BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 26 października, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

SZKARŁAT

SZKARŁAT
Poprzednie imiona: Szkarłat > Szkarłatna Łapa > Szkarłatny Mróz
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny: - (spędził trochę czasu u medyków, ale nie zajmował sobie głowy nazwami roślinek)
Poziom wojownika: IV
Charakter: Na początku Szkarłat był marudnym i nieprzyjemnym kotem. Samotnik, raczej milczący, potrafiący się wydrzeć na kocięciu, aby go wyszkolić. Próbował na siłę pokazać swoją wyższość i, powiedzmy sobie szczerze, niezbyt mu to wychodziło. Uwielbiał walki, a smak krwi dodawał mu sił. Jego charakter zmienił się po utracie pamięci. Stał się pogodnym i otwartym na kontakt kocurem. Przypomina sobie swoją przeszłość, dlatego stara się jak najlepiej poznać dawnych towarzyszy. Kocha swojego braciszka, który z jakiegoś dziwnego powodu nie chce spędzać z nim czasu. Jest radosny i wiecznie uśmiechnięty. To, co pozostało mu z poprzedniego charakteru, to chęć samorozwoju. Ćwiczy intensywnie, aby być silnym wojownikiem. Uwielbia towarzystwo, niekoniecznie czując potrzebę bycia w centrum uwagi. Patrzy na świat w optymistyczny sposób, a w gorszych chwilach nuci pod nosem radosne piosenki. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Szkarłat wyrósł, dzięki czemu wygląda na dorosłego kocura, a nie kocię. Większa część jego ciała jest ruda. Na ogonie, grzbiecie i kończynach widoczne są tygrysie pręgi o nieco ciemniejszym odcieniu. W kilku miejscach na ciele kocura znajdują się białe pasma sierści: na karku, prawym uchu i na przednich łapach. Cechą charakterystyczną lisiaka jest biała, owalna plama sierści na lewym oku. Przez uderzenie w kamień, podczas walki z klifiakami i niekompetencję ucznia medyka klanu nocy, z tyłu głowy Szkarłatu znajduje się podłużna szrama.
  • Kolor sierści - rudy pręgowany tygrysio z białym 
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec -  Bursztyn (*) - serdeczny i milusi tatuś, na myśl o nim czuje dziwną zawiść, ale Szkarłat żałuje, że nie poznał go lepiej, zmarł podczas ataku klanu nocy na klan  
  • Matka - Muszelka (*) - mama, ledwo ją pamięta, nie mógłby znaleźć z nią wspólnego języka przez specyficzny charakter kotki, zmarła z tęsknoty za Bursztynem, 
  • Rodzeństwo -  Czermieniowy Gniew - kochany braciszek, którego wytuliłby za wszystkie czasy, Tchórzliwy Krok - siostra, która przypomniała bratu sporo rzeczy z przeszłości, dosyć nieprzyjemna,
  • Partner - ///
  • Potomstwo - MyszRosa

Mentor:  Sumowy Wąs (*) - mentor z klanu nocy, który nauczył Szkarłat walki i pływania, zginął podczas walki z klanem klifu, 
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
  • Historia: Urodził się w klanie lisa jako wynik dosyć dziwnej miłości między Bursztynem a Muszelką. Za kociaka był spokojniejszym diabłem. Codziennie bił się że swoim bratem, Czermieniem, i lądował u medyków przez liczne zadrapania. Prowadził z bratem wojnę o dominację. Wszystko przerwał atak klanu nocy, podczas którego zginął jego ojciec. Szkarłat i reszta kociąt została porwana i umiejscowiona w żłobku rybojadów. Rudy, korzystając z kłamstwa Czermienia, został mianowany na ucznia w wieku 4 księżyców i przybrał imię Szkarłatnej Łapy. Również podczas treningów rywalizował z Czermieniową Łapą. W międzyczasie zmarła Muszelka. Podczas walki z Klanem Klifu przywalił głową w kamień i stracił pamięć. W jego charakterze zaszła wielka zmiana. Obecnie z utęsknieniem czeka na powrót do klanu lisa.
Upomnienia: ///
Właściciel:  Postać NPC
Gdzie można spotkać: Na zachodzie miasta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz