BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

SZKARŁAT

SZKARŁAT
Poprzednie imiona: Szkarłat > Szkarłatna Łapa > Szkarłatny Mróz
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny: - (spędził trochę czasu u medyków, ale nie zajmował sobie głowy nazwami roślinek)
Poziom wojownika: IV
Charakter: Na początku Szkarłat był marudnym i nieprzyjemnym kotem. Samotnik, raczej milczący, potrafiący się wydrzeć na kocięciu, aby go wyszkolić. Próbował na siłę pokazać swoją wyższość i, powiedzmy sobie szczerze, niezbyt mu to wychodziło. Uwielbiał walki, a smak krwi dodawał mu sił. Jego charakter zmienił się po utracie pamięci. Stał się pogodnym i otwartym na kontakt kocurem. Przypomina sobie swoją przeszłość, dlatego stara się jak najlepiej poznać dawnych towarzyszy. Kocha swojego braciszka, który z jakiegoś dziwnego powodu nie chce spędzać z nim czasu. Jest radosny i wiecznie uśmiechnięty. To, co pozostało mu z poprzedniego charakteru, to chęć samorozwoju. Ćwiczy intensywnie, aby być silnym wojownikiem. Uwielbia towarzystwo, niekoniecznie czując potrzebę bycia w centrum uwagi. Patrzy na świat w optymistyczny sposób, a w gorszych chwilach nuci pod nosem radosne piosenki. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Szkarłat wyrósł, dzięki czemu wygląda na dorosłego kocura, a nie kocię. Większa część jego ciała jest ruda. Na ogonie, grzbiecie i kończynach widoczne są tygrysie pręgi o nieco ciemniejszym odcieniu. W kilku miejscach na ciele kocura znajdują się białe pasma sierści: na karku, prawym uchu i na przednich łapach. Cechą charakterystyczną lisiaka jest biała, owalna plama sierści na lewym oku. Przez uderzenie w kamień, podczas walki z klifiakami i niekompetencję ucznia medyka klanu nocy, z tyłu głowy Szkarłatu znajduje się podłużna szrama.
  • Kolor sierści - rudy pręgowany tygrysio z białym 
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec -  Bursztyn (*) - serdeczny i milusi tatuś, na myśl o nim czuje dziwną zawiść, ale Szkarłat żałuje, że nie poznał go lepiej, zmarł podczas ataku klanu nocy na klan  
  • Matka - Muszelka (*) - mama, ledwo ją pamięta, nie mógłby znaleźć z nią wspólnego języka przez specyficzny charakter kotki, zmarła z tęsknoty za Bursztynem, 
  • Rodzeństwo -  Czermieniowy Gniew - kochany braciszek, którego wytuliłby za wszystkie czasy, Tchórzliwy Krok - siostra, która przypomniała bratu sporo rzeczy z przeszłości, dosyć nieprzyjemna,
  • Partner - ///
  • Potomstwo - MyszRosa

Mentor:  Sumowy Wąs (*) - mentor z klanu nocy, który nauczył Szkarłat walki i pływania, zginął podczas walki z klanem klifu, 
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
  • Historia: Urodził się w klanie lisa jako wynik dosyć dziwnej miłości między Bursztynem a Muszelką. Za kociaka był spokojniejszym diabłem. Codziennie bił się że swoim bratem, Czermieniem, i lądował u medyków przez liczne zadrapania. Prowadził z bratem wojnę o dominację. Wszystko przerwał atak klanu nocy, podczas którego zginął jego ojciec. Szkarłat i reszta kociąt została porwana i umiejscowiona w żłobku rybojadów. Rudy, korzystając z kłamstwa Czermienia, został mianowany na ucznia w wieku 4 księżyców i przybrał imię Szkarłatnej Łapy. Również podczas treningów rywalizował z Czermieniową Łapą. W międzyczasie zmarła Muszelka. Podczas walki z Klanem Klifu przywalił głową w kamień i stracił pamięć. W jego charakterze zaszła wielka zmiana. Obecnie z utęsknieniem czeka na powrót do klanu lisa.
Upomnienia: ///
Właściciel:  Postać NPC
Gdzie można spotkać: Na zachodzie miasta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz