BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Po ucieczce Kawczego Serca razem z Płotkową Łapą coraz więcej kotów jest otwarcie niezadowolonych z aktualnie trwającej władzy i dyskryminacji wobec osobników o czekoladowym futrze. Słychać śmielsze głosy, głównie młodych kotów, negatywnie wyrażające się o Sroczej Gwieździe i jej rodzinie. Niedługo później jednak dochodzi do tragedii. Błotnista Plama zabiła dwa koty - Nawałnicową Łapę, który po śmierci otrzymał nowe imię, Nawałnicowy Ryk oraz Okraszoną Polanę. Oprócz tego zraniła Czapli Taniec i podjęła się próby zamordowania kocięcia, Zmierzchu, czemu jednak zapobiegła ich liderka, rzucając się na czekoladową i zagryzając ją. Po oględzinach Strzyżykowy Promyk wyjaśnia dyskretnie przywódczyni i swoim uczennicom co wywołało tak nagłą zmianę w lękliwej kotce. Choroba, jaką im przedstawia, brzmi jak przekleństwo od Klanu Gwiazdy, obejmujące ciało, serce i duszę chorego, do tego będąca silnie zaraźliwa. Następnego poranka Srocza Gwiazda ogłasza i przestrzega wojowników przed tajemniczą klątwą, wyjaśniając przy tym na co powinni zwracać uwagę, aby jak najszybciej wykryć zarażonego.

W Klanie Wilka

Znika coraz więcej kotów. Rozpoczęte nagłą śmiercią Chłodnego Omenu przez uderzenie piorunem, zmartwienia wilczaków jedynie się piętrzą. W ciągu zaledwie jednego sezonu ich klan nawiedziło wiele nieszczęść, nie tylko pod postacią śmierci, ale także innych zdarzeń, jak chociażby nagły atak dzika na obóz Klanu Wilka, podczas którego życie stracił Mroźna Łapa. Wojownicy zdają się sami siebie wybijać, mimo, iż nie wszystko jest mówione na głos, a dużo spraw kończy zamiecionych pod ogon. Żeby tego było mało, coraz więcej kotów choruje, a Zaranna Zjawa staje w ogniu krytyki niezadowolonych z jej medycznych umiejętności pobratymców.

W Owocowym Lesie

Do społeczności niespodziewanie powrócił Agrest wraz ze swoją córką Mirabelką i zarządził uroczystość z tej radosnej okazji. Polegała ona na spędzeniu dnia wraz ze swoimi bliskimi przy upolowanym posiłku. Po przyjęciu spędzonym w miłej atmosferze, uczestnicy wrócili do obozu w oczekiwaniu. Wówczas przywódca ogłosił rezygnację ze stanowiska i wyjawił powód swojego zniknięcia, deklarując chęć dołączenia do starszyzny. Świergot na te wieści zarządziła głosowanie na przyszłego lidera Owocowego Lasu pomiędzy dwoma obecnymi zastępcami. Większość uprawnionych oddała swój głos na Daglezjową Igłę, tym sposobem desygnując ją na nową przywódczynię. Na miejsce zastępcy została wyznaczona Sadzawka.
Nie tak długo po zmianie władzy, społecznością wstrząsnęła straszliwa wiadomość. Patrol mający na celu zlokalizować położenie borsuków zakończył się wielką tragedią! Podczas ucieczki przed drapieżnikami zmarły dwie zwiadowczynie oraz wojowniczka, o czym poinformowała wchodząca w skład zwiadu Sówka. Iskra i Bławatek, którzy podczas krytycznej sytuacji oddzielili się od reszty patrolu, wschód słońca później zostali znalezieni martwi przez Czernidłaka i Pumę. Cały Owocowy Las pogrążył się w żałobie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki u samotników!
(trzy wolne miejsca!)

Pojawiła się nowa zakładka z Cechami Specjalnymi i Mutacjami! Aby dostać się do niej, należy wejść w zakładkę "Maści - pomoc". | Odnowiona strona ze słownikiem wojownika już zawitała na blogu! | Zmiana pory roku już 30 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

SZYSZKA

 

SZYSZKA

Poprzednie imiona: ///

Wiek: 122 księżyce

Płeć: Kotka

Klan: Owocowy Las

Ranga: Liderka

Poziom medyczny: -

Charakter:  Chociaż Szyszka nie jest już małym, głupiutkim kociakiem, wciąż pozostała "wulkanem energii". Nie umie usiedzieć w jednym miejscu dłuższej chwili i najchętniej spędzałaby w ruchu całe dnie. Zawsze stara się robić coś pożytecznego, odpocznie dopiero wówczas, kiedy łapy zaczną odmawiać jej posłuszeństwa. Nie lubi się zbytnio martwić i w każdej sytuacji stara się pozostać wesoła. Jest jednak wrażliwa. Nie potrafi przejść obok cierpiącego kota, bez udzielania mu pomocy, nieważne do jakiego klanu należy. Kotka opłakuje bliskie koty, starając się robić to w tajemnicy. Nie chce, żeby inni uważali ją za słabszą. Stara się podążać szlachetną ścieżką wojownika, wykazując się odwagą i lojalnością. Dla ukochanego klanu, zrobiłaby wszystko. Kotka jest również bardzo ciekawska, we wszystko włożyła by swój malutki nosek lub postawiła łapkę. Fascynuję ją natura, oraz koty które ją otaczają. Czasami może zdarzyć jej się wybuchnąć gniewem, lub obrazić się na długi czas. Przyjaciele, klan i rodzina, są podstawą w życiu Szyszki. Lubi wyróżniać się z tłumu, przez co często wpada w tarapaty. Jest cierpliwa, sprawiedliwa, radosna, oraz skromna. 

Wygląd: 

  • Ogólny opis - Kotka o przeciętnych rozmiarach i wadze. Pyszczek Szyszki jest wąski, a jego rysy łagodne. Ma krótką czarną sierść, która błyszczy w świetle słońca. Oczy kotki są żółte. Ogonek jest gładki i długi.

  • Kolor sierści - czarna

  • Długość sierści - krótka 

  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:

  • Ojciec - Okopcony Dzwonek (*)

  • Matka - Różanecznik

  • Rodzeństwo - Brzózka (*)

  • Partner - Sokół

  • Potomstwo - Płomykówka, Daglezja, Bielik, Orzełek, Głóg

Mentor: Płomykówka

Uczniowie: 

  • dawni - Nostalgia, Pędrak, Ostróżka,Cicha

  • obecny -  Krzemień

Historia: Szyszka została urodzona na terenach Dwunożnych, wraz ze swoim bratem Brzózką. Nigdy nie poznała ojca, wychowała ją sama matka. Gdy kotka miała 5 księżyców, wraz z matką i bratem udała się do lasu, prosto na tereny należące do Klanu Lisa. Różanecznik zostawiła swoje kocięta, upewniając się, że patrol klanu zabierze je z sobą. Od tego momentu, kotka została członkinią Klanu Lisa. Przeszła trening u boku Płomykówki, by zrozumieć kodeks i stać się wojowniczką. Obecnie będąc dorosłą kotką, wciąż jest blisko z bratem, znalazła kilku przyjaciół, wykazała się lojalnością, odnalazła miłość swojego życia, oraz została mentorką. 

Punkty umiejętności: 

  • siła - 25

  • szybkość - 25

  • zwinność - 35

  • skok - 15

Upomnienia: 0/3

Właściciel: {rjw15@wp.pl)


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz