BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(Brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

27 lutego 2020

Agrest urodziła!

Agrest urodziła trójkę ślicznych kocurków!

Pędrak
Ważka

Pająk


Ze względu na fabułę strona miotu nie została utworzona.



PAJĄK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - 
Charakter: Pomimo poważnego wyrazu mordki jest nie gorszą gadułą niż jego babcia Niezapominajkowy Szklak. Z czasem jeszcze zabłagasz by jego pysk w końcu się zamknął. Pająk swym jęzorem potrafi klekotać dzień i noc, niemały też z niego podróżnik. Wszystkie kąty żłobka zostały już przez niego obejrzane ze sto razy, a obozowisko nadal próbuję, choć pod czujnym okiem mamy nie jest to łatwe. Lubuje się w dowcipach i sucharach, podsłuchanych od starszych członków Klanu Lisa, zarówno w tych grzecznych jak i załamujących. Oczywiście kociak nie rozumie ich wszystkich, lecz przed innymi kociakami udaje, że pozjadał wszystkie rozumy. Jest dość dumny i zarozumiały, lecz mimo to potrafi się przyznać do błędu.
Wygląd: 

  • Ogólny opis - Niska, pulchna i dość masywna szara kuleczka. Z budowy ciałka Komarowi nie można odmówić podobieństwa do mamy. Krótkie łapki i niezbyt długi ogonek dodają mu uroku. 
  • Kolor sierści - niebieski pręgowany tygrysio z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oka - brązowe

Rodzina: 

  • Ojciec – Wodospad - Kochany tatuś, którego z wyglądu jest niemal klonem. 
  • Matka – Agrest - Nieco małomówna mama. 
  • Rodzeństwo – Ważka - Cichy braciszek; Pędrak - Leń śmierdzący, Pająk za nim nie przypada szczególnie
  • Partner – ///
  • Potomstwo – ///
Mentor: ///
Uczniowie: 

  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Agresta i Wodospada nie połączyło uczucie, gdy postanowili sprowadzić na świat swych potomków. Na podstawie umowy ów dwójka kotów postanowiła powiększyć swój klan, wzmacniając go nowym pokoleniem. Pomimo tego, że ta dwójka raczej nie darzyła się nigdy większym uczuciem, przy kociakach starają się zachować pozory w miarę normalnej rodziny.
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///

Właściciel: Postać NPC

* * *
WAŻKA
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - [lubi odwiedzać medyczkę, choć kompletnie nie orientuje się w ziołach]
Charakter: Cicha woda brzegi rwie, ale czy i w tym przypadku? Ważka w przeciwieństwie do swojego brata Pająka jest dość małomówny kociakiem. Nie strzępi języka bez powodu, jak już to mówi tak cicho, że ledwo jesteś w stanie go usłyszeć. Sprawia wrażenie nieśmiałego, lecz pomimo swej małomówności jest dość rozbrykanym kociakiem. Niestraszne mu przygody z bratem, czy nielegalne wędrówki po obozie. Kocurek uwielbia zwiedzać, brykać i dobrze się bawić. Usiedzenie w miejscu to niemałe wyzwanie dla tego malucha. Zaprzyjaźnianie się z innymi przychodzi mu jednak z trudnością, więc zawsze uporczywie trzyma się blisko swojej rodzinki. Kontakt z innymi wydaje się zbyt skompilowany, więc czemu i się od niego nie stronić?
Wygląd: 

  • Ogólny opis - Ważka pomimo podobnego koloru sierści różni od swojego brata. Długie jak na kociaka łapki pokryte są różnorakimi, białymi plamkami podobnie jak grzbiet i pysk kocurka. Jedynie krótkawy ogonek jest całkowicie pokryty bielą. 
  • Kolor sierści - niebieski bicolor pręgowany klasycznie
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oka - zielone

Rodzina: 

  • Ojciec – Wodospad - Kocur, którego zachowania nie może zrozumieć.
  • Matka – Agrest - Wzór kociaka, uwielbia mamę, pomimo że ta nie podziela jego entuzjazmu. 
  • Rodzeństwo – Komar - Wesoły kamrat przygód we żłobku; Pędrak - Leniwa buła, której nie chce się podnieść tyłka do zabawy.
  • Partner – ///
  • Potomstwo – ///
Mentor: ///
Uczniowie: 

  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Agresta i Wodospada nie połączyło uczucie, gdy postanowili sprowadzić na świat swych potomków. Na podstawie umowy ów dwójka kotów postanowiła powiększyć swój klan, wzmacniając go nowym pokoleniem. Pomimo tego, że ta dwójka raczej nie darzyła się nigdy większym uczuciem, przy kociakach starają się zachować pozory w miarę normalnej rodziny.
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///

Właściciel: Postać NPC
* * *
PĘDRAK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - [roślinki są dla głupoli zdaniem kociaka]
Charakter: Patrząc na Pędraka można by pomyśleć, że kocurek jest zaginionym synem Bobrzej Kłody. Jest to dość mało ruchliwy kociak, który jakby mógł spędzałby całe dnie na wylegiwaniu się i jedzeniu. Nie dla niego wesołe pląsy, czy wycieczki po obozie, jakby mógł tyłka by nie podnosił przez cały dzień. Wizja zostania wojownikiem niezbyt mu się uśmiecha, na samą myśl o tym całym chodzeniu, polowaniu i walce, kocurek ma dreszcze na plecach. Jest nieco wrednawy, umie się odciąć ciętą ripostą, większość wszelakich zaczepek ignoruje. Do życia podchodzi z dozą obojętności. Co go nie zabije, niech mu nie przeszkadza spać. Zlewa większość próśb innych, czy prób zaprzyjaźnienia, bo po co? Wystarczy mu, że ma gdzie leżeć i spać.

  • Ogólny opis - Kocurkowi zdecydowanie nie można odmówić puszystości. Kształtne i okrągłe ciałko niebieskiego kociaka pokrywają liczne pręgi podobne do tych ojca. Łapki i pyszczek pokrywa nieco jaśniejsze futerko dodające mu uroku. Krótka sierść mimo starań mamy wciąż gdzieniegdzie niesfornie odstaje. 
  • Kolor sierści - niebieski pręgowany tygrysio z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oka - brązowe

Rodzina: 

  • Ojciec – Wodospad - Niebieski wojownik, mało go obchodzi.
  • Matka – Agrest - Liliowa rodzicielka, nie rozumie czemu ta wymaga od niego takiego szacunku. 
  • Rodzeństwo – Komar - Klepiący co rusz jęzorem brat; Ważka - Zbyt ruchliwa cicha kulka
  • Partner – ///
  • Potomstwo – ///
Mentor: jak na razie liczy, że ten dzień nie nadejdzie zbyt szybko
Uczniowie: 

  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Agresta i Wodospada nie połączyło uczucie, gdy postanowili sprowadzić na świat swych potomków. Na podstawie umowy ów dwójka kotów postanowiła powiększyć swój klan, wzmacniając go nowym pokoleniem. Pomimo tego, że ta dwójka raczej nie darzyła się nigdy większym uczuciem, przy kociakach starają się zachować pozory w miarę normalnej rodziny.
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///

Właściciel: Postać NPC

1 komentarz:

  1. Pierwsi słudzy Bociana xd
    Ciii, że to może im się nie spodobać - przywykną.

    OdpowiedzUsuń