BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

JABŁKOWA BRYZA

JABŁKOWA BRYZA
Poprzednie imiona: Jabłuszko, Jabłkowa Łapa
Płeć: Kocur
Klan: Nocy
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Charakter: Śmierć Rzecznej Bryzy mocno odcisnęła się na jego psychice, pozostawiając trwały uraz. Pomimo upływu czasu, Jabłkową Bryzę nadal dręczą koszmary. Bywają dni, kiedy wojownik zamyka się w sobie, na nowo przeżywając wydarzenia tamtego feralnego dnia.
Jabłkowa Bryza przestał panicznie bać się obcych – jest to głównie zasługa jego przyjaciół, którzy w większości sytuacji bronią go przed przerażającymi, wrzeszczącymi kotami. Nadal jest nieśmiały i małomówny w nowym towarzystwie, lecz nadrabia to urokiem osobistym. Stara się być uprzejmy, bardzo trudno doprowadzić go do krzyku, a jeśli już komuś się uda, Jabłuszko zaraz poryczy się i zacznie błagać o przebaczenie. Bardzo nie lubi sprawiać innym przykrości, zależy mu na dobrej opinii. Nienawidzi się kłócić i jest przeciwny siłowym rozwiązaniom konfliktów – preferuje spokojne rozmowy. Stara się być wierny Klanowi i służyć mu jak najlepiej, jednak uważa, że niesprawiedliwym jest twierdzenie, że jego nielegalne spotkania z ojcem są łamaniem kodeksu.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Niska, puchata klucha z warstwą nadprogramowego tłuszczyku. Ma białą pierś i brzuszek, a na czubkach jego uszu znajdują się ciemne pędzelki. Przez jego prawe oko przebiega cienka blizna – pamiątka po spotkaniu z psem. Podobne znamiona znajdują się na jego tylnej łapie i niedaleko łopatki. Wojownik ma mały czarny nosek i niebieskie ślepia (jak na pointa syjamskiego przystało), a jego niegdyś wąski ogon jest bardzo włochaty.
  • Kolor sierści - liliowy point syjamski z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:
  • Ojciec - Psia Łapa(*) [samotnik okazał się wielkim wsparciem dla pointa po śmierci jego matki. Jabłkowa Bryza kocha go całym serduszkiem]
  • Matka -Rzeczna Bryza (*) [Jabłkowa Bryza dałby wszystko, by móc jeszcze raz ją zobaczyć. Bardzo ją kochał, a jej śmierć (której był naocznym świadkiem) mocno nim wstrząsnęła. Aby uczcić jej pamięć, postanowił poprosić lidera o nadanie mu drugiego członu „Bryza”]
  • Rodzeństwo - /// [nie ma i prawdopodobnie nigdy nie chciał mieć. Przyjaciele mu w zupełności wystarcza
  • Partner - Orzechowy Zmierzch(*) [aktualnie klei się do niego aż trójka kotów, ale on tego nie zauważa]
  • Potomstwo - Zanikające Echo, Rudzikowy Śpiew, Rzeczna Łapa(*) [może kiedyś? Jabłkowa Bryza ma do tego tematu dość neutralne podejście. Wie jednak na pewno, że gdyby kiedykolwiek miał mieć dzieci, starałby się być dla nich jak najlepszym ojcem]
Mentor: Oszronione Futro (*) [kochany mentor, którego Jabłuszko traktował jak rodzinę.]


Uczniowie:
obecny - ///
Historia: Urodził się w Klanie Nocy jako kocię Rzecznej Bryzy i samotnika, Psiej Łapy. Dorastał spokojnie, otoczony matczyną miłością. Jego mentorem został Oszronione Futro – najbardziej niedopasowany rozmiarowo do drobnego Jabłuszka wojownik. Niestety w bardzo młodym wieku stracił matkę, która została rozszarpana przez psa na jego oczach.
Punkty umiejętności:
siła - 16
szybkość - 26
zwinność - 32
skok -20
Upomnienia: 3/3
Właściciel: japkostuff@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz