BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

11 października 2014

MYSIA ŁAPA

Autor grafiki: Jableczniczek
OGÓLNE
MYSIA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Maryś, Mysz
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: POSTAĆ NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mysz to dość drobnej postury kocur, który pewnie nie wyrośnie na wysokiego. Futro ma w większości czarne - jedyny wyjątek stanowią jego białe łapy oraz plamki na głowie i piersi.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czarna z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Mysz, mimo swojego imienia i dość drobnej postury, charakter ma zupełnie inny. Nie jest strachliwy jak mała myszka, jest za to bardzo pewny siebie i uważa się za nieustraszonego. W rzeczywistości bywają chwile, kiedy kocię odczuwa silny lęk. Jest on wrażliwy i ma wielkie serce, przez co niektóre krzywdy bardziej go bolą, mimo to stara się nie pokazywać swojej słabości, by dalej podtrzymywać swoją pewność. Zdecydowanie bliżej mu do ekstrawertyka niż introwertyka. Nawiązywanie relacji idzie mu dość łatwo, lubi spędzać czas w otoczeniu innych kotów, a jego przekonania tylko mu to ułatwiają. Kociak jest też dość żartobliwy. Lubi robić wszelkiego rodzaju psikusy i żarty, nie zawsze miłe, lecz on nie widzi w tym problemu. Po dołączeniu do Klanu Klifu na pewien czas stracił pewność siebie, stając się bardziej nieufnym i zamkniętym. Z czasem jednak udało mu się wrócić do siebie.

MORALNOŚĆ

W obronie nie zawaha się kogoś zaatakować, jak ktoś jest bezbronny, sprawa się zmienia. Nie jest pewny tej całej wiary w Klan Gwiazdy, mimo to ciekawią go te historie.

CIEKAWOSTKI

- Panicznie boi się utraty bliskich, lecz nigdy o tym nie mówi.
- Lubi deszcz, jednak boi się burz.
- Pomimo swojej wątpliwej wiary w Klan Gwiazdy, zdarza mu się modlić o bezpieczeństwo swoich zaginionych bliskich - gdziekolwiek są, kimkolwiek są.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Walka, wrażliwość, słabo się wspina
Mocne strony: Pewność siebie, łatwość w nawiązywaniu relacji, mocny słuch i węch, szybko biega

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mrożonka
Matka - Mnożnik
Rodzeństwo - Ryś
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Półślepy Świstak - kotka zaopiekowała się nim po jego dołączeniu do Klanu Klifu. Mysz traktuje ją niemal jak matkę.

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Patrol Klanu Klifu nie spodziewał się napotkać błagającego o pomoc kociaka na swoim terytorium. Próbując uspokoić spanikowane dziecko, dowiedzieli się, że malec znalazł się na ich terenach przez przypadek - wraz ze swoim bratem w ramach zabawy schowali się w jednej z rybackich łodzi, która ku ich nieszczęściu odpłynęła od brzegu. Dwunożni pozbyli się kociąt dopiero na obcej, pełnej skał plaży. Ciekawskie dzieci postanowiły zacząć zwiedzać dziwne miejsce, jednak nie zdążyły zajść daleko nim nastąpiła katastrofa. Jeden z kociaków poślizgnął się na skale, utykając w szczelinie i dotkliwie raniąc się w bok i przednią łapę. Próbując znaleźć pomoc, drugi malec wpadł na patrol Klifiaków. Niestety, gdy wojownicy przyszli na miejsce wypadku, było już za późno - po kocięciu została jedynie unosząca się w wodzie krew. Nie mogło przetrwać przypływu i siły potężnych fal. Zrezygnowani Klifiacy zabrali Mysz do swojego obozu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz