BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

26 lutego 2014

OGNISTA PIĘKNOŚĆ

Autor grafiki: Avo
OGÓLNE
OGNISTA PIĘKNOŚĆ
*Poprzednie imiona: Ogień - Ognista Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor/opiekun: Avo)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest to piękna kocica o rudej sierści w cętki. Jej wygląd to jej chluba, dlatego też całe futro jest zadbane i lśniące. Często wplata w nie świeże kwiaty. Posiada żółte oczy. 
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - ruda pręgowana cętkowanie
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółte
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Ogień to kotka, która od pierwszego oddechu wie czego chcę. Zawsze staje twardo przy swoim i ma gdzieś opinie innych. Wszystko co robi, robi dla swoich własnych egoistycznych zachcianek. Jest strasznie uparta. To wielka dama, która lubi, gdy wszystko jest jej przynoszone pod nos. Jedyne czym się zajmuje to pielęgnacją i eksperymentowaniem nad układaniem futra. Kotka potrafi długimi godzinami wpatrywać się w czyjąś sierść, przekrzywiając łeb i zastanawiając się jak takie kudły okiełznać, by wyglądały znośnie. Z tego też powodu nie ceni przestrzeni osobistej i pcha się z łapami do każdego, by tylko poprawić komuś kłaki, wytknąć, że są brudne lub zacząć prawić swoje kampanie na rzecz czystości. Wszystko co wygląda obrzydliwie przyprawia ją w dyskomfort, dlatego pragnie, aby świat w końcu nauczył się piękna jakim jest porządek. Spanie na brudnej ziemi? Zapomnij! Musi mieć mech! I to nie byle jaki a świeży oraz pachnący. Jest perfekcjonjstką, więc jeżeli zauważy, że coś zostało zrobione na odwal, da po pysku. Nie przepada za pracą, obawia się o swoje pazurki, bo nie daj Klanie Gwiazdy, że się ułamie to wpadnie w taki ryk, że każdemu uszy zwiędną. Jest wielką marzycielką, często wzdychającą do swojego wyimaginowanego przyszłego życia, w której każdy się jej słucha i docenia jej rady. Ogień jednak tak jak jej imię wskazuje nie jest zbyt spokojna. To uśpiony wulkan, który potrafi wybuchnąć niespodziewanie. Potrafi nawrzeszczeć na dorosłego kota, gdy ją rozzłości, a nawet rzucić się na niego i pogryźć. Nie lubi być ignorowana, za to często podlizuje się do osób, które lubi (a raczej, które są w stanie zapewnić jej coś, dzięki czemu zasłużą na jej przyjaźń). Bo tak... Kotka nie lubi flej i biedoty, za to uwielbia wszelakiego rodzaju prezenty. Nie grzeszy inteligencją, więc nie zauważy, gdy ktoś nią manipuluje. Jednakże, gdy się o tym od kogoś dowie to pobije.

MORALNOŚĆ

Jest w stanie kogoś podrapać i ugryźć, gdy jest zła. Nie wie czym jest moralność, takie trudne sprawy nie są na jej głowę. Nawet, gdy ktoś jej to wytłumaczy to o tym zapomni, bagatelizując całą sprawę. 

CIEKAWOSTKI

- Marzy jej się spotkanie księcia z bajki. Często fantazjuje o swojej przyszłości z nim u boku. 
- Ładnie się śmieje. 
- Lubi nacierać sierść kwiatami, aby ładnie pachnieć. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: brzydzi się brudu, leniwa, wielkie ego
Mocne strony: odważna, perfekcjonistka

RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Pokrzywowa Łapa
Partner - Płomienny Ryk (to jej książe z bajki)
Potomstwo - Aksamitkowa Łapa, Rudzikowa Łapa, Pożarowa Łapa

INNE

SZKOLENIE

Mentor - Jadowita Żmija
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako córka Gronostajowego Tańca i Płonącej Duszy w Klanie Wilka pod rządami Błękitnej Gwiazdy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz