BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

KAWKA

 



OGÓLNE
KAWKA
*Poprzednie imiona: Kawka > Kawcza Łapa>Kawczy Lot
Płeć: kocur
Orientacja: heteroseksualny
Przynależność: samotnik (niegdyś Klan Wilka)
Ranga: samotnik

- - - -

Autor: dayox
Upomnienia: postać npc
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kawka do najwyższych kotów nie należy. Wpisuje się w przeciętny wzrost, głównie dzięki długim łapom. Po ojcu niestety nie odziedziczył figury. Jest szczupłym kotem niezbyt dobrze umięśnionym. Niegdyś czarną jak noc sierść teraz pokrywają gdzieniegdzie siwe włosy, najwięcej na pyszczku kocura. Historia ich powstania jest podobna do tej co jego urwanych uszu. Stwórca i jego zgraja zabawili się nim, podprowadzając wtedy młodego ucznia na skraj załamania. Na samą myśl o tym przez ciało Kawki przebiegają nerwowo dreszcze. Brązowe ślipia, podobnie jak reszta rodzeństwa, odziedziczył po ojcu. Nie lubi ich, wolałby mieć niebieskie niczym matka i Wróblowa Gwiazda 
Cechy szczególne - brak uszu, siwizna
Kolor sierści - czarny jednolity
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Kawka do kotów wzbudzających sympatię na pewno nie należy. Udało mu się zniechęcić do siebie całą rodzinę, jak i jedynego przyjaciela. Samolubny i zapatrzony w sobie kocur nie jest łatwym kompanem. Bywa często złośliwy, a marudność to jego drugie imię. Stąd niemal wieczne niezadowolenie malujące się na jego pysku. Jest to też dość przewrażliwiony osobnik. Emocję bardziej panują nim niż on nimi. Mówi co mu ślina przyniesie na język, często zapominając o konsekwencjach swoich słów. Łatwo wpada w gniew, ale rzadko kiedy przechodzi do rękoczynów. Kocur za bardzo boi się kogoś poważnie zranić. Nadmiar krwi w jakiś sposób go niepokoi. Podobnie jak robale, których szczerze nienawidzi i panicznie się boi. Prócz tych rzeczy Kawkę przeraża bliskość z drugim kotem. Od małego odtrącał od siebie wszystkich. Zarazem także jej pragnie i z zazdrością spoglądał na dogadujących się Wróbla i Borsuk.  Sytuacja z Stwórcą także odbiła na nim piętno, lecz kryje się z tym. Uważa, że nie może pokazać, iż to na niego jakoś wpłynęło. W końcu prawdziwy wojownik nigdy nie płacze. 

MORALNOŚĆ

Kawka w walce byłby stanie zabić innego kota. Lecz mimo tego bardzo boi się czynić zło. 

CIEKAWOSTKI

- Jego najlepszym jak i jedynym w życiu przyjacielem był Psia Łapa, który okazał się przyrodnim bratem kocura. 
- Kiedyś z Burzową Nocą rzucali w liderów na Zgromadzeniu szyszkami. 
- Odszedł z Klanu Wilka z własnej woli. Uważając, że i tak wszyscy go nienawidzili.
- Pomimo że jego kontakt z Małym Wilkiem zawsze był nerwowy bardzo przeżywał śmierć brata. 
- Nie poznał jedynie Pójdźkowego Snu ze swojego rodzeństwa. 
- Gdy matkę dopadła choroba przestał ją odwiedzać przerażony tym.
- Najbliżej był z Wróblem z rodzeństwa, lecz i tak go zranił i bał przeprosić. 
- Mimo wszystko bardzo szanował Iglastą Gwiazdę i był dla niego wzorem. 
- Ma lekką obsesję na punkcie swojego ojca.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: I - jako samotnik poznał niektóre
Poziom wojownika: V
Słabe strony: 
- nie umie pływać
- nie jest zbyt dobrym łowcą, gdyby nie początkowa pomoc Psiej Łapy zdechłby z głodu
- wstydzi się swoich uczuć
- gorzej słyszy przez swoje uszy
Mocne strony: 
- uparty
- szybki
- spostrzegawczy

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Wilcze Serce (*) - stary się podobno z wilkiem napierdzielał no i padł. Kawka ma mu za złe, że tak egoistycznie ich zostawiłby ratować jakąś głupią medyczkę. 
Matka - Cętkowany Liść (*) - matka jest trudną istotą, którego działania Kawka nigdy nie pojmie. 
Rodzeństwo - z pierwszego miotu: Pierwszy Brzask (Wróblowa Gwiazda), Skowronkowy Trzepot (*), Borsucza Gwiazda (*); Z JEGO MIOTU: Mały Wilk (Kaczo-wąż) (*), PRZYRODNIE: Pójdźkowy Sen/Dzierzba (*), Psia Łapa (*)
Partner -  Burzowa Noc (*) - po wyznaniu mu miłości nigdy więcej się nie zjawiła, łamiąc na zawsze jego serce. 
Potomstwo - Pochmurny Taniec i Kwiecisty Pocałunek - nie wiedział, że istnieją. 
INNE

Bliscy - Psia Łapa (*), Burzowa Noc (*), 
Wrogowie - Bylica, Wiewiórczy Pazur, Borsucza Gwiazda, 
SZKOLENIE

Mentor - Iglasta Gwiazda (*)
Uczniowie obecni - 
Uczniowie dawni - Północny Mróz (*), Sarni Ogon (*)
HISTORIA

Z drugiego miotu Cętkowanego Liścia i Wilczego Serca. Ojca nie zdążył poznać. Zdechł. Jako wiecznie niezadowolone kocie ciągle sprzeczał się z bratem. Został uczniem lidera - starego pryka bez łapy, a niedawno wojownikiem. Jego życiorys prócz rzucania szyszkami w liderów na zgromadzeniu i przyjaźń z Burzową Nocą z Klanu Burzy nie jest za ciekawy. Po śmierci Małego Wilka załamał się z lekka. Na dodatek dziwne uczucie pojawiające się na myśl o swojej przyjaciółce nie spodobało się mu. Przytłoczony wszystkim co się wokół niego działo postanowił uciec z Klanu Wilka bez słowa. Jako samotnik ledwo wiązał koniec z końcem. Napotkana samotniczka przepowiedziała mu jego los, lecz Kawka nic z tego nie rozumiał. Zaprzyjaźnił się po wielu trudach z Psią Łapą, który okazał się jego bratem. Wyznał miłość Burzowej Nocy. Przypadkiem spłodził jej kocięta. Kotka nigdy więcej się nie zjawiła łamiąc mu serce. 


Gdzie można spotkać: okolice Klanu Burzy i Klanu Wilka, tereny lisów i poza mapką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz