BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 stycznia 2014

Szybka Łania

 
Autor grafiki: Wierzba#9005
OGÓLNE
IMIĘ
*Poprzednie imiona: Szybka, Szybka Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Starsza

- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor: Wierzba#9005 i Amare#4785)
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szybka to szczupła kotka o silnych, dość długich łapach. Jej ciało ozdabiają śliczne pręgi, a z końca grzbietu wystaje malutki, krótki ogon. Na twarzy umiejscowione ma okrągłe zielone ślipka. Biel pokrywa spód jej brzucha i ogona, łapy, podbródek i pierś, resztą natomiast płomienne rude futro. 
Cechy szczególne - Krótki ogon
Kolor sierści - ruda pręgowana cętkowanie bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone

CHARAKTER

Szybka to - jak można wywnioskować z imienia - niezwykle energiczna kotka. Nie lubi przebywać zbyt długo w jednym miejscu, a jej priorytetem jest ciągły ruch. Leżenie? Po co, skoro można pójść na spacer! Oprócz tego, kotka uwielbia żartować. Prawie zawsze rzuci jakimś wymownym, czasami nieco sarkastycznym żartem. Jednak jeśli widzi, że rozmówca ewidentnie nie przepada za nimi, daruje je sobie. Jest to również typ kota, który idzie przed siebie i dąży do celu, nawet, jeśli inni starają się to zmienić. Ona prędko nie przyznaje się do winy. Jeśli ktokolwiek spróbuje usiłować jej wyjaśnić, że się myli, ta uniesie wysoko brodę i minie go, nie przejmując się zbędnymi komentarzami. Chętnie udziela pomocy, jednak sama jest zbyt dumna, by ją przyjąć. Za nic nie przyznałaby się, że czegoś potrzebuje i nie poprosiłaby z własnej woli o wsparcie. Nie widzi również żadnych granic w otaczającym ją świecie. W razie konieczności byłaby gotowa zrobić coś naprawdę szalonego, jeśli miałaby tym kogoś uszczęśliwić. Zdarza jej się gniewać, jednak w większości ta kotka jest opanowana. Nie warto jednak jej drażnić, ponieważ jeśli już się wścieknie, zrobi to porządnie.

MORALNOŚĆ

Nie skrzywdziłaby nawet muchy, gdyby nie miała dostatecznego powodu. Potrafi być niemiła, wredna, a czasem nawet mogłaby wyrzucać na wiatr plotki czy oszczerstwa, jednak nie posunęłaby się do rękoczynów, no chyba, że byłby to uzasadniony rozkaz lidera. Mimo swojego opryskliwego momentami charakteru, uwielbia nieść pomoc.

CIEKAWOSTKI

///

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: - (zna podstawy i parę roślin. Po co jej ta wiedza, jeśli w klanie jest medyk?)
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Nie radzi sobie w walce na otwartych terenach, nie jest zbyt zwinna, słaba wytrzymałość
Mocne strony: Perswazja, pewność siebie, dzięki której łatwo jej nawiązywać kontakty i koty szybko obdarzają ją zaufaniem, dobry i skuteczny styl walki

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kraków
Matka - Tupacz
Rodzeństwo - Ślimaczek, Piegi, Patylka, Pralek, Muchomoror, Traktor
Partner - Bycza Szarża [*]
Potomstwo - Irysowa Łapa
INNE

Bliscy - Słonecznikowa Łodyga - może nie do końca by mu zaufała, ale siedzenie z nim tyle księżyców w legowisku sprawiło, że zdążyła się przyzwyczaić do jego towarzystwa
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Tupacz, Trzcinowa Sadzawka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w pseudohodowli rudych kotów. Została kupiona przez parkę miłych właścicieli, jednak po ich rozwodzie coraz częściej jakikolwiek z nich zapominał opiekować się kotką. Nie mogąc znieść ciągłego braku atencji ze strony Dwunogów uciekła, szybko zapominając o nich. Włóczyła się chwilę po lesie aż dotarła do Klanu Burzy, gdzie została ciepło przyjęta przez swój kolor futra.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz