BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy?
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

SŁONECZNY BLASK

SŁONECZNY BLASK

Poprzednie imiona: Słoneczko > Słoneczna Łapa

Wiek: 110 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Klan Klifu

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: - (nigdy nie interesowały go zioła, nie podniecał fakt, że zamiast walczyć mógłby leczyć koty, więc jego poziom medyczny jest zerowy.)

Charakter: Oj, Słoneczny Blask się zmienił. Nieznacznie, ale zawsze. Jego infantylność nie rzucała się w oczy podczas gdy był uczniem, jednak teraz, będąc pełnoprawnym wojownikiem wciąż robi rzeczy na które inne koty przymrużały kiedyś oczy, ale teraz zwyczajnie mu nie wypada. Tak, czasem zachowuje się jak dzieciak, traci głowę widząc kocięta, a królowe muszą czasem siłą przepędzać go ze żłobka. Kocha bawić się z młodszymi, jednak starszych od siebie niezłomnie darzy respektem i szacunkiem. Jest pewny siebie i otwarty, ale na pewno nie egoistyczny. Kocha wymyślać i opowiadać bajki. Jest gotów bronić swojego zdania, nawet sprzecznego z powszechnymi przekonaniami i zażarcie o nie walczyć. Podsumowując - zazwyczaj radosna kupa futra kochająca wszystko i wszystkich, ale gdy spróbujesz go skrytykować... Będzie wściekłą kupą futra. Troszkę bardziej niebezpieczną.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Słoneczny Blask wyraźnie wydoroślał - intensywny trening sprawił, że wyraźnie widać teraz jego mięśnie będące kiedyś jedynie delikatnym ich zarysem. Kocur jest dość duży, jednak wciąż nie największy w klanie. Na jego zawsze czystym, nienagannym futerku przeważa biel. Kontrastującą z nią czernią "oblane" są jedynie łapy i ogon kocura oraz pyszczek i obydwoje uszu. Słoneczny Blask ma średniej wielkości głowę, na której rzucają się w oczy potężne uszy. Jego dwukolorowe oczy, nawet gdy się uśmiecha są smutne i mimo, że błyszczą radośnie nie można nie zauważyć, że Słoneczko zazwyczaj wygląda na strapionego.

  • Kolor sierści - czarny point syjamski.

  • Długość sierści - krótka.

  • Kolor oczu - lewe - niebieskie; prawe - żółte

Rodzina:

  • Ojciec - Krucza Gwiazda (*), lider Klanu Klifu. Jego autorytet z najmłodszych lat, wzór mężnego i honorowego wojownika. Czarny kocur o żółtych ślepiach.

  • Matka - Bagienny Dzwonek (*), karmicielka. Zginęła gdy borsuki zaatakowały obóz. Mimo, że Słoneczko darzył ją szacunkiem jako rodzicielkę nie czuł do Bagiennego Dzwonka nic więcej, o czym przekonał się dopiero gdy zastąpiła mu ją Pręgowany Grzbiet.

  • Rodzeństwo - z miotu: Ostry Kieł, Strzyżykowe Pióro (*), Sójcze Skrzydło, z innej matki: Miętowy Oddech, Osmolony Brzuch, z innego ojca: Pokrzywowe Serce [*], Szczupacza Łapa (*)

  • Partner - Poplamione Piórko

  • Potomstwo - ADOPTOWANE: Żurawinowa Łapa, Zimorodkowa Łapa, Srocza Łapa

Mentor: Borsuczy Cień - wybitny wojownik i doskonały mentor. Spokojny, czarny kocur który od początku do końca wyszkolił go, zrobił ze Słonecznej Łapy prawdziwego wojownika.

Uczniowie:


  • dawni - Potokowa Gwiazda, Cicha Łapa (*)

  • obecny - ///

Historia: Dużo czasu minęło od kiedy Słoneczny Blask zwał się jeszcze Słoneczko. Mały kocurek przyszedł na świat w drugim miocie królowej Klanu Klifu - Bagiennego Dzwonka, która tym razem zaszła w ciążę z samym Kruczą Gwiazdą - liderem. Gdy urodziły się ich kociaki gołym okiem było widać który jest jaki. Sójka - śliczna koteczka skora do zabaw, Strzyżyk - cichy, ale inteligenty, Ostry - najspokojniejszy z rodzeństwa, najbardziej dojrzały. I jeszcze on, Słoneczko. Przez swoją heterochromię nie uważał się za pięknego, nie był specjalnie mądry. Ot, głupiutki kociaczek nie wiedzący co może go spotkać gdy będzie zbyt ciekawski, gdy zamiast zadawać pytania zacznie na własną rękę poznawać świat. W niedługo przed tym jak mianowany został uczniem jego matka zginęła podczas ataku borsuków na obóz. Nie rozpaczał długo, zwyczajnie nie potrafił. Matka faworyzowała pozostałe dzieci. Albo inaczej - traktowała je normalnie, to Słoneczko jakby... Może to zwykły wymysł jego bujnej wyobraźni, ale czuł się przez nią odrzucony, toteż gdy w żłobku pojawiła się spodziewająca się miotu Pręgowany Grzbiet szybko zastąpiła mu matkę. Kocurek wyjątkowo też zaprzyjaźnił się z dziećmi młodej królowej - uroczą kotką Wierzbą i kocurkiem Jeżykiem. Nie skończył treningu jako pierwszy z rodzeństwa, ale to nie szkodzi - grunt, że został wojownikiem o dumnym imieniu Słonecznego Blasku.

Punkty umiejętności:

  • siła - 20

  • szybkość - 20

  • zwinność - 20

  • skok - 40

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz