BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

30 czerwca 2020

Owcze Futerko urodziła!

Owcze Futerko urodziła dwa śliczne kociaki!
Imbir

Puszka

PUSZKA
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Mała kotka nie jest z charakteru aż tak słodka. Nie jest zabójcą, ale chyba mało kto wytrzyma jej ciągłe paplanie. Na dodatek co rusz zmienia temat rozmowy. Koteczka jest niecierpliwa, a energii ma aż nadto. Poza tym kotka nie ma ustalonego trybu myślenia, czasem może obudzić się całkowicie smutna, innym dniem aż za wesoła. W przypadku drugiego stanu nagłe wybuchy śmiechu to u niej chleb powszedni. Dość trudno wytrącić ją z równowagi, a o dawnych sporach szybko zapomina. Potrafi okazać troskę, ale w swój własny, dość dziwny sposób. Mianowicie opowiada jeden ze swoich niezbyt udanych żartów, licząc, że rozmówca nagle zacznie się śmiać – i po sprawie! Ona sama żarty wprost uwielbia. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - Puszka, jak samo imię wskazuje, ma bardzo puszyste futerko w kolorze lilii. Przy pyszczku i ogonie staje się ona trochę szarawa. Ma jasno niebieskie oczy, dość duże i osadzone tuż obok noska. Ma ona stosunkowo małe łapki w porównaniu do reszty ciała, oraz średniej długości, zwężający się ogon.  Nie jest ani przesadnie gruba, ani znowu chuda jak patyk. Swoją wielkością jednak pozostawia wiele do życzenia. Jest niewielka, to taki puszek-okruszek. Głowa Puszki jest okrągła, a wąsiki długie. Uszka, równie niewielkie, mają kształt trójkąta. Zarówno środek uszu, jaki i nosek ma szare. 
  • Kolor sierści - liliowy
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:
  • Ojciec - Biały Kieł
  • Matka - Owcze Futerko
  • Rodzeństwo - Imbir
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: Jak na razie nikt
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: : Urodzona w klanie, jako owoc miłości Owczego Futerka i Białego Kła.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: emga@onet.pl
* * *
IMBIR
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Imbir praktycznie nie ma własnego charakteru. Jedynie Aroniowy Podmuch wie, że kocurek jest praktycznie tylko skorupą dla Porzeczkowej Łapy, która właśnie wróciła z wakacji pozaziemskich. Podsumowując, jaka ona była, taki i Imbir, tak więc jaki jest syn Owczego Futerka grany przez siostrę Aronii? Deszcz z gradem z pamiętnego zgromadzenia  nacisnął na nim piętno wiecznego poszukiwania siebie samego. O czym mowa? O tym, że Imbir odziedziczył po Porzeczce zmienność charakteru. Sam nie wie, kim jest; dlaczego w nim jest tyle sprzeczności. Jakby co chwila stawał się kimś innym. Jedynymi cechami stałymi są silne więzy rodzinne (mimo iż czasem nie chce się do tego przyznać), delikatny przejaw szaleństwa, kamienna postawa oraz bojowość.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Kocurek o smukłej sylwetce i zwinnych łapach, a oczętach malutkich jak dwa lśniące kamyczki. Nie potrzebuje licznych pręg czy kolorów - wystarczy mu powłoka z niebieskiej sierści komponująca się z barwą jego oczu. Jest także dumnym posiadaczem długiego ogona i dużych szpiczastych uszu.
  • Kolor sierści - niebieska jednolita
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:
  • Ojciec - Biały Kieł [Dziwny, acz zabawny typ.]
  • Matka - Owcze Futerko [Piękna, opiekuńcza kotka.]
  • Rodzeństwo - Puszek [Niezbyt za nią przepada, ot taka naturalna niechęć wzięta z nikąd. Porzeczka nareszcie się dowiedziała, co czuł Aronia.] 
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Porzeczkowa Łapa nie rozumiała, co się tak właściwie dzieje. Przez oczyma tańcowała jej ciemność. Nie potrafiła się ocknąć i zobaczyć po raz ostatni światła dnia; sprawdzić czy Aronia zdążył uciec przed niebezpieczeństwem. Jej powieki były zbyt ciężkie, żeby to zrobić, lecz nie było to jedynym problemem. Nie mogła oddychać; jej płuca nosiły ciężar wody i za nic w świecie nie mogła się tego pozbyć. Nie czuła własnego ciała; nie miała nad nim władzy. Już wtedy była świadoma, że nie żyje. Zostało jej czekać, aż Klan Gwiazdy po nią przyjdzie. A jednak tak się nie stało. A może stało? Ma dziurę we wspomnieniach. Kiedy odzyskała władzę nad sobą i świadomość, poczuła zapach mleka matki.
Tak się okazało, że wróciła jako kocur o imieniu Imbir, syn Owczego Futerka. W swym ojczystym Klanie. Znów u boku brata. Świadoma tego uwierzyła, że ma niedokończone interesy z Aronią. Ciekawe jakie…
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Cynamonek

3 komentarze: