BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot Samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Na blogu zawitał nowy event walentynkowy! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 stycznia 2014

KRUCZA ŁAPA

 


Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
KRUCZA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Kruk
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel:  it00z
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Ogólny opis- Kocur jest średniej wielkości. Jego ciało jest smukłe, jednocześnie umięśnione. Sierść kota ma jednolitą, czarną barwę w odmianie dymnej. Futro jest najgęstsza na ogonie, karku i brzuchu. Oczy kota, są intensywnie zielone i lekko przymrużone. 
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Czarny dymny
Długość sierści - półdługowłosa
Kolor oczu- zielony


CHARAKTER

Kruk to empatyczny kocur. Zawsze jest w stanie zrozumieć innych i ich emocje, przez co łatwiej się z nim dogadać. Jego główną zaletą jest umiejętność komunikacji z innymi, a także życzliwość, którą niesie za sobą. Jest bezinteresowny do każdego, kto potrzebuje pomocy i zawsze chce ją zaoferować. Zaangażowany zawsze do osiągnięcia swoich celów, nie poddaje się nawet w obliczu trudności, czy brakiem wsparcia. Niestety Kruk jest perfekcjonistą; nadmierna samokrytyka i stawianie sobie nierealistycznych wysokich wymagań, obniża jego samoocenę i twierdzi, że nigdy nie jest w stanie nic osiągnąć, nawet jeśli zdobył coś więcej, niż "nic". Poza tym jest dość wybuchowy, chociaż stara się to kontrolować, czasem nie potrafi zapanować nad nadmierną ilością emocji. Chociaż nigdy w życiu nie doświadczał takich sytuacji nadmiernie i gwałtownie reaguje na każdą pogardę lub krzyk, wywołany w jego stronę. Jest zdyscyplinowany i pełni poddaje się rozkazom innych, co prowadzi go do naiwności, gdyż on sam nie potrafi przeciwstawić się wyższemu od niego, często plącząc się między zakłamanymi przekonaniami.


MORALNOŚĆ

Moralność kruka to wybuchowa mieszanka, która gryzie się ze sobą nawzajem i podcina skrzydła. Z jednej strony jest to kocur pomocny i dbały o innych, angażujący się we wszystko, co może, a z drugiej naiwny, perfekcjonista, który nie potrafi panować nad swoimi emocjami w kryzysowych sytuacjach. Empatia jest fundamentem jego moralności, pozwala mu działać dobro i korzyść na rzecz innych. Natomiast perfekcjonizm pokazuje mu, że nie warto mieć celi, gdyż nigdy się ich nie osiągnie. Dlatego ciężko mu działać na własne dobro i często krzywdzi siebie, stawiając innych na pierwszym miejscu, przez co się gubi. Odmawia tylko w skrajnych przypadkach, kiedy pojmie, że to, co robi jest głupie i nie na miejscu. Ponadto jest on kotem, który zbyt łatwo podporządkowuje się autorytetom, co czyni go podatnym na manipulacje i często zakłamuje siebie, wmawiając, że to, co robi jest dobre, gdy tak nie jest. Poddaje się również altruizmie i wytrwałości, a także bezinteresowności, przez co nigdy nie oczekuje od innych niczego w zamian za pomoc. Podsumowując, Kruk to zagubiony w sobie kot, który innych stawia nad siebie; zawsze gotów do pomocy nie patrzy na siebie i robi wszystko, aby wyciągnąć innych z opałów, gdy on sam wpada w większe bagno.


CIEKAWOSTKI

- Bardzo kocha swoich rodziców i zawsze daje im priorytet.
- Uwielbia zapach petrykory
- Lubi potyczki słowne
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
- Nie lubi się bić
- Nie potrafi pływać
- Naiwny i wybuchowy

Mocne strony: 
- Bezkonfliktowy
- Jest dobrym skoczkiem
- Kocha polować

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kroliczy Nos
Matka - Margaretkowy Zmierzch
Rodzeństwo - Echo
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE



SZKOLENIE

Mentor - Kukułcze Skrzydło
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w klanie burzy podczas panowania Obserwującej Gwiazdy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz