BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

BIELICZE PIÓRO

 

Autor grafiki: Avokado#2526 (discord)
OGÓLNE
BIELICZE PIÓRO
*Poprzednie imiona: Bielik, Bielicza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Avo

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest smukłą kotką o długich łapkach. Ma białą sierść w bure łaty, które znajdują się na jej grzbiecie i udach. Głowę ma burą. Ma chłodne, niebieskie oczy. 
Cechy szczególne - Jej lewe oko, dół jak i bok pyska oraz kawałek piersi jest naznaczone blizną, naderwane lewe ucho
Kolor sierści - czarna pręgowana tygrysio arlekin
Długość sierści - krótkowłosa
Kolor oczu - niebieskie 

CHARAKTER

Bielik to ciekawska kotka, której nos wpycha się tam gdzie nie powinien. Lubi być w ciągłym ruchu, tj. biegać i szaleć w terenie. Uczona od najmłodszych wiary w przodków, jest bardzo religijna. Czci jednak Mroczną Puszczę, a nie Klan Gwiazdy; o tym drugim mało co słyszała dobrego. Pragnie spełnić oczekiwania matki i jej nie zawieść, dlatego z jej pyska można usłyszeć wiele modlitw skierowanych do złych duchów. Mimo dziwnej rodziny, tryska pozytywną energią. To typ, który z chęcią opowiada o swoich zainteresowaniach, nie przejmując się krytyką. Niezbyt przykłada wagę do więzi rodzinnych. Jesteś jednym z jej członków? Zakoduje to do informacji i tyle. Jest wolnym duchem, który ma gdzieś rozkazy. Potrafi je jednak wykonać, lecz na swoich warunkach. Ma niebywały talent do dostrzegania szczegółów, zapamiętywania i łączenia ich w całość. Potrafi wydedukować po ubłoconym futrze, skrawkach roślin w sierści, co mogło przytrafić się jej rozmówcy. Musi w tym celu jednak spełnić jeden warunek - poznać otoczenie; koty, rośliny i inne cuda natury. Jeżeli ktoś ją zapyta, w którym rejonie lasu polował, nie zgadnie tego, jeżeli sama w tym rejonie nie przebywała i nie poznała rozłożenia każdego, najmniejszego kamyka. Ale tak, inteligentny z niej kot, którego talent zadziwia nawet dorosłych. Czasem wydaje się, jakby była dwa kroki naprzód. Dla niej świat jest znacznie bogatszy w bodźce, które czasem ją przytłaczają. Miewa momenty, w których chciałaby to zakończyć, odciąć się od otoczenia, by nie analizować najmniejszych paprochów w sierści swojego rozmówcy. Wiele by dała za bycie normalną. Zazdrości siostrze, która ma gdzieś otoczenie, gdzie krople deszczu nie powodują u niej skomplikowanego myślenia, obliczeń i przypuszczeń, prowadzących do wniosków, jak czas zakończenia ulewy. Większość typowych rozmów ją po prostu nudzi. Szybko potrafi stracić czymś zainteresowanie. Lubi wyzwania. Często jednak, gdy uda jej się coś osiągnąć, jest z tego niezadowolona, bo zabawa dobiega końca. Potrzebuje ciągłej stymulacji, by nie umrzeć z nudów. 

MORALNOŚĆ

Wiara zakorzeniona jej przez matkę spowodowała, że nie widzi nic złego w amoralnych rzeczach. Czci Miejsce, Gdzie Brak Gwiazd, uważając je za miejsce pełne dobra. Jest w stanie kogoś oszpecić, ku chwale Mrocznej Puszczy, ponieważ wierzy, że blizny stanowią umocnienie więzi pomiędzy żywymi a zmarłymi. 

CIEKAWOSTKI

- Jej idolem jest Jastrzębia Gwiazda, pragnie się z nim kiedyś skontaktować.
- Jarają ją blizny. Wierzy, że każda z nich jest umocnieniem więzi ze złymi duchami.
- Gdy mówi o Mrocznym Omenie, zazwyczaj stosuje określenie takie jak "ojciec", gdy chcę powiadomić rozmówce tylko o ich pokrewieństwie. Nigdy inaczej. Zwykle jednak mówi o nim po imieniu lub wplata w zdania słowa lider.
- Nie dzieli się z nikim informacją o swojej wierzę.
- Lubi kocięta, są dla niej takie słodkie i urocze 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: nie potrafi się skupić na jednej rzeczy, często się zbyt przecenia
Mocne strony: gorliwy wyznawca, niepodatna na manipulacje

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mroczna Gwiazda (boi się go)
Matka - Wiśniowy Świt (lubi ją i spędza większość czasu u jej boku)
Partner - ///
Potomstwo - Sokół, Sikorka (urodziły się martwe), przybrane: Jadowita Żmija, Kukułcze Gniazdo

INNE

Bliscy - Irgowy Nektar (jej druga idolka)
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Irgowy Nektar
Uczniowie obecni - Polankowa Łapa
Uczniowie dawni - Gronostajowy TaniecRóżany Step
HISTORIA

Urodzona w Klanie Wilka jako córka Wiśniowego Świtu i Mrocznego Omenu. Rodzice ją stworzyli, aby wzmocniła siłę ich kultu, w którym czczą Miejsce, Gdzie Brak Gwiazd. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz