BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 kwietnia 2014

Polna Łapa

Autor grafiki: brak
OGÓLNE
POLNA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Polanka
Płeć: Kotka
Orientacja: Panseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: luna1806
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mała kotka o intensywnie zielonych, błyszczących oczach. Uszy ma średniego wzrostu, tak samo jak czarny nos. Złote futro, co jest dość niespotykane, bardzo lubi. Może to dziwne, ale uwielbia je czyścić, lizać i patrzyć się na nie. Często je pielęgnuje. Można też niekiedy zobaczyć, jak siedzi samotnie z pyskiem właśnie w futrze. Na grzbiecie ma ciemniejsze plamy. Smukłe łapy są zakończone ostrymi pazurami, a ogon jest puszysty i miękki.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - czarna tortie złota pręgowana dziko
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Obserwatorka. Jest cicha, nic prawie nie mówi. Lubi tylko słuchać. Słowa mają dla niej przyjemny dźwięk. Nigdy nie zastaniesz jej nudzącej się, gdyż zawsze ma coś do roboty. Lepienie kotów z mchu, skrobanie imion zmarłych na drewnie… Jest bardzo kreatywna. Jest inna od większości kultystów, bo nie widzi świata w czarno-białych barwach. Dla niej nie ma dobrego i złego. Każdy kot jest inny, ma inną historię i inny charakter. Nie akceptuje zabijania niewinnych kotów, a trudno jest jej uznać, że ktoś jest winny. Wszystko zrobił z jakiejś przyczyny. Ceni sobie wolność i swobodę. Nikt jej nigdy nie ograniczał. Jest bystra i wszelkie rozwiązywanie zagadek sprawiają jej radochę. Lubi przebywać z bliskimi jej kotami, czyli oprócz rodzeństwa, mamy, Mrocznej Wizji, także z Stokrotkową Polaną. Gdyby zaszła potrzeba, byłaby gotowa ich bronić, za wszelką cenę, lecz również oczekuje tego samego od nich.

MORALNOŚĆ

Nie rusza ją krew ani martwe ciała. Wręcz przeciwnie. Obserwowanie zwłok ją intryguje, lubi na to patrzeć. Kodeks wojownika? Ma go gdzieś. Mógłby istnieć, ale także nie istnieć. Czci Mroczną Puszczę, ale nie uważa, że Klan Gwiazdy jest zły.

CIEKAWOSTKI

- Mimo, że rzadko się odzywa jej głos jest mocny
- Jeśli już kogoś bardzo polubi będzie stać za nim murem, choćby nie wiadomo co
- Ma swoją kolekcję wyrobów z mchu, drewna i innych surowców naturalnych
- Lubi złote koty bardziej od innych
- Często nazywa koty w osobach trzecich np. „Czy Zaranna Zjawa kocha Polankę?”

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
- no cóż, ledwo się komunikuje
- nienawidzi wody. Gdy tylko myśli, że ma się w niej zanurzyć i pływać, czuje panikę.
- nawet nie zdaje sobie z tego sprawy, ale czasami ma dziwny wyraz pyska; wygląda to trochę tak jakby chciała zjeść drugiego kota
- czasami, kiedy się zamyśli, nie dociera do niej nic. Na razie nie kontroluje tego. Kiedy zacznie o czymś myśleć, to myśli, nawet jeśli jest na polu walki.
Mocne strony: 
- potrafi wysłuchać drugiego kota i tego, co ma do powiedzenia
- jest bardzo spostrzegawcza, nic nie umknie jej wzrokowi
- mądra i inteligentna
- kreatywna
- silna, ma ostre pazury i kły

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Uranos (nie zna go i nie obchodzi on jej)
Matka - Zaranna Zjawa (kocha ją całym serduszkiem)
Rodzeństwo - Zalotkowa Łapa, Syczkowa Łapa (brat - lubi go, bo ma złote futerko!!!)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE
BLISCY
Mroczna Wizja - to taka starsza siostra, Polanka uwielbia słuchać jej kołysanek, opowieści. Czasami przeszkadza jej to, że kotka za bardzo namawia kocięcia do wierzenia w Mroczną Puszczę, jednak po kilku dniach od urodzenia kociąt zauważyła u niej poprawę. Widzi, że kotka się powstrzymuje ze względu na Zaranną Zjawę, która przecież chce, żeby jej kocięta mogły być, kim chcą.
Stokrotkowa Polana [*] - ukochana prababusia!!! Uwielbia to, jak opowiada o duchach, a zmarli ją bardzo intrygują. W ogóle ją lubi, bo ma śliczne futerko.
WROGOWIE
No wszyscy wrogowie mamusi są także jej wrogami, nasłuchała się trochę opowieści.

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Zaranna Zjawa postanowiła wydać potomstwo dla kultu, więc opuściła klan na kilka wschodów słońca i znalazła Samotnika - Uranosa. Potem wróciła do Klanu Wilka, w którym ówcześnie rządził Błękitna Gwiazda, a na świat przyszły trzy małe kuleczki. Jedną z nich była Polanka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz