BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Jeszcze podczas szczególnie upalnej Pory Zielonych Liści, na patrol napada para lisów. Podczas zaciekłej walki ginie aż trójka wojowników - Skacząca Cyranka, która przez brak łapy nie była się w stanie samodzielnie się obronić, a także dwoje jej rodziców - Poranny Ferwor i Księżycowy Blask. Sytuacja ta jedynie przyspiesza budowę ziołowego "ogrodu", umiejscowionego na jednej z pobliskich wysp, którego budowę zarządziła sama księżniczka, Różana Woń. Klan Nocy szykuje się powoli do zemsty na krwiożerczych bestiach. Życie jednak nie stoi w miejscu - do klanu dołącza tajemnicza samotniczka, Zroszona Łapa, owiana mgłą niewiadomej, o której informacje są bardzo ograniczone. Niektórym jednak zdaje się być ona dziwnie znajoma, lecz na razie przymykają na to oko. Świat żywych opuszcza emerytka, Pszczela Duma. Miejsce jej jednak nie pozostaje długo puste, gdyż do obozu nocniaków trafiają dwie zguby - Czereśnia oraz Kuna. Obie wprowadzają się do żłobka, gdzie już wkrótce, za sprawą pęczniejącego brzucha księżniczki Mandarynkowe Pióro, może się zrobić bardzo tłoczno...

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Klifu!
(dwa wolne miejsca!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

27 lutego 2020

Agrest urodziła!

Agrest urodziła trójkę ślicznych kocurków!

Pędrak
Ważka

Pająk


Ze względu na fabułę strona miotu nie została utworzona.



PAJĄK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - 
Charakter: Pomimo poważnego wyrazu mordki jest nie gorszą gadułą niż jego babcia Niezapominajkowy Szklak. Z czasem jeszcze zabłagasz by jego pysk w końcu się zamknął. Pająk swym jęzorem potrafi klekotać dzień i noc, niemały też z niego podróżnik. Wszystkie kąty żłobka zostały już przez niego obejrzane ze sto razy, a obozowisko nadal próbuję, choć pod czujnym okiem mamy nie jest to łatwe. Lubuje się w dowcipach i sucharach, podsłuchanych od starszych członków Klanu Lisa, zarówno w tych grzecznych jak i załamujących. Oczywiście kociak nie rozumie ich wszystkich, lecz przed innymi kociakami udaje, że pozjadał wszystkie rozumy. Jest dość dumny i zarozumiały, lecz mimo to potrafi się przyznać do błędu.
Wygląd: 

  • Ogólny opis - Niska, pulchna i dość masywna szara kuleczka. Z budowy ciałka Komarowi nie można odmówić podobieństwa do mamy. Krótkie łapki i niezbyt długi ogonek dodają mu uroku. 
  • Kolor sierści - niebieski pręgowany tygrysio z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oka - brązowe

Rodzina: 

  • Ojciec – Wodospad - Kochany tatuś, którego z wyglądu jest niemal klonem. 
  • Matka – Agrest - Nieco małomówna mama. 
  • Rodzeństwo – Ważka - Cichy braciszek; Pędrak - Leń śmierdzący, Pająk za nim nie przypada szczególnie
  • Partner – ///
  • Potomstwo – ///
Mentor: ///
Uczniowie: 

  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Agresta i Wodospada nie połączyło uczucie, gdy postanowili sprowadzić na świat swych potomków. Na podstawie umowy ów dwójka kotów postanowiła powiększyć swój klan, wzmacniając go nowym pokoleniem. Pomimo tego, że ta dwójka raczej nie darzyła się nigdy większym uczuciem, przy kociakach starają się zachować pozory w miarę normalnej rodziny.
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///

Właściciel: Postać NPC

* * *
WAŻKA
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - [lubi odwiedzać medyczkę, choć kompletnie nie orientuje się w ziołach]
Charakter: Cicha woda brzegi rwie, ale czy i w tym przypadku? Ważka w przeciwieństwie do swojego brata Pająka jest dość małomówny kociakiem. Nie strzępi języka bez powodu, jak już to mówi tak cicho, że ledwo jesteś w stanie go usłyszeć. Sprawia wrażenie nieśmiałego, lecz pomimo swej małomówności jest dość rozbrykanym kociakiem. Niestraszne mu przygody z bratem, czy nielegalne wędrówki po obozie. Kocurek uwielbia zwiedzać, brykać i dobrze się bawić. Usiedzenie w miejscu to niemałe wyzwanie dla tego malucha. Zaprzyjaźnianie się z innymi przychodzi mu jednak z trudnością, więc zawsze uporczywie trzyma się blisko swojej rodzinki. Kontakt z innymi wydaje się zbyt skompilowany, więc czemu i się od niego nie stronić?
Wygląd: 

  • Ogólny opis - Ważka pomimo podobnego koloru sierści różni od swojego brata. Długie jak na kociaka łapki pokryte są różnorakimi, białymi plamkami podobnie jak grzbiet i pysk kocurka. Jedynie krótkawy ogonek jest całkowicie pokryty bielą. 
  • Kolor sierści - niebieski bicolor pręgowany klasycznie
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oka - zielone

Rodzina: 

  • Ojciec – Wodospad - Kocur, którego zachowania nie może zrozumieć.
  • Matka – Agrest - Wzór kociaka, uwielbia mamę, pomimo że ta nie podziela jego entuzjazmu. 
  • Rodzeństwo – Komar - Wesoły kamrat przygód we żłobku; Pędrak - Leniwa buła, której nie chce się podnieść tyłka do zabawy.
  • Partner – ///
  • Potomstwo – ///
Mentor: ///
Uczniowie: 

  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Agresta i Wodospada nie połączyło uczucie, gdy postanowili sprowadzić na świat swych potomków. Na podstawie umowy ów dwójka kotów postanowiła powiększyć swój klan, wzmacniając go nowym pokoleniem. Pomimo tego, że ta dwójka raczej nie darzyła się nigdy większym uczuciem, przy kociakach starają się zachować pozory w miarę normalnej rodziny.
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///

Właściciel: Postać NPC
* * *
PĘDRAK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - [roślinki są dla głupoli zdaniem kociaka]
Charakter: Patrząc na Pędraka można by pomyśleć, że kocurek jest zaginionym synem Bobrzej Kłody. Jest to dość mało ruchliwy kociak, który jakby mógł spędzałby całe dnie na wylegiwaniu się i jedzeniu. Nie dla niego wesołe pląsy, czy wycieczki po obozie, jakby mógł tyłka by nie podnosił przez cały dzień. Wizja zostania wojownikiem niezbyt mu się uśmiecha, na samą myśl o tym całym chodzeniu, polowaniu i walce, kocurek ma dreszcze na plecach. Jest nieco wrednawy, umie się odciąć ciętą ripostą, większość wszelakich zaczepek ignoruje. Do życia podchodzi z dozą obojętności. Co go nie zabije, niech mu nie przeszkadza spać. Zlewa większość próśb innych, czy prób zaprzyjaźnienia, bo po co? Wystarczy mu, że ma gdzie leżeć i spać.

  • Ogólny opis - Kocurkowi zdecydowanie nie można odmówić puszystości. Kształtne i okrągłe ciałko niebieskiego kociaka pokrywają liczne pręgi podobne do tych ojca. Łapki i pyszczek pokrywa nieco jaśniejsze futerko dodające mu uroku. Krótka sierść mimo starań mamy wciąż gdzieniegdzie niesfornie odstaje. 
  • Kolor sierści - niebieski pręgowany tygrysio z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oka - brązowe

Rodzina: 

  • Ojciec – Wodospad - Niebieski wojownik, mało go obchodzi.
  • Matka – Agrest - Liliowa rodzicielka, nie rozumie czemu ta wymaga od niego takiego szacunku. 
  • Rodzeństwo – Komar - Klepiący co rusz jęzorem brat; Ważka - Zbyt ruchliwa cicha kulka
  • Partner – ///
  • Potomstwo – ///
Mentor: jak na razie liczy, że ten dzień nie nadejdzie zbyt szybko
Uczniowie: 

  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Agresta i Wodospada nie połączyło uczucie, gdy postanowili sprowadzić na świat swych potomków. Na podstawie umowy ów dwójka kotów postanowiła powiększyć swój klan, wzmacniając go nowym pokoleniem. Pomimo tego, że ta dwójka raczej nie darzyła się nigdy większym uczuciem, przy kociakach starają się zachować pozory w miarę normalnej rodziny.
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///

Właściciel: Postać NPC

1 komentarz:

  1. Pierwsi słudzy Bociana xd
    Ciii, że to może im się nie spodobać - przywykną.

    OdpowiedzUsuń