Autor grafiki: belissab (discord)
*Poprzednie imiona: Szadź > Srebrna Łapa > Srebrna Szadź > Błyszcząca Plameczka
Płeć: Kotka
Orientacja: Panseksualna
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik
- - - -
Właściciel: Postać NPC (autor: cienistyblask@gmail.com)
APARYCJA
OGÓLNESREBRNA SZADŹ
*Poprzednie imiona: Szadź > Srebrna Łapa > Srebrna Szadź > Błyszcząca Plameczka
Płeć: Kotka
Orientacja: Panseksualna
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik
- - - -
Właściciel: Postać NPC (autor: cienistyblask@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Opis ogólny - Zdecydowanie wdała się w swą babcię, Zajęczy Omyk, i swą matkę, Zajęczy Ogon. Jest trzecią z linii kotek pochodzących od szalonego dziadka. Jej futerko jest miękkie, tak jak to jej matki, z tą różnicą, że znacznie dłuższe – futro kotki jest tak długie i puchate, że dodaje jej już i tak sporawych gabaretów, które także wyróżniają ją od jej matki. Szadź jest bowiem bardzo dużym kotem. Jej futro jest nieco jaśniejsze niż to jej matki. Ma wąski pysk, co jest jednak nieco mniej widoczne niż u jej rodzicielki przez objętość jej futerka. Szadź posiada długie wąsy i jasny, nieomal biały nosek. Ma także pędzelki na uszach po Zając. Po ojcu odziedziczyła jedną, jedyną cechę – niebieskie oczy.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach, długie, puszyste i miękkie futro, duże gabaryty, bardzo jasno różowy, wręcz niemal biały nos, bardzo jasne niebiskie oczy, mała cętkowana plama na grzbiecie
Kolor sierści - niebieski szylkret pręgowany cętkowanie van
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie
CHARAKTER
Szadź to opanowana, stoicka wręcz kotka. Bije od niej spokój. Nie jest powolna, ale również nie tak energiczna. Uprzejma w rozmowie, nie nachalna. Kotka z własnej inicjatywy raczej nie zaprosi na pogawędkę. Najczęściej można ją zobaczyć siedzącą gdzieś i obserwującą otoczenie. Szadź jest w miarę przyjazna, jednak jest przeciwieństwem wylewnej osoby. Swe uczucia i przemyślenia zostawia na siebie. Woli spędzać czas samotnie lub w małym, ciasnym gronie.
Nie boi się jednak tłumów czy wypowiadania się przed większą ilością słuchaczy.
Co jednak siedzi w głowie Szadzi? Cóż, lubi ona obserwować i nie jest skora do zaczynania znajomości czy też kontaktów społecznych. Preferuje towarzystwo natury niż innych. Lubi ciszę i spokój a koty postrzega jako ciekawe obiekty do obserwowania, co nie oznacza, że nie jest w stanie się przywiązać. Lubi zdobywać wiedzę, ale sama się raczej nie odezwie w tej sprawie. Wszystko, czego trzeba jej do szczęścia, to coś do obserwowania, no i może jeszcze jeden kot, z którym od czasu do czasu będzie mogła spędzić czas albo chociaż wymienić dwa słowa. Nic więcej nie potrzebuje, poza oczywiście tak podstawowymi rzeczami jak woda, jedzenie czy powietrze.
Szadź jest trochę jak taki duch, nie włączający się sam do niczego, ale będący i obserwujący żywych.
MORALNOŚĆ
Szadź nie ma kodu moralnego, a to do czego się posunie zależy od sytuacji, jest jednak bardzo spokojną istotą i wyżywanie się itp. to nie jej sposób odpowiadania na trudności czy też zagrożenie, nie jest agresywna.
CIEKAWOSTKI
///
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: nie utrzymuje z własnej inicjatywy kontaktów, co można odebrać jako niechęć w stosunku do innych, gorąc może mocno nadwyrężyć jej możliwości ponieważ przez długie futro szybko się nagrzewa
Mocne strony: dobra koordynacja ruchowa, inteligencja, spostrzegawczość
RELACJE
RODZINA
Ojciec - Oszronione Słońce – nie zna, jednak wie o jego istnieniu i pochodzeniu.
Matka - Zajęczy Ogon
Rodzeństwo - Olszowa Kora i Paprociowy Zagajnik
Partner - Koperkowe Wzgórze
INNE
Bliscy - Zajęczy Ogon
Wrogowie - ///
SZKOLENIE
Mentor - Osmalona Dusza, Wilczy Zew
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Miedziany Kieł
HISTORIA
Szadź urodziła się w Klanie Klifu jako dziecko z miotu sojuszniczego, którego ojcem był Wilczak - Oszronione Słońce, a matką wojowniczka Klanu Klifu – Zajęczy Ogon.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz