BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu i Klanie Burzy!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 stycznia 2014

Wiśniowa Iskra

 
OGÓLNE
WIŚNIOWA ISKRA
*Poprzednie imiona: Wiśnia > Wiśniowa Łapa 
Płeć: Kotka
Orientacja: aseksualna
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Medyk

- - - -

Autor: amare0206@gmail.com
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Wiśnia to czarna szylkretka tortie o pomarańczowych oczach. Jej półdługowłose futro zawsze jest zadbane i ułożone, ponieważ kotka dba o higienę i o to, by zawsze być czysta i na swój sposób piękna. 
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czarny szylkretowy tortie
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

 Wiśnia jest dość dziwna jak na kociaka. Jej charakterystyczna cecha osobowości to fakt, że nieznajomych, bądź koty, za którymi nie przepada, traktuje z szorstkim, zwięzłym tonem, po którym można wywnioskować, że najpewniej kociczka marzy o tym, by wsadzić im pchły do legowiska. Jeśli nie jesteś z nią specjalnie zakolegowany, to licz się z tym, że jej odpowiedzi na twoje zachęty do rozmowy będą równe "a co cię to?", "nie twój problem", "lepiej stąd odejdź, bo wyrwę ci wąsa". Nie jest to zbyt towarzyska kotka - nie lubi przebywać w dużych skupiskach, najlepiej radzi sobie w samotności. Towarzystwo innych ją irytuje. Jeśli jednak uda ci się zdobyć jej zaufanie, możesz być pewien, że otrzymasz prawdziwą lwicę, która będzie broniła cię za cenę własnego życia, śmiała się razem z tobą i wygłupiała. Kotka zazwyczaj używa ripost, które sugerują nieprzyjemne nastawienie kotki do innych, ale jednocześnie są na granicy kultury. Cechuje ją również wyjątkowa szczerość, czasami uderzająca. Zazwyczaj nie odzywa się dużo; usiądzie, oplatając się z gracją swoim ogonem, i będzie czekała na odpowiedni moment, by coś powiedzieć. Świetnie wychodzi jej również manipulacja. Poprzez słowa udaje jej się zmusić kogoś do czynu. Często marszczy brwi i patrzy ze zniesmaczeniem na inne koty. Wiele zachowań uważa za nietaktowne i głupie, ale trzyma język za zębami, dopóki nikt jej nie przeszkodzi. Nie można zarzucić jej lenistwa, ponieważ ambitna Wiśnia robi wszystko, by mieć dobrą i porządną reputację w klanie. Nie przepada raczej za innymi kociętami. Kotka jest też pamiętliwa. Jeśli kiedykolwiek zrobiłeś coś, co ją uraziło, nie licz na to, że kiedykolwiek ci wybaczy. U niej jesteś już skreślony. Uwielbia słuchać historii i w nich uczestniczyć. W skrócie, Wiśnia nie jest najmilszą koteczką, chociaż nigdy nie zniżyłaby się do personalnych wyzwisk. Na szczerą uprzejmość z jej strony trzeba zasłużyć.

MORALNOŚĆ

Nie byłaby w stanie zabić kota, zarówno fizycznie, ze względu na funkcję, jaką pełni, jak i psychicznie. Nie zawahałaby się jednak zabić kota, który miał na swoim koncie wielkie przewinienia - na przykład zdrajcę. I na śmierć takiego osobnika mogłaby także patrzeć bez zmrużenia oka, może jedynie z malutką iskierką współczucia. Szanuje kodeks, wierzy w Klan Gwiazdy i uważa przodków za priorytet, jednak nie wszystkie zasady jej pasują i nie ze wszystkimi się zgadza, mimo to stara się wszystkich przestrzegać tak samo.

CIEKAWOSTKI

///

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: V
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Wrażliwość, której nierzadko nie potrafi ukryć
Mocne strony: Cierpliwość i umiejętność zachowania spokoju, pracowitość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Borówek
Rodzeństwo - brak
Partner - jest medyczką i nie interesują ją związki.
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Jeżowa Ścieżka [*]
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Jeżowa Ścieżka [*]
Uczniowie dawni - PluskGepardzi Mróz
HISTORIA

Urodzona w Klanie Burzy jako córka Borówkowej Mordki i byłego mieszkańca Owocowego Lasu, Borówka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz