BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Po klanie rozeszła się kontrowersja, związana z wprowadzeniem władzy dziedzicznej, jednak jak na razie nikt nie ośmielił się wyraźnie sprzeciwić. Wojownicy są nieco przybici także ostatnimi nieszczęśliwymi wydarzeniami związanymi ze stratą kilku członków Klanu Nocy. Należy do nich między innymi jedna z córek Sroczej Gwiazdy, Wirująca Lotka, która przez komplikacje poporodowe i wycieńczenie opuściła świat żywych, trafiając tym samym do Klanu Gwiazdy. Pozostawiła jednak po sobie czwórkę córek, które teraz stały się oczkiem w głowie wielu wojowników, a szczególnie ich najbliższej rodziny.

W Klanie Wilka

Znika coraz więcej kotów. Rozpoczęte nagłą śmiercią Chłodnego Omenu przez uderzenie piorunem, zmartwienia wilczaków jedynie się piętrzą. W ciągu zaledwie jednego sezonu ich klan nawiedziło wiele nieszczęść, nie tylko pod postacią śmierci, ale także innych zdarzeń, jak chociażby nagły atak dzika na obóz Klanu Wilka, podczas którego życie stracił Mroźna Łapa. Wojownicy zdają się sami siebie wybijać, mimo, iż nie wszystko jest mówione na głos, a dużo spraw kończy zamiecionych pod ogon. Żeby tego było mało, coraz więcej kotów choruje, a Zaranna Zjawa staje w ogniu krytyki niezadowolonych z jej medycznych umiejętności pobratymców.

W Owocowym Lesie

Do społeczności niespodziewanie powrócił Agrest wraz ze swoją córką Mirabelką i zarządził uroczystość z tej radosnej okazji. Polegała ona na spędzeniu dnia wraz ze swoimi bliskimi przy upolowanym posiłku. Po przyjęciu spędzonym w miłej atmosferze, uczestnicy wrócili do obozu w oczekiwaniu. Wówczas przywódca ogłosił rezygnację ze stanowiska i wyjawił powód swojego zniknięcia, deklarując chęć dołączenia do starszyzny. Świergot na te wieści zarządziła głosowanie na przyszłego lidera Owocowego Lasu pomiędzy dwoma obecnymi zastępcami. Większość uprawnionych oddała swój głos na Daglezjową Igłę, tym sposobem desygnując ją na nową przywódczynię. Na miejsce zastępcy została wyznaczona Sadzawka. Przyszłość Owocowego Lasu nareszcie wydaje się być bezpieczna.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Miot samotników!
(dwa wolne miejsca!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Pojawiła się nowa zakładka z Cechami Specjalnymi i Mutacjami! Aby dostać się do niej, należy wejść w zakładkę "Maści - pomoc". | Odnowiona strona ze słownikiem wojownika już zawitała na blogu! | Zmiana pory roku już 30 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

DZWONEK

 

Autor grafiki: belissab (dc)

OGÓLNE
DZWONEK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: 
nevirax (discord)

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Ogólny opis – Średniego wzrostu kocur o silnych i szybkich łapach. Wzrost jest jego kompleksem ze względu na to, że porównuje się nim z innymi, o wiele od niego wyższymi kotami. Dość smukłe ciało, chociaż gdzieniegdzie, szczególnie na łapach, widać wyraźne zarysy mięśni. Ciało pokrywa średniej długości w większości jasnoruda sierść, pręgowana w ciemniejsze cętki. Puszysty ogon zdobi na końcówce białe futro, które również jest na jego piersi, łapach, brzuchu, w większości na udach i przy samym początku ogona. Charakterystyczny biały znak w kształcie klejnotu, znajdujący się na jego czole, jest pierwszym, co rzuca się w oczy. Ciepłe, jasnozielone tęczówki, przepełnione optymizmem, którym chętnie podzieli się z każdym, kto tylko na nie spojrzy. Lekko różowy nos. Pędzelki na rudych uszach. Na pyszczku gości praktycznie cały czas wręcz zaraźliwy, szczery uśmiech.     
Cechy szczególne: pędzelki na uszach
Kolor sierści:  ruda srebrna pręgowana cętkowanie bicolor
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone


CHARAKTER

Pierwszym co wszystkim rzuca się w oczy, jest jego promienisty i radosny uśmiech. Niemal nigdy nie schodzi on z jego pyszczka i potrafi nawet nim rozchmurzyć nieco napiętą atmosferę. Obok kocura nie da się przejść obojętnie, wszędzie go pełno. Ma niesamowite pokłady energii, które w większości wykorzystuje na zabawę oraz naukę nowych umiejętności, które przydadzą mu się w przyszłości. Przyciąga do siebie inne koty jak magnes, zarażając ich tym swoim uśmiechem. Wieczny optymista, nie poddaje się przy najmniejszej porażce, jest wręcz przeciwnie - daje mu ona nową energię do działania. Zawsze kończy narzucone sobie wcześniej cele. Gdy coś wydaje  się mu  niesprawiedliwe bądź złe, nie boi się tego powiedzieć wprost. Nienawidzi kłamstw, wierzy, że zawsze należy mówić prawdę, nawet tą najbardziej bolesną. Potrafi  często dostrzegać u innych jak się czują w danym momencie, często nie rozumiejąc, w jaki sposób dokładnie wyczytuje ich emocje. Lojalny wobec klanu i najbliższych.  Działa bezinteresownie, zawsze wesprze kogoś, gdy ten tego potrzebuje. Zdolny do poświęceń wobec swojej rodziny, przyjaciół, a nawet obcych. Z każdej sytuacji, jaka by ona nie była, stara się wyjść zwycięsko i pokazuje, że do wszystkich spraw da się podejść z troską. Ma trudności z odpuszczaniem i często angażuje się w rozwiązywaniu problemów innych, zostając jednocześnie ze swoimi własnymi.


MORALNOŚĆ

Na ten moment jest tylko niemyślącym do końca prawidłowo we wszystkich aspektach kociakiem. Nie wie, co to przemoc fizyczna w jakiekolwiek formie, więc trudno stwierdzić, czy byłby w stanie kogoś skrzywdzić. Jedyny ból jaki zna to ten w zabawie, gdy rodzeństwo nadepnie mu na ogon, więc na tej zasadzie, gdyby jego bliskim groziło niebezpieczeństwo, mógłby zacząć deptać czyjś ogon. W przyszłości zapewne w formie obrony byłby w stanie zrobić coś więcej, ale sam z siebie wydaje się stronić od przemocy. Podoba mu się miejsce w jakim się wychowuje, więc zdaje się, że będzie lojalny swojemu klanowi i niechętny, by kiedykolwiek go zdradzić, nawet za cenę wszystkich kulek mchu do zabawy na świecie. Nie wie czym dokładnie jest Klan Gwiazdy, ale stara się pilnie o nim słuchać przez wzgląd na to, co mówią starsi, choć czasami ma pewne wątpliwości co do jego istnienia, zastanawiając się, jak to dokładnie funkcjonuje.

CIEKAWOSTKI

///

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Ufa niemal wszystkim, wierząc, że każdy ma dobre intencje, przez co nie jest w stanie rozpoznać, gdy ktoś ma złe zamiary. Przejmuje się bardziej czyimś losem niż swoim własnym.
Mocne strony:  Kocur ma bardzo dobry słuch, dzięki któremu jest w stanie usłyszeć nawet najcichszy szelest, dochodzący zza krzaków. Kolejny jego atut to silne łapy, przez które jest w stanie przemieszczać się i biegać na dłuższe dystanse. Potrafi się w pełni skupić na wyznaczonym sobie zadaniu.


RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Kniejka, Skowronek
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Klanie Burzy podczas panowania Obserwującej Gwiazdy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz