BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

05 kwietnia 2014

Plamka

Autor grafiki: ///
OGÓLNE
PLAMKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Pieszczochy
Ranga: Pieszczoch

- - - -

Właściciel: alicja.lawicka1@gmail.Com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Plamka to pręgowana klasycznie, płowa kotka. Swe imię zawdzięcza białej plamce na końcu swojego ogona, jej futro jest półdługie i puszyste. Budowę ma smukłą. Na szczególną uwagę zasługują jej oczy. Są zielone, a przy tym doskonale ukrywają uczucia i mają kształt migdałów. Poza plamką na ogonie, białe plamy występują również na jej lewym uchu i prawej przedniej łapce. Jej łapy nie są szybkie, ale długie.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Płowa pręgowana klasycznie
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Plamka to bardzo spokojna kotka. Zanim cokolwiek zrobi, zawsze się zastanowi. Rodzinę zawsze stawia na pierwszym miejscu. Chciałaby kiedyś założyć własną.  Ma tendencję do obarczania się winą innych, jest schowana w sobie. Od urodzenia wiedziała, że nie pasuje do reszty. Mimo to marzy, że ktoś kiedyś pokocha ją taką jaka jest... 
Co do jej oczu, to wykształciły doskonale umiejętność ukrywania emocji i piorunowania lodowatym wzrokiem. Kotka często ich używa. 
Jej drugim marzeniem, po dołączeniu do Klanu Wilka, jest zostanie przywódczynią. Podziwia liderów i chce być kiedyś na ich miejscu. Z tego powodu jej ulubiona zabawa to ,,mianowanie nowych wojowników”. 
Jest bardzo mądra. I sprytna.  A przynajmniej inne koty jej to mówią, ona w ogóle tak nie uważa. Często gdy nikt nie patrzy (a przynajmniej Plamka o tym nie wie) lubi śpiewać. O ptakach, o deszczu... Podczas walki jest pewna, co jest dla niektórych kotów niezrozumiałe z powodu jej niepewności w międzykocich interakcjach. Bardzo kocha swoje rodzeństwo, nie opuściłaby go nigdy. Kotka bardzo martwi się swoją oceną w klanie i czy inne koty ją lubią, jednak nie daje po sobie tego poznać. 

MORALNOŚĆ

Kremówka wpoiła swoim kociakom, że należy wszystkim pomagać. To jedyne co zostało Plamce po matce, więc bardzo na to uważa. Jako że kodeks wojownika ma zapewnić kotom bezpieczeństwo, Plamka bardzo w niego wierzy.

CIEKAWOSTKI

- Jej najulubieńszym zajęciem jest wspinaczka. Jest w niej bardzo dobra! Jeśli nie możesz znaleźć Plamki, poszukaj na drzewie!
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Jest powolna, myśli że wszystkie problemy pobratymców to jej wina  
Mocne strony: Doskonale się wspina, potrafi wyczuwać intencje innych kotów

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Papież
Matka - Kremówka (Nocami często za nią tęskni)
Rodzeństwo - Piernik, Kremik (Bardzo go kocha, zawsze mu pomoże)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

- Mroczna wizja (od momentu, gdy to Plamka dołączyła do Klanu Wilka, ona właśnie ją wychowywała)
SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Plamka razem z rodzeństwem urodziła się w miocie Kremówki i Papieża. Może mieliby szczęśliwe życie jako pieszczochy, lecz przez dziecięcą ciekawość zgubili się, biegnąc za motylem. Trafili na tereny Klanu Wilka, do którego zostali zabrani, i w którym zostali wychowani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz