BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

ZAĆMIONA ŁAPA

 
Autor grafiki: BacteriaSalmonella
OGÓLNE
ZAĆMIONA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Ruczaj
Płeć: Kocur
Orientacja: Niezdecydowany
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: sal_mon_ (disc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Ruczaj jest jednym z większych kociąt z miotu Różanej Przełęczy i Powiewu. Jeśli chodzi o jego budowę ciała, widać, że będzie postawnym i zdrowym kocurem. Jego puchata sierść sprawia, że wygląda na nieco bardziej pulchnego niż jego rodzeństwo. Tym, co go wyróżnia są jego oczy, które są koloru “żywej” zieleni, oraz dwie plamy, jedna która ciągnie się przez połowę pyszczka malca i druga, która znajduje się na jego nosku oraz lekko wystające kiełki, przez co może przypominać nietoperza.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Liliowa z pręgowaniem klasycznym z bielą (na pysku i jednej łapce)
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Zielone

CHARAKTER
Małego kocurka najlepiej opisują słowa “misio” czy też “rozrabiaka”, jest on po prostu kochanym łobuzem. Lubi się psocić, choć nigdy nie zniszczyłby czegoś by zrobić komuś przykrość, nie skrzywdziłby nawet muchy! Być może to zasługa jego ojca?
 Gdziekolwiek pójdzie, niesie tam ze sobą dobrą energię i uśmiech, warto też wspomnieć, że wszędzie go pełno, nie potrafi usiedzieć w miejscu wiedząc, że świat stoi przed nim otworem! Ruczaj mimo bycia otwartym na świat, pozostaje niezbyt ufny wobec innych, na jego przywiązanie czy zaufanie trzeba sobie zasłużyć, a wtedy zyska się przyjaciela na długie lata. Głęboko wierzy w sprawiedliwość, można rzec, że stoi na jej “straży”. Brzydzi go bezpodstawna przemoc (np. zabijanie dla zabawy), sam użyłby jej dopiero w sytuacji zagrożenia jego, lub jego rodziny czy współklanowców.

MORALNOŚĆ

Na ogół nie odmawia pomocy, jednak wszystko wykonuje z rozwagą i dystansem, jeśli o takową pomoc prosi obcy.
Używa siły tylko i wyłącznie do obrony siebie, rodziny, przyjaciół czy współklanowców i w obliczu zagrożenia nie zawaha się jej użyć.
Uważa, że należy przestrzegać kodeksów, ponieważ zasady są, by ich przestrzegano a nie by je łamać, co do wiary bywa bardziej sceptyczny.
Ruczaj jest bardzo tolerancyjny i stara się stopniowo otwierać na innych, choć przychodzi mu to z trudem.

CIEKAWOSTKI

– Jego imię oznacza “głośno płynący, szumiący potok”

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Słabym punktem kocura jest nadwrażliwość, nie pozostaje obojętny na cierpienie nawet najmniejszego stworzenia, które jest niewinne. Ruczaja także często można zastać rozkojarzonego, tak jakby bujał myślami w obłokach, ma to związek z tym, że jest idealistą, a marzenia o sielance stanowią dla niego odskocznię od nieco okrutniejszej rzeczywistości.
Mocne strony: Mocną stroną Ruczaja, jest zdecydowanie pływanie. Kociak kocha wodę, przez co dla niektórych stanowi “wybryk natury”. Charakteryzuje go także asertywność i pewność siebie, dzięki temu jest w stanie wyznaczać granice w relacjach z współklanowcami.

RELACJE

RODZINA

Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - [tbc]
Wrogowie - [tbc]
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Ruczaj urodził się w klanie Burzy jako dziecko Różanej Przełęczy i Powiewu. [tbc]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz