Uważa, że jest to niepotrzebne i niesie za sobą zło praktycznie zawsze. W stosunku do kotów żyjących z walki i przemocy zazwyczaj jest dość uprzedzony.


MORALNOŚĆ

Lisówka jest niemal skrajnie pacyfistyczny - chyba każdy rodzaj przemocy jest dla niego drogą do samozagłady i wojny. W przypadku ataku obcego klanu zapewne po prostu dałby się pojmać, co nie oznacza, że pozwoliłby, by ktokolwiek zaszkodził jego rodzinie, zwłaszcza rodzeństwu. Potępia atak, w chwili trwogi raczej pomagając potrzebującym zbiec, zamiast rzucając się na oprawców w ich obronie. 
Jest wierny bożkom, pod których ‘’pieczą’’ się wychował i nie jest w stanie pojąć zaufania, jakie koty klanowe pokładają w Klanie Gwiazdy. Zmarłe koty są dla niego albo bytami wyzwolonymi z kręgu reinkarnacji (i chwała im za to! Możemy zostawić ich zatem w spokoju?), albo duszami, które wciąż gdzieś błąkają się po świecie, tylko w innym wcieleniu.
Nie pochwala wielu zasad kodeksu wojownika, uważając, że jego głównym celem jest budowanie wrogości i napięcia między klanami. Twierdzi, że jest on narzędziem stworzonym do manipulacji.
Kręci nosem na recepty medyków, raczej uważając ich wiedzę za bzdurną - czym jest przyziemna medycyna, gdy problem może być w duchu? Koty uważające ziółka i jagódki za rozwiązanie problemów ich głowy są dla niego zamknięte i ograniczone, szczerze im współczuje. Sam zdecydowanie woli oddać się medytacji w intencji uzdrowienia samego siebie, pojednanie się z samym sobą i naturą jest dla niego najlepszą receptą na ból.
Na koniec dnia kocur podchodzi z tolerancją i wyczuciem do przekonań innych kotów, choć zapytany o własne zdanie, nie będzie kłamał.


CIEKAWOSTKI

-Kocha przyrodę. Uważa, że przy odpowiednim podejściu nie będzie ona stanowić zagrożenia dla niego w żadnym aspekcie.
-Przez incydent rozpadu jego grupy panicznie boi się zamkniętych pomieszczeń (również legowisk i jaskini). Czuje, że w razie niebezpieczeństwa może nie udać mu się tym razem uciec.
-Boi się zmian. Mimo pozorów, jakie sprawia nie stroniąc od wygłupów i eksploracji otoczenia, tak naprawdę bardzo boi się nowości. Wszystko jest okej, dopóki pod koniec dnia może wrócić na stary smrodek, kiedy ten stan ktoś burzy, paraliżuje go niepokój.
-Uwielbia pływać. Moczenie futra nie jest dla niego problemem.
-Świetnie odnajduje się w trudnych warunkach - czy to atmosferycznych, czy to w przypadkach głodu podczas pory nagich drzew.
-Jest charyzmatyczny i z łatwością nawiązuje nowe znajomości, jeśli tego chce.
-To świetny tropiciel; jest w stanie rozpoznać masę śladów zapachowych, roślin, a nawet jagód, choć nie zna ich zastosowania w znacznej większości.
-Ma całkiem sporą wiedzę na temat grzybów i efektów, które są w stanie dać po spożyciu ich.
-Z ich starego domu zdołał zabrać zapas grzybów oraz wielobarwnych szkiełek. Niektóre z nich uważa za wspomagacze jego czakry, albo amulety.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: 
-Raczej kiepski z niego wojownik. Dopóki może polegać na swoim sprycie, będzie walczył, ale w pojedynku ‘’łapa w łapę’’ jest póki co nienajlepszy.
-Niespecjalnie silny.
Mocne strony: 
-Jest bystry i roztropny. Prędzej wygra pojedynek podstępem, niż siłą.
-Zwinny i gibki.


RELACJE

RODZINA

Ojciec (Len) - Jest szansa, że ma mu odrobinę za złe, że nie potrafił obronić Ważki, Bartka i Jędrka przed dwunożnymi, ale jednocześnie wierzy, że ten zdoła oswobodzić rodzinę z opałów i - uwolniwszy się z pudeł dwuogów - odnajdzie drogę do Lisówki i będą znów żyć jak dawniej.
Matka (Ważka) - Dla Lisówki definicja bezpieczeństwa. Bez problemu można by było nazwać go maminsynkiem - dla najdroższej mamusi jest w stanie zrobić wszystko. Do dziś rozważa powrót do ich dawnego siedliska i podjęcia się próby odnalezienia jej na własną łapę.
Młodsza siostra (Kaczka ) - Wiele jest w stanie jej wybaczyć. Wie, że nie może siedzieć jej na ogonie zawsze, ale stara się ją chronić, jak tylko może. Gdy mieszkali wspólnie z grupą, świat wydawał się beztroski i bezpieczny. Teraz zaś, jest obcy i zimny, a Lisówka stara się zrobić wszystko, by Kaczka odczuła to jak najmniej.
Brat (Jędrek) - Jędrek jak dotąd był jego najlepszym przyjacielem. Tęskni za nim straszliwie i co noc ma nadzieję, że ten choćby przyśni mu się, by w jakiś sposób dać mu znać o miejscu, do którego zabrali go dwunożni. Bardzo przeżył jego stratę.
Młodszy brat - (Bartek)
Młodsza siostra - (Fluoryt)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE



SZKOLENIE

Mentor - Bobrzy Siekacz
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Lisówka urodził się jako syn Ważki oraz Lnu w podupadłym domostwie dwunożnych, pełniącym rolę jego domu.  Jego rodzina oraz koty, które z nimi pomieszkiwały, tworzyły organizację zajmującą się uzdrawianiem duchowym oraz cielesnym dla strudzonych i zagubionych potrzebujących, oferując im w zamian za drobne fanty receptę na ukojenie ich największych problemów. Lisówka pamięta, jak Ważka opowiadała jego bratu, Jędrkowi, o wspaniałym działaniu egzorcyzmów, a także jak uczyła ich dwóch przygotowywać maści o najróżniejszych zapachach i działaniach. 
Był wspaniałym tropicielem; od swych najwcześniejszych księżyców wspólnie z bratem przynosili ze swoich wypraw najlepsze znaleziska, od wielobarwnych szkieł o ostrych brzegach po kły potężnych zwierząt, a nawet całe ich czaszki. Kocur czuł, że otaczający go świat go wzywa, miał wrażenie, że zostając w domu traci swój czas. Niczym dziwnym nie było, gdy nocami wymykał się z Jędrkiem albo sam, by obserwować gwiazdy albo by przyglądać się gładkiemu, spokojnemu lustru morza. 
Gdy w ich siedlisku znaleźli się dwunożni, był zbyt przerażony, by zrobić wiele; nie obcował z nimi często. Widząc, jak ci porywają jego rodziców, dwóch braci, oraz przyjaciół grupy, wspólnie z trójką innych kotów uznali, że ich jedyną drogą jest ucieczka. Lisówka do dziś ma wrażenie, że strata jego najlepszego przyjaciela i rodziców jest jego karmą za tchórzostwo i lenistwo. Czuje, że gdyby bywał częściej w domu i bardziej słuchał matki, gdy ta uczyła go o wszystkim, co teraz mogłoby mu pomóc, los nie skrzyżowałby losów grupy z dwunożnymi.
Na całe szczęście, Klan Burzy był gotowy zaopiekować się czwórką samotników.

20 lutego 2014

WRÓŻBA

Autor grafiki: xxx
OGÓLNE
WRÓŻBA
*Poprzednie imiona: Piernik (zmieniła imię bo chciała się upodobnić do kotów z kamiennej sekty)
Płeć: kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Samotnik (kamienna sekta)
Ranga: Samotnik (kociak)

- - - -

Właściciel: alicja.soldacka2013@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest to drobna kotka. Ma białą sierść w rude i czarne łaty. Jej ogon jest wiecznie nastroszony. Miejsce które można uznać za czoło u kotów oraz uszy są rude.
Cechy szczególne - wiecznie nastroszony ogon
Kolor sierści - czarny Calico arlekin
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Wróżba jest miłą kotką. Zawsze ułożona nie sprawia problemów. Przynajmniej stara się. Fascynuje ją przyroda. Może o niej gadać godzinami. Pragnie ciągłej uwagi i czasem zrobi coś czego nie chciała tylko by ją dostać. Jest przyjacielska i nie da rady być sama dłużej niż pięć minut. Lubi też przygody. Będzie się wymykać tylko by coś zobaczyć. Kocha historie i mogłaby się nimi żywić. Jest też opiekuńcza i gdy tylko podrośnie będzie się idealnie nadawać do opieki nad kociakami. Jak na razie opiekuje się tylko małymi zwierzątkami jak ślimaki i żaby. Wyznaje zasadę że wszystko da się rozwiązać pokojowo. Również będzie robić rzeczy wbrew sobie żeby tylko mieć przyjaciół.

MORALNOŚĆ

Jak na razie to tylko kociak więc nie można nic powiedzieć.

CIEKAWOSTKI

- lubi robić bukiety z kwiatów
- ma lęk bycia samą. Jest on taki wielki że jest w stanie zacząć gadać do drzewa byle czuła że nie jest samotna
- jak na razie ząbkuje co czyni ją postrachem ogonów

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
- zrobi wszystko żeby nie być sama
- naiwna
Mocne strony: 
- przyjacielska
- empatyczna
- dobry mediator

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Anyż (pieszczoch dwunożnych, nigdy go nie poznała)
Matka - Gwiazdka [*] (tęskni za nią i liczy że kiedyś wróci)
Rodzeństwo - Lukier (?) (Nie wie gdzie się podział ale liczy że przyprowadzi mamę)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Gwiazdka nigdy nie myślała że znajdzie prawdziwą miłość. Lecz poznała Anyża. To była miłość od pierwszego wejrzenia. Po jakimś czasie Gwiazdka zaszła w ciążę. Niestety wtedy dwunożni Anyża przestali go wypuszczać. Gwiazdka więc została samotną matką. Wtedy urodziła się Wróżba wraz z bratem. Podczas jednego z polowań ich matka została potrącona przez potwora. Lukier zaniepokojony poszedł szukać matki lecz nigdy nie wrócił. W końcu znalazł ją ktoś z kamiennej sekty i przygarnął.

KWIECISTA FANTAZJA

Autor grafiki: cheetah#9154
OGÓLNE
KWIATUSIOWA DRZEMECZKA (KWIECISTA FANTAZJA)
*Poprzednie imiona: Kwiatuszek>Kwiecista Łapa 
Płeć: Kotka
Orientacja: Panromantyczna
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Lucien#1097
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Odziedziczywszy więcej niż się wydawało po uwielbianym tacie, wyrosła na dużą w sylwetce pannę. Jako jedyna z rodzeństwa ma też jego brązowe oczy i strukturę długaśnej sierści. Poza tymi rzeczami wdała się w matkę; z lekkością chodu, bezmyślnym uosobieniem i barwą sierści. W odróżnieniu od niej, na rudym jest jednak pręgowana klasycznie, nie cętkowanie. Wciąż widać, że jest młoda.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - niebieska szylkretowa calico bicolor
Długość sierści - długa
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Milutka, miękka nie tylko fizycznie, klucha. Nie przeszkadza jej sianie miłości. Niezwykle otwarta i tolerancyjna. Ma dobrą intuicję i zazwyczaj rozpoznaje, że coś lub ktoś jest podejrzany, ale nie działa w kierunku uniknięcia go. Świat jest stworzony dla niej i nie ma mowy by coś jej groziło. Dlatego też lubi go zwiedzać. Myśli raczej prosto i niezbyt zagłębia się w czyjeś motywy. Posiada w środku wiele uczuć, ale nie zawsze potrafi je okazać, a w relacjach innych niż rodzinne bywa powściągliwa. Lubi spać, ciężko ją zmusić do tego wieczorem, a rano dobudzić. Jej ulubioną częścią dnia jest oczywiście ta spędzana z rodziną.
Pod wpływem Srokosza zaczęła jednak patrzeć krzywo na matkę, szczególnie, że ta obrażała jej ukochanego ojca. 

MORALNOŚĆ

Chce wyłącznie czynić dobro

CIEKAWOSTKI

-Lubi wodę i śpiew ptaków 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: nadmierna ufność, niezdarność 
Mocne strony: wspinanie się

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Niedźwiedzia Siła - uwielbia go ponad wszystko, wystarczyłby jej w zupełności 
Matka - Aksamitna Chmurka - coraz bardziej ma jej dość 
Rodzeństwo - Liściasta ŁapaKsiężycowa ŁapaPromienista Łapa - ma do nich obojętno-neutralny stosunek
Partner - Chyba kocha pewnego niebieskiego kocura...
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Dziadek Szaman, choć jest odrobinę specyficzny...
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Biała Zamieć, z nieoficjalną pomocą Srokoszowej Wzgardy 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Klifu, z miłości Aksamitki i Niedźwiedzia. Liderka szybko opuściła żłobek, by zająć się obowiązkami, w przyszłości dodatkowo naruszając ich więź swoją nieodpowiedzialnością i obrażaniem partnera. Będąc niebezpośrednim powodem i świadkiem śmierci wujka, Urdzikowego Deszczu, nie była w stanie się uczyć nowych rzeczy i została mianowana najszybciej jak było to możliwe na własną prośbę. Przemianowana na Kwiatusiową Drzemeczkę przez rewolucje Aksamitnej Gwiazdeczki.
Po kłótni z matką i oddaleniu się od obozu by poczekać na ojca, została zabita na granicy Klanu Klifu przez nieujawnionego wtedy mordercę (opętanego przez Dzierzbę klifiaka), poprzez wykrwawienie się po nabiciu na gałąź w wieku 17 księżyców.

MURMUR


Autor grafiki: Wierzba

OGÓLNE
MURMUR
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Medyk

- - - -

Właściciel: Pręga
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Murmur jest maleńka i drobniutka, wprost idealna do niezręcznego wpadania pod łapy większych kotów. Jej futro jest krótkie i na całe szczęście jasne, dzięki czemu nie gubi się zupełnie wśród roślin rosnących w obozie Owocowego Lasu. Na jej pyszczku wyróżnia się trójkątny, ceglasty nosek oraz para dwubarwnych oczu.
Cechy szczególne - heterochromia, łaciate poduszki łap
Kolor sierści - niebieska szynszylowa z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielono-niebieskie 
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Murmur to uległa, niepewna kocica. Łatwo jest ją spłoszyć, przez co nie każdy kot jest się z nią w stanie dogadać. Rozmowy z kotką są często niezręczne, przerywane nerwowym śmiechem. Mimo tej trudności w komunikacji, nadal pozostaje uprzejma wobec innych i próbuje przydać się Owocowemu Lasowi oraz jej ukochanej Wszechmatce, która pomaga kotce na każdym kroku. Medyczka jest także ambitna i stara się dążyć do swojego celu, mimo wielu (często dosłownych) upadków po drodze. Najważniejsza w jej życiu jest wiara, gdyż to ona pomaga jej kroczyć przez ten przerażający, pełen zła świat. Wyczytane z garstki liści znaki mogą mieć dla niej większą wartość niż czyjeś faktyczne słowa. Dużo czasu poświęca na układanie dokładnego planu działania, co pozwala jej zwiększyć pewność siebie, a efekty, jakie dzięki temu potrafi osiągnąć, mówią same za siebie. Otaczający świat jest dla niej równie przerażający, co fascynujący. W jej głowie ciekawość często kłóci się o kontrolę z niepokojem, wywołanym nowymi zjawiskami.

MORALNOŚĆ

Nie jest ona typem, któremu łatwo przychodzi krzywdzenie innych i postępowanie wbrew ogólnie przyjętym zasadom moralnym. Bardzo głęboko wierzy we Wszechmatkę. 

CIEKAWOSTKI

- Kotka miała się nazywać "Murmuracja" od charakterystycznego tańca ptaków po niebie, jednak jeszcze jako małe kocię nie była w stanie poprawnie wymówić swojego imienia, skracając je do Murmur. Zdrobnienie to podłapała reszta członków Owocowego Lasu, od tej pory nazywając ją właśnie Murmur. Mimo, że lubi swoje imię, jego historia wprawia ją w zakłopotanie
- Wierzy, że charakter kota zależy od pory, w jakiej się urodził, jednak jest jeszcze zbyt nieśmiała, by dzielić się tym przekonaniem z innymi. 
- Murmur przyszła na świat w środku Pory Zielonych Liści. Uważa, że koty urodzone w tym okresie są spokojne i niewyróżniające się z tłumu. Wyjątkiem jest jednak... Cierń. Jej siostra jest specyficzną osobistością, której sposób bycia zaprzecza wierzeniom Murmur.
- Kocha zapach gruszek, które najchętniej wtarłaby sobie w futro, byleby utrzymać ich woń przy sobie
- Podziwia ich szamankę, Jaskółkę, w której widzi wzór do naśladowania. Z opowieści starej kotki dowiedziała się, że ta również urodziła się Porą Zielonych Liści, przez co czuje z nią mistyczną więź
- Ma wrażliwy nos, przez co często kicha
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: VI
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: mały wzrost, niezbyt silna, niezdarna
Mocne strony: ambitna, trzyma się swoich przekonań, zwinna

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Krogulec (nie zna) przybrany Gęgawa (Surowy ojciec, jednak to jego z całej rodziny najbardziej lubi. Docenia jego starania, chociaż chciałaby, aby czasem wstawił się za nią przed obliczem Łuski)
Matka - Łuska (*) (Czuje się spokojniejsza po jej śmieci)
Rodzeństwo - Cierń (Kotka ją niepokoi. Jest dziwna i głośna, do tego wszędzie zostawia za sobą trop złożony z oblepionych żywicą roślin. Z wiekiem stała się wobec niej wredna, przez co Murmur za wszelką cenę jej unika)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - Świergot (tymczasowo), Witka (*)
Uczniowie obecni - Poranek
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Owocowym Lesie.

PRZEPIÓRCZY PUCH


Autor grafiki: _kierdel [Discord]
OGÓLNE
PRZEPIÓRCZY PUCH
*Poprzednie imiona: Gracja > Przepiórka > Przepiórcza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Owocowy Las > Klan Burzy
Ranga: Zastępca

- - - -

Właściciel: belissab [Discord] witto59@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Niska i dobrze zbudowana kotka. Jej ciało pokrywa długa sierść, w której dominuje czekoladowe ubarwienie, a zaraz za nim zjawia się kilka rudych plam. Biel w najmniejszym stopniu zdobi jej futro, jedynie na trzech łapach i na dolnej części ogona. Jest pręgowana dziko z akcentami. Zielone ślepia mają intensywną barwę i zawsze są szeroko otwarte. Czubek głowy zajmują dwa uszka o nietypowej, oklapniętej strukturze. 
Cechy szczególne - oklapnięte uszka
Kolor sierści - czekoladowa pręgowana dziko z akcentami szylkretka calico z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu - zielony
Problemy zdrowotne - z uwagi na oklapnięte uszy ma problemy z nawracającymi bólami kręgosłupa 

CHARAKTER

Gracja to miła, dobroduszna i sprawiająca wrażenie uczynnej kotka. W pewien sposób to taki aniołek, stąpający po ziemi w kociej skórze. Zdecydowanie jej imię bardziej pasuje do jej zachowania aniżeli postawy.  Mówi płynnie, bez wahania się nad kolejnymi słowami, a przy tym potrafi gadać z sensem. Zawsze wysłucha i nie przerywa rozmówcy. Kulturalna, obiecała sobie w życiu nie użyć jakiegokolwiek brzydkiego słowa bądź kogoś obrazić. Nie umiałaby też podnieść na kogoś głosu. Jest też zdania, że rozmowa to klucz do szczęścia i jest to lepsze rozwiązanie niż jakakolwiek forma przemocy. Zawsze przyjaźnie nastawiona, a przy tym i niezwykle ostrożna na każdym kroku. Jest naprawdę spokojna i o wiele bardziej niż biegać energicznie w kółko woli przejść się na powolny spacerek i podziwiać piękno natury. Jest dosyć wrażliwa na punkcie tego, co ładne i ochoczo, wręcz momentami maniakalnie, chroni każdy znaleziony na drodze kwiatek. Z wiekiem staje się coraz bardziej rozsądna i śmiała, choć wciąż trzyma dystans w nowych dla niej sytuacjach.

MORALNOŚĆ

Z Gracji jest taka dobra dusza, że muchy by nie skrzywdziła, a co dopiero innego kota. Nie umie określić swej wiary, wciąż ma w głowie wpajane w Owocowym Lesie wartości i słowa o Wszechmatce, jednak nigdy specjalnie nie interesowała się, na czym dokładnie polega istota tej religii. Natomiast odkąd żyje w Klanie Burzy, próbuje pojąć idee Klanu Gwiazdy. Nie jest do końca co do tego przekonana, jednak podoba jej się wizja, że po śmierci mogłaby spotkać krewnych na Srebrnej Skórze.

CIEKAWOSTKI

— Pomimo jej zamiłowania do kwiatów, jej ulubioną porą jest Pora Nagich Drzew, gdyż podobają jej się dominujące wtedy w naturze barwy podobne do jej futra (brąz drzew, pomarańcz liści)
— Ulubione kwiaty to dzwonki i firletki

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Jest dosyć niezdarna i często potyka się o własne łapy. Co za tym idzie, zwinna też nie jest, ani zbyt skoczna. Często ma wrażenie, że reszta ciała ściąga ją do ziemi. Ogólnie praktyka u niej leży, o wiele bardziej woli teorie. 
Mocne strony: Nie ma problemu ze skupieniem uwagi i trudno ją rozproszyć, gdy obierze sobie coś za cel. Ma dobrą pamięć i jest dosyć bystra, dzięki czemu łatwiej jej się uczyć. 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Agrest [*] — [Biologiczny - tata pan lider, brzmi to poważnie, przez co kotka uważała go za momentami drętwego, ale uznawała, że to z powodu zawodu. Pomimo tego, że ich drogi się rozeszły, szczerze go kochała]
Kuklik [*] — [Drugi tata, którego kochała równie mocno co tego pierwszego i matkę. Lubiła porównywać swoje czekoladowo-rude łaty do jego ubarwienia i ciężko jej było przyswoić do głowy jego śmierć]
Matka - Krucha [*] — [Nic nie cieszy jej bardziej, niż usłyszenie, że jest podobna do swojej rodzicielki. Uwielbia puch jak kotka nosi na swoim ciele, uważa ją za piękną i mądrą]
Rodzeństwo - Migotka, Mirabelka, Malinka 
Partner - Szepcząca Pustka [To wciąż kwitnąca relacja, każdego dnia Przepiórka uczy się czegoś nowego o swoim wybranku serca. Dużo wspólnie przeszli, pomógł jej odnaleźć szczęście w życiu, za co jest mu ogromnie wdzięczna i chciałaby stanowić dla niego wsparcie do końca życia]
Potomstwo - Kwiecista Knieja , Dzwonkowy Świst, Skowroni Odłamek[pierwszy miot]
Pierwomrówcza Gracja 
, Firletkowy Wdzięk [drugi miot] — [Pomimo tego, iż nie spodziewała się zostać matką, bardzo kocha swoje pociechy]

INNE

Ostowy Pęd [*]— Jeden z pierwszych kotów w Klanie Burzy z jakim załapała dobry kontakt. Pomimo jego podeszłego wieku, czuła się w rozmowach z nim jak z rówieśnikiem. Chętnie odwiedzała legowisko starszyzny by wymienić z nim kilka słów.  
Pajęcza Lilia — Medyczka, mentorka jej syna, a zarazem sympatyczna kotka do rozmów.
Obserwująca Gwiazda [*]— Również jedna z pierwszych, z którą udało jej się jakkolwiek dogadać. Szanowała Żmiję zarówno jako liderkę jak i dobrą znajomą. 

 
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Szantowa Łapa
Uczniowie dawni - Szafirkowy Wiatr
HISTORIA
Urodzona w Owocowym Lesie. Pomimo spokojnego dzieciństwa, dosyć szybko ubzdurała sobie, że skoro jej ojciec jest liderem, to musi się jak najlepiej prezentować. Jako ścieżkę treningową obrała rolę Stróża, co szybko okazało się najgorszym wyborem, jaki mogła podjąć. Jej mentorzy dosyć szybko ginęli, przez co przez kilka księżyców nauki miała ich aż trzech. Pomimo szybkiego ukończenia treningu, była nieusatysfakcjonowana swoimi umiejętnościami. 
Na jednym ze zgromadzeń poznała kota z Klanu Burzy - Szepczącą Pustkę. Wraz z mijającymi księżycami, coraz częściej spotykali się na granicy, a ona zwierzała mu się z każdych problemów. Gdy kocur zaoferował pójście z nim do Klanu Burzy i rozpoczęcie życia od nowa - nie zawahała się. Nie informując bliskich odeszła z Owocowego Lasu, zawitała w klanie, gdzie przedstawiła się jako Przepiórka - zraniona i zagubiona pieszczoszka. 
Nie wybrała sobie najlepszego momentu, bo klan miewał problemy z samotnikami, którzy do nich dołączali, jednak zapracowała sobie na dobrą opinię i odbyło się głosowanie odnośnie tego, czy może zostać. Dostała zezwolenie i rozpoczęła szkolenie jako Przepiórcza Łapa. 
W międzyczasie jej ojciec okazał się ogłosić na zgromadzeniu poszukiwania jej, przez co jej tożsamość wszyła na jaw. Ówczesna liderka, Różana Przełęcz, zabrała ją na granicę, gdzie dostała okazję porozmawiać z ojcem i przekazać mu decyzje, że do klanu nie zamierza wracać. 
Przez dłuższy czas czuła się niepewnie w Klanie Burzy przez to całe zamieszanie, jednak z czasem inni zdawali się to zaakceptować, więc w końcu poczuła się stabilnie. 
Ukończyła trening, dostała uczennice, a jej relacje z Szepczącą Pustką stale wzrastały. Gdy wyznali sobie, że są dla siebie ważni i mogli poniekąd zacząć oficjalnie nazywać się parą, w klanie zapanował chaos, zginęło wiele kotów i atmosfera była wyjątkowo napięta. 
I jakby tego było mało, właśnie po tym Przepiórczy Puch dowiedziała się o ciąży. Na świat przyszli: Kniejka, Dzwonek i Skowronek. Mimo wszystko ona i Szepcząca Pustka starali się jak najlepiej spełnić w roli rodziców.
Po odchowaniu dzieci i powrotu do swych obowiązków, życie zdawało toczyć się normalnie, dopóki w trakcie zgromadzeń nie poczęła intensywnie natykać się na swoją rodzinę z Owocowego Lasu.

MNISZEK



Autor grafiki: avokado2526
OGÓLNE
MNISZEK
*Poprzednie imiona: Panna Kicia, bądź Doktorek - tak nazywany był przez małą dwunożną i jej rodzinę, a teraz aktualnie przez nową rodzinkę dwunożnych nazywany jest Kaskiem. Mimo to, on wciąż nadal czuję się Mniszkiem, był nim, jest i będzie, a dwunożni niech sobie go nazywają jak chcą.
Płeć: Kocur
Orientacja: Niezdecydowany
Przynależność: Owocowy Las –> Pieszczoch –> Samotnik (Leśny)
Ranga:
Samotnik

- - - -

Właściciel: PIKI#4899 [Discord]
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Chuderlawy kocur, który pomimo wysokiego wzrostu wygląda tak, jakby większy podmuch wiatru mógłby go zdmuchnąć. Jego umaszczenie jest dość interesujące - faktyczny kolor jego sierści widnieje tylko i wyłącznie na głowie, resztę ciała zdobi biel. Jego ciało zdobią większe, bądź mniejsze rany, pamiątki po treningu, gdy był uczniem. Oczy ma w kolorze niebieskim, bardzo jasnym niebieskim. Na szyi nosi różową obróżkę z dzwonkiem, będącą pamiątką po pomieszkiwaniu u Dwunożnych. 
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - niebieski van pręgowany dziko z akcentami
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Kociak ze względu na chłodna postawę matki ma problem z okazywaniem uczuć, jak i z rozumieniem ich. Dostrzegając, że matka jest wymagająca i trudno ją zadowolić, Mniszek zrezygnował z tego, aby spełnić jej oczekiwania. Przyzwyczajony do tego, że nie umie nikogo usatysfakcjonować, nie wychodzi przed szereg. Robi to na co i na ile pozwala mu jego chuderlawe ciałko. Samotnik z wyboru, pomimo że z łatwością przyszłoby mu nawiązanie znajomości z każdym kotem. Zamiast wtrącać się rozmowę, woli być słuchaczem i obserwatorem, ale jak trzeba się odezwać to się odezwie. Nie przepada za dotykiem, nawet tym najmniejszym i przyjaznym jak otarcie się głową. W końcu głównie dotyk jakiego doświadczał to uderzenia i inne rodzaje przemocy za brak posłuszeństwa. Nienawidzi kotów, które biorą udział w wyścigu szczurów, chcąc być jeszcze silniejszymi niż są. Buntownicza natura kocurka powoli daje o sobie znać, z wiekiem będzie się zwiększać. [DO AKTUALKI W NAJBLIŻYCH DNIACH]

MORALNOŚĆ

Starał się postępować według zasad Owocowego Lasu, ale mu nie wyszło, bo jako prawie dwuletni kot wziął udział w buncie Larwy (Krogulcem) i wraz z nim oraz innymi kotami został wygnany. Nie wierzy w Wszechmatkę, ani w Klan Gwiazdy – o tym drugim akurat lubi słuchać opowieści od Skoczek, bo może jej potem wypominać jaki ten Klan jest głupi.

CIEKAWOSTKI

— Już od bycia młodym uczniem, a może nawet i kociakiem, chciał opuścić Owocowy Las i żyć jako samotnik, sam jak palec na własnych zasadach, nawet jeśli nie udałoby mu się samemu zbyt długo przetrwać. No i mu się to udało. No prawie, bo może i opuścił Owocowego Lasu, ale tak naprawdę został wygnany. I skończył jako pieszczoch, bo został zabrany do Gniazda Wyprostowanych. Dopiero, gdy zaraz miały mu stuknąć 40 ks spełniło się jego kocięce marzenie o zostaniu samotnikiem.
— Woli przesiadywać w koronach drzew niż na ziemi. Czuje się wtedy wolny i szczęśliwy.
— Kocha obserwować gwiazdy.
— Jako Owocniak lubił większość czasu spędzać na Śmietnisku. Często zabierał z niego jakieś graty, miękkie przedmioty, którymi dekorował swoje bazy.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony:
- Niechęć do nawiązywaniem bliższych czy jakichkolwiek relacji z kotami
- Trudność z okazywaniem emocji
- Szybko się męczy, dlatego nie będzie z niego maratończyk. Ma predyspozycję do różnych urazów, które długo się goją
Mocne strony:
- Pomimo delikatnego ciała pozbawionego mięśni z łatwością potrafi się wspinać na drzewa, a wszystko to dzięki długim łapą. Również dzięki nim potrafi daleko skakać, ale ze względu na szybkie zmęczenie i łatwość dorobienia się kontuzji musi robić przerwy w wykonywaniu aktywności fizycznych

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Goniec
Matka - Fretka
Rodzeństwo - Skrzyp, Iskra
Partner - Skacząca Fala - jego "łajza"
Potomstwo - Jarzębinka i Przypływ - dwie córki, które w wieku jednego księżyca oddał na wychowanie Sówce

INNE

Bliscy - Darzy sympatią Jarząb i to chyba tyle. Ona chyba go też, więc można nazwać ich bliskimi. No jeszcze córka Jarząb, Sówka znalazła miejsce w jego sercu z kamienia
Wrogowie - Fretka, Świt, upierdliwcy co nie znają słowa przestrzeń osobista i go chcą tykać
SZKOLENIE

Mentor - Jarząb, Fretka, Świt
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Owocowym Lesie jako kocię Fretki i Gońca.

Karty Postaci

 Na dole są umieszczane karty postaci wszystkich członków!

GASNĄCY PROMYK



Autor grafiki: urfav.maj4 [Discord]
OGÓLNE
GASNĄCY PROMYK
*Poprzednie imiona: Promyk > Promienista Łapa > Słoneczkowa Łapusia > Zapyziała Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: urfav.maj4 [Discord])
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Promyk jest koteczką dość szczupłą, o zwinnej sylwetce. Jej ciałko pokrywa bure, szylkretowo-białe futerko z cętkami, a na główce mieści się różowy nosek oraz błękitne oczka.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - bura cętkowana szylkretowa z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

To spokojna i opanowana kotka. Twardo stąpa po ziemi i bardzo ceni szczerość. Trochę chłodną i zdystansowaną. Jednak nie zniża się do poziomy rzucania  oszczerstwami. Można by ją uznać za przykładną obywatelkę, na dodatek oddaną wierną, gdyż wiara w Klan Gwiazd odgrywa w jej życiu ważną rolę. Niestety mimo pozoru zadowolonej ze swojego życia męczy ją wiele zmartwień. Bardzo zależy jej na swoich bliskich. W końcu tak niewielu wciąż przy niej zostało. Czasem za bardzo obawy nabierają na sile, a jej obsesyjnie zamartwianie nie pozwala jej zmrużyć oka. Wtedy bywa też bardziej rozdrażniona i mniej logicznie patrzy na większość spraw.


MORALNOŚĆ

Wierzy w Klan Gwiazd i stara się być dobrym kotem.


CIEKAWOSTKI

///

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: brak siły w walce, adaptacja do nowego terenu przychodzi jej z trudem 
Mocne strony: zwinność, szybkie rozeznanie sytuacji

RELACJE

RODZINA

Partner - Dzwonkowy Szmer - [Nikt się nie spodziewał, że akurat ta dwójka stworzy aż tak dobry związek. Mimo wielu przeciwieństw Gasnąca nie wyobraża sobie życia bez niego.]
Potomstwo - [Przybrane] Siewczy Letarg - [Bardzo martwi się o córkę, obwinia jej stan panującą nad ich klanem klątwą], Pikująca Jaskółka - [Jest z niej bardzo dumna, ma nadzieję, że gdy jej zabraknie zajmie się siostrą]

INNE

Pluskająca Krewetka - [Stara przyjaciółka rodziny, Gasnąca lubi z nią spędzać czas, przypomina jej o beztroskich czasach, kiedy wszystko było łatwiejsze]
Czereśniowa Gałązka - [Kotki wiele łączy, często rozmawiają na temat Klanu Gwiazd]
Zielone Wzgórze - [Przyjaciółka i wsparcie w trudnych chwilach]
 
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Mroźna Łapa
Uczniowie dawni - Szary Klif
HISTORIA

Urodzona w Klanie Klifu.

KSIĘŻYCOWY BLASK

Autor grafiki: pianka
OGÓLNE
KSIĘŻYCOWY BLASK
*Poprzednie imiona: Księżycek > Księżycowa Łapa > Księżycowy Blask > Uroczy Księżycuś
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: pasiastykotek11@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Śliczna niebieska koteczka pręgowana tygrysio z białym brzuchem, szyją, pyszczkiem i wszystkimi czterema łapami o niebieskich oczach. Jest bardzo drobnej postury, znacznie mniejsza od swojego rodzeństwa.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - niebieski pręgowany tygrysio z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieski

CHARAKTER

Kotka stara się być miła (i uważa, że jest miła), choć jej zachowania są często odbierane przez rozmówców inaczej, niżby kotka chciała. Wiele rzeczy ją irytuje, na przykład nienawidzi niedbalstwa, chyba że chodzi o nią samą. Bardzo nie lubi zmian. Jeśli kilka razy pójdzie do legowiska wyznaczoną ścieżką, to potem zawsze będzie nią chodzić, a jak zapomni, to wróci się, posiedzi kilka minut i pójdzie znowu. Ma też niekontrolowane odruchy takie jak unoszenie głowy, przez co koty, które jej nie znają, będą uważały, że się wywyższa. Jako kociak będzie często krzyczeć, choć potem stanie się spokojniejsza. Z początku nie będzie rozumiała świata wokół siebie i będzie czuć się mocno zagubiona i niekochana. Jako kociak nie będzie nikomu ufać myśląc, że nikt jej nie kocha. Potrzebuje kogoś, kto ją zrozumie i pomoże jej żyć w tym świecie, gdzie wszyscy są dla niej wrogo nastawieni. W jej życiu będzie dużo płaczu i krzyków, a jej rodzice będą mieli wyzwanie, żeby ją wychować. Bardzo łatwą ją obrazić. Tak naprawdę będzie mocno kochać mamę i rodzeństwo. Jej zaburzenia pozwalają jej widzieć inaczej świat, kotka ma doskonałą pamięć, jest inteligenta i sprytna. Lubi wyzwania i przygody. Chciałaby wyruszyć za terytoria klanów, ale z kimś, komu ufa. Jeśli jakaś kotka jej zaimponuje, to  będzie za nią podążać i zrobi dla niej prawie wszystko, jeśli tym zyska jej sympatię.

MORALNOŚĆ

Dopiero się kształtuje

CIEKAWOSTKI

Jest w spektrum autyzmu, uwielbia się przytulać, lubi patrzeć na księżyc.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Ma zaburzenia, które jej uniemożliwiają normalne funkcjonowanie.
Mocne strony: Jest bardzo mądra sprytna i inteligentna.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Niedźwiedzia Siła (*) - Jest irytujący
Matka - Aksamitna Chmurka (*) - bardzo ją kocha
Rodzeństwo - Liściaste FutroGasnący Promyk, Kwiecista Fantazja[*]- całkiem je lubi
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Północny Szlak (*)
Uczniowie obecni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Klifu.