BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

NOCNA TAFLA



Autor grafiki: Pianka#1392 (discord)
OGÓLNE
NOCNA TAFLA
*Poprzednie imiona: Ingozi, Tafla, Noc, Nocna Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Samotnik -> Klan Wilka -> Samotnik
Ranga: Samotniczka (dawniej wojowniczka)

- - - -

Autor: Orzech#5277 | majka910111@gmail.com,
Właściciel: cienistyblask@gmail.com 

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Wysoka i masywna kotka, o czarno-brązowo-białym futrze i morskich oczach. Posiada dwie podłużne blizny przecinające oczy – naznaczenie zza czasów bycia członkiem samotniczej sekty. Poza tym charakteryzuje ją jeszcze masa innych blizn – na brzuchu, barku, grzbiecie, szyi, klatce piersiowej i tylnej lewej nodze. To wszystko są pamiątki po torturach w Klanie Wilka. Przez to wszystko kocica, mimo swego podeszłego już wieku wygląda dość groźnie. Dodajmy jeszcze „kolczyki” w uszach będące ościami ryb i ostrymi żebrami gryzoni (głównie myszy) i mamy bardzo mroczną personę przypominającą fana heavy metalu.
Cechy szczególne - dwie podłużne blizny przecinające oczy oraz wiele innych na ciele
Kolor sierści - czarna point tonkijski bicolor
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - morskie (pomarańczowe bez pointa)
Stałe skutki chorób - amputowany ogon

CHARAKTER

Dawniej skryta ze swoimi poglądami, miła choć odległa kotka lubiąca łamać zasady zmieniła się. Może i z charakteru zostało jej to bycie odległą, ale teraz jest ono bardziej widoczne, spowodowane torturami w Klanie Wilka i psychicznym piętnu, jakie to na niej odcisnęło. Kotka nie raz odpływa, zamyślając się, a w gorszych przypadkach do jej umysłu powracają mroczne wspomnienia. Obecnie bardziej się martwi, jest także znacząco bardziej nerwowa i niespokojna, choć stara się zgrywać odwrotny stan rzeczy przed innymi, ale w większości przypadków średnio jej to wychodzi. Kocica stała się częściowo masochistką, był to jej sposób na poradzenie sobie z wiecznym bólem, jaki musiała znosić. Teraz jest to bardziej zamaskowane, bo trochę czasu już upłynęło, ale dalej widać, że kocica nie martwi się tak bardzo o swoje zdrowie. Kocica także teraz już otwarcie przeklina, bo nie ma klanu, przed którym musiałaby udawać, że tak nie robi. Dalej porusza się z dość widoczną elegancją, ale przez swoje permanentne blizny nie dba już aż tak o pozostałe futro, choć dalej się stara, by prezentowało się dobrze. Dalej nie lubi brudu na nim i od razu zmywa jego większe ilości. Z innych rzeczy Nocna Tafla to dobry kłamca, choć teraz mało komu ma po co kłamać i mocniej manipulować, jako iż utrzymuje jakąkolwiek relację jedynie z dwoma kotami – swymi córkami. Swoją drogą, Nocna Tafla bardzo o nie dba – to jej oczka w głowie. Nie chce, by cokolwiek im się stało i znacznie bardziej obchodzi ją ich los, niż jej własny. Mocno martwi ją to, że Świetlik robi powolne postępy w nauce, a Pierwiosnek ledwo cokolwiek umie, przez co boi się, co się stanie, gdy nieunikniona śmierć ją dopadnie. Ta wizja jest coraz bardziej realna przez jej starzenie się oraz okazjonalny ból w kościach. Martwi ją też to, że nie ma wiedzy medycznej – przez to musi szukać uzdrowiciela za każdym razem, gdy coś się stanie, a to co najmniej jest trudne i nigdy nie wiadomo, na kogo trafisz. To jeszcze bardziej potęguje jej strach o przyszłość córek.

MORALNOŚĆ

Nie bałaby się zabić, manipulować, kłamać, czy wbić nóż w plecy, choć nie zrobi tego bliskim. Kanibalizm…trudno powiedzieć. Jakby była głodna to może…ale nie jestem pewna. W tym temacie, dalej sądzi, że to „mięso dzika” co było kiedyś na stosie zwierzyny, było podejrzane…
Wierzy w duchy z dawnej Sekty, w której się wychowała wraz z rodzeństwem, w tym znanym wielu Mrocznom Gwiazdą (w tamtym czasie zwanym Isilumkiso), martwymi od dawna Kuriozalną Łapą i Leśnym Futrem, oraz również poległym Oszronionym Słońcem. Ich wiara opiera się na istnieniu bóstw, według tych wierzeń zsyłają one żywym znaki które objawiają się poprzez naturę – np. promienie słońca itp. W ich religii posiadanie także blizn i innych ubytków zbliża do bogów, ale ponadto zbliżyć się do nich też można poprzez odkrywanie świata, będącego ich bogactwem.

CIEKAWOSTKI

- Jej ulubioną zwierzyną są drozdy. Lubi także ryby, raz znalazła jedną wyrzuconą na brzeg, smakowała jej. Próbuje na nie polować, z mniejszym lub większym skutkiem, ale metodą prób i błędów doszła już do takiego poziomu, że jest w stanie złapać ten nietypowy jak na wilczaka posiłek.
- Dość mocno przykładała się do treningów w Klanie Wilka, będących serwowanymi przez syna jej brata – Chłodnego Omena. Przez to jest silniejsza niż wiele kotów mimo tego, iż z Klanu Wilka uciekła już jakiś czas temu.
- Choć dawniej obchodziły ją losy Klanu Wilka (choć oczywiście, bardziej jej własne) tak teraz przez to co ją spotkało nienawidzi ich i życzy jak najgorzej.
- Czasem nazywa samą siebie Koszmarną Nocą, ale nie w obecności innych kotów, a przynajmniej nie tych, którym nie ufa.
- Nie lubi bobrów, bo przez nie zginęła jej uczennica – Świetlikowa Łapa. Chciała by w odwecie powybijać te wodne szczury.
- Nie zna praktycznie żadnego samotnika na nowych terenach, poza Smalcem i swymi córkami. Stara się ich unikać, nie chcąc doprowadzić do konfrontacji, by nie stracić kondycji ani jedzenia na niepotrzebną walkę.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: - (teraz widzi, jak bardzo przydałaby jej się wiedza medyczna i że gdy tylko wpadł jej do głowy pomysł o nauczeniu się czegoś o niej, powinna od razu go zrealizować. Obecnie przez brak wiedzy ma duże problemy, bo jej córki już dwa razy miały poważniejsze problemy ze zdrowiem, takie, co się same nie odleczą)
Poziom wojownika: IV (możliwości fizyczne IV)
Słabe strony: dość niecierpliwa, trochę z niej perfekcjonistka, nie dba za bardzo o własne zdrowie, psychicznie niezbyt stabilna
Mocne strony: dobra obserwatorka, sprytna i cwana, dobrze kłamie i jest z niej manipulatorka

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Amon [*]
Matka - Anathema [*]
Rodzeństwo - Al-Namrood [*], Arkon [*], Absu [*]; Oszronione Słońce [*], Mroczna Gwiazda [*], Kuriozalna Łapa [*], Leśne Futro [*] (została chyba ostatnią żywą z rodzeństwa… wow)
Partner - ///
Potomstwo - Świetlik i Pierwiosnek [*] – bardzo zależy jej na bezpieczeństwu córek oraz ich zdrowiu, jednak te uczą się powoli co zmniejsza ich szanse na przetrwanie, szczególnie, że sama Noc starzeje się.

INNE

Bliscy - Martwi: Świetlikowa Łapa [*], w jakiś sposób jest jej także bliska Sosnowa Igła i mniej ale jednak Upadły Kruk, choć tego ostatniego nie przyznaje
Wrogowie - Mroczna Gwiazda [*], Chłodny Omen, Koszmarny Omen, ogólnie większość Kultu
SZKOLENIE

Mentor - Padający Deszcz [*], Senny Pysk
Uczniowie obecni - Świetlik, Pierwiosnek
Uczniowie dawni - Świetlikowa Łapa [*]
HISTORIA

Urodzona w miocie pewnej dwójki samotników, którzy nawet nie wiedzą, że są jej rodzicami. Dorastała “spokojnie” w sekcie rodziców, gdzie wpajano im ich święte nauki. Lecz w dniu rytualnego naznaczenia, zaatakował ich borsuk. Tafla wraz z częścią rodzeństwa uciekła, po czym wszyscy zostali przyjęci do Klanu Wilka. Od tamtego czasu zdążyła zostać wojowniczką, stracić brata, potem siostrę, jej inny brat – Mroczna Gwiazda, dobrał się do władzy po rządach Wielkiej Gwiazdy, która faworyzowała kotki. Przez bobry straciła także uczennicę, do której była przywiązana – Świetlikową Łapę.
Miała zamiar uciec z Klanu Wilka przez rządy brata, które coraz bardziej ograniczały wolność członków klanu, jednak po ucieczce Łasiczego Skowytu – ciężarnej córki lidera, ten obstawił granice. Przez to i związane z tym komplikacje w jej planie zaprzyjaźniła się z Upadłym Krukiem, co jednak ostatecznie doprowadziło do tego, że zainteresował się nią Mroczna Gwiazda, a przez to wydały się jej poglądy, mimo zaprzeczania przed bratem. Ten skazał ją na śmierć, ale ostatecznie nie została zabita, a nawet zrobiła niezłe przedstawienie ze swojej niedoszłej egzekucji, pokazując innym, że ma swą śmierć w dupie, choć nie chciała umierać. Zdała się na opatrzność duchów. I choć Mroczna Gwiazda postanowił jej nie zabijać, zrobił coś znacznie gorszego. Skazał ją na wieczne roboty, bycie praktycznie niewolnikiem usługującym wszystkim innym kotom, oraz częste tortury – przez nie dorobiła się masy blizn, tracąc dużą część swego ukochanego futerka. Przez to, jak mocno się to na niej odbiło, oraz przez relację z Sosnową Igłą, która lubiła się na niej wyżywać, co Nocna przyjmowała, stała się wręcz masochistyczna. Po tym, gdy wybuchła wojna czterech klanów, udało jej się zbiec – jednak przez korek na drodze grzmotu nie mogła uciec z terenów Owocowego Lasu, na które trafiła. Z tym pomógł jej Smalec – samotnik znający się na ziołach. Po wyprowadzeniu ich z terenów owocniaków zaprowadził ją do swej nory gdzie pomógł jej z ranami po bitwie, a później razem zażyli kocimiętkę – i tak oto powstały jej córki, Świetlik oraz Pierwiosnek, które są teraz największymi skarbami Nocy, zmartwionej o ich przyszłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz