BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

ASTROWY PORANEK

Autor grafiki: Pianka#3071 (discord)
OGÓLNE
ASTROWY PORANEK
*Poprzednie imiona: Aster>Astrowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: 
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor: Pianka#3071,
Opiekun: Wierzba#9005)
  Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Natura nie poskąpiła jej wdzięku. Kotka ma jasnoszare futro, jasnorude łatki na nim i to wszystko pokryte czarnymi i rudymi tygrysimi pręgami. Na domiar tego, łapy, brzuch, pierś, szyja oraz szczęka kotki są skąpane w bieli. Na swoim cudownym pyszczku ma jeszcze różowy nosek i parę błękitnych ocząt. Do wszystkiego dochodzi jeszcze długa, błyszcząca sierść. Te cechy sprawiają, że smukła i wysoka Aster nie tylko uważa, ale również w oczach innych uchodzi za piękną. Niestety, to wszystko to tylko przykrywka. Pod tym wszystkim kryje się wychudzone, tykowate ciało które jeszcze jakimś cudem stoi na słabych nóżkach. Je tylko tyle, aby przeżyć, bo przecież niedopuszczalnym jest aby kotka była gruba. Od niepamiętnych czasów testuje (oczywiście nie na sobie) różne ziołowe papki na kondycję sierści, które nie zawsze działają, ale częste mycie i czesanie kłaków również robią swoje. Brzydzi się brudu.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści -  czarny srebrny tortie bicolor pręgowany tygrysio
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER
 
Dama dworu. Patrzy na wszystkich wyniośle i porusza się z gracją, tak aby każdy mógł ją podziwiać. Fałszywa przyjaciółka, która obgaduje za plecami i nie ma za grosz lojalności. Dumna jak paw, pewna siebie jak orzeł, głośna jak gęś i groźna jak jastrząb. Ma wysokie ego i samoocenę, nigdy nie była uległa i zawsze musi mieć własne zdanie, czasem tylko po to aby je mieć. Lubi się kłócić i nie przepuści takowej okazji. Asterka nigdy nie wyrosła (i nie zanosi się na to w przyszłości) z tej dziecięcej fazy, kiedy uważa siebie za głównego bohatera a innych za tło w JEJ historii. Dlatego też nie ma oporów przed wyśmiewaniem się ze słabszych i mieszania ich z błotem. Wszystkie uwagi ignoruje lub zbywa strofujące ją koty syknięciami. Nic sobie nie robi z kar które inni na nią nakładają, ale bądźmy szczerzy, kto chciałby ją karać wszyscy? Kiedy może to podlizuje się ważniejszym rangom i szanowanym kotom. Wbrew tego co można wywnioskować jest naprawdę inteligentna i szybko się uczy. Wie w danych sytuacjach na co może sobie pozwolić, a na co nie. Gdy nikt nie patrzy potrafi zrobić dosłownie wszystko a później machać rzęsami mając nadzieję na pozytywne zakończenie. Najbardziej do męczenia upodobała sobie Popiołkę. Jak już wspominałam, lubi sobie podpatrzeć i nawet poeksperymentować z ziołami. Interesuje ją to, że takie paprochy mogą sprawić że jej futerko stanie się piękne i błyszczące bądź zyska miękkość godną królowej. Chodzi do medyków i często się o to pyta.
Oprócz tego jest jeszcze druga strona medalu. Od niepamiętnych czasów kotka cierpi na anoreksję i maksymalnie się wychudza, aby czuć się lepiej. Uważa to za normalną część życia, a koty które tak nie mają uznaje za dziwne, sama nie wiedząc że to choroba.


MORALNOŚĆ

TEST

CIEKAWOSTKI

TEST

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: --
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: 
Mocne strony: 

RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Złote Runo(*), Szafirowy Blask, Bławatkowy Potok(*) Miodek (*)- mogą co najwyżej stać w jej cieniu, to ONA jest najlepsza. Uwielbia się z nimi spierać i szczerze wolałaby aby nie istnieli 
Partner - Mimo, że uwielbia towarzystwo kocurów uważa że żaden nie jest godzien takiej bomby jak ona
Potomstwo - Ma rodzić w bólach krzyczące bobasy? Może je co najwyżej spalić albo utopić.

INNE

Bliscy - 
Wrogowie - 
SZKOLENIE

Mentor - Chore Ucho (*)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Daliowy Potok Cedrowa Rozwaga 
HISTORIA
Urodzona w Klanie Nocy jako niechciane dziecko Wieczornikowego Wzgórza i przepustka dla Puszystego Futra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz