BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

CZERWONA RÓŻA

 

Autor grafiki: Dorian.#0406

OGÓLNE
CZERWONA RÓŻA
*Poprzednie imiona: Róża, Różana Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Najpewniej homo
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: cheetah
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Róża to wysokie i masywne kocię. Zawsze ma pięknie ułożone i czyste futro. Dba o siebie, brzydzi się wszelkim brudem. Nie cierpi momentów, w których się brudzi. Uroku dodają jej urocze pędzelki na czubkach uszu i ładne pomarańczowe ślipia. Jest naprawdę śliczną osobniczką. Jej przednia lewa łapka ma białą skarpetkę.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach, wyraziste pomarańczowe oczy
Kolor sierści - czekoladowy srebrny pręgowany tygrysio z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Róża to kotka, której ego sięga gwiazd. O co nie zapytasz, to jest idealna. Charakter? Niesamowity. Wygląd? Oszałamiający. Nieustannie gada o sobie, czego ona nie zrobiła, jaka to ona nie jest. Straszny z niej narcyz. Potrafi siedzieć przy kałuży i przyglądać się sobie, mrucząc, jak piękna jest. Kotka oczekuje by każdy jej usługiwał. Twierdzi, iż każdy ma obowiązek ją uwielbiać, w końcu jest chodzącym cudem. Czy kotka rzeczywiście jest aż tak świetna? Nie do końca. Potrafi wybuchnąć o głupotę. Odmówisz jej? Zwyzywa cię. Ona stwierdzi, że myszy są najsmaczniejszym pożywieniem, a ty uważasz, że ptaki? Zrobi ci o to aferę. Uważa się za pępek świata, każdy ma się jej słuchać i podzielać jej zdanie. Bardzo nie lubi, kiedy coś nie idzie po jej myśli. Często wyżywa się na innych kotach. Rządzi się niezwykle. Jest bardzo nieprzyjemną jednostką i dość fałszywą. Być może znajdzie się moment, iż będzie dla ciebie milsza, lecz i tak to po chwili pryśnie. Jak można zdobyć chociaż trochę szacunku z jej strony? Komplementując ją. Kocha być podziwiana przez innych.

MORALNOŚĆ

Słabo panuje nad emocjami i zdarza się jej ranić inne koty, jednak nie uważa tego za coś bardzo złego. Patrzy na swój czubek nosa i mało przejmuje się tym, co robi innym kotom. Wierzy w Klan Gwiazdy.

CIEKAWOSTKI

- Bardzo lubi momenty, w których kocury się za nią oglądają, ale nie jest nimi zainteresowana. Po prostu utwierdza ją to w przekonaniu, iż jest cudowna
- Myje swoje futro wiele razy dziennie, zdecydowanie częściej niż przeciętny kot
- Kolekcjonuje kwiaty, czasem wplątuje je sobie w futro
- Nie lubi polować, bo się brudzi. Wolałaby siedzieć nad ziółkami.
- Przez jej matkę nie cierpi kocurów 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: niecierpliwość, kłótliwość, słabe panowanie nad emocjami
Mocne strony: odwaga, siła

RELACJE

RODZINA

Ojciec - ///
Matka - Bezzębny Robal [druga mama], Wścibski Nochal
Rodzeństwo - Pustynia, Świetlik, Ważka
Partner - na razie się nad tym nie zastanawia
Potomstwo - meh

INNE

Bliscy - oprócz rodziny, na razie brak
Wrogowie - brak
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Wielka Gwiazda słysząc na zgromadzeniu od Kruczej Gwiazdy, że spodziewa się magicznych kociąt, poczuła ogromną zazdrość. Chcąc nie być gorsza, postanowiła zdobyć własne, by Klan Wilka mógł również cieszyć się takim szczęściem. Wykorzystała to Modliszkowy Skok, która od zdobycia przez kotkę władzy, starała się wejść jej w tyłek, by ta mianowała ją swoim zastępcą. Widząc, że Borówkowy Krzew coraz gorzej się czuje, postawiła liderce warunek. Daje jej magiczne kociaki, które od razu jej odda, wmawiając wszystkim, że to Wielka je urodziła, a ona zdobywa władzę. Po długiej rozmowie, w końcu doszły do porozumienia. Została zamordowana przez Upadłego Kruka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz