BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

28 maja 2014

Kolcolistne Kwiecie

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
KOLCOLISTNE KWIECIE
*Poprzednie imiona: Kolcolistek > Kolcolistna Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualny, biromantyczny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor i opiekun: piankacz
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kocur o przeciętnym wzroście. Ma gęstą, zdrową sierść o szarej barwie i na niej ciemniejsze, fikuśnie zawijane pręgi. Posiada również łapy, brzuch, piers, część pyska i ogona pokryte bielą. Jest zbudowany dość marnie, mimo muskularnego ojca. Należy raczej do szczupłych. Po matce odziedziczył żółte ślepia, lecz w bledszym odcieniu. Jego wnętrza uszu i poduszki łap są różowe, jednak nos ma na sobie ciemno-szare plamy, a jego grzbiet jest wypukły, co miejscami staje się źródłem niemiłych komentarzy. Pod futrem skrywa parę małych, niewidocznych zadrapań, których nawet sam nie zauważa.
Cechy szczególne - garbaty nos
Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie bicolor
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte

CHARAKTER

Kolcolist jest bardzo sympatycznym i ekstrawertycznym kotem, który nie przegapi żadnej okazji do zaprzyjaźnienia się z kimś nowym. Często staje w obronie słabszych i, niewiele myśląc, pomaga wszystkim, co robi z niego łatwą osobę do wykorzystania. Główną wadą kocura jest jednak jego niezwykle szybkie wpadanie w gniew. Nie zignoruje żadnego wyzwiska ani zaczepki, porywając się nawet do bijatyki po nazwaniu go mysim móżdżkiem. Po każdym wybuchu jednak niezwykle go żałuje i próbuje wszystkich przeprosić. Prócz tych dwóch cech, które najprościej u niego zauważyć, Kolcolist to też godny zaufania gaduła, który mimo że potrafi paplać kilka godzin bez przerwy, nigdy nie wyda powierzonego mu sekretu. Bardzo mu zależy, by wszyscy go lubili i stara się nie narażać żadnemu kotu w klanie, chyba że jest jakoś bliżej związany z jego matką. Odznacza się pracowitością i uporem – nie należy do kotów, które się szybko poddają. Zdarza mu się mieć momenty lenistwa, kiedy najchętniej leżałby cały dzień do góry brzuchem, lecz nigdy by nie chciał zostać darmozjadem. Cieszy go, że może być przydatnym i docenianym członkiem Klanu Nocy, jednocześnie będąc mu lojalnym pod groźbą własnej śmierci.

MORALNOŚĆ

Stara się postępować uczciwie i zgodnie z kodeksem wojownika. W ataku wściekłości, obronie bliskich czy swojego klanu będzie mógł jednak zrobić wszystko, co tylko w zasięgu jego możliwości. Wierzy w Klan Gwiazdy i to całkiem mocno.
Jego stosunek do czekoladowych kotów jest neutralny. Z jednej strony nie podoba mu się ocenianie drugiej osoby wyłącznie po jej okładce, ale tyle kotów wokół niego w to wierzy, że sam zaczyna czasem wątpić, czy oby nie mają racji.

CIEKAWOSTKI

  • Neguje zupełnie swój pociąg w stronę kocurów, szczególnie po zakochaniu się w Tuptającej Gęsi.
  • Nadal zdarza mu się często zagadywać do innych kotów, nawet jeśli nigdy wcześniej z nimi nie rozmawiał, bez względu na ich wiek czy rangę.
  • Nie jest największym fanem swojego imienia.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [ohydztwo, do medyków chodzi wyłącznie z przymusu, gdy naprawdę źle się czuje. Nienawidzi zapachu i smaku ziół]
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: niewielka siła, nerwowość, dziecinnie prosty cel do manipulacji
Mocne strony: walka [pomimo słabej tężyzny fizycznej kocur nauczył się technik wykorzystujących bardziej podstęp i gibkość i stał się w tym naprawdę dobry], zwinność, lojalność i bezgraniczne oddanie bliskim

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sarni Tupot [*] - swoją miłość odnalazł w ojcu. Sarna bardzo często otwarcie opowiadał o swojej partnerce jak o kawałku lisiego łajna, co Kolcolist chłonął niczym gąbka. Jego syn robił wszystko, by tylko mu zaimponować, a odejście kocura mocno nim wstrząsnęło. Nie wierzy, że ten mógł być zdrajcą i uważa, że jego śmierć była niesprawiedliwa. Stara się o nim nie myśleć, a każde wspomnienie ojca powoduje u kocura zaszklone oczy.
Matka - Wzburzony Potok [*] - co najwyżej rodzicielka, nie matka. Większość jego wspomnień związanych ze Wzburzonym Potokiem zawiera wrzaski, syki i kłótnie. Nie tęskni za nią zupełnie – zdarza mu się jednak marzyć o lepszej matce i zastanawiać, jak wyglądałoby jego dzieciństwo, gdyby na jej miejscu był ktoś inny. 
Rodzeństwo -  Sumowa Płetwa - ma z nim silną więź i jest w stosunku do swojego brata wyjątkowo opiekuńczy. Choć ich relacja nieco się poluźniła po tym, gdy stali się wojownikami, Sum jest dla niego nadal bardzo ważny.
Partner - za swoją partnerkę uważa Tuptającą Gąskę, pomimo że nigdy oficjalnie nie stali się parą. Jest dla niego bardzo bliska i właściwie trudno jest mu teraz wyobrazić rzeczywistość, w której nie byłoby Gęsi. 
Potomstwo - brak, nadal chciałby zostać ojcem, lecz zdołał się przekonać, że ta rola nie jest tak prosta, jak mu się wydawało. Wystarcza mu bycie obecnym w życiu kociąt jego ukochanej i Wirującej Lotki.

INNE

Wodnikowe Wzgórze - stara się go wspierać w roli samotnego ojca. Przekonuje go, że jest świetnym tatą i że da sobie radę, mimo wszystkich przeciwności losu. 
Siwek - śmieszny malec, którego zdarza mu się czasem zabrać na borsuczą przejażdżkę.
Różana Woń - jego córka, a przynajmniej tak to wygląda. Spędzają ze sobą sporo czasu i chociaż nie są ze sobą spokrewnieni, Kolcolist traktuje ją jak swoje rodzone dziecko i jest dumny z tego, że jest główną medyczką ich klanu.
Mandarynkowe Pióro - przepada za nią, choć jej płonąca nienawiść względem czekoladowych kotów dla niego wykracza odrobinę za daleko. Nie mówi tego jednak głośno.
Biedronkowe Pole - nie rozumie, dlaczego wojowniczka tak go nie znosi, lecz doskonale to widzi. Stara się nie zaczynać z nią żadnych sporów, ale również nie jest w stosunku do niej przesadnie miły. Nie będzie się w końcu płaszczył przed kimś, kto nieustannie posyła mu wilcze spojrzenia.
Mgliste Spojrzenie [*] - nienawidzi i cieszy się, że została obalona, a jeszcze bardziej, że jest martwa. Ma do niej nieustający żal za wydanie wyroku na Sarnim Tupocie, a do tego uważa, że była wariatką.

SZKOLENIE

Mentor - Okraszona Polana [*]
Uczniowie obecni - Bursztynowa Łapa
Uczniowie dawni - Zimorodkowa Łapa - jego była uczennica, która zmieniła drogę szkolenia na medyczną. Respektuje jej wybór i ma szczerą nadzieję, że kotka się w tym odnajdzie i prędko ukończy trening, stając się nową medyczką.
HISTORIA

Sarniego Tupotu i Wzburzonego Potoku nic nie łączyło, oprócz samotności jaką doświadczali w życiu uczuciowym. Pewnego dnia jakoś stało się, że obydwoje zaczęli o tym ze sobą rozmawiać. Wspólne marudzenie i stękanie na Nocniaków sprawiło, że ich relacja uległa poprawie. Jako, że obydwoje od dawna byli sami, zapragnęli ciepła drugiego kota. Nie sądzili, że skończy się to ciążą. Postanowili być ze sobą dla dzieci, ale ich kocięta powitały tylko codzienne wrzaski i awantury, co już dla Kolcolistka stało się rutyną.

27 maja 2014

Entelodon


Autor grafiki: Wierzba#9005
OGÓLNE
ENTELODON
*Poprzednie imiona: Batalia
Płeć: Kocur
Orientacja: Panseksualny
Przynależność: Legendarni Samotnicy
Ranga: Legendarny Samotnik

- - - -

Właściciel: Wierzba#9005
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Czarny kocur o krępej postawie. Niski, acz dobrze zbudowany, umięśniony. Na całym ciele posiada liczne blizny, nosząc je jak trofea po różnorakich starciach. Jego charakterystyczna cechą są prawie krwisto czerwone, żarzące się ślepia, mocno wybijające się na tle ciemnej toni sierści.
Cechy szczególne - blizny, krótkie uszy, pomarańczowe ślepia
Kolor sierści - czarny
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Pozornie prosty kocur, wodzony chęcią zdobycia władzy, powiększenia swojego terytorium i ilości podwładnych. Entelodon słynie z tego, że kolekcjonuje nie tylko coraz większe obszary miasta, poszerzając swoje wpływy, ale także koty. Ktokolwiek ciekawy, charakteryzujący się siłą lub bystrym umysłem znajdzie się w zasięgu jego wzroku, ten musi należeć do niego. Nie chcę bowiem oddawać cennych nabytków swoim wrogom, którzy mogliby przy pomocy silnych jednostek się wzmocnić. Z tego też względu członkom swojego gangu daruje pewne benefity, by zniechęcić ich do odejścia. Słabsze koty poducza, aby jego potęga jedynie wciąż rosła, a ci co są nieprzydatni, lądują dość szybko na wygnaniu. Wprowadził w tym celu pewien system, który umożliwia jego gangowi przeżycie na niebezpiecznych uliczkach, nie dając się schwytać polującemu na bezdomne koty hyclowi. Cechuje się poczuciem humoru. Żartowniś z niego jest dość chamski, a matka na pewno nie nauczyła go dobrych manier, bowiem kocur szczyci się swoją arogancją i postawą typowego prostaka, który pluje na prawo i lewo, rechocząc jak stary menel. Mogłoby to wydawać się odrażające, ale jego podwładni przywykli, że ślina czarnego lata to w prawo, to w lewo, gdy coś mówi. Kocur przez to posiada nawyk oblizywania pyska, co jest dość jego charakterystyczną cechą. Dodatkowo sam pan miasta jest bardzo silny. Lubi się tłuc i walczyć, nie cofa się przed niczym, ponieważ jest pewny swej siły, która nigdy go nie zawiodła. Z racji tego, że jest najważniejszą osobistością w mieście, rządzi się do takiego stopnia, że albo robisz co każe, albo kończysz połamany. Entelodon nie lubi obcych, którzy wchodzą na jego tereny, uważając ich za głupców. Cechuje się wybitną inteligencją, więc nie jest idiotą, a próby oszukania go spełzną na niczym. 

MORALNOŚĆ

Jak to mówią, po trupach do celu. Kocur nawet się nie waha posłać kogoś na drugą stronę, jeśli miałoby mu to przynieść korzyści.

CIEKAWOSTKI

  • Jego ulubionym kotem jest Horacy - to właśnie ten mieszkający w bibliotece Dwunogów niepozorny kocurek nadał mu aktualne imię
  • Ma sojusz z gangiem Jafara (gangiem Księżniczki)

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: VII
Poziom wojownika: VII
Słabe strony: ///
Mocne strony: ///

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Stomil
Matka - Ala
Rodzeństwo - Jedynak (mały, czarny kocur, pieszczoch)
Partner - Atena, Horacy
Potomstwo - Chwała, Duma, Litość

INNE

Bliscy - Eleonora
Wrogowie - Artur
SZKOLENIE

Mentor - Eugeniusz (dobrze wykonał swoją robotę i prędzej niż później uczeń przerósł mistrza)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Chwała, Duma, Litość, Artur
HISTORIA

Początki kocura owiane są tajemnicą. Spekuluje się, że kocur urodził się w kartonie w rynsztoku, gdzie za posłanie miał jedynie koszulę w brzydką kratę. Szybko jednak zabłysnął, bo już w młodym wieku, około 18 księżyców, zaczął wspinać się po szczeblach hierarchii w mieście. Utalentowany młokos prędko zasmakował władzy, co zapoczątkowało jego głód potęgi. I tak, po kolejnych księżycach potyczek, umów, strategii i wyzysków stanął na czele miasta jako wielki pan i władca - Entelodon.

25 maja 2014

Nornica

 

Autor grafiki: Tsumeri_

OGÓLNE
NORNICZY ŚLAD
*Poprzednie imiona: Nornica, Nornicza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoseksualna
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: [POSTAĆ NPC]    (Autor i opiekun: Kurcig)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Nornica to szylkretowa kotka, która będzie niższa od większości kotów. Jej brzuch, łapy, ogon oraz całą szyję zdobi biel. Posiada brązowe oczy.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Bury szylkret bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Kocica swym charakterem jest mieszanką swego ojca i matki. Jest realistką, chociaż nie widzi życia bez żadnego kota u swego boku. Kocha towarzystwo kotek oraz plotkowanie z nimi o wszystkim. Nornica jest strasznie gadatliwa i nie umie trzymać języka za zębami. Swym przyjaciołom zdradzi wszystko, nawet jeśli obiecała o tym nie rozmawiać z nikim. Trudność sprawia jej trzymanie jakichkolwiek sekretów. Kocica również cechuje się profesjonalizmem oraz pracowitością, co często kończy się tysiącami powtórzeń, by tylko co robi, było idealne. Również trzyma się swych słów i jeśli obieca, że coś zrobi, to zrobi to. Nie lubi składać obietnic, które nie spełni, bądź kłamać. Nornica cechuje się również szczerością aż do bólu. Nie rozumie, jak inni mogą kłamać, by komuś tylko nie było smutno. Potrafi analizować sytuację i szybko znajdować rozwiązania ich oraz działa dobrze pod presją. Nie jest jej straszne prowadzenie tłumu kotów i nawet lubi się tym zajmować. Cechuje się też sprytem i na tę samą sytuację może spojrzeć z kilku innych perspektyw, by znaleźć najlepsze rozwiązanie.

MORALNOŚĆ

Trudno określić jej moralność, bo kocica jest strasznie młoda i poznaje świat wokoło niej. Przejmie nauki ojca, co będzie skutkować jej niższą samooceną i nielubieniem przebywania w towarzystwie kocurów. Wierzyć będzie w Klan Gwiazdy, jednak będzie do nich podchodzić z większym odstępem, uważając, że ten nie jest odpowiedzialny za wszystko w jej życiu.

CIEKAWOSTKI

- Dba bardzo o czystość swego futra i potrafi nakrzyczeć na kogoś kto jej owe futro ubrudzi. 
- Przez ojca i dwójkę braci, nienawidzi przebywania w towarzystwie kocurów, a nawet samego ich istnienia w klanie
- Zawsze sprawdza każdy kawałek zwierzyny, którą ma spożyć, aby upewnić się, że nie jest ona otruta

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [Może kiedyś coś podpatrzy od medyków]
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Gadulstwo, ma lekkie problemy ze wzrokiem
Mocne strony: Umie działać pod presją, Spryt

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Niknące Widmo [*]
Matka - Mała Koszatniczka [*]
Rodzeństwo - Pszczela Łapa i Ważkowy Lot - dwójka braci, przy których nie czuję się najlepiej
Partner - ///
Potomstwo - Eww, nie.

INNE

Przyjaciele: 
    Mała Koszatniczka [*] - Matka kotki i jej autorytet. Chciałaby być taka jak ona, odejmując jej dziwne zachowania, które zaczęły się po zniknięciu Widma. 
    Kwiecista Knieja - Koleżanka, z którą zaczęła łapać lepszy kontakt w ostatnim czasie. Lubi z nią spędzać czas.
    Ognista Piękność - Psiapsi, z którą plotkuje. Nie widzi klanu bez niej.
    Przeplatka - Pewna samotniczka, która wpadła w oko Nornicy.
Neutralnie nastawiona: ///
Wrogowie: 
    Piaskowa Zamieć - kocur i jednocześnie jej mentor. Nie lubi go i pragnie zwalić go z pozycji swego mentora.
    Ważkowy Lot  - Głupi brat, o głupich pomysłach. Mógłby wpaść pod potwora.
    Pszczela Łapa - Drugi z braci, którym gardzi, jednak często plącze się przy nim. Kocha wykorzystywać go do swych planów i grozić, że zdradzi jego sekret. Uważa go za kocura, a nie kotkę.
    Obserwująca Gwiazda - Kotka straciła dużo w jej oczach, gdy wybrała jej mentora. Chwilowo nie pała do niej dobrym uczuciem.
    Niknące Widmo [*] - Ojciec, który zdechł, gdy ta miała jeden księżyc. I tak go nie lubiła.
    Rumiankowe Zaćmienie [*] - Nie znała go osobiście, jednak z słów matki wywnioskowała, że on jest powodem ich bólu. Nie lubi go.
    Gradowy Sztorm - Jak można z cudnej kotki chcieć zostać kocurem? Zachowanie wręcz niepojęte przez nią.

SZKOLENIE

Mentor - Piaskowa Zamieć - eww, weźcie go od niej
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Kocica urodziła się w Klanie Burzy w miocie Niknącego Widma i Małej Koszatniczki, podczas rządów Różanej Przełęczy.

24 maja 2014

Pszczółka


Autor grafiki: tsumeri_
OGÓLNE
PSZCZELA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Pszczółka
Płeć: Trans kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: Kurcig
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Pszczółka to niziutka kocica o długim, kremowym futerku, który zdobią klasyczne pręgi. Posiada ona biel na szyi, swych przednich łapach oraz na pysku idącą od brody, przez nos, aż do czubka jej głowy. Kocica posiada pomarańczowe oczy. Na jej prawym oku znajduje się niewielka blizna, wyrządzona przez Małą Koszatniczkę.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Kremowy klasyk srebrny bicolor
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Od samego początku życia Pszczółka nie będzie wykazywać się cechami pożądanymi przez ojca. Zawsze wycofana, woląca spędzać czas przy mamie lub samotnej zabawie listkiem, niż zabawami z rodzeństwem. Kocica lepiej czuje się w małej grupce przyjaciół niż w wielkim zbiorowisku kotów. Postawiona przed trudnym zadaniem szuka zawsze drogi na około lub takiej, by zakończyć to zadanie najszybciej jak się da. Boi się prosić o pomoc, a samo wyznanie swych wad przed innymi stanowi dla niej duże wyzwanie. Nie ma dużego mniemania o sobie, a wręcz przeciwnie. Uważa iż swoją obecnością marnuje innym tylko czas. Mimo wielu wad, kocica przy bliższych znajomych otwiera się i ukazuje swe prawdziwe kolory. Zawsze chętna do pomocy innym i pracowita. Stara się podchodzić do każdego kota niezależnie od tego co słyszała lub jego wyglądu. Na temat każdego kota musi ułożyć własne zdanie, a plotkowanie o innych nie interesuje ją tak bardzo. Jest również pamiętliwa i złe sytuacje rozpatruje w swym legowisku w nocy. 

MORALNOŚĆ

Kocica szczerze nie wie jak powinna poruszać się w tym temacie. Wierzy w Klan Gwiazdy, jednak nie uważa, żeby jej osoba zasłużyła na pójścia do tego miejsca. Nie byłaby w stanie wyrządzić krzywdy innym, a tym bardziej kogoś zabić, chyba że byłoby to pod presją bliskiego jej kota.

CIEKAWOSTKI

- Kiedyś

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [Ojciec uważa, że tym Pszczółka nie powinna się interesować]
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Strachliwość, nie jest zbyt silna
Mocne strony: Szybkość, obiektywność

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Niknące Widmo [*]
Rodzeństwo - Ważka, Nornica
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Przyjaciele: ///
Wrogowie: ///

SZKOLENIE

Mentor - Obserwująca Gwiazda
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Kotka urodziła się w Klanie Burzy jako jedno z trzech kociąt Niknącego Widma i Małej Koszatniczki, podczas rządów Różanej Przełęczy.

PIÓROLOTKOWY TRZEPOT

Autor grafiki: rachel
OGÓLNE
PIÓROLOTKOWY TRZEPOT
*Poprzednie imiona: Piórolotek > Piórolotkowa Łapa
Płeć: kocur
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: Pręga || Właściciel: tsumeri_

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Piórolotek wygląda jak chodzący puszek. Mimo drobnej sylwetki, długa, gęsta sierść pokrywająca jego ciało, daje złudne wrażenie objętości. Biel znajduje się na jego pysku, łapkach, klatce piersiowej i ciągnie się aż do ogona. Jego pysk zdobi para dużych, okrągłych oczu o unikalnym kolorze morza, której bacznie obserwują otaczający go świat.
Cechy szczególne - bardzo długie i gęste pędzelki, wibrysy, wąsy i futro w uszach, łaciate poduszeczki łapek.
Kolor sierści - srebrny niebieski pręgowany dziko z akcentami point tonkijski bicolor
Długość sierści - długa
Kolor oczu - morskie (niebieskie)
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER

Nadal ciekawski i ginący w większych grupach. Swoje spokojne usposobienie zawdzięcza swojemu wycofaniu, najpewniej spowodowanemu wykluczeniem w dziecięcych zabawach, jak i w ogóle z grupy. Wszystko to spowodowało, że kocurek większość czasu spędza w swojej głowie, z wymyślonymi postaciami, historiami, wyobrażając sobie różne scenariusze. Stara się dostrzegać pozytywy w otoczeniu, zawsze będzie zwracał uwagę na piękne lub nietypowe rzeczy dookoła niego, przez co jego łebek czy oczy mogą podążać za nawet najmniejszą, niepozorną rzeczą.  Nie ma problemu z nawiązywaniem kontaktów z całkiem obcymi mu kotami, uwielbiając się wsłuchiwać w opowiadane przez nie historie, przez co szybko nawiązuje z nimi bliskie relacje. Sam również lubi podłapać temat i zacząć opowiadać bajki, lub koloryzować przekazane mu opowieści. W większych grupach lubi przebywać tylko wtedy, kiedy nie czuje się przy nich źle, a sam może się dzięki temu dowiedzieć wiele nowych informacji, oraz odkryć trochę o swoich rozmówcach, w dodatku większość czasu milczy, odzywając się jedynie zapytany. Zdecydowanie nie jest typem lidera, podążając za bardziej zdecydowanymi, pewnymi siebie kotami, w których towarzystwie lubi się obracać. Swoją śmiałość traci, kiedy w jego otoczeniu brakuje osób, które by go poprowadziły przez życie. Bardzo chłonie do siebie energię z otoczenia oraz wszelkie bodźce, przez co umie odczytać atmosferę czy innego kota. Zawsze analizuje swoje jak i postępowania innych.


MORALNOŚĆ


Piórolotek wierzy w Klan Gwiazdy, jednak czasem neguje ich decyzje, poddając pod wątpliwości niektóre sprawy. Zazwyczaj nie ma do czegoś problemu, jeśli nie poczuje negatywnych skutków na własnej skórze. Jego moralność opiera się zazwyczaj na jego własnych uczuciach, jeśli uczucia podpowiedzą mu, że coś jest złe, to znaczy, że coś jest złe. Rzeczy które zdawać by się mogły 'czarno-białe" zawsze poddaje próbie i nie wierzy w klarowną część świata. Zawsze jest jakieś ale, zawsze są sytuacje, które pozwalają na odejście z normy. Nie lubi podążania za tłumem, chociaż jest to wygodne, lubi się wyróżniać, by nie dzielić z całą resztą jednej szarej komórki, tworząc zbiorową świadomość. Ponad klan i jego zasady ceni sobie koty, które kocha. 


CIEKAWOSTKI


𓆰 Lubi wtykać nosek w futra innych kotów.
𓆰 Panicznie boi się bobrów i wydr.
𓆰 Okazjonalnie pije wodę morską, przez co niektórzy dziwnie się na niego patrzą.
𓆰 Potrafi się zauroczyć w czyimś wyglądzie, czego jest całkiem świadomy. Uwielbia wszystko co śliczne lub "inne", co z łatwością go zainspiruje. 
𓆰 Ma naprawdę przyjemny dla ucha, melodyjny i miękki głos, dzięki któremu może nucić kołysanki dla świetlików. Uwielbia te owady. 
𓆰 Nie znosi wysokich temperatur, gdyż łatwo się przegrzewa. O ile uwielbia letni klimat, wszechstronną zieleń i szum traw oraz zapachy ziół, tak o wiele bardziej raduje się na wieść o zimie. 
𓆰 Podpatrzył od Kawczego Serca, jak kotka zbiera piórka. Od tego momentu sam lubi je zbierać, szczególnie te białe i niebieskie, które wtyka w sierść, naśladując opiekunkę. Czasem również lubi jej coś przynosić. 
𓆰 Chciałby być świetlikiem, albo siłą natury, dzięki której życie innych kotów byłoby lepsze. 


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Ciągłe podążanie za innymi, częsta uległość, siła też u niego kuleje + szybko się przegrzewa i męczy na słońcu. 
Mocne strony: Nurek czy pływak z niego urodzony i łowca z dobrym nosem. 


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Śnieżne Wspomnienie (Ukochany tata, nie ma pojęcia dlaczego tak często jest smutny)
Matka - Pruszka (Nie wie kim była. Wierzy, że jego matką tak naprawdę jest jedna z kotek w klanie, nie dopuszczając do siebie myśli, że matka mogłaby już nie być na tym świecie)
Rodzeństwo - Morska Łapa (kocha siostrę, uwielbia razem z innymi kociakami uczestniczyć w jej często niebezpiecznych zabawach)
Partner///
Potomstwo///


INNE

𓆰 Pszczela Duma - Niania, lubił ją, chociaż zdaje sobie sprawę, że nie była jego biologiczną mamą.
𓆰 Kawcze Serce - Doceniał kotkę oraz każdą chwilę z nią spędzoną. Była w jakimś stopniu jego opiekunką którą podziwiał i jakaś część niego ma do niej żal, że zostawiła go bez pożegnania. 
𓆰 Karasiowa Ławica - Pierwsza uczennica, z którą nawiązał całkiem głęboką relację. Kocha kotkę na swój sposób i nie chce, by się jej coś stało, dlatego też żal mu jest, gdy widzi, jak ta próbuje zmienić Klan Nocy na lepsze, niestety bez skutku. Chciałby jej jakoś bardziej pomóc, tylko jak? 
𓆰 Srocza Gwiazda - Z jednej strony doszukuje się u niej pozytywów, ale z drugiej nie potrafi pozbawić się uczucia żalu w jej stronę. Nie lubi kotki. Jej dyskryminacja czekoladowych kotów jest dla niego całkiem niezrozumiała i nie jest w stanie pojąć, czemu jest taka niesprawiedliwa. Może to jakaś trauma z dzieciństwa? 
𓆰 Tuptająca Gęś - To jej wina, że oskarżyli Topikową Głębinę. Nie lubi kotki, jej obnoszenia się ze sobą, tego zimna, które od niej bije. 
𓆰 Różana Woń - Podobnie jak za matką, nie przepada również za jej córką. Medyczka jest zimna i opryskliwa, a tytuł księżniczki zdaje się tylko ten stan i zadufanie pogłębiać. Nie lubi do niej chodzić. 
𓆰 Algowa Struga - Cudowne, miłe dziecko! Naprawdę przykro mu, że jej relacja z siostrą wygląda tak, jak wygląda, jednak zawsze stanie po stronie Algi. 
𓆰 Nenufarowy Kielich - Jak się okazało, całkiem dobra przyjaciółka. Zawiązał z nią relacje dopiero w dorosłym życiu i naprawdę ceni sobie jej towarzystwo. Daje mu poczucie komfortu, którego od dawna nie czuł. 
𓆰 Krabowe Paluszki - Dyskomfort. 
𓆰 Skacząca Cyranka - Wychowali się razem i budowali fortece, czemu miałby jej nie lubić? 
𓆰 Kazarkowa Śpiewka - Jednocześnie rozumie i nie rozumie, dlaczego opuściła klan. Z jednej strony ma żal, ponieważ obiecali sobie, że żadne z nich nie odejdzie, a z drugiej walczy z poczuciem, że nawet kotkę rozumie. Czuje jednak, że coraz częściej opuszczają go koty, na których mu zależy. 
𓆰 Bagietka - Kocie Kazarki. Nie rozumie, czemu kotka go porzuciła. Stara się spędzać z malcem dużo czasu, czując się za niego trochę odpowiedzialny. 
𓆰 Biedronkowe Pole -
𓆰 Topikowa Głębina -
𓆰 Kruczy Szpon -
𓆰 Mandarynkowe Pióro -
𓆰 Mirabelka -
𓆰 Syreni Lament -
𓆰 Krzycząca Makrela -
𓆰 Nimfie Zwierciadło - 

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Karasiowa Ławica
HISTORIA

Urodzony jako owoc tragicznego romansu  wojownika Klanu Nocy, Śnieżnego Wspomnienia i byłej pieszczoszki - Pruszki.

MORZE

 Autor grafiki: stuprocentowykociak (discord)

OGÓLNE
MORZE
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: kotka
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: stuprocentowykociak (discord)
Autor: stuprocentowykociak (discord)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Przeciętnej wielkości kociątko o szaro-brązowej sierści i plamach ciemnego futra na pysku, nogach, ogonie i grzbiecie. Ma długie, zazwyczaj nieco rozczochrane futro, w które stale wplątują się paproszki i drobinki ziemi. Jej łapki i broda odznaczają się bielą od reszty stosunkowo ciemnego ciała, podobnie zresztą jak para jasnoniebieskich oczu.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - czarny point tonkijski z białym
Długość sierści - długa
Kolor oczu - morskie (niebieskie)
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER


Z czym kojarzy się morze, czyli bezkresna woda otaczająca zachodnie tereny klanów? Nie jest to pytanie, na które można udzielić jednakowej odpowiedzi, jednakże z pewnością dla wielu symbolizuje ono potęgę, tajemniczy spokój i stabilność związaną z niezmiennym ruchem fal uderzających o piaszczysty brzeg bez względu na porę dnia i roku. Użycie któregokolwiek z tych określeń do opisania Morza byłoby kardynalnym błędem - jest ona nieokiełznanym narwańcem, który tylko czeka, żeby wyrwać się spod opieki dorosłych i wyruszyć na poszukiwanie przygód. Już w tak młodym wieku widać u niej upodobanie do brawurowych przedsięwzięć i jeśli jest coś, co ma chociaż cień szansy zakończyć się dla niej niekorzystnie, to Morze z przyjemnością to zrobi - nie dlatego, że chce doświadczyć owego nieszczęścia, ale dlatego, że ekscytuje ją ryzyko. Nietrudno wywnioskować, że kogoś takiego jak ona charakteryzuje żywiołowość, nieprzewidywalność i pewność siebie.
Jeśli rozpatrywać zachowanie Morza pod względem społecznym, to jest raczej przyjaźnie nastawiona do innych. Natchniona ciekawością i chęcią poznawania świata nierzadko zaczepia kompletnie nieznane jej koty, wypytuje je o ciekawostki i prosi o historyjki. Chętnie integruje się z resztą kociąt i zawsze chce każdego włączyć do zabawy, lecz z drugiej strony ma nieco tyrańskie zapędy i denerwuje się, gdy przez dłuższy czas musi iść na kompromisy, a koleżanki wciąż odmawiają zabawy w taki sposób, w jaki ona sobie wymarzyła. Na szczęście nie chowa urazy zbyt długo, a w wyniku przedłużającego się konfliktu jest w stanie nawet rozemocjonować się i w rzewny sposób przeprosić i wyrazić skruchę za swe niecne i samolubne czyny. Zapewne z perspektywy trzeciej Morze ma pewne niewielkie problemy behawioralne, lecz w żadnym wypadku nie ma złych intencji - ma może co najwyżej nieco nieopanowany i nieuformowany jeszcze charakter…

MORALNOŚĆ


Morze jak na razie jest jedynie dzieckiem, toteż ciężko mówić tu o jakichkolwiek głębszych przekonaniach moralnych. Z jednej strony celowe krzywdzenie innych nie sprawia jej przyjemności, z drugiej strony dosyć często zachowuje się nieodpowiednio wobec rówieśników, co objawia się samolubnością czy zbyt brutalną zabawą. Niby wierzy w jakąś tam Aleję Gwiazd, ale tylko dlatego, że dorośli dookoła niej wyrażają się o niej z mistycznym wręcz szacunkiem. Jak na razie nie klasyfikuje swojego postępowania w kategoriach dobra i zła, lecz w kategoriach “za to mnie pochwalą” i “za to będą na mnie źli” (a także “za to będą na mnie źli ale nie ą racji”).

CIEKAWOSTKI


- Ma świadomość tego, że nie jest spokrewniona ani z Pszczelą Dumą, ani z Makowym Polem, ani nawet z Rusałką i Biedronką. U wielu pewnie wzbudziłoby to poczucie żalu, lecz Morzu niezbyt to przeszkadza. Jest zadowolona tak długo, jak otrzymuje od swojej “rodziny” jedzenie i odrobinę życzliwości.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: nierozważność, impulsywność, nakłonienie ją do współpracy jest dosyć ciężkie
Mocne strony:  zdolności przywódcze, duża pewność siebie, zwinność

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Śnieżne Wspomnienie (wojownik Klanu Nocy; całkiem lubi ojca i cieszy się, gdy ten odwiedza ją w żłobku. Z drugiej strony, kocur często sprawia wrażenie smutnego, mimo że Morze niekiedy wręcz staje na głowie próbując go rozchmurzyć)
Matka - Pruszka (porzucona przez Dwunożnych pieszczoszka; nie zna jej i zapewne nigdy nie pozna)
Rodzeństwo - Piórolotek
Partner - ///
Potomstwo - ///


INNE

Bliscy - Pszczela Duma (kotka, którą obarczono obowiązkiem wykarmienia i wychowania kociąt Śnieżnego Wspomnienia. Morze wie, że nie jest to jej prawdziwa matka, lecz mimo pewnego dystansu w relacji widzi Pszczółkę jako ostoję bezpieczeństwa i czułości. Lubi ją), Makowa Pole (partnerka Pszczelej Dumy. Morze nie do końca wie, co ma o niej myśleć, w jej towarzystwie czuje pewne napięcie i niepewność), Rusałka i Biedronka (córki Pszczelej Dumy, koleżanki i swego rodzaju przybrane siostry Morza)

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako owoc związku Śnieżnego Wspomnienia i Pruszki. Ze względu na to, że liderce klanu nie spodobała się relacja, która łączyła wojownika i samotniczkę, nakazała ojcu kociąt odebrać je matce. Tak też się stało - Morze została przyniesiona do obozu i podrzucona Pszczelej Dumie, co oficjalnie uczyniło z nią członkinię Klanu Nocy.

18 maja 2014

WILCZA POGOŃ


 
OGÓLNE
WILCZA POGOŃ
Poprzednie imiona: Chloe > Wilcza Łapa > Wilcza Pogoń > Troskliwy Wileczek
Płeć: Kotka
Orientacja: Aseksualna | Homoromantyczna
Przynależność: Pieszczoch > Klan Klifu
Ranga: Wojowniczka

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Hachi)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Smukła, przeciętnej wielkości o szorstkim w dotyku futerku. Mimo krótkiego futerka u kotki i tak znajdzie się czasem kępa sierści, która odstaje sprawiając wrażenie, jakby ta właśnie wyleciała z krzaczorów. Jej ślepia są brązowe, na myśl przywodząc brązową korę drzewa. 
Cechy szczególne - blizna na brwi
Kolor sierści - niebieski szylkret z białym pręgowany cętkowanie
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER
Pierwsze wrażenie, które pozostawi po sobie Wilcza jest zdecydowanie inne niż to, co jej dusza gra w rzeczywistości. Na początku bywa kotem oschłym i bezczelnym w swym słownictwie, ale wina leży w tym, że posiada ona dystans do obcych. W późniejszym czasie, wyciąga kartę agresora tylko w obronie swego ziomka, a uwierzcie, że ten typ wariata ma rozmach! I jakby tak się zastanowić, nie potrzeba jej wiele czasu, żeby rozgościć się na dobre w relacji z kimś. A wtedy? Cóż, wtedy ta wredota z pierwszego wrażenia przemienia się w kochaną bułę, służącą pomocną, acz nie zawsze racjonalną łapą albo towarzystwem, przy którym nie ma nudy! Jednak owa kotka szybko się wtedy przywiąże do nowych kumpli, a czasem to idzie w parze z jej skłonnościami do melancholii i ekspresyjności na milion sposobów. Tak, ten rysunek wyryty pazurem na pniu należy do niej i oznacza niezadowolenie, jakie nie dawało jej spokoju podczas tworzenia go. Przyprawimy również jej charakterek o skłonności do szczerej krytyki, co znaczy, że jeśli nudzi ją rozmowa, przewróci oczami i każe się zamknąć swojemu rozmówcy. Ot taka, barwna z niej osoba.

MORALNOŚĆ

Ciężko stwierdzić, pewnym jest, że w życiu by nie skrzywdziła kocięcia, jednak będąc przypartym do muru, w serio paskudnej sytuacji chyba by się zmusiła do zrobienia czegoś paskudnego. W zależności, czy byłaby też szantażowana emocjonalnie czy nie. Dla kotów, na których jej zależy zrobi wszystko - nawet zabije. Gdy głód ją dosięgnie, jest w stanie zjeść nawet zwłoki innego kota.

CIEKAWOSTKI

Gdy się stresuje, idzie zjeść przeterminowane jagody, żeby trochę się rozweselić
Z początku chciała być medyczką, jednak ilość nauki ją przerosła
Ciężko ją złamać psychicznie, trzeba by było naprawdę się postarać żeby ją zrujnować
 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Brak jej cierpliwości, którą potrzeba do polowań, mięśnie jej tylnych łap są też strasznie słabe, zapewne przez geny po ojcu, co skutkuje u niej kiepskim wybijaniem się a także z trudnościami podczas wspinania się czy biegiem
Mocne strony: Bardzo szybko się uczy, w ciągu kilku dni potrafi znakomicie opanować daną umiejętność. Posiada również silne szczęki oraz przednie łapy, dzięki czemu jej ofiara musi się mocno postarać, żeby jakimś cudem uciec z łap kotki  

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Jeżynek [pieszczoch; kocur używający wózka aby się poruszać przez niedowład tylnych łap. Kotka niespecjalnie go lubiła, zawsze był taki... pesymistyczny i negatywnie nastawiony do wszystkiego dookoła]
Matka - Kate [pieszczoch; kotka, która swoimi humorkami praktycznie niczym nie różniła się od swojego partnera a także najmłodszej córki. Wiecznie niezadowolona, kręcąca nosem na jakiekolwiek słowa opuszczające pyszczek Wilczej]
Rodzeństwo - Brwonie, Kate i Joe
Partner - Miłość wygląda dla niej bardziej jak nieudany żart. Nigdy nie miała pozytywnego doznania związanego z miłością, dlatego też średnio wierzy, że kogoś sobie znajdzie
Potomstwo - Jokes on you, brzydzi ją chodzenie w krzaczki

INNE

Bliscy - Truskawkowa Łapa, Grzybowa Ścieżka oraz Lamparci Ryk, dwa pierwsze kocury zaprowadziły ją do klanu klifu, nowego domu, pomogli jej się też zaaklimatyzować. Grzyba poznała dopiero po jakimś czasie i mimo zrzędliwego charakteru... polubiła go bardzo, okazało się, że kocur nie jest taki, na jakiego się kreuje
Wrogowie - Nie posiada, nie miała jeszcze "przyjemności" sobie jakichś narobić, nie mniej jako wrogów można podpiąć jej rodziców, których czasem traktowała jako zło konieczne 
 
SZKOLENIE

Mentor - Cętkowana Gwiazda
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Srokoszowa Gwiazda
HISTORIA
Historia jakich pełno. Zbuntowana nastolatka ucieka z domu od porąbanych starych, żeby zacząć życie od zera i poznaje nowych przyjaciół. Tak samo było właśnie z wilczą, która strzeliła focha po awanturze ze starymi i poszła w długą. Od jakiegoś kota buszującego w śmieciach usłyszała coś o kotach w lesie, dosłownie coś, bo jednak wspomnienie, że "a bo w tym lesie żyją same zapchlone dzikusy", nie jest zbyt szczegółową informacją. Ruszyła więc w drogę, z radością opuszczając przedmieścia, na których się wychowała. Po drodze musiała spierdzielać przed szalonym dziadkiem, ulubieńcem klanowych kotów, przez co zafundowała sobie bliznę na brwi niczym prawdziwa buntowniczka.
W połowie drogi, psiocząc na wszystko dookoła i ostro klnąc, spotkała dwa kocury, które z marszu zwyzywała od zboczeńców a także perwersów, którym zaraz mordy obije; zrobiła to, tym samym zmieniając swoje słowa w czyny.
Ostra wymiana zdań. Groźby spuszczenia wpierdolu. Plucie sobie w pysk.
Niewiele czasu później kotka należała już do klanu klifu posiadając imię Wilczej Łapy i szkoląc się pod okiem samej liderki, która wybrała ją na swoją uczennicę, chcąc zająć głowę czymś innym niż atakiem lisów, który miał miejsce w klanie trochę ponad tydzień temu.
Jakim cudem została klifiakiem? Tego sam Truskawek, Grzyb oraz Lampart, czyli jej najlepsi przyjaciele, nie wiedzą. Może miała w sobie coś, że mimo wyzwisk znalazła z lampartem i truskawem wspólny język i dlatego zaprowadzili ją do obozu. Nawet mimo tego, że spuściła im srogi wpierdol na dzień dobry, chociaż kocury utrzymują, że nic takiego nie miało miejsca.
Niewiele czasu później kotka zyskała imię Wilczej Pogoni, zostając pełnoprawną członkinią klanu klifu.

12 maja 2014

SKAŁKA

Autor grafiki: lamparcie_serce2010
OGÓLNE
SKAŁKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna, woli kocury
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: karka.od.skwarka@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Skałka ma mocny, muskularny tułów o prostym grzbiecie. Głowa jest długa, w kształcie przypominającym klina. Sierść kotki jest krótka i jedwabista, w kolorze czerni. Uszy dosyć duże, osadzone wysoko, szerokie i położone blisko siebie. Oczy Skałki są duże i okrągłe, rozstawione szeroko. Kotka posiada też długie nogi o wyraźnej muskulaturze. Jeśli chodzi zaś o ułożenie bieli to ma ona jedynie plamkę na brzuchu. Poza tym jest cała czarna.
Cechy szczególne - biała plamka na brzuszku
Kolor sierści - czarny jednolity z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Z zewnątrz to dosyć powściągliwa kotka będąca równoześnie przyjaźnie nastawiona do każdego. Jednak jej zmanipulować się nie da. Wciąż marzy o niebieskich migdałach, przez co dla niektórych jest pomylona. Szanuję innych, zachowuje kulturę, bo w końcu jest dobrze wychowana. Zależy jej na przyjaźni wszystkich kotów z Owocowego Lasu. Bardzo ważny jest dla niej honor, stara się go zachować. Empatii jej nie brak. Lubi towarzystwo starszych kotów, choć rówieśnikami i młodszymi nie pogardzi. Nie ponosi jej gniew, nie wie nawet co to jest. Ceni sobie odwagę i sprawiedliwość, przez co ciężko zaimponować kotce. Energia nie rozpiera malucha, robi to pracowitość. Wychyla się do różnych prac uznając je za zabicie nudy. To po prostu słodka kuleczka.

MORALNOŚĆ

Wierzy w Wszechmatkę. Dodatkowo nie mogłaby skrzywdzić innego kota, chyba, że byłoby to potrzebne.

CIEKAWOSTKI

- jest pracoholikiem, ujawni się to dopiero w czasie uczniowskim
- oprócz pracy to zwykle śpi
- kiedyś marzyła o zostaniu zwiadowcą, ale mimo starań okazało się, że to po prostu nie dla niej i obrała ścieżkę wojownika
- Vocie clean: [klik]

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony:  
cokolwiek związanego z pływaniem kuleje
- zwinność
Mocne strony: 
siła i szybkosć jest na plus

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kamyczek - (naj ojciec, czci i wielbi)
Matka - Traszka - (kocha mamusię, lecz ojciec zawsze będzie naj)
Rodzeństwo - Czereśnia
Partner - (może kiedyś...)
Potomstwo - (jeszcze nie zastanawiała się nad tym)

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Ślimak, Chrząszcz
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Traszka i Kamyczek od wielu księżyców żyli na uboczu Owocowego Lasu, mając przede wszystkim siebie. Mimo chęci ciężko było im nawiązać głębsze relacje z resztą klanowiczów, czując się zbyt niepewnie w tej dziedzinie. Kiedy tylko Traszka poznała przybrane kocięta swojego brata, od razu w nich się zauroczyła i sama zapragnęła zaopiekować się zgrają radosnych kulek. Omówiła to marzenie ze swoim najlepszym przyjacielem i po długiej rozmowie doszli do tego, że... właściwie oboje chcieliby być rodzicami. Przemyśleli to i doszli do wniosku, że zawrą pomiędzy sobą umowę, z której maluchy przyjdą na świat. Urodzona w klanie podczas panowania Lśniącej Tęczy, Daglezjowej Igły i Świergotu.

CZEREŚNIA

Autor grafiki: urfav.maj4
OGÓLNE
CZEREŚNIA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Zwiadowca

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: bad_woof)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Czereśnia na razie jest małą puchatą kulką, ale zapowiada się na to, że wyrośnie na kocura może i nie najwyższego, ale za to o dość eleganckiej budowie. Jego łapy będą smukłe, poruszać się on będzie z gracją i niemalże bezszelestnie. Jeżeli chodzi o jego sylwetkę, to będzie ona proporcjonalna i dość dobrze umięśniona. Ogółem rzecz biorąc, będzie to dość przystojny kocurek o ładnym, zaokrąglonym pyszczku i lekko skośnych żółtych oczach, które porównać można będzie do miodu.
Cechy szczególne - biała łata na prawej połowie noska, nosek dwukolorowy (część z bielą jaśniejszej barwy), białe palce u przednich łapek
Kolor sierści - czekoladowy jednolity z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Zacznijmy od tego, że Czereśnia jest przeciwieństwem swojego ojca, jeżeli chodzi o pewność siebie. Jest kocurem, który zawsze chodzi dumnie, elegancko i z pyskiem uniesionym wysoko. Czasem może wydawać się, jakoby balansował na granicy bycia aroganckim. Niech was to jednak nie zmyli, gdyż pochwalić się może nienagannymi manierami w stosunku do kotów, które uważa za autorytet. Czereśnia wychowany został w wierze, że powinno okazywać się innym kotom należyty szacunek. Oczywiście jest też i mała luka w jego manierach. Nie toleruje bowiem głupoty, a zwłaszcza, jeżeli obwieszczana jest ona publicznie. Może i jest kotem, który dzięki swoim słowom ujść może często za kota urzekającego, ale czekoladowy kocurek nie zamierza tolerować idiotów. Nie jest skory do przemocy fizycznej, woli używać swoich słów, aby sprowadzić delikwenta do parteru. Walka jest dla niego ostatecznością, patrzy na bezmyślne lanie się po pyskach jako na objaw barbarzyństwa i ogólnego braku inteligencji. Kocur będzie nieodzownym mistrzem debat, uwielbiając argumenty i wdawanie się w różnego rodzaju rozmowy, czy to czysto teoretyczne, czy też praktyczne. Nie jest jednak typem, co to klapie językiem, woli raczej dobierać swoje słowa, i do sytuacji, i do rozmówcy. Potrafi dochować tajemnicy i wysłuchać problemów, tak długo, jak owe tajemnice nie zagrażają integralności, czy też bezpieczeństwu społeczności. Jest kotem ambitnym, dążącym do bycia dumą Owocowego Lasu. Kocur jest inteligentny i szybko się uczy, potrafiąc dość szybko znaleźć zastosowania praktyczne do zdobytych informacji. Nie wszystko jest jednak cukierkowe, gdyż Czereśniak ma problemy z otwieraniem się przed innymi, zwłaszcza jeżeli chodzi o proszenie o pomoc. Ma też zapędy na manipulatora, poprzez swój czarujący sposób wymowy i chęć zdobycia tego, co chce. Momentami jest egoistyczny, bierze to, co chce, często nie przejmując się tym, że działa tym na niekorzyść innych. Jego język bywa ostry, jeżeli wyprowadzi się go z równowagi, w końcu jest dobrym słuchaczem, nawet jeżeli ty z nim nigdy nie gadałeś. Ma tendencję do słuchania plotek, zbierając arsenał informacji o innych, w razie gdyby trzeba było uderzyć w nich szantażem. W końcu wtedy wiadomo, jak zaatakować, aby bolało. Jest lojalny wobec wybranej grupki kotów, gotów nawet poświęcić własną opinię, życie i szczęście dla tych, którzy zaskarbili sobie jego przychylność. Nie jest typem kota działającego pod wpływem emocji, gdyż nie łatwo wyprowadzić go z równowagi. Jeżeli jednak komuś się to uda, to jest niezwykle mściwy.

MORALNOŚĆ

- stara się stronić od walki, morderstwo to dla niego ostateczność
- jest bardziej skłonny do obrony kociąt, aniżeli gnębienia ich, jakkolwiek irytujące by nie były
- przestrzega wszelkich zasad panujących w Owocowym Lesie, złamanie którejś z nich zawsze jest wyjątkową sytuacją. Uznaje, że są one z jakiegoś powodu, i nie miałyby sensu, gdyby każdy kot je łamał
- przekomarzanie się, debaty i inne słowne gierki są jak najbardziej ok w jego oczach, za to zwykłe wyzywanie się i bycie po prostu chamskim jest objawem niższej inteligencji. Jeżeli zacznie cię wyzywać, to w kreatywny sposób, i to też jest dość rzadki moment
- wierzy we Wszechmatkę

CIEKAWOSTKI

- będzie miał dość niski, ale przyjemny dla ucha głos
- zawsze zadbane i elegancko ułożone futerko
- pachnie dość ziemisto

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony:  
- przez swoją ogólną niechęć do przemocy fizycznej, będzie brakowało mu siły
- mniejsze rozmiary
Mocne strony: 
- zwinny
- dość szybko podejmuje decyzje, dobry w racjonalnym myśleniu

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kamyczek
Matka - Traszka
Rodzeństwo - Skałka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Gruszka
Uczniowie obecni - Figa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w klanie podczas panowania Lśniącej Tęczy, Daglezjowej Igły i Świergotu. Jego rodzice nie są typowymi miłosnymi gołąbeczkami, za to łączy ich głęboka więź platoniczna.

11 maja 2014

PSZENICA

 

Autor grafiki:  stuprocentowykociak (discord)


OGÓLNE
PSZENICA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: stuprocentowykociak (discord)

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Ogólny opis - Kociątko jak na razie niewielkie, niezgrabne i dosyć kruche. Jej aksamitnie miękkie futerko jest niemal w całości białe nie licząc dwóch miejsc - głowy i ogona. Na głowie Pszenicy pojedyncza barwna plama rozciąga się mniej więcej od uszu do górnych powiek, z łagodnym białym wcięciem między oczami kotki. Nie jest idealnie symetryczna, ale widać wyraźny podział między prawą, kremową częścią, a lewą, płową częścią. Jej ogon podzielony jest podobnie, z tą różnicą, że w jego przypadku to prawa część jest płowa, a lewa kremowa. Zapewne gdyby kotka nie była biała na jej ciele malowałyby się hipnotyzujące wzory pręg, jednak ze względu na jej rzeczywiste umaszczenie, widać je jedynie na czole, uszach i ogonie. Odziedziczyła po ojcu wielkie oczy w żywym, niebieskim odcieniu, od matki zaś dostała sporych rozmiarów uszy - taka kombinacja sprawia, że czasem jej zakończone różowym noskiem lico zdaje się być za duże w porównaniu do reszty ciała.
Cechy szczególne - jak na razie brak
Kolor sierści - płowy calico van pręgowany klasycznie
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - nieuleczalny swag 



CHARAKTER

Zapewne nikogo nie zdziwi to, że córka tak uroczych, kochających rodziców, jest wręcz kwintesencją dobroci, naiwności i ciekawości. Pszenica to bardzo przyjazne kociątko, które
uwielbia obserwować, zaczepiać, a przede wszystkim zagadywać! A gada bardzo dużo i niestety, często są to rzeczy niezrozumiałe. Kotka zdaje się nie rozumieć jeszcze, że to, co siedzi w jej głowie, nie siedzi w głowie jej rozmówcy, przez co gdy mówi, opowiada o przypadkowych rzeczach które przyszły jej do głowy. Jej główka stale pracuje i analizuje widziane otoczenie czy zasłyszane historie, jednak gdy Pszenica już komuś o nich opowiada, są to niepowiązane ze sobą wyrywki, fragmenty i połowiczne wnioski. Ów nawyk sprawia, że niestety z Pszenicą czasem nie da przeprowadzać się sensownego dialogu, a śmiałkowie muszą umiejętnie i dociekliwie zadawać pytania, by w końcu wyciągnąć z pszenicznego potoku słów jakiś sens i kontekst.
Oprócz niezrozumiałej gadatliwości, Pszenicę cechuje również pewien brak wyczucia… Zapewne jest to spowodowane tym, że koteczka nie do końca rozumie poważne tematy czy obowiązujące obyczaje, przez co nierzadko zadaje niekomfortowe pytania - i pyta to nie tylko o to, skąd się biorą dzieci, ale także o śmierć, o choroby, o czyiś wygląd lub zachowanie. Może przez to sprawiać wrażenie niegrzecznej czy niewrażliwej, lecz prawda jest taka, że Pszenica nie ma złych intencji i kieruje nią jedynie ogromna ciekawość.
Ma niekoniecznie żywiołowe, ale radosne usposobienie - czasem zdawać się może, że nawet zbyt radosne. Nie myśli o tym, co smutne, rzadko kiedy płacze oraz nie wierzy w to, że ktoś mógłby jej źle życzyć. Nieważne jak źle jest, zachowuje spokój i dalej brnie przez życie z szerokim, zachęcającym uśmiechem na pyszczku.

MORALNOŚĆ

Zdecydowanie nie jest skłonna do przemocy i nawet w tym wieku widać, że od zapasów woli zabawę w chowanego czy gry wymagające zasad i myślenia. Nie chce nikogo krzywdzić, warto jednak zaznaczyć, że jest wyjątkowo naiwnym dzieckiem i łatwo nakłonić ją do złego.


CIEKAWOSTKI

Lubi zjadać kwiaty - uważa, że ich płatki są przyjemne w dotyku dla języka i podniebienia, a żucie barwnego środka nadaje jej ślinie zabawny żółty kolor.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: naiwność, niezbyt imponująca siła fizyczna
Mocne strony:  spokój i opanowanie, zwinność


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Malwowy Rozkwit (najwspanialszy, najmilszy tata na całym świecie)
Matka - Brzęczkowy Trel (najwspanialsza, najmilsza mama na całym świecie)
Rodzeństwo - Cykoria (ukochany brat, z którym tworzy najwspanialszy, najmilszy i najsłodszy duet w całym Klanie Burzy)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Za potencjalnego przyjaciela uważa każdego napotkanego kota. Zgodnie z jej tokiem myślenia, sformułowanie “wróg Pszenicy” to oksymoron.


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Burzy wraz ze swoim bratem Cykorią za czasów panowania Różanej Przełęczy, jako córka niesamowicie uroczej pary, Malwowego Rozkwitu i Brzęczkowego Trelu.

02 maja 2014

Cykoriowy Pyłek

 


Autor grafiki: _tsumeri
OGÓLNE
CYKORIOWY PYŁEK
*Poprzednie imiona: Cykoria, Cykoriowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Niezdecydowany
Przynależność: Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: Kurcig
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Cykoria jest lekko wyższy od przeciętnego kota, jednak nie na tyle, aby było to aż tak zauważalne. Szczupły kocur od matki odziedziczył większe uszy, jednak nie uważa to za atut. Jego futro jest cynamonowe, a zdobią je klasyczne pręgi. Na jego futrze można dostrzec również biel, która rozciąga się na jego całej szyi, lewej łapie oraz w dolnej części jego pyska.
Cechy szczególne - Posiada biel na swej lewej łapie
Kolor sierści - Cynamonowy klasyk z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Niebieskie
Stałe skutki chorób - Bezpłodność

CHARAKTER

Kocur charakterem wdał się w ojca. Zawsze uśmiechnięty, uprzejmy i chętny poznać inne koty, niezależnie od ich wyglądu lub pochodzenia. Uważa, iż każdy nosi w sobie dobro, a on jest po to, aby wyciągnąć je na zewnątrz. Nie może zaakceptować faktu, że niektóre koty nie działają z kodeksem wojownika. Jest to pełen energii kocur, którego jest wszędzie pełno. Cykoria jest optymistą, a sam nie może zrozumieć podejścia innych kotów do życia. Nie umie panować nad innymi kotami, jednak postawiony w tej roli za sprawą stresującej sytuacji, starałby się poprowadzić koty w stronę danego celu. Cykoria w stresujących lub niekomfortowych dla niego sytuacjach zamienia się z uśmiechniętego kocurka na poważnego kota, a przynajmniej próbuje na takiego wyjść. Źle znosi porażki i trudno zaakceptować mu fakt, że coś nie idzie mu za najlepiej. Mimo swych problemów zawsze stara się zachować swój perfekcyjny uśmiech i udawać szczęśliwego, bo nie umie się przyznać przed innymi, iż posiada problemy i potrzebuje pomocy. Gdy zaprzyjaźni się z kimś lub obdarzy kogoś uczuciem, to stara się na każdym kroku przypominać o ich relacji w dobrym sensie. Obdarowuje wtedy drugiego kota dużą ilością prezentów lub przysług, nie oczekując niczego w zamian.

MORALNOŚĆ

 Cykoria to kociak, który aktualnie odkrywa to co go otacza. W przyszłości będzie podążać zgodnie z kodeksem wojownika i wierzyć w Klan Gwiazdy. Nie widzi innej możliwości. Jednak kocur nie będzie w stanie skrzywdzić nikogo, chyba że sytuacja go do tego zmusi. Nawet wtedy będzie żałować swego czynu.

CIEKAWOSTKI

 - Fascynują go różnego rodzaju owady i drzewa. W przyszłości będzie chciał nauczyć się na nie wspinać, mimo tego iż na terenie Klanie Burzy nie ma drzew.
- W dzieciństwie zrobi sobie nawyk poprawiania futra na swym grzbiecie
- Gdy jest bardzo zestresowany to ma odruch, w postaci tupania swoją prawą łapą
- Jest porannym ptaszkiem, co znaczy, że najbardziej aktywny jest rano
- Podkochuje się w Norniczym Śladzie, jednak ta nie podziela jego uczuć
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Naiwny, Niezdarny
Mocne strony: Posiada szybki czas reakcji, Zwinny

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Malwowy Rozkwit  [*]
Rodzeństwo - Pszenica - Jego ukochana siostrzyczka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE
Bliscy - ///
Wrogowie - Ważkowy Lot

SZKOLENIE

Mentor - Bobrzy Siekacz
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Kwiecista Knieja
HISTORIA

Urodził się w Klanie Burzy jako kocię Malwowego Rozkwitu i Brzęczykowego Trelu za rządów Różanej Przełęczy.