BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

JELENI PUCH

 

Autor grafiki: Avokado#2526 (discord)
OGÓLNE
JELENI PUCH
*Poprzednie imiona: Jelonek, Jelenia Łapa, Puszek
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualny
Przynależność: Klan Burzy 
Ranga: Więzień

- - - -

Właściciel: alisnikexd@gmail.com

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Ma rudą, srebrną sierść w cętki z białym brzuchem i prawą łapą. Całość wieńczy krótki ogonek, który przypomina ten u sarenki z białym spodem i końcówką. Jego sylwetka jest naznaczona masą blizn, lecz powoli nabiera masy i nie jest już aż tak wychudzony. Nie posiada prawego oka, które zostało wydrapane. Nie ma kępek sierści na karku, barkach i tylnej łapie. 
Cechy szczególne - krótki ogonek, brak prawego oka
Kolor sierści - rudy srebrny pręgowany cętkowanie z białym 
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie 

CHARAKTER

Kocur pomimo powrotu do siebie i zapewnieniu posiłków, wciąż na pokarm reaguje niczym wygłodniałe zwierzę. Jedzenie w jakiejkolwiek postaci, chroni za cenę swojego życia. Jest wtedy agresywny i nie waha się sięgnąć po przemoc. Coś co jest jego, zostaje jego. Jego intelekt mocno się wycofał. Rządzą nim pierwotne instynkty, które każą mu walczyć o przetrwanie, jednak powoli nad nimi panuje i może raz ugryzie, ale za drugim razem odpuści. Częściej toleruje koty, lubi ich towarzystwo, a najbardziej jak mają w pysku jedzenie. Wtedy z potwora, który jest w stanie oderwać ci łapę, zamienia się w kota, który jest potulny jak baranek. Docenia miłe osoby, a najbardziej te, które zwracają się do niego starym imieniem. Komunikuje się ze światem prostym, jaskiniowym językiem, używając do tego również gestów i dźwięków. Rozumie jednak to co się do niego mówi bardzo dobrze i wyraźnie. Póki nikt nie przekroczy jego przestrzeni, w której czuje się komfortowo, potrafi być miły i spokojny. Uwielbia obserwować świat, najbardziej fascynują go chmury przepływające po niebie. Często krąży w kółko, by wzmocnić osłabione kończyny. Przez niewole wyostrzył mu się słuch oraz węch. Najdrobniejsza zmiana w otoczeniu, którą dostrzeże powoduje u niego czujność i napięcie, a przy tym wyzwala agresję. 


MORALNOŚĆ

Zje wszystko co wpadnie mu w łapy. Wierzy w Klan Gwiazdy

CIEKAWOSTKI

- Ma wadę wymowy. Nie wypowiada litery "R", zastępując ją literami: "L", "Ł". 
- Źle się czuje na otwartej przestrzeni. Zamiera wtedy i głupieje, nie wiedząc co zrobić, a także wpada w panikę. 
- Imię Puszek powoduje u niego flashbacki przez co czuje się jakby wrócił do Klanu Wilka. 
- Jego ulubionym daniem jest burzak. Lubi to powtarzać każdemu kto do niego zagląda. 
- Jego wymyślonym przyjacielem jest królicza czaszka nazywana przez niego kic-kic - została jednak w dziurze w Klanie Wilka. 
- Kocha swoją dziurę i nie zamierza z niej wychodzić. Czuje się w niej bezpiecznie. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: podatny na manipulacje, głupiutki i mały móżdżek, słaby
Mocne strony: dobry słuch 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Topaz (nigdy go nie poznał)
Matka - Tygrysia Smuga (kochana mamusia)
Rodzeństwo - Diamentowa Grota
Partner - Leśny Pożar
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Leśny Pożar (jego najlepszy przyjaciel, kumpel i ziomal), Płonąca Pożoga (przyjaciółka)
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Ostowa Łapa
HISTORIA

Urodził się ze związku Topaza z Tygrysią Smugą. Nie poznał nigdy ojca, ponieważ zmarł przed jego narodzinami. Odsiadywał wyrok w Klanie Wilka za obrazę ich lidera, aż nie został przehandlowany z powrotem do Klanu Burzy zabijając paru burzaków z rozkazu Mrocznej Gwiazdy. Teraz uwięziony jest w innej dziurze, bardziej luksusowej i wiedzie spokojne i szczęśliwe życie u boku swojego partnera. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz