BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Znajdki w Klanie Klifu!
(trzy wolne miejsca!)

Miot w Klanie Nocy!
(trzy wolne miejsca!)

Na blogu zawitał nowy event wielkanocny! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

23 kwietnia 2014

Aster

Autor grafiki: piankacz (dc)
OGÓLNE
ASTER
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Jest zdecydowanie za młoda, żeby to wiedzieć.
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: just_sojka (dc) | sojczemarzenie@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Aster zdecydowanie odziedziczyła wygląd w większości po mamie. Kotka jest lżejszej postury, jednak to nie znaczy, że nie jest silna. Pod tą kupą puszystego futerka kryje się niezła siła. Mimo tego jest nieco mniejsza niż przeciętny kociak. Szylkretka wyróżnia się z tłumu dzięki posiadaniu kwiatom astrów oraz przeróżnych ziół w futrze.
Cechy szczególne - Kwiat astra oraz zioła za uchem oraz w futrze (no kto by się tego spodziewał...) | łaciata skóra (ciemno i jasno różowa) (szczególnie widoczna na nosku oraz poduszkach łapek)
Kolor sierści - Czarna (bura) pręgowana cętkowanie tortie z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Aster jest kotką, która chce dla wszystkich jak najlepiej oraz nie może patrzeć na krzywdę niewinnych kotów. Potrafi świetnie manipulować oraz ma zadziwiające umiejętności aktorskie, jednak nie chcę tego wykorzystywać przeciwko innym, chyba że nie jest to dla niego groźne. Szylkretka jest kotką o wielkim serduszku, zawsze ci pomoże, jeżeli tylko będzie mogła. Niestety, jeżeli sama ma problem, boi się prosić o pomoc, ponieważ uważa, że inni mogliby ją uznać za szukającą uwagi. Koteczka ma kilka charakterów, z jednej strony jest urocza, słodka, delikatna i malutka, z drugiej natomiast energiczna, i silnym charakterze, odważna i ciekawa świata. Nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, ale bardzo łatwo ją zranić, jednak stara się tego nie okazywać, jeśli ją urazisz, nawet przypadkowo, ucichnie i będzie miała chwilowy dystans w stosunku do ciebie. Mimo swojego wieku, umie fenomenalnie ukrywać emocje, jej "poker face" jest perfekcyjny, a lodowato błękitne oczy tylko jej w tym pomagają. Na szczęście przebacza tak łatwo jak może zostać zraniona, chyba że chodzi o coś głębszego lub o jej rodzinę lub bliskich czy przyjaciół. Całą sobą jest wierna Klanowi Klifu i oddałaby za niego każdą kroplę swojej krwi. Aster zawsze zaproponuje pomoc, poprawi Ci humor lub po prostu będzie. Wie, kiedy gadać jak najęta, a kiedy wystarczy po prostu być. Szylkretka ma straszny dylemat, ponieważ jednocześnie ciągnie ją do bycia medykiem, jak i wojownikiem. Czasem można zauważyć ją cichą i zamyśloną, z główką w chmurach, a czasem wręcz przeciwnie, głośną, wesoło i słodko bawiącą się w chowanego. W każdym chce mieć swojego przyjaciela lub przyjaciółkę, jednak uszanuję jeżeli nie będziesz tego chciał. Doprowadzenie jej do większej, dłuższej złości graniczy z cudem. Jeżeli na ciebie syknęła, to znaczy że naprawdę przesadziłeś. Podsumowując, szylkretka jest koteczką o wieeelkim serduszku i jest gotowa na odkrywanie kocięcego świata.

MORALNOŚĆ

Od małego ojciec wpajał jej wiarę w Klan Gwiazdy, więc na pewno wyrośnie na wierną Klanu Gwiazdy. Oprócz wiary w Gwiezdnych Przodków, pasjonuje ją również wiara w Bagno. Nigdy, przenigdy nie posunęła by się do kanibalizmu, ani niczego w tym rodzaju. Obrzydza ją na samą myśl.

CIEKAWOSTKI

* Kolekcjonuje przeróżne piórka i kwiatki oraz ciekawe zioła (Te niebezpieczne też!!)
* Pozwala swojej rodzinie i bliskim zdrobnieniami itp. (Asterka, Asteruś, Asti, Kruszynka itp itd.)
* Ma przepiękny, czarujący i słodki głos, uwielbia śpiewać i w wolnych chwilach wymyśla przeróżne piosenki.
* Uwielbia słuchać opowieści, niezależnie czy to ciekawa plotka, legenda klanowa, czy historia ziół.
* Jest zarówno dobrą rozmówczynią, jak i słuchaczką.
* Ubustwia wodę, pływanie i zapach lasu i łąk, świeżo po deszczu.
* Lubi przeróżne żaby, pająki, no ogólnie owady i plaży oraz gady.
* Może i jest mniejszej postury, ale jest dłuższa niż przeciętny kot/kociak.
* Czasem nocami wymyka się że żłobka, aby popatrzeć na gwiazdy. Są jej pasją i wielkim zainteresowaniem jak i czymś w rodzaju hobby.
* Uwielbia obserwować ptaki.
* Ma atychifobię (paniczny lęk przed odrzuceniem).
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: * Wysokie temperatury zdecydowanie są jej wrogiem numer 1, przez długie, gęste puchate futro.
* Ma dość słabą odporność, choruje głównie w te najcieplejsze dni w roku.
* Jest mniej aktywna fizycznie w cieplejsze okresy w roku, jeśli za bardzo przemęczy się w lato, może dojść do omdlenia.
* Czasem gorzej słyszy, przez długie futro występujące w okolicach uszu.
* Panicznie boi się odrzucenia, przez bliskich i jest to jedną z niewielu rzeczy, jakie mogą ją załamać całkowicie (lub rozzłościć)
* Jeśli zagrozisz jej, że zrobisz coś jej współklanowiczom są dwie opcje. Albo cię zaatakuje, albo się podda, ponieważ jeśli uzna że jesteś niebezpieczny, nie będzie miała serca, aby ich narażać. Rodzina jest jej czułym punktem i w ten sposób łatwo wprowadzić
Mocne strony: * Dzięki mniejszej posturze jest zwinna, skoczna i szybka. Łatwo wciśnie się w najmniejszy kąt.
* Manipulacja i ogólny brak pokazywania emocji (Wykorzystuje raczej na wrogów)
* Ma sokoli wzrok, niezależnie czy wypatrzy jakiś ruch z daleka, czy chodzi bardziej o szczegóły.
* Gęste futro jest idealną ochroną przed wrogimi pazurami. Ciężko zadać jej jakieś poważniejsze obrażenia.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Pochmurny Płomień - Aster bardzo kocha tatę i bardzo lubi się z nim bawić. Cieszy się, że ma tak fajnego tatusia.
Matka - Mamrok - Bardzo kocha mamusię. Przy niej zachowuje się raczej słodko, cicho, nie sprawia problemów... No kociak idealny. Nie znaczy to, że jej nie kocha, kocha swoją mamusię tak samo mocno jak tatusia i brata.
Rodzeństwo - Jeżyna - Brat, którego kocha nad życie. Może i jej czasami dogryza i ma cięty język, ale to nic! Przy nim zachowuje się zarówno słodko jak i bardziej odważne. Zna jej obydwa charaktery. Jest dla niej niczym starszy brat! Przy nim czuję się bezpieczna i ważna.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Tekst tekst tekst

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie za Czasów Panowania Liściastej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz