BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2020

Rosa! (samotnik)


Rosa | Samotnik


Imię: Rosa 
Wiek: 6 księżyców 
Płeć: Kotka 
Klan: Samotnik (obecnie) 
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny: - 
Charakter: Rosa jest dosyć wrażliwą kotką i dosyć często zamartwiającą się wszyskim. Brakuje jej wiary w siebie i w swoje możliwości po ciągłym wmawianiu przez matkę tym jaka jest beznadziejna. Samotność i bycie niepotrzebną jest jej największym lękiem.  Jest opiekuńcza i nie zostawiła by nikogo w potrzebie. Nienawidzi przemocy i uważa, że większość spraw można rozwiązać pokojowo. Po stracie osoby do której jest przywiązana rozpacza przez długi czas. Dla kotów którym ufa jest przyjaźnie nastawiona i zwierza się im ze swoich smutków. Nie lubi siedzieć bezczynnie i zawsze kiedy może stara się być pomocna. Jest niezdarą i często przez to miewa kłopoty. Mimo wszystkiego oddała by życie za osoby, które kocha. 

Wygląd:  
  • Ogólny opis - Futro Rosy jest jasnoszare, a na nim są trochę ciemniejsze pręgi. Sierść kotki jest długa i zasłania trochę jej wychudzone ciało. Na ciele ma kilka zadrapań po stresujących treningach z matką. Jej oczy są jasnoniebieskie i często błyszczą się w świetle księżyca. 
  • Kolor sierści - niebieska pręgowana tygrysio
  • Długość sierści - długa 
  • Kolor oczu - jasnoniebieskie 

Rodzina
  • Ojciec - Piach (kocur o długim jasnym piaskowym futrze i jasnoniebieskich oczach; jest podrywaczem, lecz nie lubi być ciągle z jedną kotką. Często opuszcza kotki, gdy dowie się, że są w ciąży, ze strachu nad odpowiedzialnością i opieką nad kociaki. Nie obchodzi go nikt i jest samolubny, a jedynie przy kotce którą chce poderwać udaje jaki jest wspaniały).
  • Matka - Lila (jasnoszara kotka o krótkim pręgowanym futrze i zielonych oczach; jest lekkomyślna i wredna oraz niecierpliwa, ale czasem zdarzy jej się być opiekuńczą. Dzieci wcale jej nie obchodzą, jedynie zajmowała się nimi gdy piły jeszcze mleko, bo się nad nimi zlitowała, ale najchętniej by je komuś podrzuciła, bo miała ich dosyć).
  • Rodzeństwo - Miała dwie siostry, Wiśnię i Chmure, lecz przez to, że matka nie pilnowała ich wystarczająco zostały zabite przez lisa. 
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak

Mentor: Dawniej Lilia (tymczasowo) 
Uczniowie
  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Kotka urodziła się jako córka samotniczki razem z dwójką sióstr. Nie znała swojego ojca, bo porzucił jej matkę gdy była w ciąży.
Matka pilnowała dobrze kociaki do czasu aż przestały pić mleko. Wtedy całkowicie je olała i jedynie czasem uczyła ich polowania. 
Pewnego dnia siostry Rosy pod nieobecność matki postanowiły zwiedzić tajemniczą norę. 
Rosa postanowiła nie iść z nimi, bo ta nora wyglądała strasznie. Poszła poszukać matki by powstrzymała je. 
Jednak znalazła ją gdy było za późno. Kotki zostały zabite przez lisa... Lilia od tej pory postanowiła nauczyć Rosę trochę bardziej polować i nauczyć ją kilku ruchów bojowych. Lecz matka Rosy nie na dawała się na mentorkę i prawie niczego nie nauczyła jej, ponieważ ciągle darła się na swoją córkę i nie miała do niej cierpliwości. Pewnego dnia Lilia stwierdziła, że Rosa jest beznadziejna oraz , że marnuje na nią czas i odeszła. Rosa załamała się z tego powodu i od tej pory chodzi sobie sama. 

Punkty umiejętności: 
  • siła - 12
  • szybkość - 18
  • zwinność - 16
  • skok - 14

Upomnienia: 0/3
Właściciel: karolagames2004@gmail.com (FioletowaKari) 

1 komentarz: