BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 maja 2014

Rosiczka

Autor grafiki: wierzba9005
OGÓLNE
ROSICZKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: prega (dc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Drobna, trójbarwna kluska, która swym rozmiarem zaniepokoiła medyczki przyjmujące poród. Najmłodsza z miotu i przy okazji najsłabsza, szybko nabawiająca się wszelakich przeziębień, przez co jej możliwości ruchu są nieco ograniczone. Jej półdługie futro i puszysty ogon nie wystarczają, by ogrzać jej szybko wychładzające się ciałko, przez co większość czasu spędza przy matce, wtapiając się w nią jak konik polny w zieloną trawę. Są identyczne niemalże pod każdym względem poza budową. Rozłożenie łat, oczy, charakterystyczny wzór motyla na pysku, a nawet czerni na łapach, sprawia, że Rosiczka wygląda niczym miniaturowa wersja Wężyny.
Cechy szczególne - Wzór motyla na pysku, noszone w futrze kwiatki, pędzelki na uszach
Kolor sierści - Czarny szylkret z bielą (pręgowany klasycznie na rudym)
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Cicha, nieufna kotka, wiecznie czujnie poruszająca niespokojnymi uszkami. Nie lubi obcych i długo zajmuje jej zaakceptowanie czyjejś obecności w pobliżu. Unika tłumów, rozmów i konfrontacji z innymi tak długo jak może, czyli zwykle do czasu, aż Wężyna nie popchnie jej nosem i nie wyda polecenia. Słucha się jej i stara się postępować zgodnie z jej słowami, choć czynności te nie sprawiają jej przyjemności. Nie rozumie jej, jednak wychodzi z bezpiecznego założenia, iż mamusia zawsze ma rację, co również często słyszy od rodzeństwa i rodzicielki we własnej osobie. Sama z siebie nie jest kontaktowa, a gdy dojdzie co do czego - bywa uszczypliwa, na swój pokrętny sposób naśladując Wężynę. Niestety, nie pojmuje dlaczego jest za takie zachowanie strofowana, skoro robi dokładnie to co jej "idolka". Nie kwestionuje tego jednak, przynajmniej nie teraz, gdy jest jeszcze małym brzdącem. Co do jej zalet, gdyż Rosiczka o dziwo je posiada, jest dobrym słuchaczem i sporo zapamiętuje o drugim kocie. Dodatkowo, w przeciwieństwie do jej rodzeństwa, jej uszczypliwość jest o wiele lżejsza i rzadko popełnia dwa razy ten sam błąd. 

MORALNOŚĆ

Dopiero się kształtuje, choć kotka już teraz jest nieco rozdarta między Klanem Gwiazdy, a wartościami przekazywanymi jej przez matkę.

CIEKAWOSTKI

- Ładnie pachnie.
- Lubi obserwować ptaki latające po niebie przez wylot ze żłobka.
- Jej przysmakiem są płazy i gady, szczególnie żabki, padalce i jaszczurki zwinki. Lubi, że nie mają futerka i są gładkie i że nie posiadają łusek jak ryby, które chętnie wchodzą jej między mleczaki.
- Lubi się bawić, choć jest pod tym względem wybredna. O ile zabawa w walkę, wojnę czy wyścigi nie jest jej na łapę, tak odgrywanie ról i chowany sprawiają jej dużą przyjemność.
- Bawią ją żarty o robakach.
- Umie świetnie komplementować innych.
- Kocha wywracać oczami z zażenowaniem i stawiać łapki w prostej linii, zupełnie jak Wężyna.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Siła, walka, niska odporność, szybkie tempo męczenia się.
Mocne strony: Zwinność, w przyszłości polowanie, przemieszczanie się po i w nietypowych powierzchniach i miejscach.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kasztan [*] (Nie zna)
Matka - Wężyna (Wymagająca mama, nie dostrzega na razie jej wad)
Rodzeństwo - Wężyna (Ulubienica matki, spełnia jej oczekiwania znacznie lepiej od Rosiczki. Często robi jej za tło, gdy kotka potrzebuje poparcia w kłótni), Tojad (Dobrze się obok niego śpi, jest cieplutki i smacznie pachnie), Żmijowiec (Uważa, że kocur mądrze prawi i zawsze przytaknie mu główką, gdy wchodzi w konflikt z kociakami innymi niż ich rodzeństwo), Lulek (Jej ulubiony brat, lubi siedzieć obok niego i patrzeć co kocur znowu wykopał. Dobrze się z nim bawi)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Kotewkowy Powiew - lubi słuchać bajek opowiadanych przez piastunkę, choć nie do końca jej ufa.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Nocy podczas rządów Spienionej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz