BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

HORTENSJA

 




Autor grafiki: Rachel#1052

OGÓLNE
HORTENSJOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Hortensja
Płeć: Kotka
Orientacja: ///
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: tsumeri_
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Średnia, raczej drobna, może trochę za bardzo jak na kociaka, jednak nie ustępuje przez to w niczym rodzeństwu (chociaż łatwiej ją przygnieść). Chodzi cicho, jakby się wstydziła, przez co czasem pojawia się jak zjawa za członkami swojej rodziny, z ogonem spuszczonym w dół. Futro ma miękkie, półdługie, które łatwo się kołtuni. Na pyszczku oprócz niewybarwionych, morskich oczu, znajduje się również znak na czole w postaci bieli, która zrespiła się też na palcach u wszystkich łap, brzuchu oraz piersi. 
Cechy szczególne - Dłuższe, odchodzące z uszu futro mieszające się z tym na policzkach.
Kolor sierści - Czarny dymny tokijski z bielą z ghostmarkami cętkowanymi 
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Morskie

CHARAKTER

Kotka to dusza lojalna (w różnym stopniu w zależności od sytuacji), która jak jej autorytety powiedzą, że tak ma być, to tak ma być. Z charakteru niemniej całkiem szara. Nie pójdzie w dobrej sprawie na wojnę, ani nie będzie podręcznikowym przykładem złoczyńcy. Jej działania mogą być nieprzewidywalne, gdyż umysł nie jest ukierunkowany na jedną z rzeczy. Lojalność wobec klanu, rodziny, czy może przyjaciela? Kotka jakby przed każdą decyzją rzucała jakąś kością i przyjmowała całkiem losowy wynik, jakikolwiek by on nie był. Czasami odpływa w jakąś inną rzeczywistość, a przynajmniej zdaje się być nieobecna, kiedy w rzeczywistości błądzi gdzieś między dwoma wymiarami. Reszta na chwilę obecną się kształtuje. 


MORALNOŚĆ

Co to. 

CIEKAWOSTKI

- Uwielbia oglądać ptaki, jej ulubionymi są sroki oraz wrony. Zawsze myślała, że chciałaby się odrodzić jako jedno z nich. 
- Ma trochę przewrażliwiony słuch. Skrobanie już łatwo jej usłyszeć, a krzyk czy głośne mówienie jest dla niej wręcz bolesne w odbiorze, dlatego sama też często mówi głosem stonowanym. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Problemy z zapamiętywaniem czegoś, co jej nie interesuje. Pomimo bycia typem obserwatora, mało obchodzi ją twój status, imię, pochodzenie i odnosi się do tego wręcz z czystym olaniem. Nie przyniesie również myszy z patrolu i jest dość leniwa, jeśli może sobie na to pozwolić. 
Mocne strony: Ma świetny wzrok i (na nieszczęście) również słuch. Z węchem u niej gorzej. Świetnie u niej ze zręcznością i elastycznością oraz cichym chodzeniem, jednak o inne cechy ciężko, chociaż planuje podreperować sobie siłę. 
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Gęsi Wrzask - Boi się go. Boi i jednocześnie w jakiś sposób podziwia, chociaż bardziej na chwilę obecną to pierwsze. 
Matka - Alba - Uwielbia mamę, w końcu czemu miałaby tego nie robić? Jest dla niej oparciem, jak (teoretycznie) każda mama. 
Rodzeństwo - AnanasikMakNaparstnica
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Hmmm rodzina? 
Wrogowie - Na chwilę obecną brak
SZKOLENIE

Mentor - Lwia Grzywa [zmarł przed wyszkoleniem jej], Olszowa Kora
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Urodzona w Klanie Wilka z miotu Gęsiego Wrzasku oraz samotniczki Alby. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz