BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

NIKŁY BRZASK

Autor grafiki: paprotka_ [Discord]
OGÓLNE
NIKŁY BRZASK
*Poprzednie imiona: Brzask -> Brzaskowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: POSTAĆ NPC 
Autor: .zirco. (discord)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - To puchata, czarna kuleczka z domieszką białego pod bródką i piersi. Jest naprawdę niezwykle miękki w dotyku, a co najzabawniejsze, to jest typem, który nie lubi zbyt dużo koło siebie robić. Takie geny — wytarza się w gównie i śladu po tym nie ma. Jako że jest też malutki, to nie można opisać najważniejszego, czyli sylwetki. Zapowiada się jednak na to, że wyrośnie na przeciętnego, dosyć smukłego, kocura.
Cechy szczególne - Odziedziczone po matce, wywinięte do tyłu uszy. Urwane lewe ucho.
Kolor sierści - Czarny, pręgowany cętkowany z elementami białego.  
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone

CHARAKTER

To kocur, który z pewnością rozniósłby pół świata. Bardzo impulsywny z ciętym językiem, który będzie pyskować nawet dwa razy większemu kotu. Nigdy nie bierze sobie do serca uwag innych, sądząc, że jest najmądrzejszy na świecie. Dosyć zadufany w sobie gnojek, mówiąc prosto. 
Pomimo tej dosyć chaotycznej, wręcz cholerycznej natury, Brzask posiada w sobie skąpki życzliwości. Pomógłby słabszemu i nie przeszedłby obojętnie obok rannego. Chociaż zapewne dużo by poprzeklinał, starając się postawić kogoś na cztery łapy, to da z siebie wszystko w każdej sytuacji.
Warto też dodać, że jest nieźle wygadany. Gdy zacznie gadać, to ciężko mu skończyć. Współczuć tylko innym, bo Brzask podczas jednej rozmowy potrafi poruszyć dziesięć różnych, niepowiązanych ze sobą, tematów. I tak, oczywiście, że się w tym pogubi, bo jakżeby inaczej? 
Nikogo chyba też nie powinien zdziwić fakt, że lubi towarzystwo innych. Kocha przebywać w tłumie, kiedy ma szansę się wykazać i znaleźć się w centrum uwagi. Uwielbia czuć się zauważony i zrobi wszystko, aby właśnie tak było. 
Nastawiony na sukces, mógłby do niego dążyć wątpliwą drogą “do celu po trupach”. Jednak… nie zostawiłby w tyle przyjaciół ani bliskiego mu rodzeństwa. Zawsze wyciągnie do nich łapę i osiągnie to, co chce osiągnąć z nimi przy swoim boku. A jeśli chodzi o innych, to z wielką chęcią ich zdepcze, jak obrzydliwe robale. 

MORALNOŚĆ

To jeszcze za mały kociak, by planować mord na skalę światową. 

CIEKAWOSTKI

- Strasznie wybrzydza przy jedzeniu. Nie zje czegoś, co wygląda dla niego niesmacznie i tak, wolałby głodować, niż pchać do pyska byle co.
- Nieironicznie ugryzłby kogoś za dotykanie go bez pozwolenia. Pozwala na to tylko swojemu rodzeństwu oraz opiekunce. 
- Czasem jest tak przebodźcowany, że przeszkadza mu… właściwie wszystko. Nawet to, że ktoś obok niego oddycha. 
- Kocha kwiaty. Uwielbia kwiaty. I inne ładne rzeczy. Najlepiej różowe. Nie przyznaje się nikomu, że lubi różowy, bo wstyd. 


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: 
- Duże problemy z koncentracją. Ciężko mu się na czymkolwiek skupić. 
- Lęk wysokości sprawia, że nie wejdzie zbyt wysoko.
- Brak mu empatii. Z trudnością przychodzi mu zrozumienie cudzych emocji i potrzebuje czasu, by spojrzeć na świat z czyjejś perspektywy.
- Przerywa innym, gdy mówią i ma tendencje do agresywnych zachowań. Ciężki orzech do zgryzienia z tej puchatej kuleczki.
Mocne strony: 
- Bardzo szybko podejmuje decyzje. Umie myśleć sprawnie w kryzysowych sytuacjach i wychodzić z nich obronną łapą.
- Onieśmielająca natura pozwala mu podporządkować sobie większość kotów. 
- Smukła sylwetka dodaje mu zwinności. Przeciśnie się przez wąskie przejścia oraz pogna przed siebie z prędkością strusia pędziwiatra. 


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kwitnący Łoś [*] — kto taki? Nigdy nie słyszał, nie widział, nie orientuje się. 
Matka - Szakala Gwiazda [*] — relacja typu jest, ale jej nie ma. Nie czuje większego przywiązania do matki, chociaż lubi słuchać opowieści kotki i chętnie spędza z nią czas, gdy ma wolną chwilę. Bielicze Pióro, która pełni rolę niańki wzbudziła w Brzasku o wiele silniejsze uczucia. Gdyby miał wybór, to wolałby zostać z opiekunką niż matką. 
Rodzeństwo - Zmierzchowa Łapa [*], Ostatni Świt [*] i Poranny Zew [*] to trójka, z którą mógłby podbić świat. Jeśli chodzi jednak o Zaranną Zjawę, to ich relacje są znacznie bardziej skomplikowane.
Partner - O panie.
Potomstwo - Nie zapowiada się. 

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Sałatkowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w klanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz