BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

29 stycznia 2014

Wyrwana Dusza


OGÓLNE
Wyrwana Dusza
*Poprzednie imiona: Wyrwa
Płeć: Kotka
Orientacja: Hetero, demi
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: ariaducc@gmail.com
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Puszysta, miękka, błyszcząca kremowa sierść (półdługowłosa), głębokie pomarańczowe oczy. Piękny ogon, z sierścią dłuższą niż na ciele, zawsze zadbady i „ulizany”. Dłuższa sierść w okolicach łap. Lekko zaokrąglone, nieduże uszy, drobny pyszczek oraz wąsy z zawijasami na końcu. Małe, jednakże umięśnione, silne łapy.
Cechy szczególne - lekko zaokrąglone uszy, zawijasy na końcówkach wąsów
Kolor sierści - kremowa pręgowana tygrysio
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Nieśmiała, zamknięta w sobie kotka, nieintegrująca się z innymi. (chyba że zachodzi taka potrzeba). Gdy znajduje się wokół niej więcej kotów, zwykle okropnie się jąka a nawet czasem panikuje. Bardzo wstydzi się swojego zachowania, ukrywa się w swoich marzeniach, wstawiając się w inne role, wyobrażając siebie samą jako idealną, dzielną i silną kotką. Gdy okaże jej się czułość i miłość, otwiera się i może rozmawiać godzinami, cały jej strach i wstyd nagle znika. (jednakże nigdy nie zainicjowałaby relacji ze swojej strony) Ufa tylko tym których naprawdę kocha lub bardzo lubi – boi się, że inni zawsze mogą zrobić krzywdę jej lub jej bliskim.

MORALNOŚĆ

Wierzy w klan gwiazdy, jednakże nie jest pewna co do jego mocy. Nie rozumie, dlaczego pozwala on umierać niewinnym kotom, dlaczego prowadzone są wojny. Unika walki, nie chcąc nikogo zabijać. Uważa, że śmierć jest zbyt straszną karą dla kota (chyba że kot ów zabił jej bliskie osoby lub jest tyranem). Nie zabiłaby niewinnego kota, nawet jeśli jest on wyjęty spod kodeksu. Pomimo swojej nieśmiałości za bliskimi skoczyłaby w ogień. Bardziej boi się obcych niż śmierci. W jej strachliwym sercu skrywa się ogień walki, uwalniany w czasem nieoczekiwanych dla niej samej i dla innych momemtach. W ostateczności mogłaby zabić, jeśli uratowałaby w ten sposób życie ukochanej osoby. (Nie zgadza się ze wszystkimi zasadami kodeksu wojownika. Uważa, że miłość powinna być dozwolona zawsze i wszędzie. Nie pragnie jednak kociąt.)

CIEKAWOSTKI

Fascynuje ją zycie samotnika, o wiele bardziej niż życie kota w klanie.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -;
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Nie potrafi integrować się z kotami, chyba że są jej bardzo bliskie
Mocne strony: walka, ukryty ogień w sercu, zdolność do obrony bliskiej osoby w każdej chwili (poświęcenie życia)

RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Pożar, Płomień, Popiół
Partner - brak
Potomstwo - brak

INNE

Bliscy - brak
Wrogowie - wszyscy, co mogliby skrzywdzić jej ukochane osoby. Nie czuje nienawiści do innych klanów jako całości.
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - brak
Uczniowie dawni - brak
HISTORIA

Urodzona w Klanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz