BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

WIECZORNIKOWE WZGÓRZE

WIECZORNIKOWE WZGÓRZE
Poprzednie imiona: Wieczornik > Wieczornikowa Łapa
Wiek: 96 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Nocy
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -
Charakter: Chociaż, że Wieczornik już dawno wyrósł z wieku kocięcego, część cech pozostała razem z nim. Przede wszystkim, nadal za nic w świecie nie umie odmawiać, a zwłaszcza Zbożu. Uwielbia się z nią wydurniać i harcować, albo jakkolwiek produktywnie i ciekawie spędzać z nią czas. Od dzieciaka trzyma się przy nim także naiwność i łatwowierność, no i fakt, że naprawdę nie umie kłamać. Nie trzeba się wiele wysilić, aby przekonać go do jakiejś nieprawdy (pod warunkiem że nie jest ona zupełnie absurdalna), ale kiedy to on ma taką opowiadać, od razu widać, że coś mu nie leży. Nadal też patrzy na świat z dziecinnym umysłem, jak i z szczerym optymizmem. Wszystkie tragedie jakoś do niego nie docierają, a on zachowuje uśmiech na pysku. A jeśli już stanie się coś naprawdę złego, to przecież na pewno miało to jakiś cel i wszystko zaraz wróci do normy.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Kocur jak nie kocur, bo gdyby nie gęste i grube futro nadające mu trochę gabarytów, bardzo łatwo byłoby go pomylić z kotką. Delikatna, szczupła sylwetka i raczej niewysokie ciało bez problemu mogłoby należeć do płci przeciwnej. Nawet lekkie mięśnie skutecznie ukrywają się pod sierścią. A sama sierść jest bardzo jasna, pokryta rudymi, acz wpadającymi w brąz zawijasami. Wszystkie cztery łapy ma skąpane w bieli, dodatkowo przez pysk przechodzi gruba, biała strzałka. Również na jego brodzie znajduje się taka plamka, wyglądająca zupełnie tak, jakby kocur ubrudził się mlekiem. Głowa Wieczornika jest niewielka, a rysy pyska łagodne. Jego błyszczące oczy przybrały barwę soczystego błękitu, a nos i poduszki łap miękkiego różu. Raczej niezbyt duże uszy są jeszcze w całości, chociaż Zboże już wiele razy próbowała je oberwać. Poza tym kocur ma krótką bliznę po lewej stronie nosa i inne, trochę większe, ale te już ukrywają się skutecznie pod futrem.
  • Kolor sierści - rudy srebrny pręgowany klasycznie bicolor
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina:
  • Ojciec - Deszczowa Gwiazda (*)
  • Matka - Oszroniony Płatek (*)
  • Rodzeństwo - że starszego miotu: Skalna Łapa (*) i Dziczy Kieł (*), z drugiego miotu: Zawilcowy Deszcz (*) i Jaskrowy Pył (*)
  • Partner - fuu, miłość
  • Potomstwo - Złote Runo, Astrowy Poranek, Bławatkowy Potok, Szafirowy Blask
Mentor: Muszy Bzyk (*)
Uczniowie:
  • dawni - Gałąź(*), Ognisty Język(*), Sowi Lot(*), Popielaty Świt
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Nocy jako syn Deszczowej Gwiazdy i Oszronionego Płatka. Kocięce, beztroskie księżyce szybko skończyły się dla tej rodziny. Najpierw Deszczowa Gwiazda, potem Oszroniony Płatek aż w końcu także i rodzeństwo, a nawet mentorka. Wszyscy odeszli. Ale czy to złamało Wieczornika? Ależ skąd. On dalej jest optymistą i wie, że i tak jeszcze spotka rodzinę, kiedy nadejdzie jego czas. A obecnie, dopóki ma Zboże i innych przyjaciół, będzie żył w błogiej sielance. 
Punkty umiejętności:
  • siła - 30
  • szybkość - 27
  • zwinność - 23
  • skok - 20
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Sanders2005 (hw) sanderab2005@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz