BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 3 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 maja 2014

MANDARYNKOWE PIÓRO

 Autor grafiki: piankacz

OGÓLNE
MANDARYNKOWE PIÓRO
*Poprzednie imiona: Mandarynka>>Mandarynkowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Demiseksualna, heteroromantyczna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik (Księżniczka)

- - - -

Właściciel: alicja.soldacka2013@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mandarynkowe Pióro to przeciętnego wzrostu kotka. Nie jest ani wysoka, ani niska. Taka w sam raz. Za kociaka była za chuda, lecz dzięki tym wszystkim treningom stała się dobrze zbudowaną, zgrabną kotką. Jej wiecznie dobrze ułożone srebrne futro poprzecinane jest czarnymi pręgami. Na pysku posiada krwisty znak lotosu oraz mocno pomarańczowe oczy. Czasem kręci sobie loczki z pojedynczych kosmykach futra (najczęściej przy pysku i na ogonie) i zrasza sobie futro. Roztacza wokół siebie zapach wody i wodnych roślin, jak i królewską aurę majestatyczności.
Cechy szczególne - Duże, błyszczące oczy, Pozakręcane i zroszone futro.
Kolor sierści - Czarny srebrny pręgowany klasycznie z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Pierwsze co można powiedzieć to to, że kotka nie należy do zwykłych, niewyróżniających się niczym kotów. Co to to nie! Jest pierwsza w kolejce do zaprezentowania się wszystkim. Lubi być w centrum uwagi jako ta idealna. Dlatego też zawsze specjalnie układa sobie rano futro. Lubi komplementy, a przechwałki idą z nią w parze. Jednak nie mówi kotom w twarz, że jest od nich lepsza (przynajmniej od niedawna). Lekcje ze Sroczą Gwiazdą o dyplomacji wystarczyły, by trochę ostudzić ostry język srebrnej. Jednak to nie znaczy, że nie potrafi dyskryminować czekoladowych kotów. Robi to kiedy się da! Bardziej lub mniej oczywiście. Ma swój własny ranking kotów, na którego szczycie jest Srocza Gwiazda. Babcia jest jej idolką. Chce być taka jak ona i ciągle jej imponować. Wskoczyłaby za nią w ogień. Te cechy widzą wszyscy, natomiast mniej zauważalna jest niska samoocena. Mandarynka po prostu boi się, że nie sprosta oczekiwaniom babci i nie będzie godna miana księżniczki. Ciągle przemęcza się tylko po to żeby pasować. Ostatnia cecha o jakiej powiem to kreatywność. Niby fajna sprawa, nie? Szybciej wymyślasz rozwiązania. Otóż tak, lecz kreatywność i wyobraźnia połączone z niską samooceną stworzyły Pierzasty Wdzięk. Wzór ideału. Kota takiego, jakim Mandarynka chciałaby być. Niestety nim nie jest, a wyimaginowana “przyjaciółka” tylko obniża jej samoocenę jak i sprawia, że Mandarynka ma problemy ze snem.


MORALNOŚĆ

Dyskryminuje koty o innym kolorze futra niż czarno-biały i spoza rodziny królewskiej. Nie wierzy w Klan Gwiazdy. Wierzy, że takie coś istnieje, ale ma to głęboko w poważaniu.

CIEKAWOSTKI

- Podobają jej się srebrne i czarno-białe kocury
- Ma nadzieję, że dostanie kiedyś unikatową rangę by wpisać się do historii Klanu Nocy
- Ma swój ranking kotów bazowany na płci, kolorze futra, charakterze i statusie
- Posiada wyimaginowaną “przyjaciółkę” o imieniu Pierzasty Wdzięk, która jest identyczna jak ona tylko jest wyższa, ma kręcone futro i zielone oczy. Nawiedza ją w snach.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Walka (zależy od nastroju. Ogólnie to nie wychodzi jej jakoś bardzo dobrze, ale jak jest pod wpływem emocji to idzie jak w tańcu), nisko skacze, siła
Mocne strony: Pływanie, wspinaczka, gracja, szybkość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Dzwonek - Huh? Nie kojarzy, Przybrany: Sumowa Płetwa (W sumie chyba jedyna osoba, z którą ma pozytywną relację z najbliższej rodziny (rodzice i rodzeństwo). Fajny jest)
Matka - Wirująca Lotka [*] (Zmarła szybko, nie pamięta za bardzo)
Rodzeństwo - Algowa Struga (Rywalka. Uważa, że czekoty są git. Stara się nawrócić siostrę mimo ich relacji, którą z punktu widzenia obserwatora można by było nazwać nienawiścią), Płotkowa Łapa (Uciekła z klanu. Zdrajczyni i zakała rodziny. Mandarynka zgrabnie zamiata jej istnienie pod dywan), Zimorodkowa Łapa (Najfajniejsza z sióstr, jednak najwyraźniej nie rozumie problemów srebrnej)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Baśniowa Stokrotka - przyjaciółka
Różana Woń - kuzynka
Kolcolistne Kwiecie - fajny wujek 
Kotewkowy Powiew - ciocia 
Skowronkowa Łapa - przyjaciel

SZKOLENIE

Mentor - Srocza Gwiazda
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Zmierzchająca Zatoka
HISTORIA

Urodzona w Klanie Nocy w miocie Wirującej Lotki i Dzwonka razem z Płotką, Algą i Zimorodek za panowania Sroczej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz