BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu i Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 kwietnia 2014

Polana

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
POLANA
*Poprzednie imiona: Polanka, Polna Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Panseksualna, lecz nie lubi się określać
Przynależność: Samotniczka
Ranga: Samotniczka

- - - -

Autor: luna1806 / piankacz (edycje)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Od momentu, w którym została wygnana z Klanu Wilka, całkiem znacząco się zmieniła. Choć wcześniej nie była tęga, tak teraz zdecydowanie wysmuklała, nabywając też odrobinę mięśni. Nadal jest jednak stosunkowo niska. Zamiast wzrostem, postrach może wywoływać licznymi bliznami, które nabyła po walkach z drapieżnikami czy innymi włóczęgami. Chowają się one pod warstwą grubego, złocistego futra, do którego Polana wciąż ma sympatię i duży nacisk kładzie na jego higienę. Jej plecy pokrywa ciemnobrązowy płaszcz, kończąc się na ogonie i zamieniając w czystą czerń. Podobny kolor ma jej nos leżący nieco pod parą przymrużonych, oliwkowych oczu. Łapy kotki skrywają natomiast ostro zakończone pazury – lepiej z nią nie zadzierać, bo Polana wie, jak ich użyć.
Cechy szczególne - blizny na ciele, rozdarte prawe ucho
Kolor sierści - czarny złoty pręgowany tygrysio szylkret
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Cicha obserwatorka otoczenia. Przywykła już do samotności, a nawet ją polubiła. Polana nie potrzebuje innych kotów, by czuć się szczęśliwą. Wystarczy jej spokój, świeża piszczka i coś do roboty, co zajmie jej czas. Mogą być to najróżniejsze zajęcia, od tropienia borsuków, przez wykradania przepiórczych jajek, kończąc na jej ulubionych "robótkach ręcznych". Kotka uwielbia bowiem lepić z mułu, ryć pazurami w korze drzew czy rysować w sypkim piasku. Nie jest to talent na miarę Jana Matejki, ale całkiem charakterystyczna jej cecha, bo całe legowisko Polany wygląda jak artystyczna wystawa. Wraz z kreatywnością dochodzi także bystrość, choć nie w kontekście szybkiej i skutecznej nauki. Jednym z ulubionych zajęć złotej jest rozmyślanie, analizowanie, filozofowanie. Ciężko jest ją zmusić do wpasowania się w tłum, zrobienia czegoś, bo tak robią wszyscy. Wyjątkowo ceni sobie wolność. 
Choć wszyscy jej bliscy pozostali w Klanie Wilka, od dawna ich nie widziała i przepada za swoim towarzystwem, zdarza jej się tęsknić za kontaktem z innymi kotami. Oczywiście, jako samotnik podchodzi do obcych nieufnie, lecz w głębi serca marzy jej się posiadanie bratniej duszy. Dla takiego kota byłaby w stanie zrobić wszystko – nawet wskoczyć w ogień. 

MORALNOŚĆ

Wraz z porzuceniem klanu, Polana porzuciła także całkiem jego zasady. Zupełnie zapomniała o regułach kodeksu (które i tak wcześniej miała pod ogonem), a jej wiara stała się nieco niepewna. Niby uznaje ona istnienie Klanu Gwiazdy i Miejsca, Gdzie Brak Gwiazd (przechylając się trochę w stronę tego drugiego), jednak nie czci żadnego z nich z takim oddaniem, jak księżyce temu. 
Nie brzydzi jej widok krwi, choroby, czy jakiejkolwiek masakry. Nie jest tym jednak tak zafascynowana, jak wcześniej. Po prostu przywykła do tego – różne ohydztwa są w końcu częścią życia dzikiego kota, szczególnie tego poza klanem. 

CIEKAWOSTKI

  • Choć jej imię kojarzy się kotce z mało przyjemnym wydarzeniem, ma do niego pewien sentyment. 
  • Posiada mocny głos, który potrafi zdziwić drugiego kota, gdy Polana już się odezwie.
  • Zadomowiła się w lisiej norze, z której wpierw wygoniła podstarzałego lokatora, a następnie dostosowała ją do własnych potrzeb. Woli swój nowy dom od byłego skrawka mchu w legowisku uczniów. 
    • W swojej norze kotka skrywa kolekcję wyrobów z mchu, drewna i innych naturalnych surowców. Choć musiała ją odtworzyć po wygnaniu, jest ona nawet większa niż ta, którą posiadała w klanie. 
  • Lubi szwendać się po okolicy. Zdarza się, że kotka urządza sobie długie, trwające nawet parę dni spacery, dlatego spotkanie jej na drugim krańcu terenów od swojego miejsca zamieszkania nie jest wcale takie trudne. 
  • Chciałaby posiąść ziołową wiedzę, ale nie jest pewna, jak się tego nauczyć.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [coś tam wie, ale nie na tyle, by móc podciągnąć to choćby na I poziom]
Poziom wojownika: III [część umiejętności nabyła w klanie, a części nauczyła się sama, próbując przeżyć]
Słabe strony: 
  • Trudności w komunikacji z innymi kotami
  • Paniczny strach przed wodą
  • Częste zamyślanie się, które sprawia, że na chwilę "wyłącza się" ze świata
Mocne strony: 
  • Spostrzegawczość
  • Spryt
  • Kreatywność
  • Siła

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Uranos - nigdy nie poznała i mało ją to obchodzi.
Matka - Zaranna Zjawa - ukochana matka. Obdarza ją wielkim szacunkiem.
Rodzeństwo - Zalotna Krasopani - nie miała z nią nigdy bliższych stosunków. Oczywiście, to była jej siostra i kochała ją jak siostrę... lecz niewiele ponad to.
Syczkowy Szept - bardziej lubiany przez nią brat. Głównie z racji na złote futro, lecz także przez ich podobieństwo charakterów. Trochę. Powiedzmy.
Partner - /// - znalezienie takowego na razie spycha na dalszy plan.
Potomstwo - /// - przymierza się do niezostawania matką. Wrzaskliwe, rozbrykane kociaki nie do końca pasują do jej stylu życia.

INNE

Mroczna Wizja - jej "starsza siostra". Ma z nią wiele przyjemnych wspomnień i szczerze wspomina ją lepiej niż swoje prawdziwe rodzeństwo. Polana często zastanawia się, czy wojowniczka myśli w ten sposób o niej. Ma nadzieję, że jej wygnanie nie sprawiło, że Mroczna Wizja zaczęła widzieć ją jako wroga.
Stokrotkowa Polana [*] - prababcia, która również kojarzy jej się z dobrym czasem. Czuje pewną dumę z tego, że ma po niej imię.
Zmora - nigdy z nią nie rozmawiała, lecz parę razy widziała ją z zarośli. Polanę przyciąga do niej jej nietypowy wygląd, artystycznie wręcz wplecione w futro listki i pajęczyny oraz ładny, ziołowy zapach. Czasem zastanawia się, czy nie zapytać kocicy o lekcje z zakresu zielarstwa, lecz Zmora zdaje się jej nie być osobą, która szasta swoją wiedzą na lewo i prawo.
Klany (na czele z Klanem Wilka) - nie potrafi ich zrozumieć. Po czasie spędzonym poza nim, Polana nie wyobraża sobie powrócić do klanu, bez względu na to czy byłby to jej były, czy jakikolwiek inny. Za dużo zasad, nakazów, zakazów, wymagań, obowiązków... Życie w takim systemie, a w szczególności tak rygorystycznym jak ten wilczacki, brzmi dla niej jak mordęga. Nie uważa, że klanowcy są głupcami, lecz jest pewna, że wiele kotów z klanów byłoby o wiele szczęśliwszych jako samotnicy.


SZKOLENIE

Mentor - Bielicze Pióro [*] - jej pierwsza mentorka, która jednak zmarła po kilku księżycach. Nie zdążyła się do niej przywiązać. Topielcowy Lament - taki se, co by tu dużo mówić. 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Zaranna Zjawa, oddana członkini kultu Mrocznej Puszczy, postanowiła wydać dla niego na świat potomstwo. W ten sposób na świat przyszła trójka kociąt: Syczek, Zalotka i, najważniejsza dla tej historii, Polanka. Szybko przeminęły kocięce księżyce, a Polna Łapa nie do końca nadążała za treningami, na jakie od tamtej pory musiała uczęszczać. Piętrzący się przed nią stos nowych zobowiązań, który stał przed nią nie tylko ze względu na bycie uczennicą, ale i przyszłą członkinią Kultu, skutecznie ją demotywował. Nie lubiła uczyć się póz łowieckich czy skomplikowanych chwytów bitewnych, przez co nie miała odpowiednich dla wojownika umiejętności. A Klan Wilka nie lubi mieć darmozjadów. W końcu została wygnana z zakazem postawienia łapy na terenach wilczaków, co początkowo było jak ostrze wbite w serce. Trudno jej było przystosować się do zupełnie nowych warunków i odnaleźć się w świecie, w którym była całkiem sama przeciwko wszelkim niegodziwościom losu. Na szczęście, po pewnym czasie zdołała się przyzwyczaić do nowej rzeczywistości, a także zyskać parę nowych zdolności. Życie płynie jej od tamtej pory całkiem spokojnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz