BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 stycznia 2014

Sójczy Szczyt




Autor grafiki: Amare#4785
OGÓLNE
SÓJCZY SZCZYT
*Poprzednie imiona: Sójka, Sójcza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna, ale znacznie lepiej dogaduje się z kotkami
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: amare0206@gmail.com (Amare#4785)
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Sójka to szczuplutka koteczka z dziarskim uśmiechem na pyszczku. Jej grzbiet porastają klasyczne pręgi, gdzieniegdzie pojawiają się rude plamki, a na pysku widnieją żółte błyszczące ślipia.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Bury szylkretowy tortie pręgowany klasycznie
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Żółte

CHARAKTER

Choleryczka, buntowniczka i przedstawicielka wysokowrażliwości, a zarazem strategiczka. Ciekawe połączenie cech, prawda? Sójka to rozbrykana kotka, która nienawidzi się nudzić. Dla niej życie nie może być monotonne. MUSI coś osiągnąć. Musi coś zrobić, by nie odejść z tego świata z pustymi łapami. Pracowita i całkiem odważna, ale nie arogancka. Myślenie to jej ulubiony sposób spędzania czasu. Uwielbia planować. Tak. Dla niej wszystko musi być zaplanowane. Nie znosi, gdy coś nie idzie zgodnie z jej planem lub nie uda jej się czegoś przewidzieć. W takim wypadku potrafi być poirytowana i impulsywna, czego jednak stara się unikać. Ma swoje humorki, ale nie zmienia to jej roli wesołej, optymistycznej kotki i jej zwariowanej, porywczej natury. Jest uprzejma do czasu, jak jej nie wkurzysz. I o ile nie jesteś jej wrogiem. Kotka często długo rozpamiętuje rozmowy i relacje z innymi kotami. Osądza się o wiele rzeczy, reaguje zbyt przesadzonym stresem na małe wypadki. Stara się to maskować, nie zawsze je to jednak wychodzi. Kotka życie by oddała za najbliższych. Nawet takich, z którymi nie potrafi rozmawiać. Ekscytuje ją świat i często nie bierze pod uwagę reguł i zasad. Nienawidzi ograniczeń. Czasami ma ochotę po prostu uciec od wszystkiego, co w jakiś sposób ją ogranicza. Od klanowego porządku. Jest to raczej typ osoby, która niezbyt odnajduje się w otaczającym ją świecie, więc stara się do niego przypasować, mimo iż skrycie ma swoje własne zainteresowania i własne poglądy, z którymi nierzadko nie ma ochoty się dzielić, bo wie, że zostanie uznana za dziwną. Uwielbia towarzystwo i kocha otaczać się wieloma kotami.

MORALNOŚĆ

Jej moralności nie da się jednoznacznie określić. Nie jest ani dobra, ani zła - raczej czymś pomiędzy. Oczywiście, jest bardzo empatycznym stworzeniem, okazuje uczucia i troskę, jest gotowa stanąć w obronie bliskich. Natomiast zmanipulowana, zastraszona czy sprowokowana, jest zdolna dopuścić się nawet zabójstwa. Źle działają na nią szyderstwa, sprzyjają rozwojowi nienawiści w jej wnętrzu, która przekłada się potem na czyny.

CIEKAWOSTKI

///

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Porywczość; wszystko, co czuje, natychmiast ukazuje się na jej twarzy (co jest zdecydowanie pozostałością po swojej matce i babci), dlatego łatwo nią manipulować i doprowadzić do płaczu
Mocne strony: Świetnie walczy, a jej zapał do pracy pomaga jej w wykonywaniu zadań. Jest niezawodną wojowniczką i sporo kotów powierza jej różne sprawy, ufając, że im podoła

RELACJE

RODZINA

Ojciec -  Zajęcza Gwiazda (Piaskowa Gwiazda) - Do dziś myśl o tym, że jej "ojcem", a właściwie drugą matką jest tyranka przyprawia ją o niemałe dreszcze. Ma związane z tym kompleksy i zdecydowanie czuje się obrzydzona myślą, że ma powiązanie z potworem
Matka - Kamienna Gwiazda - Zawzięcie stara się o jej uwagę, ale nie rozumie, dlaczego mama jest tak nieobecna i zamknięta w sobie. Wrażliwa część osobowości kotki współczuje matce i nie wie, co zrobić by ta się otworzyła. Druga jej część ma do niej pretensje.
Rodzeństwo - Owcza Pierś, Jemiołowa Skóra [*], Sowia Łapa [*] [rodzeństwo - kocha je, to w końcu rodzina, więc trzeba się wspierać]
Partner - Brak
Potomstwo - Brak

INNE

Bliscy - Makowa Furia [szanuje swoją mentorkę, nawet, jeśli nie zgadza się z nią we wszystkim. Uważa ją za bardzo uzdolnioną wojowniczkę i mimo mianowania, wciąż często utrzymuje z nią kontakt], Narcyzowy Splot [przyjaciółka]
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Makowa Furia
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Rumiankowa Łapa
HISTORIA

Zrodzona z gwałtu Piaskowej Gwiazdy w ciele Zajęczej Gwiazdy na Kamiennej Agonii. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz