BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Jeszcze podczas szczególnie upalnej Pory Zielonych Liści, na patrol napada para lisów. Podczas zaciekłej walki ginie aż trójka wojowników - Skacząca Cyranka, która przez brak łapy nie była się w stanie samodzielnie się obronić, a także dwoje jej rodziców - Poranny Ferwor i Księżycowy Blask. Sytuacja ta jedynie przyspiesza budowę ziołowego "ogrodu", umiejscowionego na jednej z pobliskich wysp, którego budowę zarządziła sama księżniczka, Różana Woń. Klan Nocy szykuje się powoli do zemsty na krwiożerczych bestiach. Życie jednak nie stoi w miejscu - do klanu dołącza tajemnicza samotniczka, Zroszona Łapa, owiana mgłą niewiadomej, o której informacje są bardzo ograniczone. Niektórym jednak zdaje się być ona dziwnie znajoma, lecz na razie przymykają na to oko. Świat żywych opuszcza emerytka, Pszczela Duma. Miejsce jej jednak nie pozostaje długo puste, gdyż do obozu nocniaków trafiają dwie zguby - Czereśnia oraz Kuna. Obie wprowadzają się do żłobka, gdzie już wkrótce, za sprawą pęczniejącego brzucha księżniczki Mandarynkowe Pióro, może się zrobić bardzo tłoczno...

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Burzy!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Nocy!
(trzy wolne miejsca!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

SŁONECZNY BLASK

SŁONECZNY BLASK

Poprzednie imiona: Słoneczko > Słoneczna Łapa

Wiek: 110 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Klan Klifu

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: - (nigdy nie interesowały go zioła, nie podniecał fakt, że zamiast walczyć mógłby leczyć koty, więc jego poziom medyczny jest zerowy.)

Charakter: Oj, Słoneczny Blask się zmienił. Nieznacznie, ale zawsze. Jego infantylność nie rzucała się w oczy podczas gdy był uczniem, jednak teraz, będąc pełnoprawnym wojownikiem wciąż robi rzeczy na które inne koty przymrużały kiedyś oczy, ale teraz zwyczajnie mu nie wypada. Tak, czasem zachowuje się jak dzieciak, traci głowę widząc kocięta, a królowe muszą czasem siłą przepędzać go ze żłobka. Kocha bawić się z młodszymi, jednak starszych od siebie niezłomnie darzy respektem i szacunkiem. Jest pewny siebie i otwarty, ale na pewno nie egoistyczny. Kocha wymyślać i opowiadać bajki. Jest gotów bronić swojego zdania, nawet sprzecznego z powszechnymi przekonaniami i zażarcie o nie walczyć. Podsumowując - zazwyczaj radosna kupa futra kochająca wszystko i wszystkich, ale gdy spróbujesz go skrytykować... Będzie wściekłą kupą futra. Troszkę bardziej niebezpieczną.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Słoneczny Blask wyraźnie wydoroślał - intensywny trening sprawił, że wyraźnie widać teraz jego mięśnie będące kiedyś jedynie delikatnym ich zarysem. Kocur jest dość duży, jednak wciąż nie największy w klanie. Na jego zawsze czystym, nienagannym futerku przeważa biel. Kontrastującą z nią czernią "oblane" są jedynie łapy i ogon kocura oraz pyszczek i obydwoje uszu. Słoneczny Blask ma średniej wielkości głowę, na której rzucają się w oczy potężne uszy. Jego dwukolorowe oczy, nawet gdy się uśmiecha są smutne i mimo, że błyszczą radośnie nie można nie zauważyć, że Słoneczko zazwyczaj wygląda na strapionego.

  • Kolor sierści - czarny point syjamski.

  • Długość sierści - krótka.

  • Kolor oczu - lewe - niebieskie; prawe - żółte

Rodzina:

  • Ojciec - Krucza Gwiazda (*), lider Klanu Klifu. Jego autorytet z najmłodszych lat, wzór mężnego i honorowego wojownika. Czarny kocur o żółtych ślepiach.

  • Matka - Bagienny Dzwonek (*), karmicielka. Zginęła gdy borsuki zaatakowały obóz. Mimo, że Słoneczko darzył ją szacunkiem jako rodzicielkę nie czuł do Bagiennego Dzwonka nic więcej, o czym przekonał się dopiero gdy zastąpiła mu ją Pręgowany Grzbiet.

  • Rodzeństwo - z miotu: Ostry Kieł, Strzyżykowe Pióro (*), Sójcze Skrzydło, z innej matki: Miętowy Oddech, Osmolony Brzuch, z innego ojca: Pokrzywowe Serce [*], Szczupacza Łapa (*)

  • Partner - Poplamione Piórko

  • Potomstwo - ADOPTOWANE: Żurawinowa Łapa, Zimorodkowa Łapa, Srocza Łapa

Mentor: Borsuczy Cień - wybitny wojownik i doskonały mentor. Spokojny, czarny kocur który od początku do końca wyszkolił go, zrobił ze Słonecznej Łapy prawdziwego wojownika.

Uczniowie:


  • dawni - Potokowa Gwiazda, Cicha Łapa (*)

  • obecny - ///

Historia: Dużo czasu minęło od kiedy Słoneczny Blask zwał się jeszcze Słoneczko. Mały kocurek przyszedł na świat w drugim miocie królowej Klanu Klifu - Bagiennego Dzwonka, która tym razem zaszła w ciążę z samym Kruczą Gwiazdą - liderem. Gdy urodziły się ich kociaki gołym okiem było widać który jest jaki. Sójka - śliczna koteczka skora do zabaw, Strzyżyk - cichy, ale inteligenty, Ostry - najspokojniejszy z rodzeństwa, najbardziej dojrzały. I jeszcze on, Słoneczko. Przez swoją heterochromię nie uważał się za pięknego, nie był specjalnie mądry. Ot, głupiutki kociaczek nie wiedzący co może go spotkać gdy będzie zbyt ciekawski, gdy zamiast zadawać pytania zacznie na własną rękę poznawać świat. W niedługo przed tym jak mianowany został uczniem jego matka zginęła podczas ataku borsuków na obóz. Nie rozpaczał długo, zwyczajnie nie potrafił. Matka faworyzowała pozostałe dzieci. Albo inaczej - traktowała je normalnie, to Słoneczko jakby... Może to zwykły wymysł jego bujnej wyobraźni, ale czuł się przez nią odrzucony, toteż gdy w żłobku pojawiła się spodziewająca się miotu Pręgowany Grzbiet szybko zastąpiła mu matkę. Kocurek wyjątkowo też zaprzyjaźnił się z dziećmi młodej królowej - uroczą kotką Wierzbą i kocurkiem Jeżykiem. Nie skończył treningu jako pierwszy z rodzeństwa, ale to nie szkodzi - grunt, że został wojownikiem o dumnym imieniu Słonecznego Blasku.

Punkty umiejętności:

  • siła - 20

  • szybkość - 20

  • zwinność - 20

  • skok - 40

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz