BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

CHORE UCHO

               

CHORE UCHO
Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Klan: Samotniczka(dawniej Klan Nocy)
Ranga: Samotniczka
Poziom medyczny: -;
Poziom wojownika: IV
Charakter: Chore Ucho to wiecznie zestresowana kotka. Wciąż nie poradziła sobie ze swoimi emocjami, jednak nareszcie, po tylu księżycach czuje, że coś się zmienia. Żeby nie myśleć o własnych odczuciach, Chora nakłada na siebie coraz więcej obowiązków, żeby zająć się czymś innym. Oprócz odskoczni, daje jej to jakieś uczucie spełnienia i... szczęścia. Niebieska kotka jednak wciąż nie wyrosła ze swoich lęków i stroni od większości kotów. W grupie jest nerwowa, cicha, za wszelką cenę stara się odizolować od reszty. Oprócz jednej, specjalnej w jej oczach osóbki - Pszczelej Pręgi. To jedyna kotka, przy której Choroba naprawdę czuje się szczęśliwa, spokojna i bezpieczna. Obie wtedy marudzą na życie i Choroba wie, że nieważne co się stanie, ona i Pszczółka zawsze będą razem. To przy niej zwykle się otwiera i pozwala na zewnątrz wypłynąć cechom jak czułość, wrażliwość czy kreatywność. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Chore Ucho to dobrze zbudowana kotka o masywnych łapach. Posiada półdługą, niebieską sierść, która przyciemnia się na grzbiecie, a jej łapach, ogonie i pyszczku widoczne są ciemniejsze, tygrysie pręgi. Kotka posiada zielone, smutne ślepia i zwykle ponuro opuszczone, spiczaste uszy.
  • Kolor sierści - niebieski pręgowany dziko z akcentami
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina: 
  • Ojciec - Cierń (*) (biały kocur o zielonych oczach) - Zaraza nigdy nie poznała ojca. Czasem zastanawia się jednak, jaki był i czy gdyby mieszkał w klanie byłoby... lepiej?
  • Matka - Lodowy Szpon (*) (niebieska pręgowana dziko z akcentami kotka o niebieskich oczach) [*]- nie żyje, co jest dla kotki dziwną... ulgą.
  • Rodzeństwo - Śnieżna Chmura (*) (biały kocurek o niebieskich oczach) - ukochany i jedyny brat. Cieszy się, że założył własną rodzinę i poszedł swoją ścieżką. Zdystansowała się od niego, nie chcąc mu przeszkadzać.
  • Partner - Pszczela Pręga (*) - ukochana kotka. Partnerka w marudzeniu, bólach i smutkach. Najlepsza osoba w jej życiu.
  • Potomstwo - brak
Mentor: Karasiowa Łuska
Uczniowie: 
dawni - Wydrza Rzeka
obecny - Stokrotkowa Łapa
Historia: Lodowy Szpon nigdy nie chciała wiązać się z kocurem, a co dopiero mieć kociaki. W wyniku nieszczęśliwego wypadku z pewnym kocurem, Lód zaszła w niechcianą ciążę i z tego wyszło dosyć dziwne rodzeństwo o pięknych imionach - Smark i Zaraza. Matka próbowała jej zabić, a gdy nie udało jej się pozbyć kociąt, sama popełniła samobójstwo. Za kociaka zajmował się nią wuj - Jesionowa Gwiazda, razem z partnerką. Zaraza jakimś cudem dotrwała do 6 księżyców i została mianowana na ucznia. Nie radziła sobie najlepiej z treningami, jednak z małą pomocą wujka w końcu udało się jej otrzymać swoje wojownicze miano.
 
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Postać NPC | Opiekun: Wierzb



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz