BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

30 czerwca 2024

Wiosenne choroby!

 Nadeszła Pora Nowych Liści, a z nią kolejne dolegliwości!

POGODA

Podobnie jak w Porze Nagich Drzew, chmury deszczowe przez pierwszą połowę Pory Nowych Liści praktycznie nie opuszczają nieba. Tereny są wilgotne i rozmkołe, a polowanie ciężkie. Poziom wody znacznie się podniósł, a chlupot rzeki słychać niepokojąco blisko legowisk w obozie Klanu Nocy. Mimo to, woda nadal nie wdarła się do jego centrum, wypłukując przybrzeżny muł i błoto. Nieco gorzej sprawy mają się w Klanie Wilka, gdyż na ich tereny powróciły zapomniane już przez niektórych... bobry, które pamiętają jedynie starsi członkowie klanu. Korzystając z okazji, postanowiły założyć nową tamę, podnosząc tym samym poziom wody w jeziorze, którego brzegi znalazły się parę lisich długości dalej niż poprzednio. Klan Burzy powinien mieć się natomiast na baczności podczas eksploracji wilgotnych korytarzy, które przez nasiąkniętą ziemię stały się szczególnie niebezpieczną pułapką. Klan Klifu i Owocowy Las nie mają zasadniczych problemów, które zaburzałyby ich codzienne życie. Mimo wszystko, Srokoszowa Gwiazda prosi o zachowanie ostrożności podczas skakania po stromych, osuwających się przez częste deszcze klifach. Druga połowa Pory Nowych Liści będzie o wiele bardziej sprzyjająca dla klanów - ziemie zostaną częściowo osuszone, a słońce będzie witać na niebie coraz częściej i coraz dłużej. Rośliny szybko odżyją, a w pozostałościach małych "jeziorek", zostawionych przez ulewne półtora księżyca, będzie można znaleźć zwłoki przyprażonych kijanek i innych podwodnych żyjątek. Poziom wody zacznie powoli wracać do normalności, jednak bobry Klanu Wilka nadal mogą stanowić pewien problem.

Dolegliwości odczuwają wymienione niżej koty z:

Klanu Burzy:

Obsmarkany Kamień - ból zęba
Nagietkowy Wschód - infekcja gardła
Pszeniczna Łapa - gorączka
Nornica - bezsenność
Ziębi Trel - użądlenie

Klanu Klifu:

Gąsiorkowa Łata - zwichnięcie przedniej łapy
Liściasty Wir - wybicie barku
Bławatkowy Wschód - szkło w łapie
Siewcza Łapa - zatrucie pokarmowe
Oliwkowy Szkwał - kłopoty z oddychaniem

Klanu Nocy:

Różana Łapa - ból głowy
Spieniony Nurt - podrażniona skóra
Kazarkowa Śpiewka - infekcja oka
Nenufarowy Kielich - wymioty
Mrówczy Kopiec - katar

Klanu Wilka:

Makowy Nów - niestrawność
Koszmarny Omen - biały kaszel
Gronostajowy Taniec - gorączka
Blade Lico - katar
Pokrzywowa Łapa - infekcja łapy

Owocowego Lasu:

Daglezjowa Igła - zranienie łapy
Bryza - ugryzienie przez szczura
Żagnica - infekcja ucha
Pieczarka - kleszcz
Skałka - infekcja oka

Samotnicy i Pieszczochy:

Niedźwiedzi Miód - gorączka
Jaśmin - użądlenie
Ruta - bezsenność

Choroby kotów, które nie poszły ze swoimi dolegliwościami do medyka i nie zostały wyleczone, przechodzą w II lub III stadium. Dotyczy to kotów z :

Klanu Burzy:

Szafirkowa Łapa - odmrożone poduszki > krwawienie
Rozpuszczony Bachor - wymioty > odwodnienie

Klanu Klifu:

Jastrzębia Łapa - wybicie barku > sztywność kończyny

Klanu Nocy:

Księżycowy Blask - infekcja oka > tymczasowa ślepota
Skacząca Cyranka - ugryzienie przez szczura > infekcja
Nimfia Łapa - biały kaszel > zielony kaszel


Klanu Wilka:

Wszyscy wyleczeni! :)

Owocowego Lasu:

Wszyscy wyleczeni! :)

Samotnicy i Pieszczochy:

Kremówka - przewianie > katar > trudności z oddychaniem > duszności > astma
Szczypiorek - szkło w łapie > infekcja > niemożność stawania na łapę
Bluszcz - ból stawu
Lazuryt - wybicie barku > sztywność kończyny
Lew - biały kaszel


Koty z dolegliwościami powinny udać się do medyka zimą.
W przypadku grywalnej postaci należy napisać opowiadanie skierowane do medyka w klanie (jeśli jest on grywalny) lub opisać samemu wizytę u niego. Objawy nie muszą wystąpić od razu po rozpoczęciu zimy - mogą w połowie a nawet i pod koniec.
Jeśli kot zlekceważy dolegliwości (tzn. nie zostaną wyleczone w danej porze roku), mogą się one zaostrzyć i/lub przemienić w gorsze i niebezpieczniejsze choroby.
WAŻNE! Osoby, które same wstawiają swoje opowiadania proszę o dodawanie pod opowiadaniami z leczeniem etykietkę "choroby".
UWAGA! Proszę, żeby pod opowiadaniami z leczeniem (szczególnie NPC!!!), były w liście wymienione imionami koty, które otrzymały kurację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz